In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss gefeliciteerd met de 37 weken! en foto's van de kleine voor op de kerstkaart super leuk idee, zou ik ook zo doen alleen denk ik (en hoop ik eigenlijk ook) dat onze kleine er met de kerst nog niet is ;)

maybebaby hier ook een wie is de mol fan! super programma!

Petra jij ook gefeliciteerd met de 37 weken! fijn dat de visite gisteren een beetje behulpzaam was en dat ze mooi op tijd waren vertrokken, en die discussies over het geslacht, geweldig is dat haha en dan vooral de verhalen van diegenen die het fout hebben :D

babywens jij alweer 38 weken zie ik, wat gaat het toch snel allemaal!

Dreamer spannend weer een echo, kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat het word! laat je het hier ook weten?

Mayke hoe gaat het eigenlijk met jou? kan je het nog een beetje volhouden?

hier vandaag alweer 32 weken!! toch wel weer een mijlpaal, nu op naar de 37 weken!
    heb van de week ook de Laatste spulletjes besteld voor de kleine, was nu allemaal in de aanbieding bij de babydump, die hebben nu heel veel dingen in de aanbieding, misschien een ideetje voor de dames die nog wat moeten kopen?
    ik heb het badje, wiegje en box besteld en kan ze over 3 weken ophalen en dan hebben we echt alles voor de kleine:D

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heb je een foto van het kerstpakje Cass? super leuk joh!

Zo opoe is uit bed...hartstikke stijf, zere vingers en ik heb het idee alsof ik oefeningen met mijn benen heb gedaan waardoor je zo'n stijf/beurs gevoel hebt in je liezen. hihi

Is iemand onlangs trouwens nog naar de bios geweest? Dinsdag ga ik met een vriendin maar ben al zolang niet meer geweest dat ik geen idee heb wat er draait en leuk is.

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh Delilah, onze berichtjes hebben elkaar gekruist denk ik.

32 weken al!! voor jou gaat het nu ook opschieten en heerlijk gevoel dat je nu alles hebt besteld he voor de kleine...!!

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Petra ligt er aan wat voor je films je van houdt..
    Wij zijn drie wkn terug naar body language geweest... Stomme film.. Vorige week naar de heineken ontvoering, een aanrader!! En gister naar real steel, ook goeie film ;)

@ wie het vroeg, nee had geen bietjes gegeten :)
    Denk wel dat k et hier kom vertellen ja :D Kan het dan toch niet meer voor me houden :p

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra hier eigenlijk al heel lang niet meer naar de bios geweest dus heb geen flauw idee wat er draait, misschien eens op internet kijken op de site van de bios waar je heen gaat?

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dreamer dat was dan wel even schrikken zeker? Goed dat je een echo geeist hebt hoor! Gelukkig
    was er niks aan de hand! Jaa ik snap dat je graag wilt weten wat het is :) Heb je binnenkort een pretecho of
    wacht je op de 20-weken echo?

@xxpetra De verjaardag was erg saai en duurde behooorlijk lang :p haha ik ben het ook een beetje beu om elke keer
    weer die vragen te beantwoorden: Hoe gaat het met je? Hoelang moet je nog? Weet je wat het wordt? blablabla
    hahah en dan elke keer weer hetzelfde moeten vertellen ;) Best vermoeiend hahah
    hahah grappige schoonmoeder heb jij ;)
    Ohja de fotograaf had nog gemaild en gezegd dat hij helaas geen tijd meer heeft om nog foto's van de buik
    te maken.. wel wil hij foto's maken van de kleine, voor hetzelfde aanbod :) Dus dit is ook wel érg leuk!!
    WIj wilden gisteren naar de bios ;) maar ging helaas niet door, omdat we natuurlijk verjaardag hadden (was ik weer
    eens vergeten :p) Tjah wat vind je leuk? Hou je meer van romans of wat meer actie? haha wij wilden eigenlijk
    naar TinTin.. schijnt hele goeie film te zijn (ook al heb ik nooit wat met Kuifje gehad, maar manlief wel ;))
    Real Steel en Contagion schijnen ook goeie films te zijn (hoge beoordeling)

@cass zoo jij bent zeker nog lekker actief! haha inderdaad wel erg lekker dat je daarna als een blok in slaap valt en
    eindelijk eens lekker kunt slapen.. misschien elke dag maar zo'n lange wandeling maken? :p

@Delilah jaa het gaat nu echt snel he? Jij ook alweer 32 weken joh.. nu beginnen er steeds meer dames in de buurt
    van de utigerekende datum te komen.. spannend hoor! Ik denk alleen nog steeds dat het bij mij nog wel zo'n 4 weken
    kan wachten :( Helaas.. Leuk dat je de laatste spulletjes hebt gekocht! Nu heb je dus alles compleet?

