In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    hoi dames,

ff snel berichtje... mn ventje is weer thuis.. heerlijk!! en verder erg druk met alles regelen enzo voor de bruiloft.. niet veel online geweest...

dikke knuffel voor iedereen!!

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Lilsuz, hoe was het om een trouwjurk te passen en is het hem geworden?
    fijn joh dat je vriend weer thuis is!!

3. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    lilsuz! wat fijn inderdaad dat je mannetje weer thuis is!!
    Ik zou er niks aan vinden zo lang alleen zitten.. af en toe is heerlijk hoor daar niet van ;)

@ Petra, je hebt gelijk hoor. stress is echt niet goed!!
    Ik ben ook niet zo van de ziektewet.. maar zit er nu helaas 2 dagen in. Kan gewoon niet eten en daardoor geen energie. Als ik niet zwanger was had ik het wel geprobeerd maar ik merk nu dat ik mijn energie echt hard nodig heb.

als ik even naar de zolder loop zit mijn hart in mijn keel! das even 2 trappen op.. Ik vind het niet normaal.. maarja...

Morgen ga ik weer werken denk ik want ben vanmorgen met honger wakker geworden. Voor t eerst sinds maandag. en mijn ontbijt ging er goed in. Eet nu licht verteerbaar eten en niet teveel tegelijk. Dat gaat prima vandaag..

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ babywens toch wel grappig dat iedereen dacht dat het een meisje zou zijn, en nu blijkt dat het een jongetje is ;) hier precies zo, iedereen denkt dat het een meisje is (ikzelf denk een jongetje) zou wel leuk zijn als het over 2 weken inderdaad een jongen blijkt te zijn haha ;)

@ petra met de misselijkheid gaat het goed, of beter gezegd heb er eigenlijk bijna geen last meer van! echt lekker hoor! hoe voel jij je verder dan? nog last van kwaaltjes?

@ lilsuz fijn hoor dat je mannetje weer thuis is! en is hij nog op tijd denk je??:)

@ Casss dat klinkt inderdaad niet echt goed nee, goed hoor dat je aan jezelf en de kleine denkt! hoop dat je je snel weer beter voelt!

5. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Hi!

Vanmorgen dan eindelijk de lang verwachte echo gehad en in een woord: WOW! Ik heb gewoon écht een baby in mijn buik!
    We hebben het hartje zien kloppen en de echoscopiste vertelde dat alles er prima uitziet. Ik kan wel uuuuren naar het fotootje kijken, maar meer dan een klein stipje zien we nog niet ;)

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wat fijn maybebaby dat de echo goed was! enorm bijzonder hé om je kleine ukkie zo te zien? geniet er lekker van meid!!

7. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Maybebaby Fijn dat de echo goed was! Het lijkt me ook erg bijzonder de eerste kijk naar je babytje

@Kim, Weet je al wat?

Hier maar weer wachten op mijn eisprong.
    Wel heb ik momenteel iets anders aan mijn hoofd. Gisteren belde mijn zus me op, dat ze weer zwanger is. Onverwachts. niet gepland. Ze is al 20 weken, maar weet het nog maar 3 weken.

Het is een tweeling. (nummer 5 en 6..!)
    mooi natuurlijk, alleen ze delen 1 placenta die niet gelijk verdeeld is. 1 babytje is nu al erg klein en de andere niet. Dus is het de vraag of ze het overleven, vooral voor de kleine. Als er TTS bij komt is het helemaal risico vol. Hopen jullie mee???!!!

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    pip meid kan me voorstellen dat je wat anders aan je hoofd hebt! ga heel hard met je mee duimen! en 20 weken al, das al een heel eind! ga duimen dat ze het beide gewoon gaan halen!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik wens je zus en de 2-ling alle goeds Pip!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik ook! Succes meis!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen dames, bijna weekend. Wat zijn jullie plannen?

Hier misschien zondag varen.

Verder z'n gangetje hier. Alleen beetje over de mik over een collega. Stom mens. Kan me zo kwaad maken dan. Ben dat gezeik nu wel zat.

12. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames!

Kort berichtje.. Wij gaan zometeen heerlijk op vakantie naar Italië en Duitsland. Zijn over anderhalve week terug, dus niet teveel kletsen he? haha iedereen fijne dagen!!

