nou ik hoop stiekem toch een beetje dat het mijn eisprong is geweest want het wordt deze maand verder niks meer was er vanmorgen een aan het klagen je hebt vorige week toch gehad ik heb maanden droog gestaan dus ja
@Petra ja ik slaap er nog maar een paar nachtjes over. Er zijn nog wel kaarten beschikbaar. Het is de enige datum dat hij in NL is. Ein-de-lijk heeft Vincent gisteren de baby voelen schoppen, ik vind het zo leuk! Pukkie was erg actief en ik voelde hem/haar ook nog helemaal omdraaien, heel gek gevoel. Dramaqueen succes in het zieknhuis vandaag en @de rest, fijne dag.
@ Maybebaby: blijft speciaal he, zo'n bewegende baby in de buik!? Hier een linkje naar de echo-foto van gister: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture46012.jpg
@ Mayke, hahaha ja ik ga ook wel hard he. Maar heb jij dat niet dan? als ik naar iemand zn banner kijk denk ik huh?? zo ver al?? terwijl je zelf ook hard gaat idd. Ik vind dat de tijd gewoon vliegt Vandaag precies 8 maanden zwanger. @maybebaby, wat fijn dat je man de kleine nu ook heeft gevoeld! Hoe reageerde hij erop? @nanon, succes vandaag!! @Cass, hoe gaat het met de voor-weeën? leuk dat je maandag weer een echo hebt! Is dat een extra groei echo? Ik heb nu geen echo's meer, tenzij ze twijfelen over de grootte of de ligging. woensdag is mijn 1e controle bij de vk weer dus ben benieuwd. Dan krijg ik ook uitleg over de bevalling ben zo benieuwd hihi. @dramaqueen, hoe laat moet je vandaag naar het ziekenhuis?
Ik heb dat ook als ik naar jullie banners kijk denk ik ook soow wat gaat dat snel. Leuk hoor die echo's enzo. Ben benieuwd naar de eerste babietjes. Wie is er als eerste uitgerekend?
Dramaqueentje is de eerste op 4 nov en dan komt volgens mij babywens (20nov), Cass(26nov), ik(27nov) en dan Mayke(eind dec/begin jan)...dacht ik en Delilah komt daar ook ergens in de buurt maar dan ben ik het rijtje ook even kwijt.
Sow dat zyn er veel in november. Leuk hoor. En knap dat je t zo ff op kunt noemen. Ik hoop me ook snel by de zwangere te mogen.voegen. Zit op dag 40 en geen bloed.
@Cass zo ja, dat is zeker pittig.. pff ik zie soms ook wel beetje op tegen het bevallen hoor, de pijn dan he Nog meer last gehad van voorweeën? Ik had gister een tijdje dat ik echt krampen had.. moest me er wel eventjes op concentreren en manlief zat zo lekker door te ratelen haha had niks in de gaten Zo kijk eens aan, jouw vluchtkoffertje is lekker compleet! haha ahh jammer nee hoor, ik snap het wel. Is ook wel leuk om geheim te houden! @Zwendel en heb je ondertussen al bloed laten prikken? Wel fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken! (ook niet doen dan he? ) @MayD Oh oké, nou dan let ik voortaan extra goed op. Ik ben ook erg blij dat ik de kattenbak 9 maanden lang niet heb hoeven verschonen hahah maar straks ben ik flink aan de beurt zegt hij elke keer dan mag ik het 9 maanden lang doen haha Fijn dat je weer een goeie echo hebt gehad @xxpetra ohja super handig, van die kleine flesjes. Ach ik heb gisteren maar lekker een voorraadje gekocht en daarvan wat in een tasje gegooid haha voorraad is straks altijd handig.. ga er de eerste dagen toch echt niet op uit om iets van deo ofzo te kopen Ik heb een joggingbroek erin gedaan die ik nu niet aankan.. hopelijk is mijn buik na de bevalling ietsje kleiner zodat die wel past.. wat hebben jullie erin gedaan om in te bevallen? haha ik heb één of ander lang pyjamatopje van snoopy hahaha Ohh leuk zeg.. alvast veel plezier vanavond. Jij boft inderdaad maar met zo'n man Die van mij is niet zo romantisch hoor Jeeejj 8 maanden zwanger Nog 1 maandje te gaan... @Nanon heh bah, bekkeninstabiliteit Wat vervelend zeg.. jammer dat je niet meer mag werken, maar goed van je vriend dat hij het van de positieve kant bekijkt @Maybebaby ohh wat leuk dat Vincent dan eindelijk de kleine heeft voelen schoppen.. en hoe vond hij het? Helemaal in de wolken zeker? Vannacht weer lange nachte gehad en werd wakker alsof ik gisteren de marathon heb gelopen.. overal spierpijn hahah vraag me niet hoe dat kan! Mijn mannetje is vanmiddag lekker vrij, dus dan gaan we de box maar eens klaarzetten, naar het grofvuil en met de poes naar de trimmer.. hahah wij hebben een langharige kat en die moet maar eens uigedund worden.. Ik zal eens een fotootje van haar plaatsen, tis echt een dropje!
