Over wassen: mijn man en ik moeten vanwege allergieën alles op minimaal 60 graden wassen. (bij 30 graden gaan niet alle bacteriën dood). De kleren van de kleine heb ik ook gewoon meegewassen op 60 graden en dat zal ik ook blijven doen.... Alle kleertjes zijn inmiddels al gewassen en liggen in de kast. Ik weet niet hoe het er bij mij op het laatst voor staat, dus heb ik alles al in orde gemaakt.
Wauw delilah! Mooie buik en mooie babykleertjes! En waar heb je die schattige kleerhangertjes vandaan Wat leuk, met konijntjes erop? Hoi lennyt! Welkom Ik hield persoonlijk "altijd" de langste cyclus aan.. Om misschien een teleurstelling te voorkomen ook.
Ja ik heb ook gewacht tot mijn verlof met wassen.. Moet nog wat kleren verstopt houden haha.. Komt goed! Leuk mick weer een echo! Zo fijn om de kleine weer te zien! Fijn een droger! Ik gebruikte m heel veel in ons appartementje.. Nu niet meer, grote zolder dus hang alles op. Vandeweek nog wat laatste dingen halen en dan ben ik klaar om de kleine te ontvangen.. Kan over 2weken al.. Helaas kan t ook nog 7 weken duren.. Spannend! 26 weken is idd een mooie grens.. Bij de november mama"s is er een tweeling zo vroeg geboren. Ze doen het goed maar is wel erg heftig hoor.. Dat onze kindjes maar allemaal na 37 weken komen Uhm ik begreep dat je hydrofiel beter niet kunt strijken.. Ze nemen dan geen vocht meer op, althans niet goed meer.
eind augustus gestopt ben sowieso in de eerste van de laatste keer de pil wel al in week 1 1 tabletten vergeten dus ja alles is wat dubbel qua cyclus maar de huisarts zei wel vorige week tegen mij sinds dat je gestopt ben met de pil kan je wel een stuk sneller zwanger worden hij zegt ook het is niet zo dat dat nu helemaal niet kan lukken dus ik weet niet
want de huisarts was mijn vriend al aan het uitlachen ik zei dat die van mij had gezegd ik heb heel goed zaad dus gelijk de eerste keer raak de huisarts zo tegen mijn dan laat ie dat nu maar eens zien dan
mijn schoonzusje heeft ook altijd haar hydrofiele luiers gestreken en nooit geen problemen gehad met wateropname zeg maar. ik had die verhaaltjes ook wel eens gehoord dus ben het ook gelijk na gaan vragen. Normaal was ik ook het meeste op 60 maar dat durfde ik met de babykleertjes niet aan was bang dat ik dan een stapel kleertjes voor een barbie over zou houden en aangezien ik onze zoon starks nog niet met een barbie zie spelen leek me dat niet zo'n strak plan @ mick veel plezier vandaag bij de echo!!
Ik ben dan een enorm luie huisvrouw... als de kraamhulp komt zorg ik echt dat de strijkbout verdwenen is... ik strijk ook nooit. Krimpen van de kleertjes valt echt mee hoor... je koopt toch voor jezelf ook geen maat groter omdat het zou kunnen krimpen???
daar heb je gelijk in MayD maar de kleertjes zijn al zo klein maar zoals je het zegt klinkt het idd wel logisch hahahaha weet niet waar ik de laatste tijd met mijn gedachte zit ...
Ik krijg maar de zenuwen van verlof hebben haha.. Zo benieuwd wanneer de kleine komt Bij de november mamas zijn ze nu al begonnen met bevallen.. gister 1, vandaag weer 1.. Spannend! Ik ga voor 20-11-2011, vind ik een mooie dag Oh jeskejes dag 37 alweer.. Tja je hebt helaas vaker een lange cyclus he... Ga toch viir je duimen!
Dat is zeker een mooie dag. T word aftellen nu voor je spannend. Ja cyclus is 2x eerder zo lang geweest. Nog niet langer dan 37 dagen dus ben benieuwd.
