Nja mijn katjes zijn opzich heel makkelijk.. De jongste alleen niet met zn oog zalve... Nu is het ook een pestzalfje wat k heb dus ga zo andere ophalen... T arme beest kijkt helemaal scheel met een oogje Vind t ook zo zielig Tis echt nog een beetje mn babietje
Oooh trouwens wel positief Net nog ff bij mn oma geweest.. En zij wil wel twee dagen gaan oppassen... Met een dag minder werken betekend dat dus nog maar 1 dag naar de opvang
MayD, Ojee, dat klinkt wel lastig al die pijnen Dreamer, Ach meid, beterschap voor jou en je katjes! Kunnen jullie samen lekker uitzieken op de bank met een dekentje.. Of zijn het niet van die knuffeltjes? Petra, Wow ja daar ben ik ook heel bang voor! Dat er gezegd is dat het een meiske wordt en dat het dan toch een jongetje blijkt achteraf! Dat gaat ook weer extra geld kosten dan.. Zo vreemd want echt alles wijst hier op een meisje terwijl we in het begin stiekem "hoopten" op een jongetje (ivm het hebben van een oudere broer die dan de kleineren zou beschermen, dat vinden we zo leuk) en mensen die wat zeggen erover zeggen ook dat t een meisje word. Al 4 zeiden dat! Dus durf eigenlijk niet meer te denken aan een knulletje. Al hebben we wel voor beide geslachten een naam, maar die hadden we al bij de vorige zwangerschap.. Jullie krijgen een jochie toch? Nouja, tis inderdaad zo cliché maar als je dan zelf zwanger bent hoop je toch het meeste op een goede gezondheid van de kleine he Met de misselijkheid gaat het echt steeds beter! Vond dat wel lastig! Kan over het algemeen goed tegen pijn maar misselijk of niet slapen vind ik moeilijk.. Veel plezier bij de Intratuin vandaag! Daar ruikt het altijd zo lekker En met kerst vind ik het altijd het leukst! Babylizz, zo he, ja dat heb ik ook vaak gedacht.. Even kijken hoe het zou gaan lopen. Niet de details, maar gewoon weten of en wanneer het gaat lukken. Dat zou een hoop rust geven, maar het haalt ook wat van de magie af mocht het zo ver zijn denk ik.. Wat zal jij straks blij zijn als je zo'n test hebt die wel 2 streepjes geeft wauw.. Ik hoop echt dat dat gauw komt! Misschien als kerstcadeautje?
Sorry petra, ze had al in je berichtje gezegd dat t een jochie word! Ben benieuwd of dan dan uiteindelijk ook echt zo is!
Zo.. Net intake gehad.. Vriendelijke mevrouw maar niet degene die onze kraamtijd komt doen.. Eigenlijk niks bijzonders... Nu wachten op de man die de gasmeter komt maken.. Ding maakt herrie..
Ik ben hier nog steeds hoor! Ik lees elke dag mee, maar ik reageer niet altijd. Maar ik heb je uitslag wel gelezen Erg raar dat het nu nog slechter is. nog een week en dan moet jij voor onderzoek he. Ook spannend! Ik hou je in de gaten Ik zit nu op dag 44, nog steeds niet ongesteld Op dag 3, 14 en 21 heb ik een afspraak, dus vandaar dat ik er nu op wacht.. ik heb zondag voor het laatst getest (neg). Temp erg laag, en niet veel geklust. Dus zwanger.. nee.. ik ga volgende week maar eens bellen naar de gyn. als ik dan nog niet ongesteld ben.
@dreamer: Fijn dat dat geregeld is! @mick: Ja dat is ook weer zo. Voordelen en nadelen Kerstcadeautje zou mooi zijn ja, je weet maar nooit @Pip:Ja zeker spannend.. Gelukkig duurt het inderdaad nu nog maar een weekje. He wat balen zo'n lange cyclus Zit je ook niet op te wachten. Moet je op dag 3, 14 en 21 bloedprikken?
@ Mick, wij verwachten inderdaad een knul! Nu ben ik er helemaal aan gewend en natuurlijk super blij mee (net wat je zegt..je wilt dat je kind gezond is en geslacht maakt niet uit) maar ik ben wel blij dat wij het wilden weten anders was ik er nog steeds van overtuigd geweest dat het een meisje zou worden en als je dan je kindje op je buik krijgt en ze zeggen: het is een knul! haha dan had ik wel even vreemd gekeken. In onze omgeving riep iedereen in het begin ook dat het een meisje zou worden maar toen ik een poll liet invullen heeft denk ik 80% een jongen ingevuld. maar dan nog..zolang ze niet helderziend zijn kunnen ze het niet weten. Ik vind het wel super grappig nu wij weten wat het wordt dat veel mensen afgaan op die bakerpraatjes. "als je, je buik naar voren draagt is het een jongen" of "als je geen pukkels in je gezicht hebt wordt het een jongen" Dus ik kom regelmatig mensen tegen die zeggen dat ze zeker weten dat het een meisje wordt omdat ik geen pukkels in mijn gezicht heb. fantastisch! Heb je al een afspraak gemaakt voor de pret echo? @ Mayke, ik heb maar een mail gestuurd over die blije doos en er was iets mis gegaan bij Prenatal dus nu heb ik alsnog een afhaalbewijs ontvangen. Ik wist helemaal niet dat kruitvat ook iets had. die van etos vond ik niet zo fantastisch... jij? @Pip, wat rot dat je nog niet ongesteld bent! (bizar dat je er nu bijna blij mee bent als je ongesteld wordt he voor die testen) Heb je, eisprong kunnen ontdekken en hoe ziet je LF er nu uit? @Cass, die van de intake is vaak iemand van kantoor toch, of is dat niet zo bij jullie? Heb je wensen aangegeven of maakt het jullie niet zoveel uit?