Ik begin het allemaal opeens echt super beu te worden :( Ben emotioneel echt helemaal op.. haha kan echt om het
    minste of geringste in tranen barsten.. Ik ben ook zó ontzettend moe (mijn oogjes kunnen haast niet meer kleiner :p)
    en ik wil zo graag de kleine in mijn armen houden ;) hahah Deze week duurde ook zó lang. Gewoon het idee dat het vanaf 37 weken elk moment kan komen is erg vermoeiend vind ik. Ben echt elke seconde zowat bezig met de bevalling en de komst van de kleine.. ik hoop echt niet dat het nog 4 weekjes gaat duren, want weet niet of ik dat mentaal wel volhou ;)
    Zo klaagmodus weer even uit :p

hahah gisteravond even het bedzeiltje onder de hoeslaken gelegd, maar ik ging in bed liggen en werd gek van het gekraak.. heb hem meteen met al mijn woede weer vanonder de hoeslaken gesmeten, getsie dat moet ik echt niet hebben hoor hahah word ik helemaal kriegelig van. Heb nu dus maar een handdoek onder de hoeslaken gelegd (hopen dat dit ook helpt) en gewoon hopen dat mijn vliezen in bad of op de wc ofzo breken hahaha

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens meis wat rot dat je er een beetje door heen zit! en die vermoeidheid helpt natuurlijk ook niet echt! hopelijk hoef je geen 4 weken meer te wachten! kan me voorstellen dat je nu echt alleen maar met de komst van de kleine bezig bent, dikke knuffel voor jou!

hier nog een buikfoto van afgelopen week!

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

de 37 weken dames gefeliciteerd!!
    Verder wel alles gelezen maar is niet veel blijven hangen, ga het straks nog maar een keer lezen....
    Eergisteren te horen gekregen dat mijn schoonzusje vreemd s gegaan (net 3 maanden getrouwd) en dus waarschijnlijk gaat scheiden (hoe kun je ook zo stom zijn????)
    Zelf sinds vrijdagavond veel pijn bij het opstaan en lopen. mj schaambeen doet dan erg veel pijn en sta k eerst helemaal krom en na ongeveer een minuut (langzaam steeds rechterop gaan staan) sta ik overeind. En dan nog gaan lopen pfffff lijk wel een oud wijf hahaha. denk zelf dat het komt omdat onze uk met het hoofdje naar beneden ligt. Mijn schoonmoeder helemaal ongerust "je bent net 28 weken en dan is het al aan het indalen..." (schoonmams maakt zich om de kleinste dingen zorgen en heeft gelijk een rampsenario, wel een lieverd verder hoor) Ikzelf maak me geen zorgen vind het meer irritant. Maar morgen toch maar even de vk bellen gewoon voor mezelf om te kijken of ik iets met de pijn kan. heb dit weekend wel lekker mijn rust gepakt maar blijft rri. kent iemand dit gevoel trouwens?? het s echt aan de voorkant het schaambeen tot bijna (zoals jullie het zo mooi noemen) flamoes.

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@babywens, kan me voorstellen dat je met de bevalling bezig bent ! is ook spannend toch! Is de kans zo groot dat je vliezen breken? meestal gebeurd het niet toch?

@Petra, draait de film 50/50 al? die zag ik een paar weken terug bij sneakpreview. Ik vond em leuk/mooi/grappig.

@Zwendel, dat is ook wat zeg! zo kort getrouwd!

@Delilah, mooie buik weer!!

@dramaqueentje, Hoe is het met jullie??

Ik heb een mindere week gehad:( Beetje de psygische klachten die ik een paar jaar geleden ook had. Angstig vooral en ook veel boos op alles en iedereen. Misschien door de pillen?
    Ik was ook erg bang dat ze niet zouden helpen.
    Ik ben echt een controlefreak he..

