@ nojumidy wat goed zeg dat je niet wil gaan testen voor woensdag!! ik zou het absoluut niet kunnen!! is toch goed nieuws dat je boobs er anders uit zien..wie weet meid!! wanneer is je nod eigenlijk?? @ maybebaby wat leuk dat jullie komende week jullie 1e echo hebben!! spannend hoor!! wat fijn dat je ouders zo lief en emotioneel reageerden!! is het hun 1e kleinkindje?? waarom was je zenuwachtig dan??? ga je het morgen op dezelfde manier bekend maken bij je schoonouders?? heel veel plezier!! @ petra haha ik zou dat ook al kunnen zeggen zonder dat ik zwanger ben hoor!! maar moet je nagaan wat hormonen met je doen!! ik denk maar zo..het is voor een heel goed doel..en je kunt volgend zomer die mooie jurkjes allemaal weer aan!! fijn dat jullie heerlijk hebben gegeten!! hoe was het bij je schoonouders??? balen dat ze zo zijn!! @ nanon aaaaahhh I love kitty's!!! en vooral ieniemienie kitty's haha is de zwangere kat al van jullie?? plaats je foto's als het zover is?? hoe gaat het verder met je?? voel je al iets?? @ babyliz en hoe was vandaag je temperatuur?? hopenlijk hetzelfde!! ga je testen morgen??? of wacht je gewoon af?? k ben echt heel erg benieuwd!! nee ik temp niet...heb elke week een ander rooster op het werk dus word heel moeilijk om op dezelfde tijdstippen te tempen!! @ zwendel aaaaahh wat moet het je een fijn gevoel hebben gegeven om jullie kindje te zien!! en wat super fijn dat alles goed is!! leuk dat je zo goed met je schoonfam op kunt schieten en dat ze mee gingen naar de echo!! goed dat je geslaagd bent voor de broeken...mag je nu gaan uitbuiken heel veel plezier morgen met de kinderwagen uitzoeken!! ben benieuwd naar je buikfoto!! @ dramaqueen haha het is dus eigenlijk een banjer??!! moet toch wat in zitten he haha je hond heeft geen smaak dus??? ik had wel wat lekkerders weten te vinden dan 5 babysokjes zielig hoor dat hij het niet snapte bij de da...maar fijn dat de sokjes er uit zijn gekomen en dat hij verder geen last heeft gehad!! zo byzonder dat je moeder "jouw" naam heeft uit gekozen...moet heel speciaal zijn om haar die naam te gaan geven!! heeft je moeder alleen voor een meisje een naam uit gezocht?? ja ik hoop ook dat we goed geklust hebben haha @ liefkleintje hoe gaat het met je??? hoe was het bij de huisartsenpost?? al bericht gehad over de urine?? hoop echt dat het beter met je gaat..een dat je super goed geklust hebt beterschap!! weten jullie hoe het kan dat ik op iedereen reageer??? (ik een fotografisch geheugen?? ) ik open een 2e pagina haha bij die 1e pagina ga ik alle reacties typen en bij de 2e scroll ik door de berichten...is een gratis tip vraagje nog over ei ...springt die binnen 36 of 48 uur??? lees verschillenmde berichten namelijk!! op dit moment ben ik een beetje aan het koken...van woede... mijn vriend was toen ik weg ging bij mijn werk al lichtelijk aangeschoten (en dat was om 8 uur ) hij zou nog 1 biertje drinken en dan naar huis komen...hij is er nog niet!! hij heeft goed mijn avond verpest!! klussen komt er ook niet van!! :x liefs
xxPetra Gewoon zeggen wat je vindt hoor!! Ik heb ook een slecht contact met mijn schoonouders! Wij zouden er morgen naartoe gaan! Zij wonen hier 2.5u rijden vandaan en omdat ik nog steeds zoveel pijn heb, ga ik niet! Bij de HAP weer urine nagekeken en een zwangerschapstest moeten doen. Die was negatief, maar dat wist ik wel. Had er gisteren thuis ook nog 1 gedaan. Ben ook gewoon heel erg ongesteld geweest. Hij heeft wat op mijn buik geduwd. Volgens hem kunnen het meerdere dingen zijn. Cyste, nierstenen, baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder (endomertiose) of vocht achter mijn blaas. Helaas konden ze geen echo maken en moet ik dus echt wachten tot maandag. Heb wel pijnstilling gehad, maar dat helpt niks! Afwachten dus nu....en dat is moeilijk als je pijn hebt en niet weet waardoor!! @babytjuhh Wat slim!!! Die tip ga ik onthouden! Niet voor nu....ga naar bed! Wie weet morgen Enne....ik snap dat je enorm baalt van je vent! Zou ook heel erg balen! En boos zijn!!! Sterkte voor als hij thuis komt!! Truste allemaal!!
