In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaa, Petra, idd supermooi!!!!!!! JALOERS!!!!!!

Enne.... dat is dus een vd dingen die ik niet had meegekregen, Mayke, dat jullie zo'n mooie ouderwetste kinderwagen hebben... Vriendlief en ik hebben vorige week toevallig de kinderwagen waar broer en ik nog zelf in hebben gelegen bij mn pa weggehaald.... ziet er ook nog zo goed uit voor een 30 jaar oud beessie.... Dit wordt dan mijn pronkwagen, voor hier in de buurt, en de paarse Mutsy slider is voor het gemak... Wie had die trouwens ook?

Oh, en grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... geoefend met de maxicosi vastklikken in de easybase.... heeft me wat harde buiken gekost maar nu heb ik het trucje dan toch door... Over die easybase: nog "ruzie" gehad met vriend, omdat ik van mening was dat hij nog niet helemaal goed zat (zat heel strak en vast, maar kon de riem nog naar voren trekken) en hij vond van wel, want zat muurvast. Vriend nog een keer de stappen gedaan en jullie mogen 1x raden wie er gelijk had...:D

2. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefelici!!!!!!

Enne... wij hebben het tijdens de zwangerschap welgeteld 1x :)$) gedaan... eerst vonden we het toch een vreemd idee (hoewel we weten dat het geen kwaad kan) en daarna had ik niet zo'n zin meer... Ergste is nog dat vriend het wel best lijkt te vinden... hij heeft het sowieso erg druk en is vaak erg moe, maar heeft ook een buikje, en het was best een gedoe.... tsja...........

3. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL

En wij vrouwen ook, he...

Dat zal bij vriend vast wel het geval zijn... prima (sowieso, trouwens), aan mijn lijf dus voorlopig geen polonaise meer :p

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Delilah, fijn dat het een mooie dienst was, dan hebben jullie het toch nog mooi kunnen afsluiten!

@babywens, gefeliciteerd meid! Moet je, je voorstellen dat je volgend jaar met z'n 3tjes bent op je trouwdag..vreemd is dat he!
    Opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben die al in lange tijd niet meer heeft gevreeën met manlief. De eerste periode gebeurde het nog wel regelmatig maar rond de 25e week vond ik het niet fijn meer aanvoelen. tijdens het vrijen ook een keer in huilen uitgebarsten :) waar manlief zich rot van schrok en sinds die tijd is het nog maar 1 keer gebeurd. Ik schaam me een beetje om het te zeggen maar af en toe denk ik wel eens...binnenkort moeten we het maar weer eens proberen 'want dat hoort toch zo' en 'dan doe ik het wel voor hem'
    maar ja...dat schiet natuurlijk ook niet op en dat wil hij ook helemaal niet.
    Ik weet niet wat het is..het voelt niet meer fijn en daardoor kan ik ook niet echt meer in de stemming komen ofzo...:(

Vanmiddag zijn we samen naar Ikea geweest, ik vond het al opvallend dat hij wat geirrteerd was toen we in de file kwamen te staan en ik werd helemaal achterdochtig toen we bij het restaurant stonden en hij niks wilde eten of drinken (dat wil hij altijd) uiteindelijk biechte hij op dat we om een bepaalde tijd thuis moesten zijn maar verder zei hij niks...ggrrr daar kan ik dus echt niet tegen dus heb de hele weg terug zitten bedenken wat er toch kon zijn.
    Eenmaal thuis was het huis versierd en zaten er allemaal vriendinnen en vrouwen uit onze familie binnen...hadden ze een babyshower georganiseerd.
    hihi
    super leuk was het en ben erg verwend! Nu wel blij dat het kippenhok leeg is zodat ik lekker naar bed kan ;)

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk, een babyshower!!!

Over lekker intiem zijn met manlief... bij ons gaat het (nog) gewoon en manlief vindt het geweldig. Zo lang het gaat gaat het, maar 1x per week is voor mij wel voldoende hoor.

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke mijn buik is nog geen zebra (gelukkig) maar mijn billen en borsten helaas wel ;)

babywens gefeliciteerd met jullie 1 jaar getrouwd! wij waren gisteren precies een half jaar getrouwd ;)
    hier is het gefiezelefoos (grandioos woord :D ) ook niet meer wat het was, vind er ook weinig aan sinds ik zwanger ben ;)

dramaqueentje wat ga je hard!! niet te geloven zeg 37 weken alweer!

Petra wat enorm lief en leuk zeg dat ze een babyshower voor je hebben georganiseerd!

hier weinig nieuws te melden, alleen vandaag alweer 29 weken zwanger!!

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Mooie buik hoor Delilah!! Merk je nu ook dat het nu sneller groeit nu je 29 weken zwanger bent of heb je juist het idee dat het wat stil staat?

Hier ook nog geen zebra buik/billen/borsten. (even afkloppen ;) )

Hebben jullie al een verzameling aan Zwitsal (of andere verzorgingsproducten) en zo ja, welke?
    Op de uitzetlijsten staat het hele assortiment wat je moet aanschaffen maar vriendinnen met kinderen geven aan dat je de helft niet gaat gebruiken. Ik sta dus altijd te dubben wat ik nou het beste kan meenemen.
    (gisteren wel veel Zwitsal gehad)

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen wasschuim, babyolie en poeder... voor de rest zien we wel.

