@babyliz jaa dat snap ik.. is het eindelijk zover Spannend hoor! Ja dat wiegje vind ik ook knap gemaakt (zou het zelf niet kunnen hahahaah ) Lekker he, zwitsal.. hmmm ruikt zo heerlijk! @Delilah fijn dat je zo genoten hebt joh.. Heerlijk om er even tussenuit te gaan he? oehh nog 5 weekjes en dan al verlof? Gaat ook snel! @Zwendel wat leuk! Gefeliciteerd!! haha gaan jullie toch nog trouwen en dan wel op sinterklaas Die dag zal je inderdaad nooit vergeten (en je mannetje vast ok niet haha ) @Happymommytobe hoii welkom! Spannend hoor, leuk dat jullie ook voor een kindje gaan En je bent ook nog zo lekker jong (gezellig, ik ben 21 ) @Maybebaby Dank je ja ik vind de wieg ook erg leuk en super schattig! Oehh leuk dat de meubels morgen komen.. kan je eindelijk het kamertje inrichten. Veel plezier! @Dramaqueen heejj waar ben je nu heen? hahah we zitten allemaal in spanning te wachten Hoe is het met je en met de kleine? Nou alles was weer goed bij de vk! haha heb zelfs nog nooit zo'n lage bloeddruk gehad als dat ik nu had (125/60) hoe maf is dat? wel weer anderhalve kilo aangekomen in 2 weken, grrrr.. haha en ons ventje was nóg steeds niet ingedaald, dus ik moet plat mochten mijn vliezen breken. hahah ook ligt hij heel grappig, wel met zijn hoofdje naar beneden maar met zijn ruggetje aan de linkerkant en zijn voetjes helemaal uitgestrekt aan de rechterkant.. dus in de breedte van mijn buik, super grappig. Weer heel sterk hartje gehoord.. toch altijd weer fijn en geruststellen hoor, zo'n controle!
zwendel leuk zeg dat jullie hebben besloten te gaan trouwen! en snap dat het hoe dan ook spannend is! geniet er lekker van meis! en 5 december dat is al zo! happymomtobe welkom! Mayke moet zeggen dat het weer (voor deze tijd van het jaar) fantastisch was, het was droog, zonnig en een graad of 15, eigenlijk perfect niet te warm en niet te koud Petra thanx we hebben best nog wel het een en ander gedaan, naar het strand geweest en naar ecomare en andere dingen bekeken en alle dagen heerlijk uit eten geweest wat jij beschrijft met lucht in je buik dat herken ik niet, misschien 1 van de andere dames? Maybebaby wat leuk zeg dat morgen de meubeltjes komen! babywens fijn dat alles goed was bij de VK!
Zwendel: wat leuk dat je gaat trouwen zeg! Super leuke datum! Babywens2011: wat leuk, ook zo jong! Zijn er nog meer mensen hier die zo jong zijn?
Zo, daar zijn we weer! Zwendel wat leuk!!! Op de echo niet veel gezien. Kindje is al zo groot. voldoende vruchtwater nog.. kindje word nu weer geschat op ongeveer 3400 gram bij 40 weken.. terwijl de andere zei dat die de 8 pond wel ging halen.. tja.. ach ja wat maakt het uit.. Een ding is zeker, kindje is niet te klein. Maar ze kon het niet precies opmeten want hoofdje lag te ver ingedaald en zonder de omtrek van het hoofd mogen ze officieel geen schatting geven. Zal zo ook even een buikfoto plaatsen, word weer tijd he.. laatste was met 28 weken.. Oh geslacht is ook nogsteeds hetzelfde
Mooie buik Casss Vandaag weer bij de verloskundige geweest, alles was weer goed en kleine groeit ook goed. De kleine uk ligt lekker met zijn hoofd naar beneden en zijn billen tegen mijn ribben. verloskundige was zeer tevreden. Nu over 3 weken weer terug voor controle. Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk... en alles goed met de kleine en trouwen hahaha
@Cass fijn dat alles weer goed was bij de echo.. haha ach het kindje is in ieder geval niet te klein en dat is goed toch? Maakt ook niet precies uit hoe groot ie wordt, dat weten ze toch echt pas na de bevalling Mooi buikje hoor.. was jullie kindje nou al ingedaald? Je buik lijkt wel nog vrij hoog te zitten?
