In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nanon: tja, dat gezeik is nou precies de reden waarom wij nooit op een vaste dag afspreken met onze vrienden. Ik kan me goed voorstellen dat na zo'n actie de maat vol is. Mijn advies zou zijn: neem afscheid van mensen die niet de energie in jou steken zoals jij bij hen doet... Dat scheelt je een hoop. Probeer er niet te lang mee bezig te zijn en probeer er niet te veel over te stressen, want dat is het niet waard.

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

Bekijk bijlage 190908 Bekijk bijlage 190914

ff onze babykamer showen zijn er erg trots op :D alleen moeten de gordijnen nog gestreken worden en een band omheen (zo'n halve maan dinges) maar moest ze gewoon ff ophangen voor het totaalbeeld :D

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    mooi kamertje hoor, daar kan jullie kleine mooi in liggen!

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wauw zwendel, mooi kamertje!!

@babywens, jij hebt ook al een lekkere toeter joh! en bij jou zit je buik ook al vrij laag! Heeft die bij jou altijd zo gezeten of merk dat ie zakt?

@nanon, da's fraai inderdaad! Ik kan me voorstellen dat je gekwetst en boos bent hoor! Dat zou je normaal gesproken al zijn en met die rondgierende hormonen maakt het er niet beter op.
    Zelf zou ik het niet kunnen laten om een berichtje op hyves terug te sturen met de tekst: wat ben je ineens geinteresseerd in een zeikerd! hihi maar dat zou ik dan doen...
    Verder denk ik er net zo over als Mayke. Als ze zoiets zeggen en dan nog wel op facebook dan zou ik er helemaal klaar mee zijn en voorlopig even niet meer reageren. Laat het maar van hun kant komen. Echte vrienden doen dat gewoon niet!

Hier een rotdag gehad. Ik heb sinds vannacht al zo'n raar gevoel in mijn buik, soort buikpijn, en dat kwam vanmiddag ook weer opzetten. Vooral als ik zit heb ik er last van en het zit wat hoger in mijn buik met daarbij flinke steken van onder.
    Ik moet nu nog 7,5dag werken maar ik heb het idee dat die kramp/pijn komt omdat ik nog best druk ben...weet dus niet of het nog zo'n strak plan is om elke dag te gaan werken...
    wat vinden jullie?

net bij apotheek ook even een soort strak verband gehaald voor om mijn pols. die doet zo'n pijn...hopelijk wordt het zo wat minder.

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens zo mooie toeter inderdaad, voor jou begint het nu ook op te schieten of niet?

dreamer wat leuk dat jullie al met de babykamer bezig zijn!

zwendel leuke babykamer! leuk om die verschillende babykamertjes te zien :)

Petra balen dat je zo'n last van je buik hebt, ik zou het wel aangeven op het werk ook al moet je nog maar 7,5 dag! doe het rustig aan meis!

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Zwendel Wat een ontzettend leuk en lief kamertje zeg :) hahah ga je er nu ook elke dag eventjes in kijken? ;)

@Nanon balen zeg.. ik herken het wel een beetje en is nooit leuk als je vrienden zo doen. Je moet gewoon eens vragen waarom ze zo doen? (misschien zijjn ze wel echt jaloers op jullie?) Niet dat jullie daar wat aan kunnen doen, maar misschien dat je het dan kan uitpraten? Succes

@xxpetra ja de buik zit al behoorlijk laag. Heb nooit een hoge buik gehad, maar merk wel dat hij steeds meer aan het zakken is ja.
    Vevelen dat je zo'n rotdag hebt gehad.. haha hier nog eentje! Ging vannochtend boodschappen doen en in de supermarkt kreeg ik opeens zulke felle steken bij mijn vagina, wist echt even niet waar ik het zoeken moest :p Gelukkig is dit na 5 minuutjes wel weer weggetrokken. VOor de rest weer de hele dag flink last van harde buiken :( Maar ik zal het zeker aangeven op je werk hoor.. Je lichaam geef thet inderdaad aan als je nog te veel bezig bent, dus of helemaal stoppen met werken of minder doen?

@Delilah Dank je.. ja begint zeker op te schieten :) Nog een kleine 5 weekjes.. oehh spannend hoor, kan niet wachten!

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten, ik kan zelf al bijna niet meer wachten haha en ik moet nog 11 weken! :D

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: doe maar zo veel mogelijk kalm aan meis... volgens mij heeft het ook met druktemaken te maken, die pijn onderin. Natuurlijk is je beebje ook aan het indalen en dat kan door de druk ook pijn geven... Doe maar rustig aan.

10. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babywens: mooie buik, idd!!! En wat lijkt 'ie groot tegenover die van mij, maar dat moet iedereen zometeen maar zelf beoordelen... zo tegen het eind ga ik er ook maar eens eentje posten.

Vandaag gemaakt...37 + 3 dus, en wel wat zebra, helaas. Tot 34 weken niets, dus ik had goede hoop, maar ach..

En natuurlijk ook een zijaanzichtje voor de volledigheid.

@Petra: doe rustig aan en denk aan jezelf en de kleine... Hoewel ik zoiets altijd makkelijk gezegd vind van een buitenstaander... ik vind het altijd vreselijk om me ziek te moeten melden. Ikzelf zou dus een enorme drempel over moeten, maar niemand behalve jij weet wat jij voelt en voelt wat jij aankan, dus luister goed naar jezelf en je lichaam!

@Zwendel: leuk-leuk-leuk kamertje!!! Ik vroeg me al af wat er op de behangrand stond, maar Bobbi dus! Zo lief!!!!!!!

