In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    wij hebben de drukker ook praktisch om de hoek... handig!

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel met mij gaat het goed.steeds beter eigenlijk. Met jou ook lees ik. Volgende week hoor je het van je bloed?
    Pip balen meis. Maar houd moed
    Mooie buikfoto deliah
    De kleding kasten zijn ook goedgevuld bij sommige leuk.
    Petra handig zo'n shirt.
    De tip van de plastikzakken is ook slim.
    Dramaqueentje weet je al wat meer?
    Jeskejes.hoe sta jij ervoor?

Ik kon het niet laten om even te lezen tijdens mijn vakantie dus lig nu ook lekker in het zonnetje jullie verhalen te lezen.
    Grtjs

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Geniet maar lekker van het zonnetje meis!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jesse lekker van dat zonnetje genieten. Lief dat je meeleest.

Hier spannend hihi. Dag 40. nega test 2dagen geleden maar geen bloed.

5. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh dat klinkt als genieten geblazen jesse!

Jeskejes dag 40 al!.. Ik ik blijf duimen hoor met mijn dikke vochtvasthoudende handen hihi!

Babywens wat een superschattige pluizenbol!

Petra nog maar 1 dagje werken!!! Wat zal jij blij zijn als t weekend is! Dan heb je net ala ik kerstvakantie en carnavalsvakantie hahaha

6. Diaantje1985

27 okt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag over ovulatietesten.

Op 5 oktober 2011 heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen, die er op dat moment 3 jaar in zat. 10 oktober heb ik een hele lichte menstruatie gehad (tijdens spiraal helemaal geen menstruatie). Ik ben afgelopen zondag begonnen met ovulatietesten.

zondag : negatief
    maandag : negatief
    dinsdag : negatief
    woensdag : positief

We hebben op maandag gemeenschap gehad en gisteravond dus ook.

Op moment dat de test woensdag positief aangaf is mijn eisprong dan al geweest en hebben we op tijd gemeenschap gehad of zijn we te laat geweest?

Lastig lastig, lastig.

Wie kan mji helpen?

Alvast bedankt.

Groetjes,

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #2327 Dubbeltje82, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
    Bij een positieve test moet je eisprong nog komen. Je LH-piek wordt aangegeven door de positieve test. Door de LH-piek zal je ei gaan springen na ca. 24 tot 48 uur na de positieve test.

Als je dus gister en maandag knus bent geweest met je hubbie, dan zouden er een paar zwemmertjes paraat moeten staan voor als je ei vandaag of morgen springt...

Nog even edit: @ Daantje: graag in de toekomst niet de vraag dubbel op het forum posten... ik zag dat je de vraag bij olulatietesten gedeelte ook al had gepost.... (copy/paste) Je bent van harte welkom hoor, begrijp me niet verkeerd... is alleen een beetje irri

8. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, de kogel is door de kerk: morgenvroeg mag ik me melden om te worden ingeleid... Moet nog wel even om 6.30 uur bellen of het niet te druk is, want ja, moeilijk plannen op een verloskunde afdeling...

Wel jammer dat mijn baarmoeder nog steeds alleen maar verweekt is en verder potdicht zit....(heb mijn "in de beensteunen" debuut mogen maken vandaag) ze gaan dus beginnen met de gel (kan heel snel gaan of heel lang duren voor er effect is), tenzij er vandaag/vannacht nog wat verandert natuurlijk... sinds vanochtend vroeg zo nu en dan krampen, wat ik eigenlijk amper heb gehad, dus hopelijk zetten ze iets in gang (de wens is hier de moeder vd gedachte, dat moge duidelijk zijn).

Spannend, en maar hopen dat er maar weinig aanstaande mama's uit Breda en omstreken vannacht/morgenvroeg gaan bevallen.

Bloeddruk was nu 98 (onderdruk), kindje was erg rustig tot ik op mijn zij ging liggen (hartslag en echo prima, gelukkig), maar ook toen ze goed ging bewegen voelde ik dat amper. Al met al genoeg redenen volgens de gyn om in te gaan leiden. Gelukkig hoefde ik daar zelf niet voor te lobbyen...

@Nanon: vervelend dat het dus idd BI blijkt te zijn... maar gelukkig heb je een vriend die de dingen blijkbaar van de positieve kant bekijkt... dat is lekker op zulke momenten!

@Jeskejes: zolang je niet ongesteld wordt blijf ik meeduimen met je!

@babywens: wat een droppie inderdaad!!! Ben niet echt een kattenmens, want zwaar allergisch, maar vind ze vaak wel schattig om te zien!

@bevalshirt: ik heb een stretch nachthemd gekocht.... is eigenlijk veeeeeeeeeel te strak, maar ik vind het wel prettig dat ik het dan omhoog kan doen als ik wil -en dat het dan ook blijft zitten - of dat ik dan nog wat bedekt ben mocht ik in een niet zo charmante houding weeen op willen vangen... verder heeft het een lage hals (net als een bh, eigenlijk) en spaghettibandjes... leek me wel praktisch, want dan kan ik die zo afschuiven om mn kindje op (of aan) de borst te leggen. Plus, ik heb het altijd megawarm in het ziekenhuis, dus niet te veel, please.

