Plannen voor vandaag... Zo ontbijten en as the world turns kijken Dan de grote boodschappen halen en als ik dan toch in t dorp ben wat luiers etc voor de kleine.. Daarna middagdutje, douche en dan ist wel weer tijd dat mannetje thuiskomt
Ohja geboortekaartjes... Uhm 100 enveloppen waren 19 euro.. 100 kaartjes kosten 220 geloof ik, dat weet ik pas als ik ze bestel.. En dat is na de geboorte omdat ik t online doe.. Heb nog wel een 10% kortings code dus
Mama en papa van Ella...van harte gefeliciteerd! Wow wat een prachtig mooi meisje en zo te lezen een goede bevalling. Geniet van je kleine wonder Dramaqueen en laat je maar lekker verwennen door iedereen. Hou je nog wel wat biefstukjes voor ons over bij de slager? Petra gefeliciteerd met je hubbie! Tot 1.00 s'nachts de badkamerkastjes soppen...hoezo nesteldrang??!!! De kast is nog steeds bijna klaar, maar mijn schoonouders kwamen gisteravond langs dus van verder klussen is weinig meer gekomen. Jeskejes wat schrikken zeg! Veel sterkte en hopelijk komt ze er snel weer bovenop zonder blijvend letsel. Vandaag heb ik een keer voor mezelf gekozen. Nog flink last van mijn rug/stuitje dus besloten een dag thuis te blijven. Ik heb er altijd nogal moeite mee om me ziek te melden dus zit nu alweer met een half schuldgevoel haha. Maargoed alles voor de beeb hé! Ik kan morgen bij de fysio terrecht. In iedergeval moet ik veel afwisselen met mijn houding. Liggen, zitten, lopen, staan, beetje fietsen. Van alles wat maar niet te lang en veel en tillen/bukken vermijden. Mijn dag wordt gevuld met lezen, filmpje, fietsen op de hometrainer, wasje strijken, administratie, rommel opruimen en het forum bijhouden want met zoveel meiden met (bijna) verlof zijn jullie haast niet meer te volgen, zoveel wordt er geschreven!
@ petra: succes bij de vlos vandaag! Ik ga vanmiddag even bij mijn mams langs om te kijken of de box die ze heeft bewerkt klaar is... verder geen plannen. Gewoon rust nemen
Net terug van de vk en ons beebje is helemaal klaar voor de start! Hij is volledig ingedaald. Verder heb ik aangegeven dat ik last heb van menstruatiekrampen en sinds een paar dagen regelmatig wat slijm verlies. Volgens haar zijn die allemaal voorbereidingen op de bevalling en het week maken van de baarmoedermond. Ze zei...het zou zomaar volgende week al kunnen komen maar het kan ook rustig tot 42 weken blijven zitten, daar kan je geen voorspelling aan geven. Mmhh beetje jammer In 2 weken tijd wel 2,5kg aangekomen maar ben nu in totaal nog maar 8kg aangekomen en ze vond dat ik een mooie soepele buik had. (geen idee of dat positief is of niet maar aangezien ik geen zebra ben (nog) denk ik dat het wel goed is) bloeddruk was 110/70. @Mayke, wat ging je moeder met de box doen? Super leuk dat alles bij jullie gepimpt is! @ Maybebaby, goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Ziek melden is ook niet leuk maar als je zoveel pijn hebt is dat voor niemand goed, ook niet op je werk. Die kast in elkaar zetten is het ergste werk, als die eenmaal staat, staat de rest zo in elkaar. Wij hebben wat staan vloeken op die kast hihi. @Cass, oh heerlijk zo'n dagje! Haal jij de grote boodschappen in een keer of verspreid over de week? Ik moet van mezelf vanmiddag was vouwen maar daar heb ik echt geen zin in maar naar de stad gaat ook niet want de werkmannen zijn er nog vandaag. Dus ik vrees dat het toch was vouwen wordt
@ Petra: mooi dat bij jou alles al klaar voor de start is!!! Fijn ook dat je geen Zebra bent. Veel plezier met de was! Mams heeft de buitenkant een soort slijtage-look gegeven. Het is een cremekleurige box en zij heeft met schuren en lijnzaadolie slijtageplekken gefaked aan de buitenzzijde van de box.
