Sinds vrijdag hoofdpijn enzo. Vanochtend begon de achtbaan. Eerst neuroloig, toen ene ziekenhuis voor scan. Daarna met ambulancenaar volgend zh. Daar paar uur weggeweest voor onderzoeken. Ze was erg goed by. Kregen gelijk al een preek van dr. Of mn vader gegeten had, waarom mn vriend zn mitella niet aanhad en of de auto alweer thuis stond. Thats my mom!! Altyd bezorgd om een ander.
GEFELICITEERD Dramaqueen!!! en wat een mooie naam ook!!! Fijn dat het goed met jullie gaat!!! geniet er maar lekker van meis
Dat klinkt naar omstandigheden wel positief dat ze gelijk begon te preken. nu hopen dat alles verder ook positief verloopt
Oooo wat een moppie (verliefd) Oja eet smakelijk en denk aub bij 1 hapje even aan mij, ik snak naar een biefstukje maar moet nog zo lang wachten!! Geniet ervan meid en natuurlijk ook de hartelijke felicitaties aan je mannetje!!
Whoehoeee!! de eerste baby! Dramaqueen en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ella!!! Wat een prachtige naam en wat fijn dat de bevalling zo voorspoedig is gegaan! Balen dat jullie in het zh moesten blijven maar nu kunnen jullie volop gaan genieten. en wat is ze een plaatje!!!!
ohhh dramaqueentje, wat een snoepje zeg! Super lieve foto!! Fijn dat de bevalling voorspoedig is gegaan.. haha altijd leuk om te horen dat je een natuurtalentje bent. Nou willen we binnenkort nog wel een gedetailleerder verhaal van de bevalling he haah kunnen we ons voorbereiden Lekker genieten met je mannetje van jullie meisje
Oh dat is niet zo'n best nieuws jeskejes.. T klinkt wel positief dat ze goed reageerd. beterschap gewenst voor je moeder!
HOERA DRAMAQUEENTJE EN MANLIEF!!! Wat fijn dat alles toch voorspoedig is gegaan en wat een plaatje van een dochter!!! Mooie naam ook. Balen dat je ff moest blijven, maar nu lekker genieten van jullie meisje!!! (en de biefstuk hahaha)
@jeskejes: zo das schrikken zeg.. hopelijk is je ma snel weer helemaal beter. Knuff! @dramaqueen: jaa daar ben je dan. Wat een schatje zeg, van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van @delilah: oh mn banner loopt wat voor geloof ik. Volgens ff is volgende week vrijdag pas mn nod. Hopelijk wordt dat iets eerder, anders is mn cyclus 36 dagen :/ heb er ook geen goed gevoel over, de kans is zo klein
dramaqueen en dramaking van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje!! wat fijn dat alles goed gegaan is!! nu genieten hoor!!! <3
Joehoeee de eerste baby !! Dramaqueentje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Wat een plaatje om te zien
het was weer veel te vroeg toen de wekker vanmorgen om 06.45uur ging vooral omdat ik pas om 01.00uur ging slapen want ik had ineens grote drang om de badkamerkastjes uit te zoeken en te poetsen maar heb heel enthousiast een ontbijtje staan maken voor manlief die jarig is en de werkmannen zijn er vandaag voor het laatst dus....als het mee zit kan ik morgen éindelijk op bed blijven liggen! Om 9uur heb ik controle bij de verloskundige en krijg ik uitleg voor de bevalling. hihi ben zo benieuwd! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
haha hetzelfde ritueel als gister maar dan van 11.00 tot half 7 pfff hopen dat ik me middag beter doorkom als gister