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra heb juist het idee dat het een beetje stil staat inderdaad, maar wie weet krijg ik nog een groeispurt! heb natuurlijk nog 11 weken om te groeien :)
    hier verder nog geen zwitsal gekocht, ga ik denk ik in mijn verlof doen, heb ik dan mooi nog wat te doen :D

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

sudocreme voor de billetjes!! en verder nog wat zwitsal dingetjes

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb bepanthen in huis i.p.v. sudocreme... Maar die bepanthen had ik al hoor (i.v.m. behandeling na tattoo)

12. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dramaqueentje gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal! De kleine mag gewoon komen joh!! (vind je het al een beetje spannend worden? ;))

@xxpetra Dank je wel! haha ja inderdaad, volgend jaar gewoon al met zn drietjes.. ohh zijn we 1 jaar getrouwd en komt over 5 weken de kleine (snel gedaan :p)
    Ohh grappig, ik ben ook wel eens tijdens het vrijen in huilen uitgebarst :p haha geen idee waarom, maar voelde gewoon niet fijn en je wilt natuurlijk manlief ook niet wegduwen ofzo..
    Wat leuk dat ze een babyshower voor je hebben georganiseerd! Altijd leuk om cadeautjes te krijgen :) hahah en nog gezellig ook ;)
    Wij hebben alle flesjes van zwitsal :p hahah ik vind dat heerlijk ruiken en ga gewoon eerst alles gebruiken voordat we nieuwe kopen ;) (want zijn toch stiekem wel beetje duur)

@Delilah ohh ook gefeliciteerd dan ;) Gaat snel he, de tijd?
    hahah nou gelukkig ben ik dan niet de enige (oftewel iedereen herkend het ;))

Helaas hier al wel zebra borsten :( gelukkig de buik nog niet.. maar dat zal nog wel komen (vaak de laatste weken aan de onderkant van je buik :p)

Nog even twee buikfotootjes.. 1tje met kleren en 1tje van de voorkant

13. zwendel

zwendel Niet meer actief

oke ik wist niet dat dat ook goed was voor de billetjes. Wist ook niet dat je je tattoo met bepanthen kom behandelen, ik had daar uiercreme voor. Weer wat geleerd. Hier zweren ze bij sudocreme, heb het ook gehad in een pakket van mijn schoonzus.

14. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

toet toet!!! :)

15. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Babywens Mooie buik meid!!! alleen die foto vanaf de voorkant is het echt alsof je een megabuik hebt hahaha wel super mooi hoor!!

16. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pip en Zwendel haha bedankt! Wel bizar he, als je zo een foto van de voorkant maakt. Ziet er inderdaad echt mega uit, terwijl het hartstikke meevalt ;) hahah vind het wel grappig!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooie buik hoor babywens! Lekkere bolle toet!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Babywens, mooie buik zeg!!

Hier is het babykamertje helemaal klaar met behangen :D Ledikantje staat ook al... Commode voor de helft.. Gaan vd week verder en dan de kledingkast nog :D

Dan ka nik eindelijk de spulletjes die ik al heb er in plaatsen :p

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat leuk Dreamer, en wat snel ook!

20. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden, hier alles prima, me buik begint behoorlijk te groeien!

Verder een klote weekend gehad, ben gister mega boos geweest... Wij zitten in een vast vriendengroepje, vaak spreken we elk weekend af, wij hebben een kaartje voor eredivisie live... dus waneer er vioetbal is nemen wij die mee of zitten we bij ons, nou was het zo dat ik zaterdag avond moest werken en remco had een verjaardag en ik vond dat het voetbalkaartje gewoon bij ons kon blijven, we betalen er ook dik voor. ik was om 9 uur al vrij dus had ze gesmst, als jullie nog iets gaan doen bel of sms me maar want dan heb ik nog wel zin om na me werk langs te komen, geen telefoon gehad of sms dus ik lekker naar huis gegaan met de gedachte ze gaan allemaal niets doen. zondag ochtend word ik wakker, kijk ff op face book, zie ik allemaal foto's van onze "vrienden" die gezellig bij elkaar zitten, en er stat bij, gezellig zoals altijd en geen zin aan zeikerds........ nou 1 en 1 is 2! begrijp me niet verkeerd, ik hoef echt niet bij elk feestje te zijn, zo zit het niet. ik ben wel goed genoeg om iemand te steunen tijdens een miskraam en wanneer de babay van mijn vriendin met spoed naar het ziekenhuis moet word ik gebeld of ik meekan ivm vervoer( ze hebben geen auto en wij wel). Vorige week kwam ik na me werk ook langs toen ze bij elkaar zaten en wordt ik door de meiden totaal genegeerd, kon geen hallo vanaf. en nu dit weer, ik ben zoo teleurgesteld en boos, dat ik der helemaal klaar mee ben, en dat hebben ze door en ik krijg nu allemaal smsjes en berichtjes op hyves enzo, hoe het met me is en hoe ik me voel en of me buik al groeit, ze vragen sinds ik zwanger ben nergens naar( jaloers??) Maarja ik heb gister flink lopen janken van boosheid en tegen remco lopen schelden over hun, ik ben der zoooooooo klaar mee maar wat blijkt, een tijd geleden vroeg 1 van de meiden of ik getuige wil zijn voor haar bruilloft, een hele eer vind ik dat, maar begin nu te twijfelen of ik het wel moet doen.... heb nu zoiets van je zoekt het maar uit ik doe het niet, als ik echt een vriendin ben dan heb je wel wat meer respect voor mij! Mijn vriend denkt er net zo over en is ook wel even klaar met ze!

zo even me gal gespuugt! grrrr wat ben ik boos op \ze!!

Deel Deze Pagina