In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #2681 Dubbeltje82, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    Wat komt dat komt... relax! Rome is ook niet in 1 dag gebouwd!

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Petra. Ik zou het ook doen denk ik alles analyseren. Je weet maar nooit. Voelt je buik nog rustig aan?
    Jeskejes gefeliciteerd. Het doet geen pijn hoor 30 worden. Ik heb er niks van gemerkt:D;)Maar ik vond het ook niet leuk.
    Las ik het nou goed dat je op een luchtbed slaapt? Waarom dat dan?

Ik denk dat mijn onrust deze week te danken is dat volgende week maandag de 14de mijn uitgerekende datum is van mijn eerste zwangerschap. En ik vind dat best moeilijk.:(

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och Jesse: Dikke dikke knuffel van mij voor jou!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jesse ik slaap in het zh by mama sinds woensdag.

Petra, vanochtend ging het beter met mama. Ze zou geopereerd worden. Maar gister toch afgeblazen. En volgens my had ik dat al laten weten. Of niet? Nja doet er niet toe ik weet t niet meer hihi.
    Vanochtend by mama geweest en ik vroeg wat voor dag het wad. Jouw verjaardag. Gefeliciteerd met je 30e verjaardag meisje. Zo daar sta je dan. Kryg nu weer tranen in mn ogen. Ze vroeg ook of ik zwanger was. Terwyl ik haar vorige week nog verteld had dat ik ingesteld was. Ik weet dat t eigenlijk niet kan, maar miss toch zwanger nu? Ik mag als ik tyd ervoor vind de gyn bellen en dan passen ze me erin om echo te maken. Want heb langere cyclus en.nu al 2.5 week fikse steken.

5. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Meld me snel weer even. Ik kom er gewoon niet meer aan toe om alles goed bij te lezen (doe mn best, hoor...) en vooral om te reageren! Wat een drukte met zo'n kleintje!

Wil beginnen om diegene die een baby een broekschijtertje noemde even uit de droom helpen... de kleine meid heeft inmiddels al twee keer de MUUR :)$) ondergescheten.... spuitpoep tijdens het verschonen. Jemig, dat komt ver zeg!

Verder doet Ella het goed... hoewel de borstvoeding nog met ups en downs gaat, dus ik heb inmiddels al een tepelhoedje aangeschaft omdat het aanleggen dus niet altijd lukt... Jammer, want heb sinds gisteren een borstontsteking te pakken (au!!!). Gelukkig was de kraamzorg er nog en die herkende het. Nu dus een antibioticakuur...

Gelukkig is mijn vriend deze week vrij en kunnen we alles samen doen. Ik vind het namelijk best moeilijk, mama zijn. Zooo frustrerend als je alles hebt geprobeerd en ze is nog steeds overstuur..:(. Maar ik troost me maar met de gedachte dat bijna elke mama "opstartproblemen" kent.

Jeskejes: wat naar van je moeder. Het laatste wat ik over de situatie heb gelezen is dat het wat beter gaat... gelukkig maar! Toch nog veel sterkte gewenst.... en ook een happy 30, natuurlijk!

Jesse: ik kan me voorstellen dat je tegen die datum aanhikt... kop op meis, hopelijk mag je snel naar een andere uitgerekende datum aankijken!

Pip: jammer dat je het weer moeilijk hebt, maar ik las dat de eerste tekenen van een menstruatie zich gelukkig weer aandienen. Wie weet het begin van iets moois...

Alle mijlpaal-weken-dames: gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wanneer er weer een kleintje geboren wordt in dit clubje...(hoewel de kans heeeeeeeeeeeel groot is dat ik dat pas veeeeeeeeel later meekrijg :)).

Zo, dat is wat ik heb onthouden.... wil wel iedereen even hartelijk groeten... ik denk veel aan dit clubje en over hoe het met iedereen gaat, maar het ontbreekt me momenteel gewoon aan tijd!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha, dat was ik dus. Nooit geweten dat het ook muurschijtertjes zijn hahaha

Goed dat het met Ella goed gaat. Beterschap met je ontsteking....

7. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ dramaqueen, hahahaha ja dat spuitpoep gaat ver he!! heb het ooit gezien bij mijn nichtje toen ze net geboren was dus ga denk ik maar een paar schotten om de commode bouwen hihi
    Ben blij om te horen dat het goed gaat met de kleine meid. wel heel erg vervelend van die borstontsteking.
    Nou geniet maar lekker van je meissie

@petra, hahaha ik zou ook de slijmprop helemaal gaan bestuderen denk ik. wel spannend hoor maar dat is het volgens mij zoiezo al na 37 weken.

@ Jesse, idd moeilijk die datum, sterkte meis *knuf*

@ jeskejes, Gefeliciteerd meid snap dat je het erg dubbel vind. Wel fijn dat je moeder wist welke dag het is, en wat zou ht mooi zijn als je nu toch zwanger zou zijn. hoe dan ook vanuit hier wordt voor je geduimd en ook voor je mams

hier net de vk gebeld voor de pijn in mijn schaambeen en de assistente denkt aan BI, en ik maar denken dat je dan juist last van je heupen zou hebben(die kant zeg maar) maar de vk belt me straks terug. hoop het niet en hop dat het snl beter gaat anders kan ik straks met mijn trouwen niet eens normaal lopen, loop nu echt te waggelen en duurt echt een minuut voordat ik echt rechtop sta en echt kan gaan lopen pffff

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jeskejes gefeliciteerd met je verjaardag!