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

veel plezier babywens!
    Ook wij gaan een weekje naar duitsland, wij gaan morgen die kant op:)

14. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    babywens en pip...
    hele fijne vakantie!!!

15. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames,

Ja echt fijn dat hij weer thuis is.. ik heb vanaf zondag ovutesten gebruikt maar nog geen ei... mn ongi was vorige keer ook erg laat en als ie dat nu ook is dan is mn ei waarschijnlijk ook later...
    we gaan gewoon door met testen...

16. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    babywens.gelukkig dat het niks ernstigs is.
    Leuk dat je een knulleke krijgt.
    Petra. Ik vind dat je goed bezig bent. het kindje gaat voor alles.
    Mayke. jij natuurlijk ook.
    Kim. ik kreeg dezelfde dag uitslag van mijn HCG binnen een uur. Hopelijk is het voor jou ook snel duidelijk.
    Lilsuz. Hopelijk vind je snel je ei. en dan maar extra klussen.

Erg he ik weet niet meer wat de andere hebben geschreven.Sorry.
    Voor wie op vakantie gaat have fun!! en doe voorzichtig

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Kim, heb je nog geen uitslag gehad van je bloedonderzoek?

Jesse, hoe gaat het met jou?

Is Mick er nog? ben natuurlijk ook erg benieuwd hoe het met jou is!

Babywens, fijne vakantie!! tegen de tijd dat jij terug bent zijn wij net weg! Geniet ervan met z'n 3tjes!

@ Mayke, tot mijn grote verbazing stond ik gisteren weer op mijn eigen groep volgens het rooster. Ik heb de teamleidster weer gezien en gesproken maar zij begint er gewoon niet over dus ik doe ook alsof ik gek ben. Zoals jij ook schrijft ga ik mezelf niet meer in allerlei bochten wringen en als ze weer moeilijk gaan doen is het eerste telefoontje wat ik pleeg naar de bedrijfsarts!
    Hoe bevalt het staand werken bij jou trouwens? krijg je daar niet nog meer last van of is staan het enige wat geen pijn doet?

18. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    he petra, Fijn dat je op je eigen groep stond.

Ik ben nog steeds aan het vloeien. Ook best nog wel wat last van mijn bm.. We zijn nog aan het nadenken wanneer we weer verder gaan en of we wel verder gaan. Ik zal eerst aan de ad moeten en weer foliumzuur moeten gaan slikken. Ik heb dinsdag een gesprek met de vk. Zit er aan te denken om een afspraak te maken bij de pop poli in amsterdam. Hoe het met de cyste staat weet ik nog niet.
    Dus hier nog veel open vragen.
    Maar ik blijf wel hoop houden dat ook ik een zwangerschap mag voldragen en ook op een redelijk normale manier. Volgens de deskundige zal het vooral psychisch wel een opgave worden omdat ik tot de 10 a 20 % behoor waarbij de hormonen de aanvallen aanwakkeren. we zien het wel. Eerst moet ik eens stoppen met vloeien. grrr.

Ik ga morgen lekker met mijn achterneefje(anderhalf) naar de dierentuin.

Ik vind het wel fijn om te lezen hoe het bij jullie gaat. Vandaar dat ik afentoe even langs kom om te lezen.

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Pip en babywens hele fijne vakantie toegewenst! lekker genieten! heerlijk!!

lilsuz hopen dat je ei snel komt en dan volop klussen;) hoop deze maand op een positief resultaat! duim voor je! zal vast wat Hcg jou kant op blazen!!

Petra wat fijn dat je op je eigen groep stond!

Jesse balen meid dat je nog steeds vloeit! lijkt me erg moeilijk in jullie situatie wat nu te doen! wil je ff een virtuele knuffel geven meid! hoop nog steeds op een gezond plakbeebje voor jullie! veel plezier morgen! lekker van genieten meid!!

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wat is een pop poli precies Jesse, en wat doen ze daar?
    Tuurlijk wordt je ook moeder!! Je moet wel proberen hoop te houden en zoals je zegt bekijken wat voor jullie het beste voelt! Ik blijf voor je duimen en hoop van harte dat jullie snel een zwangerschap mogen voldragen!
    Liefs

Deel Deze Pagina