@ Petra: wij wassen bijvoorbeeld alles op 60 graden (i.v.m. huidallergieën). Ik vind het dus onzin als Harold's kleding niet meegewassen zou worden... Ik was sowieso alles bij elkaar in en strijken doe ik al helemaal niet. Dus zoveel problemen moet dat niet opleveren! m.b.t. de rest van het huishouden... tja, ik ben niet zo'n pietlut en heb geen hekel aan stof. Ik hoop dat de kraamzorgster een beetje oké is..
Volgens mij zijn de meeste wel oke...maar ja..er hoeft maar 1 tussen te zitten die raar is.. Komt vast wel goed! @Lennyt, da's niet zo vreemd toch dat je nog niet ongesteld bent? Je vorige cyclus was 35 dagen en je zit nu op dag 31 zie ik aan je banner. Heb je normaal last van bepaalde dingen voor je ongesteld wordt en hoe is dat nu? Nog even in spanning afwachten dus..
Zoo, daar ben ik ook weer eens. Slecht weekend gehad, maar nu gaat het wel weer. Eerst wil ik alle dames die elk moment kunnen bevallen vast sterkte wensen met de laatste loodjes! Is er al wat van dat buddy idee geworden trouwens? Zou nu wel handig zijn. Anders is t straks zo stil in dit topic Hoe is t met alle zwangeren? Heb alles wel zo'n beetje doorgelezen, maar altijd moeilijk om dan weer op iedereen te reageren. Dus even heel kort: @babywens; Zag dat je er een beetje klaar mee was, knuffel meis! Lijkt me ook niet niks om met zo'n dikke buik rond te lopen, slecht te slapen en niet te weten wanneer de bevalling komt. Zet m op! @petra: Hihi jij bent ook niet zo rustig meer zo te lezen. Heel veel succes vast.. @zwendel: Wat naar zeg die pijn en dat je weer moet wachten. Sterkte meis! @mick: Hihi ja als je een tijdje niet meeleest is t bijna onbegonnen werk om weer op iedereen te reageren. @casss: Heeft de massage wat geholpen? Hope so. @maybebaby: Leuk kamertje! @mayD: irritant zeg als je 5 jaar aan moet horen wanneer je nou eens een kindje krijgt.. blegh. Hier ook wel vaak vragen, weet soms niet meer zo goed wat ik nou moet zeggen. Nog geen zin om het aan iedereen uit te leggen. @babytjuh: Fijne vakantie meis! Geniet er lekker van.. enne wie weet he Dankjewel voor je knuffel.. zaadjes nog n keer testen komt pas later hoor, dat is weer een volgende stap. Maar komt goed. @pip: Balen dat je een echo moet als je ongi bent.. Hier wel bloedprikken op dag 3, maar alleen een echo op dag 12.. apart dat elk ziekenhuis dat weer anders doet. @jeskejes: gefeliciteerd nog met je 30e!
overzichtje zwangeren/bevallingen/klussers zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - 28 oktober 2011 Ella geboren 20 november 2011 - babywens - 1e kindje - jongen! 26 novemver 2011 - casss - 1e kindje - ??? 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - ??? 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ??? 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ??? 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje-??? 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje - ??? 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- ??? klussers : nod 10 nov - Babyliz - ronde 13 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 11 nod 30 nov - babytjuhh - ronde 11 nod 22 okt - jeskejes - ronde 11 Bijna ronde 14 voor mij, eerste tekenen van ongi waren al te bekennen. Dus zal of morgen of overmorgen wel zover zijn..
Hi, De yogales was best ok gisteren! In ieder geval een leuke vlotte meid en geen halve Jomanda. De groep is ook leuk. Over het yoga gebeuren zelf kan ik nog weinig melden want het was deze keer vooral een voorstel ronde met daarna nog een minuut of 20 wat oefeningen. Gisteravond weer zware discussies gehad met mijn vriend over de (meisjes)naam. Wat een drama zeg! Hij heeft erg zijn best gedaan en kwam weer met een lijstje, maar ook deze lagen weer zo ver van mijn namen af. We hebben nu een naam die we beide wel leuk vinden maar ik moet er nog even aan wennen. Jongensnaam volgt nog...daar zijn we ook nog lang niet uit. Vanmiddag even de was wegwerken , bankzaken regelen en contact opnemen met de zorgverzekering ivm kraampakket etc. Zwendel ben jij al begonnen met gym/yoga of iets en hoe bevalt dat (misschien heb ik er overheen gelezen)?
Tja.. Lastig he die namen... Viel bij ons ook niet mee.. Massage was geen overbodige luxe, mijn rug zit helemaal vast en ze kreeg het er ook niet uitgemasseerd.. Ze rade me aan t warm te houden,.goed ontspannen en terug komen. Net n vriendin gesmst die fysio studeert.. Miss is zij goedkoper, ga ik wel n paar x naar haar..
Oh ja die namen discussies...wat een gedoe is dat hé! Maar troost je..je komt er echt samen uit op een gegeven moment! Soms moet een van de twee gewoon even wennen aan een naam maar vind je die na een tijdje zo leuk dat je niet anders meer wilt. (was bij ons ook) Weten jullie trouwens al wat het wordt Maybebaby? @Cass, heerlijk die massage joh! Kan je, je vriend ook niet vragen of hij je 's avonds wat wil masseren? Of lekker een hete douchestraal op je rug zetten.. @babyliz, balen dat je een rot weekend achter de rug hebt. Ik hoop zo dat je lichaam je voor de gek houdt en je gewoon niet ongesteld wordt!