@xxpetra haha ja dat moet ik dan dus echt niet hebben he.. heb het echt al warm zat.. pfff lig vaak zelfs zonder dekens ;) Ik ga inderdaad maar eens warme melk proberen voor het slapen gaan, goeie tip! Tjah het zou inderdaad je slijmprop kunnen zijn.. was het een gelei achtig kwakje? het schijnt ook dat je die in delen kan verliezen, dus dan hoeft het geen eens zo groot te zijn.
    En het kan dan inderdaad nog weken duren :( balen he? dat je gewoon niet van tevoren weet wanneer de kleine komt :p

@Jesse jaa meis, ik kan dat héél goed begrijpen :( Sterkte hoor!

@dramaqueentje haha wat leuk om je verhaal te lezen ;) Een lekkere schijterd heb je dus als kindje ;) heeeeerlijk!
    Jammer dat de borstvoeding nog niet zo goed gaat.. Wel goed dat je doorzet hoor! Geniet lekker van je meisje.. de tijd gaat zoo snel!

Net weer op controle geweest en alles was prima. Bloeddruk nog steeds wel laag (heel maf hoor, dat dat van heel hoog naar heel laag kan gaan :p) Helaas is de kleine nog steeds niet ingedaald.. hij is zelfs wéér omhoog geschoten Ik word er beetje gek van. De verloskundige ook doodleuk vertellen dat er pas met 41.3 weken wat gedaan wordt.. krijg je een echo om te kijken of je genoeg vruchtwater hebt en dan maken ze een afspraak om je in te leiden en ben heeeel erg bang dat dat bij mij dus allemaal gaat gebeuren. bah bah bah. Dus jullie hoeven op mij niet te rekenen als eerstvolgende die gaat bevallen :(

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hoi!

Hier ook controle gehad!
    Alles goed.
    Aangegeven dat ik slecht slaap wegens pijn in rug.. Zij voelen.. Zit hartstikke vast!
    Heeft ze meteen een masseur voor me gebeld en daar mag ik morgen heen.. Lief he!! Pfff hoop dat t helpt! Au au.. Kan ik eindelijk weer lekker zitten en slapen zondrr pijn!

10. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Hoiii, :D ik wil (ook al is het jaar bijna voorbij) wel proberen om dit jaar nog zwanger te worden! We gaan zien hoe het gaat :D

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    vanmorgen urine ingeleverd een blaasontsteking dus antibiotica kuur gekregen een zorg minder :D

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zwendel: pijn in het schaambeen kan ook de kleine zijn die is ingedaald... bleek het bij mij ook te zijn. Maar ook bij je schaambeen zitten delen die verweekt kunnen worden, dus BI kan ook....

@ Babywens: tjee meis... Probeer niet te veel beren op de weg te zien hoor... komt vast allemaal goed.

@ Cass: fijn dat je massage krijgt! Kan me voorstellen dat je er tureluurs van kan worden als je niet genoeg rust krijgt daardoor.

13. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Cass ik hoop dat het werkt.
    Babywens houd moed wie weet gaat de kleine ineens naar beneden en gaat het ineens heel snel.
    Lennyt. Balen van je blaasontsteking neem anders standaard cranberry tabletten kan het helpen voorkomen. Zo gauw wij weer voor een kindje gaan begin ik standaard met cranberry.
    Enfermera welkom en succes je hebt nog 2 maanden dus wie weet.
    Dramaqueentje. Leuk om te lezen hoe het jullie afgaat. En de muur zit onder. Misschien wil ze niet poepen in een luier:D de volgende datum is 12 feb van de tweede zwangerschap maar hoop dan wel dat we weer begonnen zijn met pogingen tot zwanger worden. En dat ik me daar op kan focussen.

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ jesse32 ben cranberry sap aan het drinken slik cranberry tabletten ben goed voorbereid :p en de antibiotica kuur dat moet goed komen :D

15. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Lennyt. Dan hoop ik voor je dat je er snel vanaf bent. Het voelt zo naar

