In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wil je dat blauwe ding met die puntmutsen niet verkopen??? Ik vind hem wel gaaf! (meen ik serieus hoor... sorry voor mijn smaak hahahaha)

Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen hahaha, misschien heb ik wel net zo'n slechte smaak als je moeder!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: wat kan een mens toch raar dromen he? Zal er wel bijhoren....

Over vla gesproken: ik eet bijna elke dag wel een pudding op... Vandaag: caramel met vanillesaus.... hmmmmmjammie

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jammmmmmiieee!!
    Ik ga me vandaag ook maar eens storten op mijn bakkunsten. Vandaag staat er een kwarktaart en gevuld speculaas op het programma :D
    (de kilo's vliegen er nu helemaal aan denk ik haha)

@babywens, mmhh het is ook niet helemaal mijn smaak....allemaal iets te zoetsappig (ben meer van het stoere) maar op zich valt het nog best mee.

Wanneer heeft iedereen nu ook al weer controle?
    en hoe staat het met de dames op het wachtbankje?

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Positief nieuws van mama. Ze heeft yoghurt op. Mag straks boterham. De bloeddruk was vannacht stabiel. En ze praat beter. Ze is helderder dan gisteren. Ik had vanmorgen vroeg op een afstand staan kijken. Kom ik even later op de kamer vroeg ze of ik daarstraks stond te kijken. Uh ja kloot. Dus ze heeft t gezien. Hier echt opgelucht nu. We zyn er nog niet maar dit geeft een boost!!

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD haha jahoor, je mag hem gratis hebben :p (haha op dat blauwe ding is ze nog het meest trots) maar het is gewoon echt niet mijn smaak.. ik hou inderdaad ook veel meer van stoere kleertjes ;)

@xxpetra haha ja he? Het mag wel iets stoerder :p
    Ohh jammie, als je nog wat over hebt mag je het wel hier brengen hoor ;) hahahahah heeeerlijk!
    Ik wilde dat ik ook een grote keuken en oven had.. lijkt me hartstikke leuke om dingen zelf te bakken, maar dat gaat hier niet lukken :p
    Ik mag maandag weer op controle! In de hoop dat de kleine dan eindelijk ingedaald is ;)

@Jeskejes ohh wat goed nieuws.. ze heeft dus al wat eten op en ze is érg alert ;) haha niks meer stiekems doen, want ze heeft het in de gaten.. fijn dat het wat beter met haar gaat!

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Jeskejes wat goed!! Fijn om te horen dat klinkt zeer positief!

Uhm babywens.. Je hebt denk ik een schat van een moeder maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook niet zo mooi vind..:)

Ben lekker aan t genieten van t weer! Raampjes open en poetsen!

Vannacht voor de verandring wel lekker geslapen alleen belde mijn broer om half 2 met zijn zatte kop.. Was op de fiets naar huis en wilde kletsen haha.. Mafkees!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: wat een goed nieuws!!!!

@ Babywens: voor een meisje vind ik het wel stoer, voor een jongen een beetje zoetsappig...

Net ff lekker gedommeld op de bank en straks naar schoonmams... ik meld me morgen weer dames. Fijne avond.

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Babywens, Ik vind dat ding met dat puntmutsje ook wel grappig hoor. Wel allemaal een beetje zoetsappig maar vind het niet echt lelijk hahaha hou ook wel van wat stoerder hoor.

9. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Mijn weekend begon al vroeg vandaag, 13.00! Ik heb met hulp van mijn moeder de grote boodschappen vast gedaan, scheelt weer voor de rest van t weekend.

Inmiddels is het ledikant bijna klaar, alleen moet de lattenbodem nog vastgeschroefd worden. Dit weekend de commode nog en dan ben ik aan de beurt voor de details :)

Jeske gelukkig gaat het langzaamaan de betere kant op met je moeder...maar wat een heftige week heb je achter de rug. Probeer een beetje te ontspannen he!

