In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD Dank je wel :) Ik ben er zelf ook wel blij mee.. had niet gedacht dat het toch nog zo leuk kon worden (ook al hebben we super weinig ruimte)

@xxpetra nee ziet er niet echt tweedehands uit he? haha ja het staat toch echt in de woonkamer ;) ik was ook wel blij dat we dit hoekje nog om konden toveren tot baby-hoekje.. vind ik toch wel zo leuk! Ik wil nog wat muurstickertjes opplakken en dan is het klaar! Ja het wiegje heeft mijn stiefvader gemaakt en de bekleding mijn moeder... haha best grappig he?

@Cass dank je wel :) jaa vind het zeker erg leuk! haha zelfs de box staat nu in de woonkamer (jeeejj nog een plekje voor kunnen vinden ;)) en dat is ook wel heel grappig. Neemt wel veel ruimte in beslag, maar is toch wel belangrijk om te hebben!
    haha mijn zus kwam zaterdag langs en vond het een babýhuisje (kinderwagen staat ook midden in de woonkamer)

oehh leuk dat je vanavond weer een echo hebt.. kun je weer lekker kijken naar de kleine :) Oepss.. wij moeten nog steeds een geboortekaartje uitzoeken :p Moeten we ook maar een beetje mee opschieten, heb wel zin om de enveloppen te gaan schrijven eigenlijk ;)

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @MayD: Thanks :) Zal mn best doen, dr google is verslavend ;)

@Babywens: Ja vind het wel spannend, maar ben vooral blij dat t eindelijk bijna zover is!

Oh wat leuk jullie babyhoekje! Kan prima zo toch.. Leuk, een heel eigen stijl. Geweldig wiegje, knap gemaakt door je stiefvader! Leuk ook dat boxkleed wat je gemaakt hebt. Oohh en veeel zwitsal.. *kwijl* :D

@petra: Ja das waar... Maar was even over die morfologie aan t googelen, omdat die beide keren maar 1% was. Maargoed ik wacht nu maar rustig af. En ja steljevoor dat ik toch ineens zwanger zou zijn, zou wel heel mooi zijn :)
    Mooie buik zie ik voorbijkomen van je! :)

@Casss: leuk nog een echo! Veel plezier.. :)

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hey dames!

ik ben er weer :D heerlijk weekendje uitgewaaid op Texel!! supermooi weer gehad en het was erg gezellig! nu weer lekker in ons eigen vertrouwde huisje! morgen weer aan het werk, nog 5 weken te gaan en dan heerlijk verlof!

vanaf nu probeer ik weer actief mee te lezen/praten!

zag trouwens een mooie buik van Petra voorbijkomen en een superschattig wiegje/boxkleed/babyhoekje van babywens!

en hier ook errug benieuwd hoe het met dramaqueen is! hopelijk is ze lekker aan het genieten van haar kersverse gezinnetje!

4. zwendel

zwendel Niet meer actief

Alvast voor de mensen die ik op hyves heb, niemand weet het nog dus aub niks over op hyves zetten hahaha,

