In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Net naar vk geweest. Om 15.10 heb ik afspraak bij gyneacoloog.. Kan galzouten zijn.. Zwangerschapscholeostrase ofzoiets. Niet heel erg meer in deze fase maar kan zijn als t zo is dat de kleine volgende week gehaald word.. Nu in bad en koelgel om jeuk te verzachten..

Vind t zo spannend van petra! :)

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh fijn dat je vandaag toch nog terecht kon en kunt.. oehh wel spannend als het inderdaad galzouten zijn, dan word je volgende week dus gewoon ingeleid. Even afwachten maar!

jaa vind het ook spannend ;) haha zal nog wel even duren voordat ik wat te horen kreeg, maar 4 cm ontsluiting in 6 uur is best snel!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    inmiddels al weer 3 uur verder... spannend!

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ja.. Maar ze heeft t niet echt aAn voelen komen wel? (petra) als ik zo teruglees.. Gek he... Nou babywens jij was eigenlijk aan de beurt haha.. Voordringer die p. ;)

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahahahaha, inderdaad!!! hahaha

Zoals ik al schreef, wel typisch dat we het net gister over vruchtwater hadden hahaha

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee ze had het volgens mij ook helemaal nog niet verwacht ;) hahah ze had dacht ik ook nergens last van.. dus het kan zomaar komen :p maar ze was natuurlijk al wel haar slijmprop verloren! Jaa inderdaad.. haha ik was aan de beurt ;) hihi voordringertje is het ook!

Nouja alleen maar mooi.. kunnen we haar straks goed uithoren over hoe het was :p Elk detail willen we weten natuurlijk ;)

7. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ja! :) leuk hoor! Peetje is vanavond mama :)

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    echt wel!

9. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Oh spannend dat ze aan het bevallen is.
    Mayd wat naar dat je zo ziek voelt. Doe idd rustig aan. Heb je nu ook meer pijn?
    Cass wanneer hoor je de uitslag? Idd rot als je niet kunt slapen dan voel je idd rot

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik heb nu gewoon spierpijn door de griep. Gister naar de fysio geweest en e.e.a. is weer uitgemasseerd, dus da's wel weer lekker.

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ja lekker he een massage! Heb je een bad mayke? Das ook lekker voor je spieren..
    Uitslag duurt een dag of 3 geloof ik... Hoor t allemaal vanmiddag..

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij hebben geen bad, maar wel een stoomcabine... die is gister nog even aan geweest.

Succes vanmiddag Cass.

13. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    Hoii dames,

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat van me liet horen want ik dacht ik kan toch nooit meer mee met de sessie van 2011.
    na 11 maanden proberen nog geen baby dus de teleurstelling wert steeds groter en dacht dat het er niet meer van kwam.
    ik heb het los gelaten en heb me ingeschreven bij een sportschool waar ik nu 1 maand zit. hij loopt nog een half jaar.

en ja hoorr!!! ZWANGERRRR!!! :D:D:D:D

superrr blij, na 11 maanden toch gelukt..
    ik ben nu 5 weken zwanger en moet 5 dec voor het eerst naar de verloskundige.

maar nou heb ik af en toe een steken in mijn buik dat ik zo bang ben dat het fout gaat.
    ik heb wel gelezen dat het normaal is wat steekjes en krampjes en dat het net voeld of je ong moet worden. omdat de baby groeit en de baarmoeder maar even groot is als je vuist gaat hij uitrekken en dat is wat je voeld.

ik vraag me af of jullie daar ook last van hebben gehad met een week of 5 a 6?

we vinden het geweldig dat we zwanger zijn en ik hoop dat het de rest ook lukt die nog bezig zijn. en de rest die al zwanger is geniet ervan! ( probeer ik ook ) :p

14. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Babyliz Pip en andere meiden...het zit niet mee voor jullie zeg, bah. Je denkt/hoopt toch al gauw dat het vrij makkelijk lukt om zwanger te raken en je zit niet te wachten op het medsiche circuit...maar het is wel fijn dat er tegenwoordig veel medische mogelijkheden zijn. Een vriendin van mij heeft het ziekenhuis van binnen en buiten gezien om zwanger te kunnen raken van de eerste en binnen een jaar kondigde de 2e zich plotsling aan, via de natuurlijke weg.