Babywens ja die kleertjes, je ziet wel dat het met veel liefde en passie is gemaakt maar ik begrijp dat het je smaak niet is. Ik vind het jasje met Boy erop wel grappig maar met de andere kleertjes zou ik ook niet zo heel happy zijn.

Petra hoe is je eerste week evrlof bevallen, went het al om lekker uit te mogen rusten?

Wie van de meiden is nu het eerste uitgerekend?

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Cass hahah gelukkig begrijp je me wel ;) Ik dacht al.. ben ik nou de enige die het niet mooi vind? :p
    Fijn dat je lekker geslapen hebt haha alleen dan weer beetje jammer dat je broer je midden in de nacht opbelt omdat hij zin heeft om te kletsen hahah ;) wel heel grappig!

@MayD ja voor een meisje is het nog wel leuk, maar voor een jongetje toch echt te softy.. ik heb zelf namelijk stoere kleertjes gekocht, dus dit past ook echt niet bij de rest van de kleren :p hahah nou maar goed verstoppen dus, zodat niemand ze ziet ;) en af en toe aan doen als hij naar oma gaat :p

@zwendel haha grappig dat smaken zo verschillen ;) Mijn moeder is daar ook helemaal verzot op en een paar jaar geleden liep ze zelf ook nog in dat soort kleren (en ze is bijna 50) haha gelukkig is ze daar overheen :p

@Maybebaby Ohh lekker vroeg weekend :) Daar word een mens vrolijk van! Nou ben heel benieuwd naar jullie kamertje hoor!! Laat maar gauw fotootjes zien als alles af is!

Ik ben de volgende ;) maarja datums willen niet zoveel zeggen.. haha de eerste van mijn zwangerschapsgymclubje is al bevallen en zij was zelfs als laatste uitgerekend.. hoe bizar is dat? :p

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens die kleertjes zijn ook niet mijn smaak ;) maar het is vast lief bedoeld ;)

Petra klinkt lekker! vermaak je je nog een beetje? heb je al weer wat bedacht om de dag mee op te vullen?

jeskejes fijn dat het wat beter gaat met je moeder! hopelijk zet deze stijgende lijn door!

Casss fijn dat je goed geslapen hebt! je hebt de energie nog wel nodig voor straks!

Mayke veel plezier vanavond!

maybebaby lekker weekend, hier ook nu :) babykamer schiet al mooi op dus! lekker hoor.

12. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ babywens, ik zou er zelf ook absoluut niet mee gaan lopen hoor!!!

hier de uitslag van de bloedtest vor het parvovirus (5e ziekte) ben niet imuum dus mag dinsdag nog een keer prikken om te kijken of ik niet toch besmet ben. Zwager jarig en nu is schonzusje boos dat ik niet kom, vanmiddag de vk gebeld en die raad het nog af. lekker egoïstisch van schoonzusje. maar ja heb gezegd wij kiezen even voor ons kindje onze excusses daarvoor en die is volgens mij wel aangekomen. grrrr ben gewoon boos .... moest het ff kwijt....

13. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik vind dat met dat beertje best leuk.
    Zwendel. Jammer dat er nog geen duidelijkheid is.
    Petra. Was de vla lekker?
    Jeskejes mooi goed nieuws. Gaje toch lekkerder je weekend in.
    Cass. Lekker zo goed geslapen hebt
    Maybebaby lekker hoor al zo vroeg weekend en dat je al je boodschappen al in huis

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel balen zeg dat er nog geen duidelijkheid is en beetje kortzichtig inderdaad van je schoonzusje, logisch dat je nu voor de kleine kiest toch! knuffel voor jou meis!

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Jesse, hoe gaat het met jou?
    De vla ben ik vergeten te kopen :) maar heb wel kwarktaart staan maken en de halve kom uit staan likken :):)

@maybebaby, de eerste week verlof bevalt wel hoor, het is niet zo dat ik weer zou gaan willen werken (liever niet) maar ik moet echt ontzettend wennen aan al die vrije tijd. Vooral omdat veel mensen gewoon werken...dus overdag ben ik echt aan het zoeken wat ik ga doen.
    Leuk joh dat het kamertje steeds meer vorm krijgt! Als het dan straks staat zoals jullie willen ben je bijna niet meer uit het kamertje te krijgen!

