whahah ja stel je voor Ben je aan de beurt en dan is opeens de hele baan nat nog net een dag te vroeg en dan moeten we nóg naar het ziekenhuis hahah..
Jeskejes balen meis dat het niet wil. Ik ga weer duimen dat het de volgende ronde raak mag zijn. Petra lekker verlof geniet ervan.lekker tijd voor jezelf. Ik zie het ook al voor me met de bedklossen. Ik ben even kwijt wie de babydump ging leeg kopen maar veel plezier. Dramaqueentje we zijn benieuwd. Mayd hoe gaat het met you? Vandaag de laatste hele dag in Kaapverdië morgen ochtend gaan we weer naar het koude kikkerlandje. Dus nog even genieten.
oh, met mij gaat het nu wel aardig... pijn blijft, maar wel nu al 3 nachten op rij goed geslapen! Hoe gaat het met jou? De vakantie is goed bevallen? Hier kun je ook wel zonder jas lopen op he moment... 17,5 graden hier.
eigenlijk kunnen klossen ook alleen onder een normaal bed. Dan rusten de poten in een uitsparing van de klos. Wij hebben een boxspring dus dan zijn die poten veel te groot maar we zijn bang dat bierkratjes het gewicht van het bed en ons niet houden. een extra matras was eigenlijk de bedoeling maar dat ging ook niet meer lukken omdat niemand ons een matras kon lenen. dus nu staan de klossen achter de poten. ze staan dus wel vast en de mannen hebben er...jawel...washandjes tussen gedaan zodat het bed niet beschadigd. Het kraambureau had tegen ons gezegd dat ons bed net iets te laag was voor de ARBO-wet en dat de kraamhulp dan eventueel zou kunnen zeggen dat Jeroen elke dag het bed moet verschonen ipv zij. maar moet zeggen dat nu de klossen eronder staan het voor mij een stuk makkelijker uit bed stappen is. heerlijk!
Dramaqueen had het er toch over dat ze het eerst met gel gingen opwekken... Ik heb ook geen idee hoe snel dat zou kunnen werken. @maybebaby, wij hebben dus ook zo'n bed alleen dan zonder motortje eronder en de mannen hebben de 2 losse bedden van het hoofdbord losgehaakt zeg maar. Ze waren met zn 3en en vonden het erg zwaar dus als jullie een motor eronder hebben kan je de hele straat wel om hulp vragen Heel veel plezier in babydump!! @babywens, haha pas maar op dat je zelf niet als bowlingbal op de baan ligt hihi. die banen zijn zo ontzettend glad! @Jesse, owww geniet nog maar even van je vakantie hoor! Ik las trouwens net ergens dat ze over een maand een horrorwinter verwachten. Dan kan ik dus per slee naar het ziekenhuis Vanmorgen kwam ik iemand die ik vaag ken tegen in de stad en die zei gelijk tegen me dat ik er zo moe uit zie in mijn gezicht en dat ik ook erg teken daar dus dat de bevalling vast al snel komt....euhmmm...ook hallo! Grappig dat iedereen zijn eigen verhalen en praatjes heeft maar dat ze nooit met elkaar overeenkomen hihi.
Zo, Babydump heeft vandaag de kassa horen rinkelen en ik lig nu languit op de bank met een berg gekochte spullen om me heen Alleen een nogal pissig geworden op de verkoper daar. We hadden o.a. een textielcheque gekregen twv 50,- toen we de babykamer en kinderwagen kochten. Wilde ik hem besteden, zegt die kerel dat het alleen geldt voor een klamboe, lamp of overtrekset. Een deken of hoeslaken hoort daar dus niet bij. Belachelijk toch?! Geef je zoveel geld uit in die zaak en heb je nog niks aan zo'n kortingsbon!
Da's ook niet netjes! Zeker omdat je een textielcheque hebt. Staat er nergens in kleine lettertjes iets bij over uitzonderingen ofzo? In welke babydump ben je geweest en...wat heb je allemaal gekocht
Zooo bowlen is dus echt niet aan te raden als je hoogzwanger bent Ik had de lichtste ballen gepakt, maar voelde het toch wel in mijn buik hoor.. nu al de hele avond last van mijn liezen en mijn rug, dus niet voor herhaling vatbaar, maar... Ik ben wel gewoon 2e geworden!!! hahahah
Haha oke.. Dan ga ik maar niet bowlen. Hier met schoonouders en vriendje pompoenplezier gefietst.. Ik denk wel 20km langs tuinen die versiert zijn met spoken, pompoenen etc. Was wel leuk, maar nu ben ik moe!
