In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    sterkte meid!! knuffel voor jou!!

2. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Jeske, Sterkte! :(

@Babytjuh, Nog geen ongi?? Je dacht dat het er aan kwam toch?
    Spannend.. Wie weet ben jij de volgende! Het word weer tijd he..

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD jaa ik vind dat het ook wel eens tijd ervoor word :p haha de tekst heb ik al uitgezocht ;) Hij mag zich echt richten op het kaartje!

@xxpetra ik zie het ook echt al voor me dat we straks geen kaartje hebben ;) maargoed ik verwacht de kleine voorlopig nog niet, dus hij heeft nog eventjes. Maar vind het ook wel fijn als we in ieder geval de enveloppen hebben, zodat ik die kan gaan schrijven!
    hahah heb je je oma onderbroeken ook al aan dan? :p nee die houd ik nog maar even in de verpakking.. ;)
    en bij ons is het omgedraait.. manlief ligt 's nachts bomen om te hakken en te lachen in zn slaap :p
    Ohh lekker.. ik heb gewoon 4 weken geleden voedingsbeha's besteld bij de Prenatal (ze waren niet in mijn maat)
    en gewoon nog steeds niks van gehoord! Ben 2 weken geleden al langs geweest om te kijken of ze er niet toevallig al waren en toen het vrouwtje een beetje boos, omdat ze zouden bellen als ze aan zouden komen. Maar 4 weken is toch wel absurd lang? Straks heb ik ook geen voedingsbeha's hahaha
    Morgen nog maar eens langs en eisen dat ik ze heé'l snel krijg!
    Ehm ik heb het even gemist denk ik.. Is Jeroen jarig GEFELICITEERD! :p
    Vervelend van je schoonmoeder :( wat kunnen ze soms behoorlijk irritant zijn he? hahah

@Maybebaby jaa behooorlijk saai :( Dus jij bent vanavond ook alleen geweest? En beetje overleefd? ;) hahah leuk joh, als de babykamer straks helemaal af is!
    Pff ik weet ook niet precies hoe dat zit. Ik krijg mijn kraampakket ook niet vergoed en moet ook een eigen bijdrage betalen voor de kraamzorg. Het kraampakket heb ik bij de babydump gehaald voor €30,- en wij moeten €3,90 per uur betalen voor
    de kraamzorg :(

@Jeskejes heh bah, wat een rotnieuws zeg. Weten ze wel wat het is? Sterkte hoor!\

@Jesse32 hahah ehm nee eigenlijk helemaal niet.. heb echt een hekel aan schoonmaken, maar als moeders wil komen helpen
    sla ik dat natuurlijk niet af ;) haha want er MOET wel schoongemaakt worden :p dus dan maar leiver met iemand erbij!

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Jeskejes, sterkte... ik duim met je mee dat t goed komt!

Babylizz, morgen is t eindelijk zover! Succes!

Bij vgz krijg je t kraampakket volgens mij wel.. Dus miss. Dan toch vanaf 1 jan?
    Ik zit bij cz.. Kreeg kraampakket wel, zorg is idd 3.90 per uur.

5. zwendel

zwendel Niet meer actief

Ik ben verzekerd bij unive en kreeg te horen dat ik helemaal op en top verzekerd moet zijn als ik een kraampakket zou willen ontvangen dus ga em lekker halen bij de babydump voor nog geen 30 euro (neem gelijk een extra matje voor in de auto, stel je voor dat je vliezen breken in de auto das niet zo fijn met die stoelen) en ook 3,90 per uur (das volgens mij een verplichte bijdrage)

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou, ik heb nog niet geslapen..

Om 24 uur met hubby gevreeen en sindsdien aan een stuk door buikpijn.. Nu een warme kruik erop gelegd.. Maarja...
    Dat was dus voorlopig ook de laatste x.. Was al lang geleden maar mijn hormonen waren aan t smachten naar intimiteit..

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: heel veel sterkte met je mams meis... Ik denk aan jullie.

@ Maybebaby: die eigen bijdrage heeft geloof ik iedereen voor de kraamzorg. Een kraampakket heb ik bij de Prenatal gekocht (ook ca. 30 euries)... Ik zit nu nog in het jongerenpakket van de Menzis maar MOET overstappen naar een ander pakket omdat ik in januari 30 word.

@ Cass: zou je man misschien iets "aangeprikt" hebben... hahaha. Doe maar kalm aan.

