In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Joehoe! 37 weken.. ik mag nu officieel thuis bevallen!
    Zeiltje ligt op mijn bed.. Volgende week maar ff klossen halen want van t nieuwe bed bed hebben we NOGSTEEDS niks gehoord! Grrr...

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babyliz: fijn dat er schot in de zaak komt!

@ Cass: joepie, wat een mijlpaal en JEZUS wat ben jij vroeg!!!!

@ de rest die ik vergeten ben... sorry

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Cass. Wat ben jij vroeg wakker. Pffff.
    Petra met mij gaat het goed. Op een flinke verkoudheid na.

Ik heb ook tvoh gekeken ben er ook dol op. Wat vinden jullie nog meer leuk om te kijken?
    Ikke House,CSI las Vegas, ik hou van Holland, boulevard, en een documentaire maker een engelse man ben even zijn naam kwijt. Komt op ned3,nieuws.

4. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Jee Cass wat een tijd op zaterdagochtend haha. Ben je vast aan het oefenen voor de aankomende zware nachten?!

Hier net ontbeten en straks even de bestelde lampen ophalen voor de babykamer. Daarna naar de vuilstort om de bergen karton en piepschuim van de babymeubels af te voeren. Ook naar de bouwmarkt om te kijken voor houten letters die ik wil beschilderen en ophangen aan de muur. Alleen nog even bedenken wat voor tekst. Iets in de trent van 'sweet dreams' denk ik. Iemand nog een leuk idee?

5. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Jesse ik kan niet wachten tot Wie is de Mol weer begint! Volgens mij vanaf 4 januari weer. Dit jaar weinig (voor mij) bekende Nederlanders maar dat maakt t programma niet minder leuk.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wie is de mol vind ik ook geweldig! Die van vorig jaar was ook goed (ik kende de meesten wel, die daaraan meededen).

ik heb nu al zin in 4 januari!

Die op Ned3 is dat niet die Theroux??

Zo, nu eerst even een lekkere bak Brinta en dan aankleden.

7. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Vroeg of laat.. Horror nacht gehad.. Niet geslapen.. Lig nu ook met kater gevoel in bed.. Spierpijn, hoofdpijn... Ach ja.. Nog maximaal 5 weken..

Ik volg; wie is de mol, expeditie robinson, as the world turns, csi, bones, hollands next topmodel, ncis, criminal minds, tvoh.. Haha tv kijken is echt een hobby..
    Life 4 you kijk ik ook elke zondag met een frietje erbi op de bank.

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

:$ jemig Cass, ik begin al te gapen als ik de tijd van je berichtje zie!
    maar goed nieuws idd...laat die baby maar komen!!
    Geen last meer gehad van harde buiken en weeën?

Ik had net onder de douche een harde buik dus heb even een ernstig gesprek met onze kleine man gevoerd dat hij toch echt pas morgen in actie mag komen!
    Vanavond komt er nog allemaal visite voor Jeroen z'n verjaardag *zucht* en morgen ben ik 37 weken.

Wie is de mol volg ik ook! Vind het wel jammer dat je er steeds zolang op moet wachten!
    Verder volgde ik Grey's Anatomy en tvoh altijd en soms House of GTST en nu ik verlof heb kijk ik 's middags die hele rits series op rtl. (Oprah, ATWT, B&B etc)

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Misschien een lichte griep te pakken? Doe maar rustig aan hoor.

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Doe ik :) heb nog niks gedaan vandaag als de kat eten geven, vaatwasser leeggeruimd en wasmachine aangezet.. Haha ben lekker de lamme tak aan t uithangen

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ook een keer niet slecht

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Cass. Balen dat je je niet lekker voelt. Doe rustig aan.
    Mayd. Ja dat was het. Ik vergeet steeds zijn naam
    Petra. Ik hoop dat de kleine luisterd. Midden op de verjaardag en dan ineens dat je vliezen breken lijkt me verre van ideaal. Maar wel een leuk verhaal op ieder feestje.

Wie is de mol heb ik gek genoeg nog nooit gezien:)
    Ik ga zo even eten en slapen. Heb veel last van mijn verkoudheid en neem mijn ouders mee uiteten vanavond omdat ze altijd voor ons en onze hond klaar staan. Moet ik me wel een beetje goed voelen.

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Slaap ze Jesse...

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha dat zou wel een giller zijn idd als mijn vliezen vanavond breken..maar liever niet hoor!
    Dan gaat de hele bups straks nog mee naar het ziekenhuis ook:$

@Jesse, slaap lekker en veel plezier vanavond!