Fietsen en bowlen... ik word al moe en beurs als ik het lees! Gisteravond een huwelijksfeestje gehad... mensen vonden echt dat ik straalde... vond ik zo lief!
haha ik zat het stukje over bowlen en fietsen ook te lezen en dacht alleen... waar halen ze de energie vandaan!! hihi @Mayke, leuk om te horen joh dat ze je zo vinden stralen! Geniet er maar lekker van! Nog steeds niks gehoord van dramaqueentje...ik denk dat ze is bevallen..anders had ze tussendoor wel even wat gepost als ze weer naar huis had gemogen. Ben zo benieuwd. Hier echt een %$^%$%% nacht gehad! Ik heb amper geslapen omdat mijn hand/vingers zo ontzettend pijn doen! bah!
Ga ik zeker doen Petra! Wat vervelend dat je zo bagger geslapen hebt meis... Ben ook erg benieuwd naar Dramaqueentje!
he meiden.. ik ben echt zo druk dat ik soms niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen..de vakantie komt steeds dichter bij en daar moet ook nog veel aan gebeuren..deze week word de hele beneden verdieping voorzien van dubbel glas...dus dat zal ook nog wel een feestje worden!! maar we mogen niet klagen..al zou ik wel blij zijn als ik met mijn kont op gran canaria zit!! deze maand is een verloren maand wat betreft zwanger worden..mannetje had griep in DE week en vrouwtje is gewoon heel moe dus gaan we er tegen aan hoor op vakantie haha FF heeft getwijfeld aan mijn ei..hij is verplaatst van dag 12 naar 17..maar ik denk zelf dat als ik hem heb gehad dat het dag 14/5 was.. @ dramaqueen meid ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat..en of jullie kleintje al op de wereld is!! echt spannend!! hoop dat alles goed gaat met jullie!! @ mayd bedankt dat je mij elke keer weer helpt met tempen/ovutesten..komende maand ga ik helemaal niks doen..maar miss die maand erna wel!! waar kan ik zo'n termometer kopen met 2 achter de komma?? vroeg me alleen af..of het wat uitmaakt dat ik vaak snachts er 2x uit moet (om te plassen) je zei dat ik de 1e x wakker worden aan moet houden..of maakt dat niks uit?? wat fijn dat je echo goed was!! hebben jullie..jullie kleine meid weer mogen bewonderen!! <3 hoe gaat het met jou?? @ maybebaby wat fijn dat je man de kleine heeft voelen schoppen!! wat byzonder!! wat vond hij er van?? hoe gaat het verder met je?? @ mick meid hoe gaat het met je?? en je zwangerschap?? @ petra meid wat spannend zeg dat je al veel voelt!! gaat het dan miss ook eerder geboren worden?? of zegt dat niks?? vind je het spannend allemaal?? hoe gaat het verder met je? wat fijn dat je verlof hebt!! @ delilah hoe gaat het met je?? wat fijn dat alles goed gaat met jullie kindje!! @ babywens wat hebben jullie een mooie kat zeg!! <3 lijkt me ook een scheetje!! knap dat je nog mee hebt gedaan met bowlen!! en dan ook nog 2e worden!! wow!! @ babyliz meid hoe gaat het met je??? waarom hebben ze de afspraak verzet?? wanneer moet je nu?? @ casss meid hoe gaat het met je?? nog veel last gehad van harde buiken/weeen?? vind je het spannend allemaal?? of denk je laat de komende tijd gewoon op me af komen?? ik zou denk ik giga zenuwachtig zijn!! @ pip meid hoe gaat het met je?? nog geen ongi dus?? balen zeg!! helpt de primulat al?? of merk je dat pas na de kuur?? en hoe nu verder?? @ zwendel hoe gaat het met je?? veel zenuwen over de 5e ziekte..wanneer krijg je daar de uitslag van?? en wat kan dat evt voor jullie kindje betekenen??? (geef toe dat ik niet alles heb gelezen) hoop dat de uitslag goed uitvalt!! @ jeskejes balen meid dan de ongi toch gekomen is!!! :x gaan jullie eerst nog gewoon door of toch maar naar de ha?? je cyclus is wel van slag geloof ik...een hele dikke knuffel voor jou!! en ik duim voor je de komende ronde!! @ nanon meid wat balen zeg van je bi!! heb je er nu minder last van dat je thuis zit?? hoop dat je niet veel pijn hebt!! en ja ieder nadeel heeft zijn voordeel!! @ jesse meid wat fijn dat het goed met je gaat!! en dat de vakantie jou/jullie goed doet!! @ dreamer