Wat een droppie! Over de uitgerekende datum: Delilah : 1 januari MayD : 6 januari (de rest is al opgesomt geloof ik) Hadden we hier niet zo'n lijstje???
Fantastisch zo'n ontplofte kat! Ik ben geen kattenliefhebber maar zulke vind ik echt geweldig! Oee als je echt krampen had waar je, je op moest concentreren..dat is wel spannend toch?! Wanneer had je nou weer controle? Ik had gisteravond weer menstruatiekrampen en dit keer had ik er een paar felle steken in mijn vagina bij. Het voelde heel vreemd want als ik zo'n felle steek kreeg hupste ik nog net niet omhoog haha. Ik ga van het weekend op zoek naar zo'n warmwaterkruik, misschien dat, dat iets helpt tegen die krampen. Ik heb een tijdje terug bij Miss Etam een lang grijs t-shirt gekocht met een rood hart erop, eenmaal thuis dacht ik..Mmh zo leuk was het shirt toch niet..dus die zit nu in de tas om in te bevallen Dan kan die gelijk de prullenbak in na de bevalling. en over romantisch gesproken...jullie zijn laatst super romantisch samen naar Scheveningen geweest!! Succes zo met de box in elkaar zetten!
@poes jaa het is echt een dropje.. ook erg aanhankelijk. Ze komt wel uit het asiel en waarschijnlijk hebben haar vorige baasjes haar mishandeld, dus ze is nog wel erg bang voor andere mensen.. Wss hebben haar vorige baasjes haar losgelaten vlakbij de snelweg, want daar heeft ze een ongeluk gehad en is haar staartje eraf en haar onderkaakje was ontwricht. Heel sneu allemaal, maar gelukkig voelt ze zich hier helemaal thuis nu! @xxpetra Jaa was zeker wel spannend, maar ze kwamen niet regelmatig ofzo, dusja Heb ook af en toe van die steken in mijn vagina.. volgens mij heeft dat met het indalen te maken, maar gisteren lag hij nog steeds boven de bekken Dus opschieten doet hij niet echt Maandag heb ik weer controle! Ik ben benieuwd of ze hier van te voren ook inwendig gaan kijken hoe het daar gaat Of dat ze dat pas echt doen als je bevalling begonnen is. Nou kijk, dan heb je iig een bevalshirt en ja weggooien daarna kan inderdaad wel hahahah die heof ik ook niet te bewaren! Het grappig is alleen dat dat weekendje Scheveningen mijn idee was, dus érg romantisch van mij, maar niet van lennart haha
overzichtje zwangeren en klussers zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 20 november 2011 - babywens - 1e kindje - jongen! 26 novemver 2011 - casss - 1e kindje - ??? 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - ??? 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ??? 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ??? 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje-??? 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje - ??? 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- ??? klussers : nod nog onbekend - Babyliz - ronde 13 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 11 nod 3 nov - babytjuhh - ronde 10 ======================================= GEVONDEN!!!
Kan en mag ik erbij? Bij de klussers. NOD 22okt ronde 11 1e kindje. Ik zit op telefoon en met die lijstjes werkt dat niet zo makkelijk.
overzichtje zwangeren en klussers zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 20 november 2011 - babywens - 1e kindje - jongen! 26 novemver 2011 - casss - 1e kindje - ??? 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - ??? 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ??? 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ??? 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje-??? 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje - ??? 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- ??? klussers : nod nog onbekend - Babyliz - ronde 13 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 11 nod 3 nov - babytjuhh - ronde 10 nod 22 okt - jeskejes - ronde 11 ======================================= bijgewerkt
5e ziekte is wel heel erg besmettelijk maar omdat het geen standaard kinderziekte zoals rode hond en bof bijvoorbeeld zijn testen ze er niet op. het wordt vaak niet eens in een dossier bij de ha gezet. Het is ook geen ziekte waar ze tegen kunnen enten omdat de incubatietijd te lang is. zolang ik geen griepverschijnselen krijg (dat is een reactie van volwassenen op de 5e ziekte) hoef ik niks te doen alleen mag ik nu zoiezo 2 weken niet in aanraking met mijn neefjes, schoonzus en zwager komen en mag ook 2 weken niet bij hun in huis komen. Over anderhalve week heb ik de uitslag van het bloedonderzoek dus ben benieuwd
Ga hier nu een straat verderop ff geboortekaartjes kijken (en ff wat boeken meenemen . Wel makkelijk hoor een drukkerij op net 5 min afstand. We hebben al een leuke gezien bij een andere drukkerij maar ze hebben hem hier ook dus ff kijken wat het bij deze gaat kosten. Ook wel makkelijk als ze klaar zijn. @ Jesse, Ik zie dat je ook meeleest. Hoe is het nu met je??