In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babyliz: gaat sneller dan je denkt. Voor je het weet is het alweer donderdag!!!

@ Cass: geniet nog maar ff van de rust. Als het broekschijtertje er straks is, zal dat wel anders zijn!

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha het broekschijtertje :D geweldig!

@babyliz, het lijkt me echt klote dat nou net zo'n afspraak wordt verzet! als het nou een tandartsafspraak zou zijn...maar hier kijk je al lange tijd naar uit en je wilt toch ook wel eens duidelijkheid denk ik. Als ze nu weer willen verzetten zou ik gewoon gaan bivakkeren voor de deur ;)
    Voor je het weet is het donderdag hoor! Spannend!

Die boeken van Pauline Oud zijn inderdaad leuk! Ik heb het kraambezoek boek ook al gekocht. zooo leuk!

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @mayD: ja gelukkig wel!
    @petra: Haha een tandartsafspraak mag van mij wel 10x verzet worden. Ik wil idd duidelijkheid, want op google zoeken stelt me niet echt gerust ;)
    oh leuk dat je ook al een ander boek hebt van haar, geweldig leuk ja :)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Niet te veel naar dr. Google kijken babyliz... komt vast allemaal goed. (linksom of rechtsom)

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD hahaha ja ik kan goed liegen he? ;) het is gewoon allemaal één grote flop (zou wat zijn :p) hahah
    Ik hoop ook dat de kleine onderweg is..

@xxpetra nou meestal duiden die steken in je flamoes :p er wel op dat de kleine bezig is met indalen..
    maarja die kan er dus ook zo weer uit alstie wil.. hopelijk ligt ie voor de ingang en kan ik van de week
    gaan bevallen hahah :p
    Balen dat er zo'n grote fout gemaakt is joh en daar zijn jullie nu de dupe van :( Bah ik haat flinke rekeningen..
    Hopelijk valt het allemaal mee..
    hahah grappig, ik heb ook het negen-maanden-dagboek van Pauline Oud.. Heb vanaf het begin daar ook in geschreven,
    leuk om terug te lezen :) Mijn moeder heb ik het oma-dagboek ofzo gegeven. Ook super leuk vond ze dat en ze is daar
    ook lekker in aan het schrijven!

@Cass ohh jouw dagje is dus weer lekker gevuld zo :) ohja slim idee om te gaan puzzelen! Zoiets moet ik denk ik
    iook maar verzinnen voor komende dagen/weken.

@babyliz haha grappige bal he? ;) Oehh je mag eindelijk bijna naar de fertiliteitsarts. Vind je het spannend?

Ehm hier vandaag ook niet zoveel te doen. Ik heb de komende 5 weken gewoon bijna niks op de agenda staan :( Bah..
    haha alles is al zo goed als schoon (klein huisje dus dat is niet zo moeilijk ;)) Ook staat alles al klaar, dus zou
    niet weten wat ik komende dagen/weken moet gaan doen. Ik hoop dat de kleine gauw komt!
    Vanmiddag nog wel even naar de verloskundige, maar dat is ook maar 10 minuutjes :p

Hier ook weer een slechte nacht gehad :( haha de poes was echt súper irritant. En maar miauwen en met allerlei dingen spelen. (wij hebben geen deur tussen onze slaapkamer en de woonkamer, dus horen alles)

Ik ben ook erg benieuwd naar Dramaqueentje. Op het november-mama forum hebben ze een 'buddylijst' gemaakt. Dan koppelen ze twee meiden aan elkaar en die kunnen dan makkelijk via sms berichten doorgeven. Misschien is dat ook wel een ideetje voor hier?

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Er lag maar een 9 maanden dagboek in de winkel.. toevallig is due ook van pauline oud! :)

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Babyliz, google moet je zoveel mogelijk vermijden hoor! Daar kom je vaak van die verschrikkelijke dingen tegen.
    Ik zag net op je banner dat je over 5 dagen kunt testen...stel je toch eens voor!!

Babywens, haha ja dat is wel een beetje jammer he dat ie er zo weer uit kan wippen. Heb je het idee dat je komende week gaat bevallen of wil je het graag? Gewoon even een ernstig gesprek met de kleine man houden ;)

Jij voelt de kleine ook wat minder/zachter dan eerst toch? Sinds het weekend heb ik het idee dat de bewegingen wat zachter zijn geworden. Voorheen leek het soms wel alsof er een heftige storm in mijn buik woede maar dat is veel minder nu. Ik merk wel dat hij zich soms uitstrekt of omhoog komt want dan voel ik m bij mijn ribben ;)

@ Cass, leuk leuk leuk!!

@Mayke, hoe was het bij de ARBO verpleegkundige?

Oh babywens..over dat buddy gedoe waar jij het over had. dat lijkt me ook wel een leuk idee. Dan moet je alleen wel zorgen dat de gekoppelde meiden niet rond dezelfde tijd uitgerekend zijn :D

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xxpetra jaa het zijn me een boefjes.. nee ik heb niet het idee dat ik de komende weken ga bevallen :p haha zou mij dus niks verbazen als ik rond de 42 weken moet worden ingeleid :( Ik hoop het echt van niet, want vind het nu wel erg lang duren ;) helemaal omdat het natuurlijk ''mag' komen en dan ga je je al helemaal richten op elk krampje en steekje :p

Ja ik voel hem nóg minder (als dat al mogelijk was ;)) Het zijn inderdaad hele andere bewegingen.. geen druk gedoe meer in de buik, maar af en toe een voetje/elleboogje dat dan uitsteekt :p maar dat schijnt heel normaal te zijn bij de laatste weken hoor!

haha dat is inderdaad wel slim.. alhoewel we waarschijnlijk toch niet op dezelfde dagen bevallen ;)

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik heb Dramaqueentje net een priveberichtje gestuurd. Misschien dat ze dan een mailtje binnen krijgt en als ze zich weer goed voelt, kan reageren.

ben ook zoooo nieuwsschierig:D

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wat een goed idee Pip! Ik ben ook zo benieuwd!! kan me bijna niet voorstellen dat ze nog niet bevallen is! Spannend...de eerste 2011 baby op ons onderwerp :D
    Heb je veel last van de medicatie die je nu krijgt of merk je geen verschil?