@Nanon: ik snap helemaal hoe jij je voelt onder dat gedoe met die vrienden; ik zou het me ook enorm aantrekken. Maar wie weet wat ze zullen zeggen als je er gewoon naar vraagt. Weet niet meer wie die tip gaf, maar sluit me daar bij aan. Tenzij er al langer dingen spelen, is het misschien ook zonde om meteen te kappen met ze (maar goed, dat weet ik natuurlijk niet).

Hier dus de foto's, nog steeds met eigen spijkerbroek. Voor de foto omlaag geschoven, maar past ook nog gewoon over mn buik heen...

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooie buik hoor Dramaqueentje! Ik ben echt benieuwd wanneer jouw kleintje zich aanmeldt!

12. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Babywens ik ga nu idd elke dag ff kijken in het kamertje hahaha doe ook 's ochtend de gordijnen open en die doe ik dan 's avonds weer dicht ( moet niet gekker worden)

@ Dramaqueentje nog 18 dagen!!!! o echt zo spannend!!!!
    Ja het is idd bobbi, heb er ook de gordijnen, lamp, luieremmer, badje en een decoratie luchtballon van, precies hetzelfde als de rand. Was echt toeval hoor want we vonden de rand erg leuk maar wist ik veel dat het een bekend beertje was hahah tot ik op internet ging zoeken naar gordijnen met beertjes en dezelfde tegenkwam, toen nog verder gaan zoeken en kwam ik uit op bobbi. Het meeste hadden we ook al voordat we wisten wat het zou worden dus was ook wel lekker neutraal

@ Petra, doe je wel een ebeetje rustig aan ook al hoef je nog maar 7,5 dagen te werken!!

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dramaqueentje mooie buik meis, en dat je nog steeds in je eigen broeken past:$ ook ik ben benieuwd wanneer jullie kleine zich aandiend!

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

jammer dat je er nog even bij vermeld dat je, je eigen spijkerbroek nog aan hebt Dramaqueentje :p
    Prachtig buikje hoor! Ben zo benieuwd wanneer het komt!
    Is het al aan het rommelen of totaal niet?

@babywens, die steken in mijn vagina had ik dus ook. zo vreemd..maar zal er wel bij horen idd.

@de andere meiden, thanx voor jullie advies! Ik kijk morgen nog even aan en als het dan weer zo is dan bel ik mijn grote vriendin de leidinggevende maar op..

trouwens..hebben net foto's gezien van shoot. zal zo wat posten. (heb ze illegaal van de site gepikt ;) ;))

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier nog 3x werken! Joehoe!

Mooie buik babywens.. Moest ik ook nog doen he.. Haha..

Dramaqueen.. Spannend! zebra strepen krijgt 90% van de zwangere.. Helaas niks aan te doen.. Ik voel t sinds een week ook flink trekken..

Nanon.. Door de hormonen pak je dingen soms te negatief op.. Hou daar rekening mee.. Ik heb ook welleens het gevoel dat ik buitengesloten word maar dart bedoelen ze denk ik echt niet zo.. Laatst zeiden ze dat ook dat t lastig is.. Nu afgesproken dat ze me gewoon overal voor uit blijven nodigen.. Ook al ga ik nooit meer mee..

Heb n luiertas uitgezocht.. Krijg ik van mijn vriendinnen.. Ga denk ik voir de kipling sweetheart.. Welke hebben jullie?

16. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dramaqueentje mooie buik hoor! En die streepjes vallen echt helemaal niet op.. het hoort er ook gewoon bij. Mijn heupen en borsten zitten er ook helemaal onder.
    En jaloers dat je nog gewoon in je eigen broeken past!! haha wel lekker hoor (ook lekker goedkoop ;)) Al die zwangerschapsbroeken pfff ik ben ze nu echt beu. Die band is ook echt te straks, dus zal blij zijn als ik weer mijn normale broeken aankan ;)

@Zwendel haha super leuk toch? Kun je alvast lekker beetje wegdromen in de babykamer :)

@xxpetra zoo vervelend zijn die he? haha had echt het idee dat of mijn vliezen zouden breken of de kleine eruit kwam hahaha :p
    Wat een super leuke en mooie foto's joh! haha lekker van de site gepakt ;) SLIM! :p

@Cass jaaa nu jij nog ;) Ik heb een gratis luiertas bij de kinderwagen gehad.. geen idee welk merk het is :p

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

uhmm..wij hebben een luiertas van...little company geloof ik.
    Oh ja even opgezocht... Today Tulip shoulder bag black/grey/white van Little Company.

18. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dames, zou jullie nu kunnen zoenen... Nooit eerder mn buik laten zien, ivm overgewicht en schaam schaam enzo (ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden voor zwanger aangezien...), dus nu dacht ik: "zal ik, durf ik?" en krijg ik nog complimentjes ook. Ik vind jullie nu allemaal heeeeeeeeeeeeeel lief :)

Mooie foto's Petra.... blij dat je ze van de site hebt gejat om ze met ons te delen!

Enne.... wat betreft de zw-broeken.... ik heb er eentje gekocht (met een week of 16, denk ik), kostte 90 Euro (veeeeeel, maar in speciaalzaak want overal waar ik geweest was pastte de grootste maat niet - vrouwen met overgewicht worden niet zwanger, ofzo :() en dus (nog) niet aan gehad!! En ik me van te voren maar zorgen maken hoe dat zo op het eind zou moeten.... als die broek ook niet meer zou passen ;)

Deel Deze Pagina