In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames vanmorgen getest. Helaas omo wit. Snap er ff echt niks meer van. Stom lichaam. Maar nog steeds geen ongi.

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

weet niet meer bij wie ik het las maar gerookte zalm mag je gewoon eten he mag alleen niet vacuum verpakt zijn. De meeste grote viszaken kun je wel gerookte zalm krijgen die niet vacuum verpakt is geweest. Heb er zelf van het weekend nog van zitten smullen mmmm had ik ook echt gemist.

Vriendlief hier nog steeds de kleine niet gevoeld wordt volgens mij net zo'n ettertje als zijn vader hahaha

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Delilah, succes vanmiddag en wat de rest al zegt het kan toch niet zo zijn van een dikkertje ineens te klein??

@ Jeskejes, Balen zeg die witte test. snap dat je er een beetje debiel van wordt. Je lichaam werkt niet echt mee om het makkelijk te maken he

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Benieuwd naar delilah... Nog niet terug dus.. Hmmm

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes Ja, is zeker zuur.. Balen dat je weer wit hebt getest!

@MayD: Dankjewel! Ja, moet me er maar niet teveel over frustreren.. maar tis gewoon vervelend.

@Babywens: Nee zeker niet leuk. Kwam de datum eindelijk wat dichterbij, komen er ineens weer 7 dagen bij. En een week is natuurlijk niet extreem lang, maar toch.

@delilah: Hihi dankje. We hebben ons best gedaan :p

@dramaqueentje: Wooow wat een volle kast, leukleuk! Hopelijk komt de kleine snel uit zichzelf.

@zwendel: balen dat je nog geen werk hebt. Hoop dat je snel iets kunt vinden.

@nanon: Sterkte met de pijn meid!

@Pip: Sta er zeker wel positief in ja. Ben sowieso wel iemand die de positieve dingen probeert te bekijken (hoewel dat soms echt niet meevalt, maar dat is een lang verhaal). Maar nu moeten ze t echt niet nog een keer verzetten, want dan word ik wel echt boos ;) Wat balen zeg dat je menstruatie nog niet is doorgezet! Gelukkig kan je morgen terecht. Hou ons op de hoogte, ik lees mee ;) Enne, ik hoop ook op een positieve test voor jou binnenkort. Zou fijn zijn he, als het toch nog 'op de natuurlijke manier' gebeurt snel.
    Ik heb trouwens ook wel dat ik dingen nu niet wil plannen, 'omdat ik niet weet wat er allemaal nog gaat gebeuren'. Maarja, op een gegeven moment moet dat toch wel...

@casss, babywens en xxpetra: Sterkte met de voorweeën, krampen en dergelijke dingen ;)

@delilah: zie nu pas je laatste berichtje. Wat schrikken zeg zo ineens.. Hopelijk kom je straks met een goed bericht!

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Pip, dikke knuffel meis!

@Delilah, hoe is de echo gegaan? Ik vind het maar vaag dat ze aan je buik kunnen voelen of de groei niet goed op schema ligt als ze 2 weken terug zeiden dat het een dikkertje is. Volgens mij is het ook heel normaal dat je soms wat sneller groeit en dat het later wat stilstaat..
    Ik hoop dat er niks aan de hand was!

@Mayke, klote is dat zeg dat je zo slecht slaapt! Kan je overdag nog wat dutten of slaap je dan 's nachts helemaal niet meer?

@babywens, ik had vannacht ook weer die menstruatiekrampen en ik heb me de hele nacht "anders" gevoeld. Op een gegeven moment was ik ervan overtuigd dat ik in mijn broek had geplast maar dat was niet zo, daarna heel onrustig geslapen...ik wordt paranoia denk ik hihi.
    Die onderlegger heb ik geen last van. Ik heb 'm strak ingestopt met een molton erover en daaroverheen het hoeslaken. (dat is idd dat roze ding uit het kraampakket)
    Het enige wat vreemd aanvoelt is dat het in de loop van de nacht wat gaat broeien.

@Zwendel, ik geef ook een gil voor de hyveslink!

@nanon, dat is ook een idee idd zo'n brace! afgelopen nacht ging het wel goed maar ik ga je tip wel onthouden!
    Goed dat je L.G. je zag strompelen..dan ziet ze tenminste dat het geen onzin is!

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @jeskesjes heh bah meid, balen dat je weer omowit hebt getest.. vervelend hoor. Gelukkig kan je morgen terecht.. ben benieuwd!

@babyliz zeker balen, maar gelukkig is het geen maand verplaatst (haha positief blijven bekijken ;))
    Dank je wel! Jij succes met wachten!

@xxpetra Vervelend van die krampen, maar komt wel enigszins bekend voor.. heb je er overdag ook last van? Of is het weer wat afgezwakt? haha ik heb ook wel eens gedacht dat de bevalling ging beginnen :p haha wat worden we toch in het ootje genomen soms ;) Maar ik neem aan dat het niet je vliezen waren? Fijn dat je van de onderlegger geen last hebt.. ga ik hem er ook maar eens opleggen binnenkort!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Babywens ik hoef morgen.nergens naar toe. Denk dat je met iemand anders zit hihi.