@ mayd is op zich wel logisch natuurlijk..alleen ik drink savonds amper..miss 1 glas per avond..maar ik plas overdag te weinig..en als mijn lichaam in rust is moet ik vaak heen..ik weet niet beter maar het is wel irritant!! lief dat je even de link voor mij hebt geplaatst..!! fijn dat het redelijk met je gaat en dat je niet constant erge pijn hebt!! en het is ook wel fijn dat je wat beter slaapt!! en dat de kleine het goed doet is natuurlijk het belangrijkst!! @ casss probeer het altijd wel hoor..maar dat is meer omdat ik het goed wil maken omdat ik hier zo weinig ben!! owwwhh spannend hoor meid..het mag van jou wel komen dus!! haha je hebt toch leuke bezigheidstherapie??!! ach voordat je het weet kom je tijd te kort..dus geniet nog maar ff!! leuk trouwens zo'n dagboek!! is dat 1 waar ook dingen in staan wat je in kan vullen?? of een lege?? wat fijn dat alles goed gaat met jullie kindje!! en woww meid wat heb jij een mooie buik!! @ lennyt sorry vorige bericht heb ik je over het hoofd gezien!! welkom!! en als ik je een tip mag geven..hou het zwanger worden nog maar ff leuk..en vrij vooral wanneer je zin hebt..en niet dat het verplicht word met allerlei testen enzo.. @ zwendel g oed van je dat je niet teveel zorgen maakt!! is een goed teken dat de kleine veel aanwezig is!! én zolang jezelf niks voelt is het toch goed??!! wat leuk dat jullie gaan trouwen!! en een super leuke datum hoor!! @ petra haha ik weet zeker dat het deze maand een verloren maand is hoor haha het zal iig raar zijn als het nu raak zou zijn!! dat is minder zeg dat je niet goed slaapt..kan me voor stellen dat je dan overdag helemaal aan de latten bent!! maar des te fijner is het dat je nu verlof hebt!! 5 weken weeen dat is niet niks! ben benieuwd wat er met de controle van gezegt word!! @ maybebaby owwww wat lief dat je man ook praat tegen jullie kleintje..!! en wat fijn dat hij de kleine eindelijk voelt!! ik hoop ook ooit dat mijn vriend dat mag voelen...zo byzonder lijkt mij dat!! balen dat jouw vriend niet snapt dat een huwelijk ook leuk zou zijn haha die van mij vind dat ik maar moet vragen!!! haha nu zeg ik dan altijd..als ik niet jouw achternaam mag dragen dan krijgen de kids die ook niet later haha dan moet je hem horen miss een idee voor jou??? haha grapje!! @ babywens haha ind heel veel tijd om te knuffelen!! ik hoop natuurlijk dat het mag helpen..maar ik wil ook niet teveel hopen!! het is iig goed voor mijn relatie 2 weken weg was een sexy bowlingbuik heb je hoe was de controle?? @ babyliz pffffffff :x zo'n standaard stomme brief zeker!! pfff maar goed je doet er helaas niks aan...ik hoop dat hij nu wel door mag gaan!! zal toch fijn zijn dat jullie eens wat meer gaan weten!! kan me voor stellen dat het met ups en downs gaat..het is ook niet eerlijk!! maar tegenwoordig kunnen ze gelukkig zoveel..dus vooral proberen btje positief te blijven meid...al zal dat niet altijd makkelijk zijn!! zijn er mensen in jullie omgeving die weten wat er speelt?? dat je er over kan praten?? tuurlijk probeer ik je te steunen..knuff!! @ delilah meid nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! en wat fijn dat jullie weekend super was!! je mag aftellen wat verlof betreft he!! leuk!! @ mommy2be welkom en heel veel succes!! @ dramaqueen!!! meid hoe gaat het met je?? is jullie kleintje al op de wereld?? meiden ik ga het kort houden..zit vandaag op dag 25 en denk dat mijn ongi er aan komt...alleen vind ik het voor mijn doen best vroeg!! al kan ik het natuurlijk ook mis hebben..vertrouw mijn lichaam allang niet meer haha @ FACEBOOK voor iedereen met fb...zou jullie graag in het echie willen zien..dus zou het leuk vinden als we elkaar toevoegen!! liefs
@ Cass: mooie buik hoor!!! @ Zwendel: mooi dat alles weer goed was! Over 3 weken een echo? @ Babytjuhh: Graag gedaan hoor. ik heb (sinds kort) ook FB, zal ik je een PB sturen?