@ Mayke en babytjuh, hihi nou het was weer een hele onderneming maar ik heb het overleefd. Ik heb me wel kapot geergerd aan dat ze alleen tegen Jeroen praat en niet tegen mij. ik had bv het eten voorgeschoten en dan richt ze zich op Jeroen om te vragen wat het koste. toen ik antwoord gaf keek ze me heel raar aan en ging weer verder tegen Jeroen. Pas toen hij zei dat ik het had betaald reageerde ze op mij. Voor Jeroen doe ik wel mijn best want het is toch zijn moeder maar soms... wbt de baby ben ik érg duidelijk geweest, want ze zei dat de eerste weken zo bijzonder vind en dat ze het fijn vind om zo in de buurt te wonen...euhmm..ik heb dus wel gelijk verteld dat wij er niet op zitten te wachten dat ze elke dag op de stoep staat! @ Liefkleintje wat rot dat je nog zoveel pijn hebt zeg! Wanneer worden er meer onderzoeken gedaan? Kan me voorstellen dat je met die pijn geen 2,5uur in de auto gaat zitten, zeker niet als de band met de schoonouders niet goed is! @babytjuh...mannen Heeft hij het vandaag wel een beetje goed gemaakt? De maand dat ik zwanger werd hebben we vanaf de positieve ovulatietest 3 dagen achter elkaar geklust, toen een dag niet en toen een dag weer wel. Ik heb dus niet echt op 36 of 48uur gelet omdat ik ook niet wist vanaf wanneer ik dan moest rekenen. @Kim, heb je vandaag al getest? Ik lag hier vanmorgen naast een glimworm De hele ochtend voelde ik de baby al flink tekeer gaan in mijn buik dus op een gegeven moment had Jeroen zijn hand op mijn buik gelegd. Ik voelde toen heel duidelijk een BOINK en ineens schoot Jeroen omhoog en keek me aan. (ik had niets gezegd of gevraagd omdat ik er vanuit ging dat hij het pas later kan voelen) hihi echt zo schattig dus toen vroeg ik...voelde je iets? Hihi Hij straalde echt van oor tot oor. zo ontzettend schattig!! Wanneer gaan de volgende meiden trouwens testen? Ik weet dat Nanon het volgend weekend wilde doen maar verder ben ik even de tel kwijt.
Hoi Hoi Gister een test gedaan maar helaas helemaal wit :x ik werd gister wakker en dacht ik ga ongesteld worden ik had zo'n onwijze kramp in mijn buik die dag daarvoor ook wel iets maar nog niet zo erg en nu is het weer weg ik voel me ook echt totaal niet lekker steeds met eten heb ik buikpijn lijkt wel iets van buikgriep ofzo steeds het idee dat ik diaree krijg en naar de wc moet rennen maar er komt maar niks ook het gevoel dat ik helemaal aan het gloeien ben. Mijn temp gaat wel steeds iets omhoog dus dat zou wel een goed teken moeten zijn geloof ik. Bekijk bijlage 164017 Liefs Kim
je zit nu op 9dpo toch? misschien van de week nog eens een testje wagen! De verhoging in je temp kan natuurlijk ook koorts zijn. dat hoop ik natuurlijk niet maar omdat je aangeeft dat je aan het gloeien bent en niet lekker voelt... Welke dag van je cyclus is het nu en wat is je langste cyclus tot nu toe geweest?