Gelukkig sinds vandaag licht roze verlies. Ik hoop echt dat het doorzet!

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    @petra, ook al lang niet naar de film geweest, geen idee...
    Geen foto van kerstpakje.. Want dan verraad ik iets.. Haha

Pip, ik hoop t.. duurt wel heel lang nu... Balen dat je zo'n rotweek had.. Ik heb gelukkig geen last van ps. Klachten.. Vind het moeilijk om me in te leven.. Ken ook niemand.. Lijkt me wel echt moeilijk en frustrerend voor je..

Zwendel.. Tja mijne was ook vroeg ingedaald.. Ik heb meer meiden gehoord ovee pijn bij schaambeen... Ik krijg af en toe een kopstoot maar dat is een korte pijnscheut..

Jeetje... Das wel slecht nu al vreemdgaan! Hoe is je broer eronder?

Babywens.. Ik heb zeiltje, handdoek, molton, hoeslaken.. En moet eerlijk zeggen dat ik zo niks hoor kraken..
    Begrijp dat je t beu bent.. Dat heb ik ook.. Zeker na de slechte nachten.. Al verse ananas geprobeerd ;) en,anders toch iets meer als friemelen want dat schijnt t ook week te maken haha..

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    :) mooi buikje delilah!

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Zwendel, is dat dezelfde schoonzus als die, die zo loopt te zeuren over dat je niet naar haar verjaardag was gekomen?
    Dat pijnlijke gevoel in je schaambot herken ik ook. Of het te maken heeft met indalen weet ik niet want ik heb het ook al eerder in de zwangerschap gehad maar het kan bv ook komen doordat alles van onder wat weker wordt en gaat wijken ter voorbereiding op het indalen.
    Mocht de beeb al wel gaan indalen is dat volgens mij helemaal niet erg.

@babywens, wat rot dat je het zat bent joh! Dan lijkt de tijd helemaal eindeloos vooruit te slepen.
    Slaap je nog zo slecht of wordt dat al wel beter?
    Haha ja dat is vervelend he dat iedereen steeds dezelfde vragen stelt. het is allemaal heel goed bedoeld maar je zou bijna een bandje kunnen gaan inspreken ;)
    Ik heb ook een zeiltje onder het hoeslaken liggen en heb er ook geen last van. Een vriendin had de tip gegeven om een handdoek onder en op het zeiltje te leggen zodat het kraken minder wordt...misschien helpt het?

@Pip, dikke knuffel meis!
    @Delilah, keurig buikje hoor!Merk je dat je buik nu een beetje stil staat qua groeien of juist helemaal niet?

We gaan naar een feel good film met Sarah Jessica Parker..ben de titel alweer kwijt :) Mijn vriendin wil daar graag heen en ik vind het ook wel lekker om een keer naar een no-brainer te gaan!
    Heeft iemand de boeken van Stephanie Meyer gelezen? (Twilight) deel 4 komt volgende week uit in de bios dus ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot we daar zijn geweest;)

13. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babywens. Ik kan me goed voorstellen datje er klaar mee bent. Probeer alle huis Thuin en keuken trucjes misschien helpt er iets.
    Babytjuhh zijn de duivels er of heb je een poss test. Jij zit toch in de week of zit ik er naast.
    Pip kommen deze klachten van de pillen om menstruatie op te wekken. Dat is ook kl....te. Ik ben ook een controle freak. Fijn dat er nog iemand is:D
    Delilah. Mooie buik!
    Cass en Petra gefeliciteerd met de 37 week. Zijn jullie het al zat?
    Zwendel. Niet fijn pijn in je flamoes morgen even je vk bellen. Wanneer moet je bloedprikken en weet je de uitslag?