Tja als ik nu weer terugdenk aan gisteren moet ik er bijna om lachen..zo fanatiek dat we beide waren haha. We willen niet weten wat het wordt dus voor zowel een knul als een meid moeten we een naam verzinnen, om het makkelijk te maken Morgen alweer 26 weken, zal eens een buikfoto spammen.
Ohja..ik was eigenlijk wel blij dat we maar 1 naam hoefde te verzinnen.. Mooi buikje! Pff die van mij is inmiddels echt gigantisch haha.. Zo ff spuie dames.. Zoas jullie weten hebben wij begin augustus bij swiss sense een bed besteld... Zou 6-8 weken duren.. Was week 31 ofzo.. Dus na 8 weken geen bed.. Wij gebeld. Was foutje duurde sowieso tot week 43. Hadden nooit 8 weken mogen zeggen.. 100 euro korting gekregen.. Vooruit.. Kan gebeuren.. Nu week 45 nog geen bed.. Zeggen z dat t week 49 word! Ja hallo! Das mmijn kraamweek en hoezo duurt t 20 weken om n bed te maken??? We gaan de hele boel annuleren.. Baal er verschrikelijk van want was/ben echt toe aan n nieuwd bed.. Deze is maar 140 breed en 10 jaar oud.. Maar nu kunnen we voorlopig geen bed meer kopen.. En word t dus maart ofzo voordat we n nieuwd bed hebben :'(.. Conclusie.. GA NOOIT NAAR SWISS SENSE!!!
MAyke heb ook zo'n email gehad voor de kruidvat tas, maar heb geen printer, dus moet van de week ff naar m'n zus om het uit te printen dan kan ik het ook ophalen, hier volgende week dinsdag intake voor de kraamzorg! waar heb jij de kraamzorg? ik heb het bij excellent aangevraagd ben benieuwd! Petra fijn dat je een goede nacht hebt gehad, je bent de energie nog wel nodig straks en ik zou het ook belachelijk vinden als de kraamverzorgster alleen eten voor mij zou maken, ik zou dan zeggen dat ze ook voor manlief moet koken en anders maar helemaal niet, kan ze mooi in die tijd schoon gaan maken ofzo kan manlief wel voor ons koken Casss gezellig! heb je het leuk gehad vanmiddag? balen zeg dat de massage niet echt geholpen heeft! en wat kl*ten zeg dat jullie nu dus nog steeds geen bed hebben, inderdaad gewoon te belachelijk voor woorden! zo lang hoeft het inderdaad niet te duren als je een bed besteld! wij hebben ook net een nieuw bed, duurde 3 weken voor dat het geleverd kon worden en dat vind ik ook wel een normale termijn, 20 weken is inderdaad belachelijk! babyliz ga voor je duimen dat je niet ongie word dit keer meis! Maybebaby wat balen zeg dat jullie niet uit de naam komen, je hebt nog wel ff maar het is toch fijn als je eruit bent natuurlijk! mooie buik heb je al meis!
@ Delilah: je hoeft niks te printen hoor... je activeert het en je kaart doet de rest. Alles wat in de tas moet staat bij de luiers c.q. de flesjes en de tas krijg je aan de kassa. Misschien ff opschrijven wat nou precies in de tas moet... of anders een medewerker vragen. Ik heb de kraamzorg bij Menzis aangevraagd en ben uiteindelijk nu ook bij Excellent. Ze wilde eerst dinsdagmiddag om 15 uur bij me zijn omdat ze daarvoor een afspraak in V. had.... dus jij heb dan de intake!? hahaha... ik moet dinsdagmiddag om 14.10 uur bij de vlos zijn, dus gezegd dat het krap ging worden. Nu dus intake op vrijdag de 18e. Nou, we hebben dezelfde vlos en hetzelfde Kraamzorgbureau hahaha!!! What's next?
Hey delilah, was gezellig ja! Lekker bijgskletst.. Vind t ook wel leuk om.te horen hoe t op t werk gaat en hoe mijn vervanger t doet
he meiden.. hier ff een snel bericht van mij.. morgen is het dan eindelijk zo ver.. heerlijk vakantie!! alleen ik ben 1 brok emotie..voel me echt zo klote.. angst voor het vliegen.... hoop dat ik een goede nacht maak en dat ik me morgen een stuk beter voel!! meiden die bijna uitgeteld zijn...zet hem op he!! tot over 2 weken!! liefs
Mayke haha dat zal dan inderdaad bij mij zijn ik heb een afspraak staan om 2 uur haha echt grappig inderdaad! misschien bevallen we ook nog wel op dezelfde dag! zou maar zo kunnen, maar hoop voor jou dat jij eerder bevalt dan ik! ik zou graag een paar dagen overtijd lopen i.v.m. de datum en de menzis, en hoop voor jou dat jullie meisje eerder komt! oh ik zal eens kijken van de week bij de kruidvat of ik dan zo mee kan nemen met de kaart! hoeft mijn zus ook niet voor mij te printen! scheelt weer Casss fijn dat het gezellig was en inderdaad leuk om te horen hoe je vervanger het doet hier werkt manlief voor het zelfde bedrijf als ik, dus kan hij mooi aan me vertellen hoe ze het zonder mij doen op de afdeling haha babytjuh nogmaals hele fijne vakantie gewenst!! en het gaat vast helemaal goed komen, geniet er lekker van meis! het is jullie gegund!
Ahh je hebt ook zoveel gewerkt babytjuhh.. Je bent er gewoon echt aan toe denk ik.. En dat vliegen... Er gebeuren meer ongelukken met de auto Geniet er nu maar van meis!