sinds ik een rijbewijs heb fiets ik bijna nooit meer Heb wel een heerlijke opoefiets dus genoeg ruimte voor mijn buik als ik op of afstap maar ik doe het gewoon te weinig..veel te weinig. Volgend jaar wil ik een goede fiets gaan kopen (mamafiets) mét versnellingen en ik denk dat ik dan wel vaker ga fietsen. Gaat fietsen niet meer zo makkelijk bij jou of is het gevoelig als je op het zadel zit?
Zwendel. Gefeliciteerd met je ondertrouw foto van je ringen?.????? Mayd. Balen meis dat je zo beroerd voelt hopelijk geen koorts? Mick gezellig dat je er bent Babyliz. Ah wat kl..te dat je ongi bent geworden Pip. Hoe nu verder? En wat is pco? Ik ga op tijd naar bed ben al sinds 03.00 uur wakker, van die antidepressiva krijg ik onrustige benen en armen. Meestal is het wel te doen maar vannacht was het hopeloos.
Kan iemand my aanpassen? Zit op telefoon en wilt niet doen wat ik wil. NOD is 30 november ronde 12. Met mama gaat het de goede kant op. Medicatie is eraf. Drain eruit en ze is goed wakker. Zaterdag operatie waarschynlijk. Zit nog wel int zh. Enuhh...gister ff snel geklust toen ze gingen roken hihi. Erg he... Vrijdag toch maar naar gyn en hopelijk echo om te kyken hoe t met mn eieren zyn. Of er 1 aan zit te komen.
@xxpetra haha wat ben jij lui zeg Nee hoor, ik zou ook veel vaker de auto pakken als ik er eentje had.. gelukkig heb ik er geen eentje, kom ik zo toch nog beetje aan mijn beweging.. haha Ik wil over paar maandjes ook goeie mamafiets aanschaffen. Mijne fietsje is echt super krakkemikkig Nou het fietsen gaat nog wel hoor (héél wijdbeens dan ) maar het voelt inderdaad niet lekker bij mijn blaas joh.. echt continu een enorme druk. @Jesse Lekker slapen meis.. misschien magnesium slikken ivm onrustig armen/benen? (of mag dat niet icm anti depressiva?)
Babywens. Dat ben ik idd gaan slikken maar merk helaas geen verschil Jeskejes. Goed nieuws!!! Oeh klussen met de gordijntjes dicht in het zh.
haha mevrouw wijdbeens Lennart zal zich wel rot lachen als hij naast je fietst! en ik ben idd erg lui wat fietsen betreft.. @Jeskejes, haha jullie durven! Ik zou het doodeng vinden voor het geval dat er iemand ineens binnen komt lopen. Goedemorgen hihi. @Jesse, wat rot van die onrustige benen joh! Zelf heb ik dat niet meer (wel heel erg gehad toen ik nog 5x danste per week) , maar Jeroen heeft dat veel als hij heeft gesport en hij ligt dan de hele nacht te draaien en te woelen. Helpt het niet als je, je tenen naar je toe trekt? Bij kramp helpt dat vaak wel goed maar bij onrustige benen weet ik niet. @ zwangeren, Weet iemand trouwens hoe het zit met het poepen van de baby. We hadden het er net over dat je vruchtwater gekleurd kan zijn als de baby erin heeft gepoept en toen vroeg Jeroen waar de poep van de baby nu dan heen gaat. Volgens mij liggen de darmen nu nog stil en gaan die pas vlak voor de bevalling werken...toch?
overzichtje zwangeren/bevallingen/klussers zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - 28 oktober 2011 Ella geboren 20 november 2011 - babywens - 1e kindje - jongen! 26 novemver 2011 - casss - 1e kindje - ??? 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - ??? 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ??? 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ??? 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje-??? 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje - ??? 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- ??? klussers : nod nog onbekend - Babyliz - ronde 14 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12 nod 30 nov - babytjuhh - ronde 11 nod 30 nov - jeskejes - ronde 12
Hier gaat het z'n gangetje, ben nog steeds niet helemaal lekker... ben benieuwd of ik vannacht wel kan slapen. @ Petra: m.b.t. water verliezen: als die streep in je onderbroek licht zoetig ruikt (en dus niet naar urine), dan kan het vruchtwater zijn.... M.b.t. poepen van de baby: vanaf de 32e week worden de darmen van de baby gestimuleerd door de donshaartjes die van het lichaam uitvallen en via het vruchtwater bij de baby binnenkomen. De meeste afvalstoffen van de baby worden uitgeplast, maar een enkele keer kan het voorkomen dat de baby al voor de geboorte in het vruchtwater poept. Als je vruchtwater verliest en het is niet helderroze maar groenig/bruinig van kleur, moet je echt met spoed contact opnemen met de vlos. Je beebje zou namelijk de ppoep in de maag (in het ergste geval in de longetjes) kunnen krijgen. Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord Petra.
@mayke, thanx! duidelijk antwoord idd. Heb je trouwens ook koorts bij de griep? dat moet je wel ff in de gaten houden hoor en anders de vk bellen want koorts schijnt niet zo goed te zijn als je zwanger bent. Beterschap!!
*BUDDYNIEUWS* Petra haar vliezen zijn vannacht om 01.30 gebroken. Om 08.00 uur had ze al 4 cm ontsluiting. Ze zijn nu opweg naar het ziekenhuis! Vandaag wordt dus weer een nieuwe baby geboren!!
Cass hahah ja ik vond het ook wel grappig We zijn inderdaad nét op tijd buddy's geworden Bij jou alles nog rustig? MayD hoe voel jij je vandaag?
Vandaag nog steeds niet boven Jan.... ben ik niet gewend. Zal wel door de zwangerschap komen dat ik niet zo snel beter ben. Ik houd gewoon rust, heb lekker de houtkachel aan en genoeg pitamientjes eten.
Oh balen mayke... Nogmaals beterschap, miss. Helpt t? Hier weer horrornacht (ja ik word mijn eigen gezeur ook beu!) Nou hier ff flinke jankbui.. Ik ben dus zo iemand die nooit huilt... Hormonen? Hele nacht wakker gelegen, overal jeuh. Had ik al ff last van maar is nu zo heftig geworden.. Vk gebeld net, stuurt me naar huisarts.. Vk Denkt aan galzouten en dat zou niet goed zijn voor de baby.. Dus huisarts gebeld.. Is er vandaag niet en t is geen spoed volgens assistent.. Tja hoogzwanger, niet goed voor baby, niet kunne slapen, overal jeuk.. Denk dat jullie de jankbui ook wel kunnen verklaren. Morgenvroeg om 8 uur maar naar de huisarts.. En zo koelgel of iets halen..
Ik heb mentholgel voor de buik gekocht bij de kruidvat... geeft wel even verlichting, maar is geen wondermiddel. Slecht slapen werkt ook op je zenuwen hoor, daar kun je ook heel emo van worden... Ik merk dat ik meer emo ben na een slechte nacht. Dikke knuffel!!!!
Ohh balen Cass vervelend dat je zoveel jeuk hebt.. en stom zeg dat ze je gewoon laten wachten tot morgen. Hopelijk is het niks ernstigs en krijg je wat tegen de jeuk!