Mijn vriend en ik zijn niet getrouwden vinden eigenlijk een kindje samen meer een verbintenis dan trouwen, dus allebei vonden we het best. Ik heb zoiets van trouwen kan altijd nog als we dat zouden willen. Wat blijkt als mijn vriend het kind erkent heeft hij wettelijk geen ouderlijk gezag en heeft dus niks te zeggen. Dit kan dan pas na de bevalling verder geregeld worden via de rechtbank pffff. Dus toch maar een beetje rond zitten snuffellen hoe dit moest en wat het zou kosten, dit schijnt nog best een gedoe te zijn (zoals ik op internet op sites tegenkwam) en allen het trouwen kost hier al min. 360euro. dat vinden wij nou ook eigenlijk weer niet nodig want dan komt de jurk ed er ook allemaal nog bij. Op maandag ochtend is het bij ons gratis trouwen en dus zij mij vriendlief gisterenavond "zullen we dan toch maar een maandagochtendje doen" hahahaha (lekker romantisch!!) dus ik nog "weet je het zeker" (omdat we allebei trouwen niet prioriteit vinden) dus tja nu gaan we toch trouwen en stiekem vind ik het nu toch wel leuk ook al is het op de maandagochtend en dan geven we over een jaartje ofzo een feestje ter ere van ons jubileum van een jaar ofzo hahaha. de enige eis die ik gesteld heb is dat ik wel een ring wil, en hoeft geen dure trouwring te zijn maar wel als symbool. nu hopen dat we nog voor eind januari terecht kunnen zou wel heel erg leuk zijn, zijn we straks toch getrouwd!!!
    Was er altijd erg koel onder maar nu vind ik het toch spannend al is het gratis en op de maandag ochtend, dus eigenlijk alleen een administratieve handeling . aaarrrrgggghhhhhhhh had dit echt niet verwacht!!!

5. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Babywens, leuk gedaan het kamertje!!!

@ jesse en delilah, welkom erug van vakantie en weekendje weg!!

@ Petra mooie buikfoto!!

@ delilah, nog 5 weekjes en dan genieten van je verlof, gaat snel he

@ Casss veel plezier bij de echo, geniet ervan

@ de rest die ik niet genoemd heb, Heb alles wel gelezen maar weet ff niet meer wie wat allemaal geschreven had.

dames op de wachtbankjes ik blijf voor jullie duimen ook de dames die nu helaas verdere stappen hebben moeten ondernemen ik duim voor jullie en dikke knuf

de rest geniet nog lekker van de zwangerschap en ben benieuwd wanneer we wat van dramaqueentje horen

6. HappyMommyToBe

30 okt 2011
    56
    0
    0
    studente, loop nu een droomstage op HBO niveau tus
    Nijmegen
    Hallo :)

Ik ben nieuw hier! Zou ik misschien mee mogen kletsen?

Gisteren hebben vriendlief (26) en ik (22) besloten voor een kindje te gaan! Echt zooooo spannend! Kan het nog nauwelijks voorstellen... Maar wel erg leuk!

7. zwendel

zwendel Niet meer actief

Welkom happymomtobe natuurlijk mag je hier lekker meekletsen, gezellig hoor . Snap dat je het spannend vind hoop voor jullie dat het snel raak is

8. HappyMommyToBe

30 okt 2011
    56
    0
    0
    studente, loop nu een droomstage op HBO niveau tus
    Nijmegen
    dank je wel! :) ja hoop het ook...

als het goed is wordt ik morgen ongesteld... en dan kunnen we gaan beginnen aan de eerste ronde! :)

9. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel wat leuk trouwen. Het blijft leuk ook al doe je hierop een maandag dat maakt echt niet uit. Heb jij ook Facebook? Ik zit niet zoveel op Hyves meer.
    Happymomtobe. Welkom en klets gezellig mee. Duim dat het snel raak is voor jullie.
    Petra. Ik ben begonnen met slikken om alvast( zoals mijn collega zegt) een goed nestje te maken voor een eventuele zwangerschap. We gaan nog niet beginnen. Maar dit is weer een stap in de goede richting.
    Babywens. Leuke kamer zo.
    Delilah. Voor jou gaat het ook hard zeg
    Cass have fun met de echo!
    Babywens. Weehee kaartjes uitzoeken leuk joh.

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Jesse, ik stuur je ff een pb met mijn facebooklink

ik vind het wel knap van jullie dat jullie in ieder geval alvast weer beginnen met een "ondergrondje" te leggen, hoop zo voor je dat als jullie er weer voor gaan dat het jullie deze keer gegund is. Van hieruit is het jullie in ieder geval meer dan gegund!! *knuf*

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zwendel: wel leuk, zo stiekempjes trouwen... vergeet je niet 2 getuigen mee te nemen hihihihi

@ Cass: spannend echo vanaamp. Hoop dat je de enveloppen alsnog snel krijgt.