Jeskejes wat fijn dat het beter gaat met je moeder! Haha dus jullie hebben even snel het ziekhuis onveilig gemaakt...zou best een stunt zijn als je nu zwanger bent :)

Babywens zolang je conditie ok is en je in beweging blijft met fietsen (en timmeren) etc. schijn je na de bevalling ook weer sneller je oude figuur terug te hebben! Moet toegeven dat ik redelijk lui ben en amper fiets. Dom dom

Cass goed dat je even bij de vk terecht kon, klinkt wel serieus allemaal. voel je je weer wat beter sinds vanmorgen, heb je nog wat kunnen slapen?

Gucci welkom terug en Gefeliciteerd! Superleuk voor jullie dat het is gelukt! Je geduld is beloond. Ik heb in het begin ook veel krampen en steken etc. gehad. Bij mij als grootste oorzaak dat mijn darmen in staking waren maar met de baby was alles goed. Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor!

WOW DIE PETRA! Babywens jullie zijn inderdaad precies op tijd buddies geworden! Spannend...ik hoop dat alles goed en vlot verloopt. Ik zal haar Facebook ook goed in de gaten houden vandaag.

Hier alles ok, alleen erg balen dat de fysio vanmorgen afbelde omdat ze ziek ik, terwijl ik er graag weer naartoe wilde. Met mijn bekken gaat het redelijk maar heb ook best wat rugpijn dus zou wel wat verlichting en goede oefeningen kunnen gebruiken.
    Ben aan het proberen de kinderwagen in elkaar te zetten maar lukt nog niet helemaal grrr.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ah Gucci, ik had je ook al gemist!!! Gefeli met de zwangerschap meis!!!

Die pijn die je voelt is normaal hoor. Ik had de eerste tijd (zo rond 6 weken) enorm last van bandenpijn door het uitrekken van de BM...

Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me er niet te veel zorgen over maken als ik jou was.

Voor je het weet is het 5 december en krijg je een mooie sinterklaasecho!

Hier is de eerste van ons ouwe cluppie momenteel al aan het bevallen (of net bevallen.... spannend).

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: ga je ook nog aan zwangerschapsgym doen? Ik heb het wel gedaan en heb er voor de BI veel gemak van gehad. Ook de fysio is erg te spreken over de stand van mijn BI op dit moment.... Als je dat nog gaat doen, zou je je snel moeten aanmelden, anders ben je te laat...

17. Maybebaby82

MayD ik heb afgelopen maandag mijn 1e yoga gehad en ik denk dat ik daar wel wat goede oefeningen van meekrijg. Alleen moest iedereen aan het einde van de les plat op zijn rug op het matje liggen om compleet te ontspannen maar toen verging ik van de pijn. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar even zeg zodat ik misschien een andere houding aan kan nemen. Wel goed te lezen dat de oefeningen bij jou goed helpen.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Volgens mijn Fysio is yoga bij BI juist minder geschikt.... Trouwens, als je op het einde een ontspanningsoefening hebt, mag je deze ook op je zij doen hoor.

De vrouw die bij ons de gym c.q. zwangerschapsbegeleiding geeft, is zelf ook fysio... da's voor mij sowieso wel fijn, omdat ze de beperkingen van BI kent.

19. Maybebaby82

Hmm ok..ik zal het volgende keer ook aan mijn fysio vragen voor de zekerheid.Ja op mijn zij liggen zal al een stuk prettiger zijn :)

Nog niets op Petra's FB hoor!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Yeah volgende baby in aantocht. Die Petra toch.

Ja zh ff onveilig gemaakt hihi. Zou idd wat zyn nu zwanger worden. Mooi verhaal voor de kleine hihi.

Zag nog een zwangere voorby komen. Gucci van harte!!!

Met mama gaat t echt goed. Zon opluchting. Zuster zei net tegen ma dat ze echt geluk heeft gehad. Wow!! mn tante vertelde dat net. Jeetje....ben ff van slag. Zon opluchting. Ben zo blij nu kan wel janken van blijdschap maar lukt me niet.

Deel Deze Pagina