In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    dan juich je toch van blijdschap!!!!

2. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Maybebaby, lieve woorden, doet me goed hoor! En inderdaad, we hebben gewoon geen zin in steeds naar het ziekenhuis gaan, om zwanger te worden, als je steeds zoveel bolle buiken ziet. Maar aan de andere kant, zijn er ook zoveel vrouwen/meiden die ook voor behandelingen gaan.. Vaak weet je het dus niet. Maar idd er zijn zoveel mogelijkheden nu!

@Jeske, mooooi nieuws! Wat fijn dat het goed gaat met je moeder!!

@Gucci, GEFELICITEERD!! Wow wat fijn na 11 maanden ! Ik hoop dat jullie kleintje blijft zitten!

@Cass, weet je al meer?

Petra!!!! Wow wat een verrassing!! Spannend!! Nummer 2 komt eraan! Of zal hij er al zijn??

Leuk leuk leuk!!

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog niks gehoord van Petra.. ik neem mijn woorden weer terug. Als de bevalling om half 2 vannacht begonnen is, is die dus al zo'n 15 uur bezig.. tjah opzich niet lang voor een eerste, maar toch vind ik het wel vrij lang ;) Ben benieuwd wanneer ik weer wat van haar te horen krijg!

@Gucci van harte gefeliciteerd.. wat fijn dat je zwanger bent :) Lekker van genieten. En ja ik had in het begin ook veel buikpijn en ongi gevoel. Hoort erbij hoor!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vanmorgen om 8 uur 4cm ontsluiting, dan zou ze vanaf die tijd toch nog minimaal 6 uur bezig zijn? Het zou zelfs nog wel 10 uur kunnen zijn, als de ontsluiting op hetzelfde tempo als vannacht zou zijn.

Ik vind het superspannend worden!

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is waar hoor, maar we weten natuurlijk wanneer de weeën zijn begonnen.. ;) haha wat een speculaties. We zullen het vanzelf zien.

net weer 2 geboortekaartjes op de deurmat van de meiden van zwangerschapsgym.. die gaan ook lekker hard zeg. Alweer 3 jongetjes geboren :p

Hier begint het nu ook lekker te rommelen.. hahah hoe hylarisch ;) Van al dat babynieuws krijg ik spontaan krampen :p
    maar zal allemaal wel loos alarm zijn ;)

6. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@babywens, jij ook al?!:) wie is jouw buddy dan ?:D

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra wij hebben nu inderdaad een boxspring, ik ga aankomende dinsdag wel ff vragen of er nog klossen onder moeten of niet ;) en inderdaad ik hou best veel vocht vast, voel me echt een dikkerdje ;)
    ik fiets ook al een tijdje (bijna) niet meer hoor, krijg bandenpijn van fietsen dus probeer het zoveel mogelijk te vermijden :p
    wat betreft poepen van de baby volgens mij is dat inderdaad zoals jij zegt, liggen de darmen nog stil.
    zie nu pas het berichtje van je buddy!!! spannend!! ben heel benieuwd wanneer jullie ukkie geboren gaat worden, heel veel succes in ieder geval!!

jeskejes fijn dat het de goede kant op gaat met je moeder!

Mayke beterschap meis!

Casss wat enrom k*t zeg dat je weer niet goed geslapen hebt!! en stom dat de huisarts niet doorpakt! dikke knuffel voor jou meis!
    hopelijk komt jullie ukkie nu ook snel!

Gucci gefeliciteerd met je zwangerschap meis!! geniet ervan!!

OOH ik ben zo benieuwd hoe het met Petra is!! spannend!!

8. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Babywens zou jij niet even met SPOED een reserve buddy regelen?! Ik denk dat Petra nu wel wat anders aan haar hoofd heeft ;)

Ook als jij straks ligt te puffen willen we allemaal op de hoogte zijn!

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Fijn van je moeder jeskejes!

Gucci gefeliciteerd!!