Bij mij gaat gaat het steeds meer kriebelen of mijn eierstokken rammelen maar heb helaas ook nog veel onrust:x wilde dat dat iets minder werd. Grrr

14. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    he meiden

het is alweer een tijd geleden dat ik hier geweest ben..
    ben echt gigantisch druk...
    vandaag alvast de koffers ingepakt omdat ik de komende 2 dagen ook nog moet werken en wij woensdag rond 12 uur al gaan vliegen..
    de laatste dagen was ik behoorlijk opgefokt/gestresst..
    door dat ik zo druk ben en echt toe ben aan rust in mijn hoofd!!

mayd je hebt helemaal gelijk!! alleen ben ik wel iets meer aangekomen...ook doordat ik een emo-eter ben..en eigenlijk de laatste tijd mijn problemen heb weg willen eten (natuurlijk lukt dat niet..maar op dat moment voelt dat goed) mis jij het roken nog wel eens?? of is dat gelijk veranderd toen je zwanger werd?? hoe gaat het nu met je?? zal vast niet beter worden..daarom knuffel van mij om je ff door de laatste weken te slepen :D
    casss wat fijn dat jij nu officieel thuis mag bevallen!! hebben jullie alles al klaar voor de bevalling?? hoe voel jij je verder??
    petra meid dat weet ik ook wel dat ik er zelf aan toe moet zijn..maar je word wel ff weer op de feiten gedrukt, en als het de kans vergroot op een zwangerschap dan heb ik dat er graag voor over! al is het voor mijzelf natuurlijk ook beter!! je mag officieel thuis bevallen he!! wat gaat de tijd toch snel!! als het zover is heel veel succes en ook voor jou een dikke knuffel om je er door heen te slepen
    jesse meid hoe gaat het met je verkoudheid?? hoop dat jij je echt beter voelt..is geen pretje he!! hoe was het etentje?? tvoh ben ik ook verslaafd aan...en verder kijk ik gtst,hntm,oh oh cherso, dat nieuwe programma wat daarna komt (ff naam kwijt) expeditie robinson, ushi en fam, sytycd!! en dat allemaal samen met mn lief!! die houd net zo van series enzo als ik hihi mol kijken ik niet hoor..:(
    mijn ongi is alweer geweest haha..over jouw gevoel en rammelende eierstokken...kan alleen zeggen volg je hart..!! knuffel voor jou!!
    pip hopenlijk breekt je ongi snel door!! gaan jullie dan al onderzoeken doen?? dikke knuffel voor jou..is niet makkelijk allemaal!!
    babyliz meid gelukkig dat de afspraak nu wel door gegaan is..en je nu voor de komende maand weet waar je aan toe bent!! eerst dus nog ff wat zaadjes testen..wie weet zijn ze weer wat beter dan de laatste x!! voor de komende onderzoeken heel veel succes!! en ik hoop echt dat er snel wat aan gedaan word!! knuff!!
    babywens hihi 2 weken knuffelen ja...ik weet dat ik er niet teveel van uit mag gaan dat het dan wel ineens raak zou zijn..maar ik hoop het natuurlijk wel!! ik denk (wil daar in de vakantie ook met lief over hebben) dat ik het dan nog 3 maanden wil proberen en dan evt naar de ha toe..of iig in het nieuwe jaar..we gaan het allemaal zien...n zal proberen niet teveel te hopen!! ja op zich vind ik t stoppen met roken nog niet zo heel moeilijk alleen kreeg ik lichamelijke en geestelijke klachten die nog steeds niet over zijn!! verstandig van jou dat je nooit begonnen bent!! jij bent alweer 38 weken zwanger zeg!! wat gaat dat snel hoor...je bent er helemaal klaar mee...ik hoop voor jou dat jullie kindje gauw mag komen...als het zover is heel veel succes meid!! dikke knuffel voor jou!!
    mick meid waar ben je??? hoe gaat het met je??? en jullie kindje??
    zwendel meid hoe gaat het met je gezondheid?? hoop goed hoor!! en je zwangeschap?? balen dat je nog geen duidelijkheid hebt en je nog 1x moet prikken..hoop dat je snel meer weet!!
    maybebaby meid hoe gaat het nu met je gezondheid?? kun je het een beetje aan allemaal?? neem je wel je rust?? jij bent nu samen met jullie kindje het belangrijkst he!!
    jeskejes meid hoe gaat het met je moeder?? en met jou?? wat zullen jullie geschrokken zijn!! denk je wel een beetje aan jezelf?? knuff!!
    delilah wat fijn dat jullie de 32 weken bereikt hebben!! hoe gaat het verder met je?? wat een super mooi bescheiden buikje heb je!!
    dramaqueen hoe gaat het met je?? en met ella?? drinkt/slaapt ze goed?? was het wennen de eerst dagen?? mooi popje hebben jullie hoor!! mogen jullie trotw op zijn!!
    nanon meid wat fijn dat alles goed gaat met jullie kindje!! voel jij je ook goed??
    dreamer meid hoe gaat het met jou?? body l lijkt mij juist een super gave film!! toch maar wachten dat ik die via kpn kan kijken dus!