Mayke mooi! knap gemaakt die gordelhoesjes! babyliz meis dikke dikke knuffel voor jou meis (weet ff niet meer te zeggen) babytjuh lekker zeg vakantie! geniet ervan meis! het is je gegund na al dat harde werken!! mick leuk zeg dat jullie met 17 weken een echo doen voor het geslacht! lekker nog ff naar de kleine uk spieken Dreamer wat vervelend van de zieke katjes gaat het alweer wat beter met ze? jij zelf natuurlijk ook beterschap! Petra lekker zeg nog maar 1 weekje werken!! jij neemt ook 4 weken van tevoren? ga ik ook proberen, ik heb inderdaad net als jij ook liever de weken erna vrij dan ervoor, mits ik het goed kan volhouden natuurlijk (tot nu toe gaat het prima) hier gaat het goed, en heb wel het idee dat iedereen het verdriet om oma een plaatsje heeft kunnen geven, volgens mij heeft iedereen er wel vrede mee gelukkig maar! babywens ja ik vind het ook maar naar koud buiten! brrrr is ook niet zo leuk, en te warm is vind ik ook weer niet goed haha hier wel de verwarming al lekker aan! heerlijk! gefeliciteerd met de 8 maanden zwanger!! nog maar 1 maandje!! hier haal ik zaterdag de doos van de prenatal op, ook heb ik de doos van de babydump en de etos al opgehaald en wacht ik op een mail van de kruidvattas dreamer fijn dat je oma 2 dagen op wil gaan passen! Casss fijn dat de intake goed is verlopen, lijkt me toch fijn als je daar een goed gevoel bij/over hebt pip wat balen zeg dat je cyclus zo lang is! juist nu je zo graag verder wilt! hier gaat het verder best wel erg goed gelukkig, heb het alleen heel erg druk (vind het zelf wel een beetje té druk af en toe) op het werk is het druk en als ik dan thuis ben heb ik 's avonds en in het weekend vaak ook nog elke keer wat, maar zolang ik me zo goed blijf voelen trek ik het allemaal wel nog 6 weken werken en dan lekker verlof en dan kan ik lekker wat rustiger aan doen! volgend weekend gaan we nog lekker een weekendje weg, heb er al helemaal zin in! ff lekker bijkomen dinsdag heb ik weer controle bij de VK, als het goed is moet ik dan ook weer bloedprikken omdat ze de ijzerwaarden enz weer gaan controleren en ik wil even vragen of er nog een echo komt (volgens mij wel)
@petra, ik heb niet echt speciale wensen.. Eigenlijk geen. Ik zie het allemaal wel. Partnerles.. Ik vind het wel fijn dat arjan nu t een en ander weet. Zelf is hij heel nuchter vind t allemaal niet nodig.. Maar probeer m te laten merken dat t voor mij wel belangrijk is..
Grrrrr even mijn frustratie eruit...mijn vriend heeft zo géén haast met het vinden van namen! Ik roep al weken dat we er echt weer even voor moeten gaan zitten. Hij is natuurlijk super druk in huis aan het klussen en heeft een zware baan, maar een klein half uurtje kijken naar namen moet toch kunnen?! We hebben een heel andere smaak en dat maakt het nog ingewikkelder. En dan kom ik er nog eens met mijn stress hormonen tussendoor, dat we ook nog een 2e naam en geboortekaartje uit moeten kiezen. Om me te stangen roept ie vervolgens dat hij tussen kerst en oud en nieuw wel eens zal kijken Ik heb een babydump doos meegekregen en me aangemeld voor de Prenatal doos. Kreeg pas geleden al een leuk tijdschrift via Prenatal door de bus. Zijn de andere dozen (etos, kruidvat etc.) ook aan te raden? Ik zit niet echt te wachten op bergen reclames eigenlijk. @babyliz ja avondje gisteren was gezellig!
@ Petra (en Maybebaby): de Felicitas doos van de Etos vond ik echt slecht -> veeeeeel reclame en weinig zinnige dingen. De Babydump doos vond ik wel goed, net als de Blije Doos van de prenatal. De Kruidvattas kun je ca. rond week 32 ophalen als je de Jouw voordeelkaart hebt geactiveerd via internet en hebt ingevuld wanneer je je kleintje verwacht. Hierin zitten verschillende Kruidvat-dingen waaronder een pak luiers.