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    inderdaad ja

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Jesse hoe was het etentje met je ouders?
    @Dreamer wat vreemd van je urine, gaan ze het nog verder onderzoeken of gaan ze er vanuit dat alles in orde is? Nog een week of drie wachten op je 20 weken echo voor je weet wat het wordt. Spannend hoor! heb je stiekem een voorkeur?
    @Petra idd lekker dat anderen wat werk uit handen willen nemen he! Als we af en toe bij mijn schoonouders eten help ik ze daarna altijd mee met de afwas. Onlangs werd ik op de bank gezet en moest mijn vriend dus helpen hihi. Het wordt toch wel spannend nu jij, Cass en Babywens op springen staan! De ziekenhuisrit zal inderdaad geen pretje zijn, nu maar hopen dat de sneeuwstormen nog even zullen wachten.
    @Cass aha dus het pakje is typisch voor een jongen of meisje, je maakt me nieuwsgierig! Lijkt me super schattig om zo'n kleintje in een kerstoutfit te zien. fijn dat je langs kan komen bij een masseur, zal je vast goed doen.
    @Delilah goed geshopt joh! Babydump heeft vaak leuke aanbiedingen, wij hebben er ook al heel veel gekocht. Mooie buikfoto!
    @Babywens leuk dat de fotograaf wel foto's van de kleine wil maken, dat wordt vast een prachtige reportage. Kan me wel voorstellen dat je al die onzekerheid zat bent en je kleintje eindelijk in je armen wil houden. Nog heel even volhouden en lekker uitrusten nu het nog kan. Hopen dat de kleine alsnog weer goed voor de uitgang gaat liggen.
    @Zwendel wat een verhaal van je schoonzus, erg hoor. Onbegrijpelijk hoe je het in je hoofd kan halen te trouwen en dan dit! Wat zei de vk over pijn bij je schaambeen/BI, heeft ze al teruggebeld?
    @Pip sterkte meis, heeft het nog doorgezet?
    @Babytjuhh het gaat goed met me, die halve dagen werken zullen denk ik snel helpen. Geniet lekker van je vakantie!
    @MayD jee ik zie dat jij ook al opschiet! Het einde is in zicht hoor!
    @Jeskejes gefeliciteerd met je verjaardag...super dat je moeder het meteen wist, dat is een goed teken toch?! Wordt de operatie alsnog uitgevoerd op een later moment?
    @Dramaqueen wat leuk iets van je te lezen en fijn dat alles lekker gaat! Haha de muur ondergepoept..daar gaat je verf/behangwerk! Wel jammer dat de borstvoeding (nog) niet zo lekker gaat.
    @Enfermera Welkom! Sinds wanneer zijn jullie begonnen met ''oefenen''?
    @Lennyt beterschap hoor, blaasontsteking is echt ontzettend rot, ik heb er heel vaak last van gehad.

Wij hebben afgelopen weekend de babykamer in orde gemaakt en op de leuke details na is ie compleet, ik ben er zo superblij mee! Ik zal zsm een foto laten zien. Ipv houten letters heb ik nu 3 grijze 'kubussen' gekocht + een fotolijst, vogelhuisje en plantenpotje om in te zetten. Zo kom ik mijn middagen wel door.
    Vanavond de eerste yoga les, ben echt heel benieuwd. Ook leuk om contact met andere meiden te maken en ervaringen uit te wisselen. Hoop alleen dat het allemaal niet te zweverig is want dat is niks voor mij.

18. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Maybebaby het etentje was gezellig en lekker. Ik vind yoga heerlijk maar weet niet hoe zwangerschaps yoga is

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@maybebaby..bereid je maar alvast voor op zweverig! Yoga is op zich al zweverig en bij zw.yoga is dat niet anders. Denk wel dat het uitmaakt hoe de persoon is die het geeft hoor dus het zal vast niet overal mega zweverig zijn! Het is wel heel ontspannend!

@ Babywens, wat jammer dat de fotograaf niet meer kan maar wel top dat je terecht kunt als de baby er is!
    Dan hangen we straks samen aan de muur...ik als dikke olifant en jij als trotse mama :D
    Ah kom op meid!! Je zult zien..straks zet die bevalling ineens door en ben je alsnog de eerste hier die bevalt! (na dramaqueen dan) De baby hoeft niet ingedaald te zijn voor een bevalling om op gang te komen hoor! Komt goed!

@Cass, ow wat heerlijk lijkt me dat een masseur!! Hopelijk gaan de rugklachten er ook van over en anders heb je een heerlijk uurtje gehad!

@dramaqueen, hihi dus de muren kunnen opnieuw geverfd worden ;)
    Geniet er van jullie roze wolk hoor! Ik kan me voorstellen dat het allemaal even op je af komt nu maar het went vanzelf zeggen ze dus bij jou komt dat ook zeker goed!
    Is Ella nu ook de naam die je moeder zo mooi vond? wat zal ze trots meekijken van boven!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn buik is nu redelijk rustig. Vanmorgen was ik kotsmisselijk en was mijn buik onrustig maar heb het idee dat dit meer door de zenuwen kwam dan ergens anders van.
    Woensdag heb ik weer controle dus dan vraag ik het wel even na want schijnbaar kan de vk controleren of je, je slijmprop inderdaad kwijt bent. (geen idee hoe maar ik vraag het gewoon even)

@Jesse, ah meis dat is een rotperiode idd! Dikke knuffel!

@de rest, sorry ik reageer later nog wel maar ben bekaf dus ga even bankhangen!

20. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Daar is ie dan! Nog een beetje kaal, wandlamp en commodeplank moeten nog worden opgehangen en natuurlijk ontbreekt de finishing touch, maar ik heb nog even de tijd :)

Deel Deze Pagina