Ja ik hoor het van meerdere dat mijn buik hoog zit.. Ok vk zei dat. Maar hoofdje ligt echt vast in bekken.. Lager kan eigenlijk niet.. Mijn buik is gewoon te klein haha al vind ik mezelf nu toch wel echt een dikzak!
Goodmorning...weer een veel te vroege morgen want dit keer krijgen de buren nieuwe dakkapellen. hihi en morgen komen de werkmannen weer hier dus donderdag kan ik eindelijk eens uitslapen @babytjuh, hihi dat ben ik niet hoor met 5 weken weeën, dat ging over een vriendin die dat had! Heb jij mij toevallig aangemeld bij facebook? (Renate?) Ik zag in ieder geval nog 2 meiden van hier erbij staan dus ik ga er vanuit dat het iemand van het forum is @Cass, mooie buik! dat bovenste shirtje met die bloemen heb ik ook! Daar woon ik bijna in hihi. 3400gram is geen grote baby toch? Ze hebben onze uk op zo'n 3300gram geschat en de vk en echoscopiste zeiden dat het in ieder geval een dunne baby zou zijn bij de geboorte. Misschien ligt jullie baby wat uitgestrekter waardoor je buik wat hoger zit..? Hoe is het met je ribben? @Zwendel,fijn dat alles weer goed was bij de controle! @babyliz, nog 2 dagen..spannend joh!
Net bij de HA geweest. Ik was er al bang voor, maar aan mijn schouder en pols wordt tot na de zwangerschap niks gedaan. Ik moet maar rust nemen (nog meer!!!)... tja, ik zit mijn tijd wel uit. Daar kunnen die ontstekingen ook nog wel bij...
Ja, maar ook omdat de ontstekingsremmende spuiten niet tijdens de zwangerschap mogen... Maar ik heb aan de rechterkant ook syndroom de Guervain gehad (heb ik nu op links) en toen is mij al gezegd dat ik dat in een lichte vorm ook links heb... Slijmbeursontsteking in de (linker)schouder is bij mij chronisch... ik vind het dus een beetje k*t dat er niks aan gedaan wordt. Ik heb al zoveel last van mijn lijf en ik moet nog 10 weken.... Ik word er een beetje moedeloos van.
@ mayd tuurlijk vind ik hartstikke gezellig!! balen zeg dat ze er niks aan willen/kunnen doen...dikke knuffel voor jou om je ff beetje op te beuren!! ik heb de thermometer gekocht hoor!! @ petra hihi wist dat t over een vriendin ging!! over fb...yepp heb je mijn priveber daar niet gehad?? vroeg of ik je toe mocht voegen en wie ik was hihi @ casss hihi jouw buik is prachtig hoor!! en je bent geen dikzak..je draagt een mooi kindje daar...dat is hoe de natuur het hebben wilt!! een mooi rond buikje voor casss!! <3 net ff bij de ha geweest..sinds dat ik gestopt ben met roken had ik regelmatig bij stress/spanning een zeurend gevoel op de borst...dan weer een druk dan weer steken..trekkend gevoel..(kan het ff niet uit leggen)nou is die spier daar een beetje van slag...dus heb ik medicijnen gekregen..! hij zei nog vind het zo knap dat je gestopt bent met roken!! (sindsien nooit geen bronchitus weer gehad) maar ja mn gewicht he..die was wel wat gestegen..moest ik wel ff wat aan doen I knowwww!!! hoe vaak ik dat de laatste tijd al niet gehoord heb...pfff om er moe van te worden!! dus dat gaan we na de vakantie maar eens proberen... iedereen een hele fijne dag vandaag!! liefs
@Mayke, bah wat rot zeg! Is er niet iets homeopathisch wat je wel zou mogen gebruiken? Het zal dan wel niet het gewenste resultaat geven maar dan is de ergste pijn er misschien vanaf. @babytjuh, nee geen pb gehad..maar moet zeggen dat ik nog niet bekend ben op fb dus kan ook dat ik het gemist heb Over dat afvallen...dat moet je, net als bij stoppen met roken, alleen doen wanneer jij het wilt en wanneer jij er klaar voor bent. Het is voor anderen zo makkelijk om te zeggen dat je bent aangekomen en dat je er wat aan moet doen maar ze moeten niet vergeten dat je al een hele grote prestatie hebt! gestopt met roken!