@babywens, ik heb al weken het idee dat het of met 38 weken al komt of tot 42 weken blijft zitten. Ik zou het niet erg vinden als het tot 42 weken blijft zitten want dan zou ik uiterlijk 12 dec bevallen en dat valt dan mooi tussen de feestdagen in. maar of ik het lichamelijk ook trek...

Hier nog even een foto van vorige week (ruim 35 weken) en een die ik net heb gemaakt (36 weken)
    Bekijk bijlage 195010 Bekijk bijlage 195011

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooi buikje Petra!!

Nou, kom ik net bij de Arbo... kijkt die mannelijke verpleegkundige mij met een wazige blik aan...

Als je met 3,5 week toch al met zwangerschapsverlof gaat, snap ik niet wat je hier doet en waarom deze afspraak is gemaakt. Kon ik dus binnen 5 minuten weer naar huis.

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Petra mooie buik. Balen dat je zo'n last hebt van je handen.
    Mayd. Goed om te lezen dat het met jou ook lekker gaat. Raar van die arbo man.

Sorry de rest ben ik vergeten. Moet zo weg. Naar de psych.
    Ja ik ben weer in Nederland. Bleh als de rot was aan het wassen
    Ben vandaag wel weer begonnen met etos zwanger worden. En dat vond ik gek genoeg al weer een spannende stap.

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jesse!! hoe was je vakantie??

Mayke, haha dat is ook fraai dan! Dus je hoeft niet meer terug te komen?

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Petra mijn vakantie was top. We waren er echt aan toe. Lekker romantisch.
    Balen dat je zo slecht slaapt.

Ik ben trouwens voor de liefhebber ook een facebooker stuur maar een berichtje en ik zoek jou. Of jij mij. Dan geef ik je mijn echt naam. Helemaal leuk en gezellig

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xxpetra mooi buikkie! Jouw buikje groeit ook niet meer zo hard he? (of zie ik dat verkeerd?) heb ik ook, wel grappig om te zien. En gelukkig ook maar, anders zouden we echt ontploffen :p

Zoo dat hoor ik niet vaak.. haha een zwangere vrouw die wel tot de 42 weken door zou willen lopen. Nou ik niet hoor, ben het nu al wel een beetje beu aan het raken ;) Ik hou niet zo van wachten :p

@MayD nou daar komen ze dan ook lekker op tijd mee.. konden ze dat niet wat eerder verzinnen? Ach ben je er toch weer even uit geweest ;)

@Jesse Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Succes bij de psych hoor!

Ik zal nog eens eventjes wat fotootjes spammen van het speelkleed dat ik zelf heb gemaakt en van het wiegje:

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    en nog van het babyhoekje (haha dat naast de eettafel staat) Op zich nog best leuk geworden toch?

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nee, ik hoef tot mijn verlof niet meer naar de Arbo.

Morgen komt er een collega langs om eens te kijken. Wel lekker op tijd, na bijna 16 weken thuis te zijn. Ach ja, er wordt iig nog aan je gedacht.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat heb je het mooi voor elkaar Babywens!

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wauw babywens wat leuk!!! Als je het zo ziet staan zou je echt niet denken dat het 2e handsspulletjes zijn of dat ze in je woonkamer staan! Super leuk!
    en dat wiegje is ook mooi zeg! Heeft je schoonvader die gemaakt?
    Mijn buik lijkt idd even stil te staan hoewel mensen die me een tijdje niet hebben gezien het idee hebben dat het nu juist heel hard gaat.
    Van mij mag het wel zo blijven hoor..ben nog geen zebra dus ik blijf duimen;)

Jesse, heerlijk joh dat je zo genoten hebt!
    Ben je weer met de zwanger worden pillen van etos begonnen omdat jullie het weer willen proberen? (of stel ik nu een hele domme vraag:))
    het slecht slapen is idd balen! en ik sliep altijd zo lekker!!

@mayke, haha dat is wel op tijd idd! Ging je altijd heel goed om met je collega's? Ik zou me dan best gekwetst voelen als ze zolang niks van zich laten horen. Een kaartje is toch ook zo gestuurd zou je zeggen...

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Super leuk babywens! Vind je het zelf ook zo leuk nu alle spulletjes er zijn? :)

Mayd nouja lekker voor niks op en neer.. Leuk dat er een collega komt.. (of niet?)

Vanavond echo! Kan haast niet wachten.. Enveloppen zijn nog niet geleverd. Dus ook nog geen boodschappen gedaan en eerlijk gezegd ook echt geen zin/fut..

Jesse welkom terug! Fijne vakantie gehad lees ik.. Dat is super!

Had dramaqueen ook al een pb gestuurd.. Zag dat ze sinds 27e niet meer online is geweest... Hoop dat ze lekker van de kleine en de kraamtijd aan t genieten is!

Deel Deze Pagina