Zoo whoo wat is er dit weekend weer veel gekletst J Heb me even een weekendje afzijdig gehouden van alles wat met zwanger te maken heeft. Even lekker relaxen. Begon op blz 210 te lezen, maar heb daarna even wat paginas geskipt Kan dus even niet op iedereen reageren. Vrijdag een brief gekregen dat de afspraak weer is verzet, nu naar 3 november L Bah! Als het nu nog een keer gebeurt ga ik boos bellen, want zo blijven ze ons aan het lijntje houden. Dus nog een weekje langer wachten. Gister en vandaag trouwens een knalpositieve ovutest gehad, dus ei komt eraan. Wordt weer een lange cyclus, want vandaag zit ik op dag 19. Dus ei zal morgen wel springen vermoed ik.. @delilah: Dankjewel voor de knuff! Geen probleem dat je niks weet te zeggen.. weet ik zelf eigenlijk soms ook niet Lekker dat jullie nog een weekendje weggaan, veel plezier alvast! @jesse Dankjewel! Fijn dat het met jou beter gaat. Fijne vakantie nu J @babytjuhh: Ja, het heeft zeker even tijd nodig. Het gaat nu wel, we balen wel dat de afspraak weer verzet is. We willen graaaag meer duidelijkheid J Gebruik jij nu ook ovutesten in combinatie met tempen? Dat geeft voor mij toch wel het duidelijkste beeld. @MayD: Dikke knuffel voor je! @jeskejes: Toch weer spannend. Gebruik je ook iets als ovutesten of tempen of niet?
dat is wel irritant hoor babylizz!! Zou inderdaad de volgende keer ook goed boos worden. Het is niet niks en het houd je gewoon enorm bezig lijkt me.. en dan iedere keer moeten wachten lijkt me verschrikkelijk. Goed dat je, je wat afzijdig hebt gehouden, moet ook niet teveel ermee bezig zijn hoor.. makkelijk gezegd maar lekker ontspannen en aan andere dingen denken is een goed plan!
Ja inderdaad. Nu we niks weten houdt het ons nog meer bezig, omdat we nu in onzekerheid leven. Als we eerst maar horen welke opties er zijn, dan kunnen we verder! Inderdaad is ontspannen moeilijk, maar we doen ons best Aan alleen maar stressen hebben we niets Zie nu net jouw berichtje boven aan de pagina. Begint al aardig op te schieten! 20-11 zou idd mooie datum zijn, ben benieuwd of dat zo gaat zijn Succes met de laatste loodjes! En dat geldt uiteraard voor alle zwangeren die al zover zijn
Ik temp niet meer babylizz ook geen ovu testen meer. Gyn zei dat ikdaar beter mee kon stoppen. Jeetje wel zuur dat afspraak weer verzet is. Onzekerheid is nooit fyn. Hoop dat je snel meer weet.
Geeft niet hoor... trouwens, die opmerking over het krimpen kreeg ik ook van iemand uit de familie... Dus het iz niet zo'n heel gekke gedachte hoor.
@ Babyliz: dikke knuffel terug! Voor je het weet is het de 3e! Maar wel erg irri dat het verzet is inderdaad.
@Cass Zoo ja lijkt mij ook echt heerlijk! Helemaal als je inderdaad in een appartementje woont en je dus geen plek hebt om je was ergens neer te hangen.. gebruik je nu ook geen droger voor je handdoeken enzo? (of is de droger weg ) Spannend he? Ben ook zo benieuwd wanneer de kleine zich aandient. Ik hoop stiekem wel voor de 40 weken.. lijkt me zo erg als je voorbij die 40 weken bent.. wat zullen de dagen dan absurd lang duren hahah 20-11-11 mooie datum! (mijn uitgerekende datum) Ik heb juist gelezen dat je hydrofiele luiers de eerste keer extra heet moet strijken? @Jeskejes zoo dag 37 alweer meid.. nog geen tekenen van aankomende ongi? Ik duim ook voor je! @babyliz vervelend dat ze de afspraak elke keer uitstellen inderdaad gewoon even boos bellen, want dit is natuurlijk niet leuk. Yeey knalpositieve ovulatietest! Lekker klussen dan vanavond Vannacht weer een flinke harde buiken aanval.. komt dit bij iemand bekend voor? Enorm vervelend he? Heb echt elk uur wel voorbij zien gaan.. Nog 6 daagjes en dan mag de kleine gewoon al komen! VInd het ook wel erg spannend worden hoor, nu het steeds dichterbij komt
@ Babywens: tja oefenweeën schijnen normaal te zijn... wil je dat ie nog 6 dagen blijft zitten, of mag het nu al komen van je?