@Jeskejes sterkte met je moeder.. wel schrikken zeg! @maybebaby goed dat je voor jezelf hebt gekozen hoor! Lekker uitrusten vandaag en hopelijk heb je morgen minder pijn!! @xxpetra jeeejj wat fijn dat hij helemaal ingedaald is! VOel je dat ook? (meer druk beneden en meer plassen?) Succes met de was vouwen! En wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben vannochtend al flink aan de poets gegaan met mijn moeder.. Lekker de wc/badkamer en de vloer gedaan! Dus het ruikt weer heerlijk in huisje! Zometeen met een vriendin ergens lunchen en gezellig bijkletsen!! Ook moet ik nog boodschapjes doen, want we hebben niks meer in huis Mijn dag is vandaag dus gelukkig goed gevuld! Fijne dag allemaal!
@mayke, gaaf!! als je een foto hebt ga je die wel spammen toch?...ben erg nieuwsgierig @babywens, op die menstruatiekrampen na heb ik vrij weinig gemerkt maar nu je zo vraagt over het plassen.. Ik heb wel meer aandrang om te plassen en als ik op mijn rug lig en mezelf helemaal uitstrek heb ik een drukkend gevoel heel laag in mijn onderbuik. Die steken in je flamoes duiden ook op indalen zei de vk trouwens. daar heb jij regelmatig last van toch? Jullie knulletje is vast bij de volgende controle ook ingedaald! De wasmand staat nog op zolder...
@xxpetra haha ja heb zeker regelmatig steken in mijn flamoes (haha cool woordje he? ) maarja als de grote boef elke keer naar binnen en naar buiten floept blijven die steken ook aanhouden hihi.. hij moet nu gewoon even vast gaan liggen met zn koppie! Ja ik hoop dat hij de volgende keer ook volledig is ingedaald en niet weer naar boven is gefloept ohohh en staat de wasmand inmiddels nog steeds op zolder? hahahah grapjas! Vanmiddag gezellig met vriendin gebabbeld.. fijn want de tijd gaat dan stuk sneller dan dat je maar thuis zit Straks lekker eten, douchen en dan heerlijk met manlief op de bank (eindelijk, nadat hij mij 2 avonden alleen heeft gelaten )
@ Petra: eerst grootspraak over was vouwen en dan niet doen!? hahahahaha. Tja, soms heb je gewoon geen zin... Foto spam ik deze week nog wel
De wasmand is weggewerkt! Ben trots op mezelf @mayke, was de box zoals je in gedachten had? @babywens, ahh jullie mannetje is vast snel ingedaald! Hij is vast claustrofobisch...vandaar dat hij steeds z'n koppie eruit floept Wanneer heb je weer controle? Is jou man ook zo druk in de avonden?! Jeroen ook maar ik val vaak als een blok in slaap op de bank of op bed dus voor hem is er ook niet veel aan Hoe gaat het met de geboortekaartjes (tekst) ? Zijn jullie er al over uit?
hahah ja hij zal vast wel claustrofobisch zijn.. dat is het!! Nouja goed, als hij niet wil indalen is dat natuurlijk nog geen probleem. Hij komt er dan ook wel via de goeie weg uit (kan alleen wat langer duren dan ) Jaa saai he? Ik vind het maar saai hoor.. ben ik overdag al alleen heb ik geen zin om 's avonds ook nog eens alleen te zijn. Hahah lig jij elke avond te snurken? Ja dan vind ik het niet gek dat je 's nachts niet kunt slapen haha Nee wij gaan eigenlijk altijd na 11-en naar bed hoor.. dan ben ik ook lekker moe, maar dan val ik wat sneller in slaap! Ehm geboortekaartjes nóg steeds niet echt aan begonnen haha hij moet daar maar eens mee opschieten he? Van mij hoeft hij niet moeilijk te doen.. Op de voorkant gewoon fotootje van de kleine en de binnenkant gewoon naam, geboortedatum en een mooie tekst ofzo (ik ben daar niet zo kieskeurig in, maar Lennart.... )
@ Petra: ik neem mijn woorden terug hoor. Respect! De box is geworden zoals ik het wilde. (ik heb telkens updates van mama gehad hoor, dus ik wist hoe het eruit zou komen te zien) @ Babywens: Wordt inderdaad wel tijd dat er kaartjes komen... Anders laat anders Lennart een mooie tekst zoeken... Vindt ie misschien wel leuk om te doen.