@babyliz, fijn dat het proces nu gaat rollen. Hopelijk wordt de volgende afspraak niet weer verzet en kunnen jullie snel 'aan de slag'
    Wanneer was je nod nou trouwens?

15. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    heeejj.. hier zit de beeb nog steeds in de buik hoor ;) Even snel een berichtje, want moet zo weer weg!
    Vandaag druk dagje gehad.. auto gewassen van m'n oma (haha met manlief gelukkig) eindelijk voedingsbeha's gevonden in de stad.. echt nog een super lief vestje en laarsjes gekocht.. *smelt* en nu moeten we weer gauw door want we hebben verjaardagsfeest van mijn vader + stiefmoeder. Pfff daar heb ik dus zo geen zin in! Gelukkig moeten we echt nog boodschappen doen, dus hebben goeie reden om beetje op tijd weg te gaan haha ;) Fijne avond allemaal!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoihoi..

Alweer een paar dames die bijna kunnen gaan bevallen.. Spannend hoor!!!

Hier maandag nog int ziekenhuis gezeten ivm errug vage kleur urine.. Net of k ongesteld ging worden.. Was geen blaasontsteking dus heb voet bij stuk gehouden en een echo ge-eist :p Alles wel gelukkig goed, waar t vandaan kwam kon de gyn ok niet zeggen.
    .
    Donderdag sowieso weer op controle :D
    En kwil zo graag weten wat t is/wordt ....

17. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Spannend dreamer!
    Ga je t dan geheim houden of mag iedereen t weten?

Hier vanavond flink gewandeld. In eindhoven is glow begonnen. Was mega druk maar wel mooi. Ook vermoeiend dus thuis meteen met de voetjes omhoog gegaan. Nu weer in bedje.. Kijken of we vandaag kunnen slapen. :)

Truste ladies!

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@dreamer, heb je niet iets van bietjes gegeten? daar kan je ook een rare kleur urine van krijgen!
    Wel fijn dat je een echo hebt gehad zodat je zeker weet dat alles goed is.

@Jesse, lekker gegeten met je ouders?

@ Cass, actief weer hoor! Nu zal je vast als een blok in slaap vallen na al dat gewandel!
    Heb je geen last meer van je buik gehad nadat je eergisteren zo wakker hebt gelegen ervan na het vrijen?

offtopic: ...ho...er komt hier een vlieg naar beneden zetten die volgens mij geelectrocuteerd is door de lamp haha...

@babywens, hoe was jullie verjaardag nog?

De visite was hier vrij snel allemaal naar huis toe...dus ga nu ook lekker met mijn benen omhoog nog even tv kijken.
    Wel grappig om te horen hoe iedereen zijn eigen idee van wat het gaat worden kan beargumenteren :D Sommige gingen ook echt de discussie aan omdat ze er zeker van zijn wat het wordt..hihi.
    en voordeel van hoogzwanger zijn en een verjaardag hebben is dan weer dat iedereen wil helpen met opruimen..dus woonkamer is weer helemaal aan kant! joehoeee
    Mijn schoonmoeder heeft Jeroen nog op zijn hart gedrukt dat als de baby geboren is en ze nemen ze mee om schoon te maken etc dat hij mee moet gaan (en eigenlijk moet eisen dat hij de baby draagt) want je weet maar nooit...straks wordt je baby omgewisseld.
    ..euhmm...
    Mijn vader pieste bijna in zijn broek van het lachen want hij dacht dat ze een grapje maakte maar ze was bloedserieus! hihi

Welterusten meiden!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Is toch lief dat je schoonmams daaraan denkt... maar wel een beetje vreemd hahaha

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou.. In t zkh moeten de papas mee met de baby vind ik. Je moet je bedenken dat t voor de.baby ook echt geen pretje is geboren worden.. Uit die warme ruimte gedrukt worden, het is koud, grote felle lampen. En vervolgens hoor je alleen vreemde stemmen? Papas stem kent de kleine al..

Ja buikpijn is niet meer terug gekomen gelukkig.. Maar vrijen doe ik niet meer haha.

Gister een babykerstpakje gekocht.. Wil voor de kerstkaarten fotos maken van de kleine hihi lijkt me super schattig!

Nou wandeling heeft me goed gedaan! Op 4x plassen na, maarja dat hoort erbij.. Eigenlijk heeerlijk geslapen!

Deel Deze Pagina