forummoe??!! haha komt me bekent voor soms haha (en dan ben ik niet eens zwanger)hoe gaat het verder met je?? @ babyliz,pip,jeskejes meiden wij vieren zijn de enige van dit forum die nog niet zwanger zijn.. soms voelt dat best K*T een gevoel dat denk ik alleen wij weten hoe dat voelt (no hard feelings tegenover de anderen) daarom voor jullie alle 3 een hele dikke knuffel... en de hoop dat wij ook binnenkort mogen genieten van een zwangerschap!! @ facebook/hyves jullie mogen mij best toevoegen (op facebook graag) maar dan wel graag dat jullie NOOIT in het openbaar tegen mij praten over zwanger worden zwangerschappen enz... niemand weet in mijn omg dat wij bezig zijn..en dat wil ik graag zo houden...hihi nou dat was me wel weer een grote bezigheid!! haha meiden een hele fijne zondag!! liefs
Hey meis... De eerste keer dat je wakker wordt om op te staan (niet om te plassen) is je tempmoment... Beste is wel om het aantal keren plassen te beperken door iets minder te drinken voor het slapen gaan. m.b.t. thermometer, ik heb de mijne via e-bay: DIGITAL CENTIGRADE BASAL OVULATION THERMOMETER + CHART | eBay en naar volle tevredenheid gebruikt. Met mij gaat het nu wel aardig. Pijn blijft, maar de afgelopen nachten wel goed geslapen. De kleine doet het gelukkig erg goed. Dus ik mag niet klagen.
@babytjuh, zo raar om je bekend te maken he, maar ik heb je een pb berichtje gestuurd over facebook @dramaqueentje, ik ben zoooooo benieuwd!!
Respect voor babytjuh! Haha op iedereen reageren Uhm buikpijn is met vlagen, harde buiken ook. Best wel zenuwen maar probeer afleiding te zoeken want t kan echt nog 5 weken duren.. Tja.. Al hopen wij van niet hier.. Dus heb een legpuzzel, wordfeud, dvds geleend van vriendinnen, maandag komen de enveloppen kan ik die vast schrijven, heb een 9 maanden dagboek gekocht dus ga ik toch maar invullen.. Kan toch alles hier terugvinden.. Tja zo probeer ik mijn dagen te vullen..
heb in een keer op mijn rechtertepel veel meer van die bultjes als anders kan dat van de kou komen ofzo want heb het rechts erger als links
@ babytjuh, Ik maak me niet zo heel erg druk om de 5e ziekte omdat ik me nu nog heel goed voel en de kleine goed voel trappen. Hier een stukje met de risico's voor zwangere vrouwen en eventuele besmetting met de 5e ziekte: Voor zwangeren die de ziekte nog niet doormaakten (dus nog geen antistoffen tegen het parvovirus hebben) kan de ziekte voor de foetus fataal zijn. In het eerste trimester bestaat een verhoogde kans op een miskraam. Bij infecties van de foetus later in de zwangerschap kan zeer ernstige foetale bloedarmoede ontstaan (door remming van de bloedaanmaak) met groot risico op overlijden van het kind. Behandeling is mogelijk door het toedienen van een intra-uteriene transfusie. Bij vermoeden op infectie tijdens de zwangerschap kan in het moederlijke bloed gecontroleerd worden of al immuniteit bestond of dat sprake is van een recente infectie. In het laatste geval bestaat een indicatie om tot acht weken na begin van de infectie wekelijks echoscopisch onderzoek te doen gericht op kenmerken van foetale bloedarmoede. Bij vermoeden hierop vindt meestal direct verwijzing naar de afdeling verloskunde (prenatale diagnostiek en foetale behandeling) van een academisch ziekenhuis Afgelopen donderdag heb ik bloed laten prikken en het kan ruim een week duren voordat de uitslag er is. Zodra ik griepverschijnselen krijg moet ik direct bellen met de vk.
ik ga er zelf wel vanuit, gewoon positief blijven. allen jammer dat mijn schoonzusje zich zo aanstelt dat iedereen hun huis nu even vermijd omdat ik zwanger ben en hun dus niet het virus willen overbrengen. hele mail gehad met hoe zielig ze nu wel niet is en dat ze voorlopig even niks te maken wil hebben met de familie pffff zielig gedoe....maarja prima als zij het zo wil (ze is een borderliner dus zijn wel wat gewend van haar) en nu staat zij even niet in de belangstelling