Ik zou er echt helemaal de kriebels van krijgen als we nu nog geen kaartjes zouden hebben besteld. Wat dat betreft ben ik soms hetzelfde als sommige cliënten bij ons op het werk...zeer gestructureerd (en hoogst irritant is dat hihi) Vaak val ik eind van de middag in slaap en ben ik wel wakker als Jeroen thuis komt maar ik hang altijd beetje op de bank na het eten. Slapen gaat wel redelijk 's nachts..zolang ik maar geen last van mijn arm/hand krijg. maar die arme Jeroen ligt soms wel wakker omdat ik het regenwoud aan het omzagen ben Als je denkt dat het niet charmanter kan nadat je in je oma onderbroek en voedingsbh bent gezien door je man....dan ga je snurken Ik heb trouwens sinds zondag een voedingsbh aan..wat een opluchting zeg!! Dat zit echt veel beter dan mijn gewone bh's. Hebben jullie dat ook? Mijn schoonmoeder belde net om me te feliciteren met Jeroen en toen vertelde ze dat ze met hem heeft afgesproken dat zijn vader in de kerstvakantie de badkamer komt openbreken om te kijken of er lekkage zit. (we hebben een rare plek in het plafond zitten maar die zit er al 2 jaar en veranderd niet en is ook niet nat) euhmm..nou daar zit ik niet op te wachten met een kleintje en bovendien komt er al een mega rekening aan van de achtergevel. Vond het wel raar dat Jeroen niks had gezegd dus ik heb hem gebeld om te vragen hoe het zit en nu blijkt dat er helemaal niks van waar is!!! Zij maakt zich er druk om dus heeft gewoon gedacht dat ze het bij Jeroen niet voor elkaar kreeg en het dus via mij ging proberen. maar... iedereen kan toch bedenken dat je daar niet op zit te wachten met een baby? Laat staan dat zij zoiets voor je beslist als het geld kost??? Ppff...de zenuwen over dat ze zich met de baby kwam bemoeien waren net weg maar nu dit weer... @babyliz, veel succes morgen bij de arts!
@ Petra: ik zou zeggen: nou, zolang jullie die rekening betalen en ik zolang in jullie huis mag wonen is het prima!!! hahahaha
Sjonge wat een saaaie dag was dit! De hele dag thuis rondhangen en zo weinig kunnen doen is niks voor mij. Ben benieuwd hoe ik dat ga doen als ik met verlof ga. Morgenochtend weer werken en dan snel naar de fysio om het hopelijk te verhelpen. Inderdaad ongezellig Babywens als je zowel overdag als s'avonds alleen bent. Vincent is na het eten naar boven gegaan om verder te gaan met de meubels en gaat straks naar zijn vader en broers om voetbal te kijken. Ik denk wel dat als alle meubels staan ik niet meer weg te halen ben uit de babykamer en ik me daar vol op kan storten Petra ik heb ook nog wel een wasmand vol...dus als je zin hebt ben je welkom hoor!
Jeskejes wat kl....te voor je moeders dat ze een hersenbloeding heeft gehad. Doet alles het nog goed? Misschien heb je het al ergens geschreven en heb ik er over heen gelezen. Dramaqueen: GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MEIS. Wat een scheetje. Geniet ervan. Petra: gefeliciteerd met je mannetje. Fijn dat de kleine helemaal is ingedaald laat de baby maar komen. Vervelend dat je schoonouders het zo spelen. Gestie Mabebaby: goed dat je aan jezelf denkt. Hopelijk is de pijn nu minder. Babywens: heb je last van nesteldrang? Fijn dat je moeders helpt.
Een vraag; ik ben aanvullend verzekerd bij Trias maar kwam er zojuist achter dat het kraampakket niet onder de vergoeding hoort en dat ik ook een eigen bijdrage aan kraamhulp moet betalen. Ik heb natuurlijk al wel kraamzorg bij Trias aangevraagd maarrrr...als ik 15 feb. beval kan ik natuurlijk wel per 1 jan. overstappen op een andere verzekeraar of een ander pakket. Maak ik dan evt. nog kans op een kraampakket of werkt dat niet zo? Trias is per 1-10 VGZ geworden maar ik hou tot 1 jan. sowieso de Trias voorwaarden. Ingewikkeld allemaal. Wat kost een kraampakket als ik deze zelf ergens moet kopen?
Ff kort...voor zover ik t kort kan :-$ T is ernstiger dan.hersenbloeding. Gaat met pieken en dalen. Net ging t gelukkig beter. Ma is een vechter en we mogen de hoop.niet verliezen zei de arts.