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @jeskejes ohh sorry :p haha ik haal het allemaal een beetje door elkaar.. sorry ;)

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha geeft niks laten we t er maar op houden dat t door de zwangerschap komt. En ergens begrijpelijk er wordt hier erg veel.gekletst.

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier is alles gelukkig goed, ukkie loopt zelfs voor op schema bij sommmige dingen loopt hij zelf 3 weken voor, dus net als bij de pretecho blijkt het dus echt een dikkerdje te zijn! vk zei ook al wat kun je je soms vergissen zo te voelen was hij aan de kleine kant, blijkt hij gewoon voor te lopen op schema! gelukkig maar! ben weer helemaal gerustgesteld! met 35 weken krijg ik nogmaals een groeiecho.

jeskejes balen van je nega test meis!

zwendel haha net zo als zijn vader :D manlief voelde de kleine ook veel later dan ik, zat wel een week of 4/5 tussen dacht ik!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow Delilah wat fyn om te horen dat t goed is. Pff opluchting. Nu weer van gaan genieten meid

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat alles toch goed was Delilah!

Hier was vanmiddag alles goed bij de VK. HB en bloeddruk perfect. De kleine was al ingedaald en zal ook niet meer andersom komen te liggen. Meteen gevraagd naar een groeiecho. Ze hadden dus net besloten dit met 30 weken door te voeren, dus ik mag morgen terugkomen voor een groeiecho. De volgende "gewone" afspraak is dan op 15 november.

Over het slapen: tja, schijnt erbij te horen... als ik de kans krijg probeer ik wel telkens 's middags ff te liggen... dat scheelt een hoop.

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    oh ja, over vroeg opstaan: slecht slapen = vroeg wakker = vroeg op het forum (hahaha)

tja... hoort er dus ook bij.

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Fijn dat t goef was Mayd. Balen dat je vroeg wakker bent. En slecht slaapt. Hoop dat dat beter gaat.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    tja, zo niet dan niet hoor... kan er weinig aan veranderen... als je telkens wakker wordt van de pijn, helpt melatoline (of hoe het ook heet) ook niet meer. Ik kan namelijk wel goed in slaap komen, maar slaap niet fatsoenlijk door.

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh Jeskejes, ik heb jou berichtje helemaal gemist op de vorige blz. Wat rot dat je test negatief was :( Als het dan zo op zich laat wachten en je test negatief zou je bijna blij zijn als je ongesteld wordt..
    Ik duim voor je! (dat je overmorgen alsnog positief test!!)

@ Delilah, wat een opluchting zeg! Het is natuurlijk super fijn dat ze je dan gelijk laten terugkomen voor een echo maar soms vergeten ze wel eens wat voor stress zulke opmerkingen kunnen veroorzaken.
    Maar..je hebt nu weer wat extra plaatjes van de kleine, toch?!

@Mayke, super dat alles goed was bij de controle! En helemaal leuk dat je morgen weer terug mag komen voor de groei echo!

@babywens, ik weet het ook niet... Overdag heb ik die krampen niet echt tot ik thuis kom van mijn werk en op de bank ga liggen. misschien komen ze bij mij juist als ik me ontspan ofzo...:(
    Het opstaan doet overigens dan ook zeer...of nou ja zeer..het is een rot gevoel en vaak kraakt er dan van alles in mijn heupen. hihi opoe die opstaat ;)
    Ik heb volgende week weer controle dus dan wil ik er ook even naar vragen.

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    fijn dat alles goed was bij de VK Mayke, hier ook nieuwe afspraak op 15 november en met 35 weken nog een keer een echo.

en zoals beloofd hier nog een foto van onze kinderwagen!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    mooi karretje!

20. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Delilah gelukkig maar dat alles ok is. Beter maar een keer teveel checken dan te weinig toch?! Mooie wagen en superstoere kleur joh.

Jetskejes balen van je test...we blijven voor je duimen hoor!

Pip mijn vriend zei vandaag dat ie aankomende week weer even goed naar namen gaat kijken en we volgende week weer even gaan zitten. Daar hou ik hem dus aan. Ik heb al een keer in mijn boze/ongeduldige bui gezegd dat als het hem niet uitmaakt ik wel alleen de naam kies, maar dat vond ie geen goed idee haha.

Zaterdag even shoppen bij Baby-Dump, t/m a.s. zondag 20% herstkorting op heel veel! Het Aerlosleep matras van 150,- voor 120,- dus goed dat we even hebben gewacht. De luiertas die bij de kinderwagen hoort is van 69,- voor 55,- en daarnaast heb ik nog een kortingsbon voor een tas twv 39,- dus dat wordt een koopje. Ik ga samen met mijn moeder, kan ze meteen alle spullen zien die we hebben besteld.

Deel Deze Pagina