@babywens, wat leuk dat de eerste van je zw.gym al is bevallen. Wat is het geworden en wat is de naam? (sorry, ben nogal nieuwsgierig)

@Zwendel, ik vind het echt een beetje sneu dat je schoonzusje zo egoïstisch reageert! Jou gezondheid en die van de baby staan voorop en dat zou elk normaal mens toch moeten snappen!
    Het is toch ook niet zo dat jij hierom gevraagd hebt! Ik zou precies hetzelfde doen hoor als ik in jou schoenen zou staan. Je moet op je eigen gevoel afgaan, zeker als de vk ook het advies geeft om niet te gaan.

@Delilah, hoe is het daar? Werk jij door tot 34 of 36 weken?

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah haha ja daar gaan we dan maar vanuit ;) nee het is echt met liefde gemaakt, maar daar blijft het ook bij..

@Zwendel haha dat is duidelijk ;)
    Nou flauw van je schoonzusje hoor.. tuurlijk ga je voor je eigen kindje en je kunt altijd nog even langs toch? Hopelijk ben je niet besmet!

@Jesse32 haha ja die vind ik ook het minst lelijk.. die zal ik nog wel eens aandoen, maar de rest blijft lekker in de kast :p

@xxpetra jaa vond het ook wel leuk en helemaal omdat ze dus als laatste uitgerekend was (30 november ofzo) dus de baby was nog wel te vroeg, want ze was nog geen eens 37 weken.. het is een jongetje en ze noemen hem Boaz! (volgens mij worden het bijna allemaal jongetjes ;))

Zometeen weer lekker op de bank ploffen en The Voice kijken.. wie doet er met me mee?? :p

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik!!!
    Ben verslaafd aan TVOH kijken samen met Jeroen. Er komen vanavond nog wat vrienden langs maar die hebben pech want die moeten gewoon stil zijn en blijven :D

Worden er bij jullie ook zoveel knullen geboren en/of verwacht?
    Hier worden er jongens aan de lopende band geboren en ik geloof maar 2 meisjes ofzo afgelopen jaar en een aantal vriendinnen die nu net zwanger zijn verwachten ook jongens.

Fijne avond allemaal!

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Dank jullie wel voor succeswensen ed! :)

Ff korte reactie, heb 2 hele drukke dagen achter de rug en ben doodmoe.
    Fertiliteitsarts zelf was heel aardig en wil nu eerst verder wat onderzoeken doen. Bij manlief gaan er nog wat onderzoeken gebeuren om te kijken of er een oorzaak is voor de slechte kwaliteit van het sperma (en als die er is, of er eventueel iets aan gedaan kan worden). Verder moet ik op dag 3 van mijn volgende cyclus bloedprikken en op dag12 ook bloedprikken en een echo van eierstokken ed en inwendig onderzoek van de baarmoedermond en baarmoeder.
    Daar moeten we nu eerst op wachten. Verder wilde ze nog niet op de zaken vooruit lopen door iets te zeggen over eventuele behandelingen, maar op een gegeven moment gebruikte ze wel het woord ivf... dus ben nu wel heel benieuwd wat alle uitslagen verder zullen zijn. Afwachten geblazen weer dus... pff.

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra ik ga door (als het lukt) tot 36 weken, dus nog 4 weken werken en dan 4 weken verlof, en dan zou als het goed is de kleine moeten komen ;)

babywens hier ook the voice! the battles! vind ik altijd wel mooi :D

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier ook tvoh gekeken..

Babylizz, wat fijn dat er nu eindelijk actie inde zaakkomt.. Lijkt mij ergens best op te luchten! Er zal nog wel een poosje overheen gaan. Maar nu hebben jullie tenminste hulp!

Deel Deze Pagina