M.b.t. collega's... ik heb tussendoor wel een kaart van ze gehad, dat wel... Maar voor anderen staan ze sneller op de stoep. Ik ben wel blij met de persoon die komt hoor. Toffe gast.

12. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Delilah, welkom terug! mooi dat jullie lekker uitgewaait zijn:)

@Zwendel, wat leuk! komen er verder helemaal geen mensen? is het volgende week al?

@facebook. Ik heb ook facebook. Dus jullie mogen mij pb'en

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: mooi weer gehad?

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel dank je wel.
    Pip zal je even zoeken om een pbtje te sturen

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Zwendel!! wat een goed nieuws joh! Gefeliciteerd.
    Het maakt toch niet uit of je op maandagochtend trouwt! Vrienden van ons zijn ook getrouwd toen er een kindje kwam omdat het zo'n gedoe was om alles te regelen voor de man. Alsof je daar aan denkt als je op een roze wolk zweeft na de geboorte.

@Delilah, ik zag op hyves dat je jarig bent geweest. alsnog gefeliciteerd! Hebben jullie veel actieve dingen gedaan op Texel of lekker ontspannen?

@babywens, nou ik vind het er echt als nieuw uitzien! super mooi!!

Hebben jullie ook dat als je bv bukt het net lijkt of je allemaal lucht hoort in je buik? ik weet niet hoe ik het moet omschrijven... alsof het op elkaar wordt geperst ofzo.

Nou de werkmannen zijn weer weg. ze komen woensdag terug en dan is alles verholpen hopelijk ;)

16. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Petra heb jij ook facebook?
    Ik zie dat er een aantal op Hyves zitten maar daar ben ik niet meer zo actief. Vind Facebook makkelijker in gebruik

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Petra mooie buik! Wel een flinke joekel hoor hihi. Ik heb ook het 9 maanden dagboek van Pauline Oud en schrijf er trouw in. Van mijn moeder heb ik het kraambezoek boekje gekregen. Heel leuk.

Babywens superleuk jullie meubeltjes! Ik vind vooral de wieg helemaal top.

Zwendel gefeliciteerd! Wat maakt het uit hoe je trouwt, gratis of er duizenden euro's voor betalen. Ieder doet dat op zijn eigen manier en ook zonder al te veel poespas kan je het heel intiem en mooi maken. Voor mij zit het er denk ik nog even niet in, ik hoop met een jaar of twee. We hebben de kleine erkend en inderdaad een pak papier meegekregen met info voor de rechtbank. Ga je wel nog even shoppen voor een leuk soort van trouwjurkje?

Ik heb ook Facebook, stuur anders jullie adres even door op mijn pb.

HappyMommyToBe Welkom!

Delilah lekker dat jullie er nog even tussenuit zijn gegaan. Ben nog nooit op Texel geweest maar lijkt me heerlijk daar uit te waaien en over het strand te banjeren.

Morgen komen eindelijk de meubels! Vincent heeft een dag vrij genomen dus ik hoop hoop hoop dat hij lekker gaat knutselen en er al wat dingen in elkaar zijn gezet als ik thuis kom van mijn werk.

18. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Ik zie dat Dramaqueen online is!
    Meid hoe is het met je...we zijn allemaal zo benieuwd!!

19. zwendel

zwendel Niet meer actief

Net even een rondje gebeld en volgende week dinsdag gaan we in ondertrouw en op 5 december trouwen we hahaha sinterklaas zal nooit meer hetzelfde zijn en een voordeel dat mijn vriend die datum uit heeft gekozen dus mag hij hem ook nooit meer vergeten.
    Ik ga wel ff shoppen voor een leuke outfit, gewoon wat nets.

DRAMAQUEEN!!!!!!!!! vertel vertel vertel!!!!!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    mooie datum inderdaad!

Deel Deze Pagina