meiden ik weet niet of ik voor de vakantie nog hier langs kom wippen (lees vast tot die tijd wel ff mee maar weet niet of ik kan reageren)
    voor de 3 dames die op springen staan :D heel veel succes!!
    voor iedereen een hele dikke knuffel!!
    en tot 24 nov!!
    liefs

15. zwendel

zwendel Niet meer actief

Het is mjn andere schoonzusje (heb er 3) mijn broer vind het echt k*t en zeker voor zijn zwager (zijn ex is ook door deze reden weg bij hem is voor hem dus de 2e keer dat het gebeurd alleen was hij toen niet getrouwd) Ik heb hem gister ff gezien en is echt een zielig hoopje, ik schoot gelijk in tranen en heb em ff stevig vastgepakt. Het is nooit mijn grote vriend geweest maar dit verdient niemand. hj weet ook nog niet dat ze wil scheiden dat heeft ze gister besloten nadat ze hem gezien heeft. Hij wilde even nadenken over de situatie wat ik ook erg logisch vind. maar zij loopt nog steeds te klooien met die gozer waar ze vreemd mee is gegaan en zit daar nu elke avond pffff wat een ellende zeg.

Ik moet dinsdag weer prikken en dan duurt het weer ongeveer een week voordat ik de uitslag heb. Buiten de pijn bij het schaambeen voel ik me gelukkig primadus maak me verder geen zorgen over de beeb

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babytjuh; voor het geval dat ik het van de week vergeet....GENIET VAN JE WELVERDIENDE VAKANTIE!!
    misschien zijn er wel wat beebjes geboren als je terug komt!
    Officieel mag je vanaf 37 weken idd thuis bevallen maar wij wonen te ver van het ziekenhuis vandaan dus dan moet je verplicht in het ziekenhuis bevallen. (vind ik ook niet zo erg hoor..heb geen idee wat ik ervan moet verwachten)

@zwendel, bah! wat een rot situatie zeg. Is de schoonzus getrouwd met jou broer of met de broer van je aanstaande man?

17. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ petra , met de broer van mijn aanstaande

18. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    overzichtje zwangeren/bevallingen/klussers

zwangeren:
    4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - 28 oktober 2011 Ella geboren
    20 november 2011 - babywens - 1e kindje - jongen!
    26 novemver 2011 - casss - 1e kindje - ???
    27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - ???
    1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen!
    6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje!
    28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ???
    15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ???
    23 maart 2012- c84- 1e kindje - ???
    12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje-???
    15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje - ???
    28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- ???

klussers :
    nod nog onbekend - Babyliz - ronde 13
    nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 11
    nod 30 nov - babytjuhh - ronde 11
    nod 22 okt - jeskejes - ronde 11

hoop dat niemand het mij kwalijk neemt dat ik ella heb toegevoegd aan ons lijstje (en mijn datum aangepast)
    als dat wel zo is sorry dan!!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Cass & Petra: Gefeli met de 37!!

@ Delilah: mooi buikje en gefeli met de 32!!!

@ Babytjuhh: eigenlijk heb ik 3 dagen last van afkicken gehad en daarna niet meer. Ik ben 1 januari gestopt (niet van tevoren geplanned hoor) en uiteindelijk in April zwanger geraakt. Toen ik zwanger was had ik al helemaal geen behoefte meer aan sigaretten.

@ dames die ik vergeten ben: sorry

@ hier: ik modder nog wel aan tot het zover is. Ik kan niet wachten tot ik onze kleine Reneé in de armen mag sluiten.

Vanmiddag even lekker naar de bios geweest met Harold.... De Heineken Ontvoering gezien. Toffe film!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babytjuhh: mooi weer een up to date lijstje! Thnx!

Deel Deze Pagina