Hoi Hoi Ja dat zou natuurlijk kunnen ik had ook gister avond nog gemeten en toen was hij toch ook 37.00 graden hou er ook wel rekening mee dat het ook iets verhoging zou kunnen zijn maar aan de andere kant zijn de andere dagen toch ook wel iets hoger dan normaal Mijn langste cyclus is tot nu toe 43 dagen maar dat was alweer in februari het gemiddelde van al mijn cyclussen is 30 dagen en met die dag zou ook precies mijn ovulatie dag kloppen dus ik ga maar daar vanuit Liefs Kim
Even snel een berichtje zodat ik weet waar ik ben gebleven met lezen.. Kan helaas niet meer reageren. Moet om 15 uur op mijn werk zijn dus snel tandjes poetsen en wegwezen!!
xxPetra Wat bijzonder dat je vriend de baby nu ook gevoeld heeft! Lijkt me ook een heel mooi en speciaal moment! Babytjuhh Heeft jouw mannetje het nog goed gemaakt? Was hij laat thuis gisteravond?? Nog geklust?? Ik tel de uren af naar morgen! Dan heb ik om 10.45u een inwendige echo! De pijn in mijn rug wordt steeds erger! De huisarts liet gisteren ook vallen dat hij dacht aan endometriose! Heb daar even naar gekeken op google en kon niet meer stoppen met huilen! Wat een ramp!! Kan zelfs leiden tot onvruchtbaarheid! Zo klote als je net de keuze hebt gemaakt om voor een kindje te gaan!! Jullie snappen dus misschien wel een beetje hoe ik me nu voel! Heel slecht!!
@ Petra: schoonmoeders.... de mijne is manisch depressief, waardoor ik haar dus echt niet alleen durf te laten met onze kleine! Ze is daarentegen weer wel erg betrokken bij alles. Belt speciaal op om te vragen of ik als fysio heb gehad enzo... Wij doen op 29 juli speciaal voor haar een pretecho (2D). Ik kan haar namelijk niet bij de "gewone" echo's hebben, ze is net een stuiterbal! Als er dan wat belangrijks wordt gezegd door de arts, krijg ik door haar helemaal niets mee... Het is gelukkig wel een lieve vrouw hoor...
Liefkleintje, ohw jeetje wat rot dat je zo'n pijn blijft houden! , je moet niet teveel op google gaan zoeken hoor want daar kom je de meest verschrikkelijke dingen tegen. Ik begrijp wel dat je wilt weten wat alles inhoudt en wat je te wachten staat. Hopelijk kunnen ze je morgen in ieder geval wat meer duidelijkheid geven want die onzekerheid lijkt me echt het ergste! Veel succes morgen! Mayke, Wat fijn dat je schoonmoeder zo meelevend is! Ik kan me voorstellen dat jullie haar niet bij de echo's kunnen hebben als ze zo druk is. Dan zijn jullie meer met haar bezig dan met jullie kleintje. Wel super lief dat jullie een echo voor haar laten doen zodat ze erbij kan zijn! Hoe gaat het nu met je rug en bekken? Heeft het bezoek aan de fysio geholpen tot nu toe en moet je er nu wekelijks naartoe? Babytjuh, haha rot is dat he als hij zegt dat hij nog 1 biertje drinkt en 3uur later nog niet thuis is! Volgens mij is dat echt iets voor mannen hoor want die zijn dan onderweg naar buiten en dan komen ze weer iemand tegen of het wordt ineens heel gezellig waardoor ze denken...ach nog heel even! Ik zou gewoon aan hem vragen of hij dan niet meer tegen jou wil zeggen dat hij nog 1 biertje neemt omdat je dan de hoop hebt dat hij elk moment thuis is. Ik lig nu gestrekt op de bank want we hebben de babykamer net leeggehaald omdat mijn vader morgen komt helpen om een kast uit de muur te slopen en de muur dicht te maken. wat kan een mens toch een troep verzamelen in een reservekamer hihi
Hahaha, dat van die troep ken ik! Mijn onderlijf doet in de loop van de dag steeds zeerder. Morgenmiddag voor het eerst fysio... Aangezien mijn schoonmoeder 5 dagen op de hond past als wij naar Wacken gaan, brengen wij het naar haar toe als bedankje daarvoor. Aangezien zij e.e.a. nog steeds niet kan bevatten, leek het me wel passend om haar dan maar naar een pretecho mee te nemen. Dat zijn me die 30,- wel waard!