Ik heb Harold uitgelegd wat de bedoeling is van de partnerles bij gym. Hij vind het ronduit interessant en is al lang blij dat hij handvatten krijgt om mij zo goed mogelijk te steunen als het zover is.
Babyliz. Meis wat balen. Ik hoop dat je snel hoort hoe nu verder. Dikke knuffel Petra. Wat gaat het hard zeg al aan het aftellen. Babywens. ook spannend nog een maandje. Ben benieuwd . Dreamer. fijn dat de oppas geregeld is Pip. Vervelend dat je zo,n lange cyclus hebt. Maybebaby. Dat is lastig een man die niet op wilt schieten. Ik heb zoveel mogelijk gelezen sorry dat ik iemand niet noem maar kan helaas niet iedereen onthouden. Hier alles goed. Ga zondag lekker naar Kaapverdië voor een week. Heb van de week Etos zwanger worden vitamine gehaald. Nog niet aan begonnen maar we gaan de goede kant op. Ik heb wel wat last van de bijwerkingen van de AD waardoor ik slecht slaap. Maar goed het zij zo.
@ Jesse: fijn dat het goed met je gaat en lekker dat je een weekje er tussenuit bent! Geniet ervan!!!
Jesse wat fijn om te horen dat het een stuk beter met je gaat!!! geniet van je weekje weg !! lekker hoor ben jaloers hahaha.
@ mick wat fijn dat je man weer thuis is!! zou echt niet zo lang zonder mijn man kunnen hoor!! echt knap dat jij het wel kan!! wat fijn dat alles goed met je gaat!! heb je weinig last van je zwangerschap?? wanneer moet je weer voor een echo?? hier gaat het opzich wel goed hoor..alleen heel erg moe! @ babywens haha dank je...maar nu reageer ik alleen op degene die ook op mij reageerd hoor en slaap je al iets beter?? hoe was je bloeddruk vandaag?? @ casss en mag je al rustig aan gaan doen?? of is je laatste dienst volgende week pas?? probeer maar ff van je 'vrije' tijd te genieten want je kleintje is er zo! @ mayd wat leuk dat jij straks haar kleertjes gaat maken!! vind ik echt heel erg byzonder!! en uniek! en goedkoop!! laat je ons tegen die tijd wat zien?? kun jij het een beetje vol houden lichamelijk?? @ dreamer ik kan zeker wel een vakantie gebruiken! hoe gaat het met jou?? gaat het al wat beter met je katjes?? beterschap er mee! @ petra ik open altijd 2 pagina's van ons forum de ene ga ik reageren en de andere ga ik door heen om te lezen...als ik straks klaar ben sla ik de pagina op waar ik gebleven ben (zo hoef ik nooit hele paginas terug te zoeken) vandaar dat ik op iedereen kan reageren haha over de uren maken..nee je zegt niks raars maar het is zo dat mijn ene collega volgende week vrij heeft en die andere daarna een week en daardoor moet ik meer werken..dus is helaas geen mogelijkheid om minder te werken..gewoon heel veel rust pakken als het kan.. jullie zijn dus goed verwend met je babyshower!! wat grappig een luiertaart!! nog nooit van gehoord!! wat grappig dat jullie al duidelijk kunnen zien dat jullie kleintje op jeroen lijkt...heel byzonder!! aii niet zo fijn dus dat ze het hoofdje heeft bewogen...!! @ zwendel woww zo'n mooi kamertje op mp!! kun je zien!! gelijk hebben jullie hoor om hem gelijk te kopen..hij is zo moooi he!! en ja het is ook nog eens stukken goedkoper! dank je meid zal ook zeker gaan genieten...en hopen dat het dan raak mag zijn!! hoe gaat het met jou?? @ babyliz haha was zeker een klus..maar kijk naar jezelf jij reageerd ook op iedereen!! het is ook niet niks he..heeft ook tijd nodig voor jullie alle 2 om het een plekje te geven! hoe gaat het nu met je man?? en met jou?? ik hoop snel dat jullie duidelijkheid krijgen...en ze snel gaan beginnen... @ jeskejes meid ik ga duimen voor jullie dat het deze maand raak is!! @ delilah fijn dat alles goed met je gaat!! lekker een weekendje weg dus..hier in nederland?? alvast heel veel plezier!! @ jesse meid wat fijn dat het beter met je gaat...alvast een hele fijn vakantie!! geniet er van!! @ meiden die verstand hebben van FF ik heb net de temp van vandaag ingevuld en nou zegt ff dat mijn ei op dag 12 geweest is... voor mijn gevoel kan dat nooit kloppen!! ik heb nog nooit mijn ei op dag 12 gehad (als ik er dan 14 bij op tel zou mijn nod dag 26 zijn) ook had ik dag 13 een hele dikke sliert vruchtbaar slijm dag 13 savonds met man geklust en toen had ik gevoelige tepels..gisteren dag 14 ook nog gevoelige tepels en zere buik..nu zijn de gevoelige tepels weg.. dag 13 heb ik 1 1/2 uur later getempt (ik weet stom maar ik wou uitslapen!) dus nu is mijn vraag...denken jullie dat ik hem op dag 12 gehad heb of later?? iedereen een hele fijne dag!! liefs