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jeskejes, ow meid wat erg joh! Waar denken ze nu aan dan? heel veel sterkte!

@maybebaby, ik zou gewoon even bellen om inlichtingen te vragen bij Trias!
    Ik zit bij CZ en heb wel een kraampakket gekregen, volgens mij hoef ik ook geen aanvullende kosten te betalen voor kraamzorg omdat ik aanvullend verzekerd ben maar dat weet ik niet helemaal zeker. Heb er eigenlijk ook niet op gelet want kraamzorg heb je toch nodig..

@Cass, Hoe gaat het nu? wij vrijen al een tijdje niet meer omdat ik er steeds zoveel last van had. Ze zeggen dat vrijen wel een manier is om de boel op te wekken dus wie weet!

@babywens, die oma onderbroeken zakken nu van mijn buik af dus heb weer hipsters aan. heb in ziekenshuis tas wel zo'n ding zitten maar vriendinnen met kinderen zeggen allemaal dat je zo'n netbroekje aankrijgt en dat die heerlijk zitten. haha ben dus benieuwd!
    Belachelijk trouwens dat die vrouw boos wordt omdat jij komt vragen of je bh er al is! Als ze er van de week niet zijn zou ik gewoon langsgaan om te zeggen dat je ze niet meer hoeft! Je kunt ze ook heel makkelijk via internet bestellen. Zelf heb ik er een bij de hema gekocht maar die gaan maar tot 90D en eigenlijk moet ik een E hebben maar deze zit nu prima en mochten mijn borsten opzwellen en de borstvoeding lukt dan haal ik wel een duurdere.

Gisteravond dacht ik dat de weeën begonnen waren. Ik kreeg ineens veel steken in mijn (zoals babywens altijd zegt) flamoes :p en die trokken door over mijn buik. eenmaal in bed ging het wel maar na een uur werd ik wakker van de pijn in mijn buik..en arm.. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en nu nergens meer last van..:(:(
    Ik ga vandaag ook een kruik halen om op mijn buik te leggen want dat zal vast fijner aanvoelen dan niks.

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

Ik heb voedingsbh's gekocht bij de wibra, kosten toen (in de aanbieding 4,99 anders volgens mij 6,99 en die gaan tot E95. En ik vind ze heerlijk zitten. (was een tip van een vriendin en dacht als het niks is breng ik ze gewoon terug)

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Jeskejes, hoe is het met je mams??

@ Casss, balen zeg dat je zoveel pijn in je buik hebt, misschien heeft je man idd iets aangeprikt.

@ xxpetra raar hoor die steken, misschien toch wel iest van voorweeen??

Hier pijn in mijn onderrug, loop er gewoon helemaal krom van. Is gisteren begonnen en nu is mijn schoonmoeder bang dat het weeen zijn. Ik zei al tegen haar het is een constante pijn net alsof er bij het opstaan een werveltje is verschoven of een zenuw of spiertje klem zit ofzo. en het lijkt me bij weeen dat die pijn komt en gaat, dus die is ook weer gerust gesteld hahaha.
    dus ik ga vandaag gewoon lekker rustig aan doen.

11. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes: Hoe is t nu? Sterkte!

@petra en cass: Dank jullie wel! Spannende dag vandaag :)

@babywens: Huphup, geboortekaartje maken en bevallen jij:DWij willen meer baby's zien;)

@pip: Hoeveel dagen primolut moet je nog?

@petra: Haha dat flamoes blijft geniaal. Maar loos alarm dus bij je.. knuffel!

@cass: Balen van de pijn. Heb je nog wel een klein beetje erna kunnen slapen?

@maybebaby: Ik had er laatst ook nog ff toevallig naar zitten kijken, bij mijn verzekering hoef je pas geen eigen bijdrage meer te betalen als je aanvullend 4 verzekerd bent. Aangezien ik maar 2 sterren heb zal ik tzt ook een eigen bijdrage moeten betalen.. Maar de maandpremie is bij 4 sterren ook fors hoger, dus wat dat betreft scheelt het denk ik nieteens wat. Kraampakket zou ik overigens wel krijgen. haha, maar dat is nog lang niet aan de orde helaas;)

Pff word nu wel wat zenuwachtig! Vanmiddag om 3 uur is de afspraak. Zo irritant he, dan zit je er de hele ochtend en halve middag tegenaan te hikken ;) Hihi komt goed!

12. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Cass zoo dat was wel een latertje voor je.. nog wel een beetje kunnen uitslapen?
    Hmm vervelend dat je zoveel last hebt gehad van buikpijn. Een warme kruik is dan wel lekker verlichtend he?
    Wie weet heeft het inderdaad wat op gang gezet ;)
    Ik moet ook bekennen dat wij al heel niet meer gevreeën hebben, dat doet mij toch echt teveel zeer hoor..
    (en dat te bedenken dat daar straks een kind uit moet :p hahah)
    Gisteren wel gefieselefoosd en het schijnt dat klaarkomen inderdaad de bevalling een extra zetje geeft haha
    dus wie weet ;)

@xxpetra haha een netbroekje inderdaad.. ik heb ze gezien en die zien er serieus nog minder erg uit dan die oma onderbroeken hoor :p hahahah Ik ga vandaag inderdaad even langs om te kijken of ze niet al gearriveerd zijn, anders geven ze mij mn geld maar terug (had ze al vooruit betaald)
    Oehh dat was wel spannend.. was het pijnlijk? De kleine moet nog wel éventjes 3 dagen wachten hoor!
    maar dat waren denk ik ook wel voorweeën.. je lichaam is zich aan het voorbereiden :)

@zwendel lekker rustig aan doen vandaag hoor! Het zou inderdaad nog een beetje te vroeg zijn..
    Heb je er sinds gisteravond last van? Zijn ze pijnlijk anders zou ik wel even de vk bellen hoor!

@babyliz hahah ik denk dat ik niet voor de uitgerekende datum ga bevallen hoor, dus je moet nog eventjes geduld hebben ;)
    hahah maar we moeten inderdaad opschieten met de geboortekaartjes. Manlief haalt vandaag zoiezo de enveloppen op, zodat ik die morgen in ieder geval kan gaan schrijven!
    Nou spannend hoor meid! Ik ben heel benieuwd.. Denk aan je!

13. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ babywens, Sinds gisterenochtend maar het is echt een constante pijn denk zelf gewoon een spiertje, zenuw of wervel ofzo. Is wel al wat minder dan gisteren gelukkig

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bayliz: succes vanmiddag.

@ Petra: oefenweeën???

15. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel: wat vervelend is het wel uit te houden? Doe idd rustig aan.
    Petra spannend misschien zit het er aan te komen?..
    Cass is de pijn nu weg?
    Babyliz succes vanmiddag ik denk aan je.

Wij noemen onze fluit ook heel vaak flamoes. De hele familie zegt het hier.:D:p

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Met ma is het nog kritiek, maar de arts was tevreden over de voortgang. Maar t gaat met pieken en dalen en tis nu wachten. Dank je lieve meiden.

Mn pa komt net terug van dr en ze vroeg wanneer ze geopereerd werd. Wow dit doet me zo goed dat ze dat zei!!!! Ze dut nog wel weer in maar ze gaat weer reageren!!!

17. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babytjuhh spannend zijn de rode duivels er nog steeds niet? Ga je morgen testen als ze er niet zijn?

18. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ja sinds een uur of 10 vanmorgen is de pijn weg..

Nou ik denk dat wij ook al 2 maanden "het" niet meer gedaan hadden.. Maar had vannacht ineens zo'n behoefte aan de intimiteit. Vind het raar zolang niet echt samen zijn, miste hem denk ik ofzo..
    Tijdens de daad geen pijn gehad.. Echt daarna.. Raar he, en zolang?
    Dat t de boel maar lekker week maakt daaronder haha..

Nog 2 uurtjes babylizz..

Pff ga nu toch echt slapen, ben gebroken.. Denk uiteindelijk maar 3 uur in totaal geslapen..

19. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Babyliz...heel veel succes vanmiddag!!
    Ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt..en een beetje meer rust!
    Knuff!!

Jess helaas net ongi geworden...maar is niet zo heel erg omdat ik het al wist...wel mooi op dag 28...en komt goed uit in de vakantie hihi

Petra wat spannend zeg!!

Vanavond hoop ik een beetje tijd te hebben om op iedereen te reageren!

Liefs

20. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babytjuhh balen we gaan weer duimen voor de volgende ronde
    Cass fijn dat de pijn weg is.
    Jeskejes het klinkt idd dat je moeders een vechter is.

Ik ga even lekker een middag dutje doen. Ben erg moe. Komt van de verkoudheid denk ik. Grrrr. Ben allergisch voor Nederland ;)

Deel Deze Pagina