@babytjuhh: Temp was wel hoog, maar ik had vanmorgen pas 2 uur later getempt > verslapen. Dus die telt niet mee eigenlijk Morgen is t hopelijk wel hoog op de goeie tijd! Niet teveel ruzie gemaakt met je vriend hopelijk? Wel balen zeg. @liefkleintje: Wat rot dat je nog zoveel pijn hebt zeg, dikke knuffel Zou idd ook niet al te veel op inet zoeken.. Enne mocht het endometriose zijn: Dat heb je in allerlei vormen, dus hoeft niet perse tot onvruchtbaarheid te leiden. Maar dikke knuffel nogmaals, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en geen pijn meer! @nujomidy: Spannend, temp is mooi hoog idd! @MayD: Succes bij de fysio, hopelijk helpt het goed! Hier dus inmiddels op dag 30! Heb 3 cyclussen geleden wel een cyclus gehad van 33, dus durf dinsdag pas te testen. Hopelijk is temp morgen mooi hoog Vind het dit keer wel echt heeel spannend, omdat de vorige 2 cyclussen zo mooi allebei 29 dagen waren.
dat van die troep verzamelen in een reservekamer dat ken ik ik ben gisteren ook al heel de dag bezig geweest en ben nog niet klaar hahaha. Vandaag naar de babydump geweest en een kinderwagen en autostoeltje gescored (nou ja gekregen van mijn ouders) Beetje vroeg maarja paps kon niet wachten en wij hadden een leuke betaalbare gezien op de site. Wel superblij eree. Nu moet ons beebje nog even doorgroeien om er in te passen. @ liefkleintje idd niet te veel zoeken op google hoor daar wordt je alleen maar nog onzekerder en banger van. Hoop dat alles wel meevalt hoor **knuff**
Wat een lieve reacties allemaal van jullie!! Doet me goed!! De buikpijn was vandaag iets minder.....de pijn in mijn rug was erger! Ik ga zo proberen te slapen, zodat het snel morgen is! Ben eigenlijk best wel zenuwachtig! Bang voor wat ik te horen ga krijgen! Duimen jullie mee?! Ik hou jullie op de hoogte!!
Goeiemorgen dames.. Babyliz, ik was een weekje met vakantie Vandaar dat je me niet zag Mayke,das wel lief dat ze dan mee mag met de pretecho Willen jullie nou ook weten wat het wordt? Liefkleintje, heel veel succes vandaag.. Maak je niet te gek met verhalen op google he... Op een ander forum was ook een dame met ernstige endo, en die heeft na een zeer lange tijd, dat wel een kindje in haar armen mogen sluiten Met mij alles goed hoor.. Volgende week mn NOD.. Gister en vanochtend wel lichtelijk misselijk... Maar kan ook door de vakantie komen Kreta was echt heeerlijk... Hadden alleen een verkeerd appartement toegewezen gekregen.. Gelijk weer teruggegaan maar bleek dus ergens met het reisbureau nietgoed gegaan te zijn.. Werden dankzij de goeie service daar wel lekker voor niks geupgrade naar de kamer die we hadden willen hebben Heb hier verder nog niks teruggelezen.. Al nieuwe dames zwanger?
Ik ben ook al een beetje begonnen aan de toekomstige baby kamer opruimen het is nu 1 rommel kamer staan dozen tot aan het plafond hihi alles uitzoeken en alles wat we niet meer gebruiken gewoon maar weggooien
Hoi Hoi Hier vandaag nog niks veranderd geen menstruatie pijn geen puistjes Wel is mijn temp 0,1 graad gedaald maar als hij morgen nou nog het zelfde is en dan omhoog gaat zit er een patroon in hihi We zijn hier allebei wel heel erg benieuwd Liefs Kim