...hoop alleen dat het nog past,want zit al even in het tasje en buik is sindsdien wel wat gegroeid... nou ja, voor de zekerheid zit er ook een reserve iets in en ik ga ervan uit dat ik ook wel een operatieschort kan vragen mocht het zo uitkomen...

@Jesse: geniet nog verder van je vakantie!

@wie het ook vroeg: ons hondje is een volbloed Cairn Terier, inderdaad een Schots ras! We zijn er net nog even mee naar het bos geweest... ik dacht, dat lukt me best nog wel, maar viel toch tegen..;)

Verder ben ik het zo'n beetje kwijt wat er allemaal weer is gekletst, dus laat ik het even hierbij...

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik was het van het hondje hihihi...

Ik wens je echt superveel succes morgen!!! ik zal aan je denken en een duimpje draaien.

10. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en ik MOET het nog even kwijt.... deze arts graaide toch iets minder subtiel daarbinnen dan de vlos deed, grrrrrr...:x. De laatste gebruikte nota bene geen gel, en vandaag werd dat dus wel gebruikt en was het toch een stuk onaangenamer dan de vorige keer. Achteraf viel het natuurlijk wel mee, maar ben benieuwd hoe ik mijn bevalling ga doorstaan als ik hier al van ga piepen :$

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Endorfine!!!!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Succes morgen meid. Hoop dat t vlotjes gaat. En wij komen uit dezelfde omgeving. Wist ik niet.
    Nou we horen t als de kleine er is.

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

#2333 xxPetra, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2011
    Hey!

Een ovulatietest geeft aan wanneer je LH-piek is. Dus als je een positieve test hebt wil dat zeggen dat je eisprong eraan komt of die dag is maar dat is per vrouw afhankelijk hoe lang je ei springt na de lh-piek.
    Ze gaan er vanuit dat je binnen 36-48uur na je positieve test je eisprong hebt.
    Het lastige is alleen...wanneer is de test nou op zijn positiefst. Daarom is het goed dat je door blijft testen tot het streepje weer heel licht wordt. Ik bewaarde de testjes ook zodat je goed kon zien of het streepje duidelijker werd of lichter.

Als je test positief is, is het juist goed dat je gemeenschap hebt! Je eitje blijft nog 12 uur in leven nadat het gesprongen is.
    De maand dat ik zwanger werd hebben wij in de vruchtbare periode om de dag gemeenschap gehad. Bijvoorbeeld: op dag 10,12 etc. Op de dag dat ik een positieve test had hebben we 3 dagen achter elkaar gemeenschap gehad, toen een dag niet en de dag erna weer wel. Volgens sommigen heb je zo de meeste kans op bevruchting maar ook dit is niet zeker, want er zijn genoeg meiden die een keer seks hebben gehad en toen zwanger waren.
    Probeer dus niet teveel op de ovulatietesten af te gaan.
    Veel succes!

Oh ik zie net dat Mayke al had gereageerd...ach dan heb je dubbel info hihi

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Dramaqueen!!! Wat spannend meid!!
    Lijkt me wel een vreemde gewaarwording dat je dan ineens met je benen in steunen ligt er een gyn even komt gluren en voelen hoe het gaat.
    Hebben ze je nu ook al gestript of dat niet?
    Denk je dat je vanavond een beetje kunt slapen?

@Jeskejes, bij jou wordt het ook steeds spannender..ik blijf duimen!!

@Cass, joehoeee vanmiddag afscheid genomen van een groep en morgen van mijn vaste groep en om 16.00uur heb ik VERLOF!!
    Hoe gaat het met de weeën bij jou?

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Spannend dramaqueen!!!

@petra.. Veel harde buuken nog maar ze doen gelukkug niet meer zo zeer als afgelopen maandag.. Doe t gewoon rustig aan en zorg dat ik houdingwn aanneem waarbij mijn buik niet teveel aanspant..

16. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Wow de eerste baby komt er dus echt aan!!
    succes morgen, dramaqueentje!!

en hou ons op de hoogte!! :)

17. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Dramaqueen, aaarrrgggghhhhh spannend!!!!! Ik wens je heel veel succes morgen en denk maar zo nog ff dan heb jij als 1e hier je kleine in je armen. Lijkt me geweldig!!!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Pip, ben je nu inmiddels aan de primolut meis? hoop echt dat je de volgende ronde meer helderheid hebt .... Dikke Knuffel

19. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Hey, ja nu de tweede dag al. Een kuur van 10 dagen. Ik hoop ook idd dat er wat duidelijkheid krijg. Ik ga er wel vanuit nu, dat ik de komende maanden iig niet zwanger wordt, omdat ik denk ik dan volgende maand bij de onderzoeken ook niet veel activiteit van binnen heb.

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dramaqueentje ooohh wat spannend!! zal de eerste baby in dit topic dan morgen geboren worden?? ben erg nieuwsgierig! en wil je alvast heel veel sterkte wensen voor de bevalling meis! hopelijk verloopt het allemaal een beetje voorspoedig!! en lekker gaan genieten van de kleine straks!! ik weet niet eerder dan maandag als je kleine geboren is!

hier morgen heerlijk een weekendje weg, heb er echt zin in!! het weer werkt ook nog een beetje mee volgens het weerbericht!

Deel Deze Pagina