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou terug van weggeweest.. Omdat ik zo"n jeuk heb en geen uitslag ofzo denken ze aan zwangerschapscholeostrase. In t nederlands, galzouten. Bloed geprikt, dinsdag weten we of dat t is.. Mocht t wel zo zijn dan gaan ze het kindje halen.. Spannend dus...

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wat gaat het hard hier ineens zeg!!

Petra, hoop dat je inmiddels al aan t genieten bent en gewoon ff geen tijd/zin hebt om mensen op de hoogte te brengen...

Cass, spannend dus!!

Hier vandaag controle gehad.. Bloeddruk was netjes 120/70. Pillen werken dus geod ;) Kindje doet t ook goed... Hadden helaas alleen minder ervaren vrouw die de echo deed :( Ze heeft geprobeerd het geslacht te ontfutselen.. Voor nu moeten we er vanuit gaan dat het een jochie is :D Maar ze durfde het niet met 100 % zekerheid te zeggen... Over drie weken moest het zeker goed te zien zijn met de 20 wkn echo en een ervaren echoscopiste :D

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Inderdaad spannend Casss!

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Casss. Spannend! Het is dus niet gevaarlijk en geen nood neem ik aan?
    Omdat je tot dinsdag moet wachten..

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pip Petra is mijn buddy, maar wil jij mijn extra buddy zijn? ;) hahah ik denk inderdaad dat Petra de komende dagen/weken wel wat anders aan haar hoofd heeft :p

@Maybebaby haha misshcien wel slim inderdaad..

@Cass oehh ook spannend dus.

@Dreamer fijn dat de controle goed was! oehh misschien dus ook een jongetje ;) haha de jongetjes blijven maar komen!

Ik denk dat het hier wat indalingskrampjes zijn.. hopelijk.. maandag weer controle, dus hopelijk is de kleine man dan eindelijk ingedaald. Zou toch wel een stuk fijner en geruststellender zijn.. (ik hoop natuurlijk het allermeest dat ik de maandag geen eens haal, omdat ik dan al bevallen ben :p)

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Net gebeld voor t eerste deel van de bloeduitslag.. Leverwaardes zijn verhoogd dus moet nu medicijnen gaan halen.. Ga wel ff vragen wat de gevolgen zijn voor kindje en borstvoeding anders hoef ik die troep niet en moeten ze me maar inleiden na t weekend..

Of t echt galzouten zijn weten ze dinsdag pas natuurlijk maarja medicatie is niet niks vind ik...

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zo Cass... klinkt ernstig... Hoop wel voor je dat het niet te ernstig is...

Doe je een beetje rustig aan?

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ai Casss das wel ff schrikken. Ja idd eerst maar vragen wat voor effect die medicatie heeft.

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Zucht, net een reactie getypt, duw ik op een verkeerd knopje, alles weg. Ff snel opnieuw dan maar :p

Spannend zeg van Petra! Ben benieuwd wanneer er meer nieuws komt..

@delilah: Dankjewel!

@babywens: Nee we gaan zeker de moed niet verliezen. Op dag 13 moet ik sowieso een echo van de eierstokken om te kijken of alles goed is en of er al een eitje gegroeid is. Verder gaan ze nog inwendig kijken en de bmm en baarmoeder voelen om te kijken of daar geen afwijkingen zijn. Niet zo lekker dus, maar duurt hopelijk maar even. En mss ook nog bloedprikken, maar dat weet ik even niet meer.

@pip: Ja inderdaad. De agenda mag wel volgepland worden als ze maar snel weten wat er gedaan kan worden! Balen zeg dat er een cyste te zien was. Moet die vanzelf weggaan? Ik ben bijna 21. Heb ook fb ja, stuur maar n berichtje ;)

@jesse: Ja echt rot. Maar niets aan te doen... Heb jij wat beter geslapen vannacht?

@jeskejes: Fijn dat het beter gaat met je ma!

@gucci: Leuk je hier weer te zien. En dan nog zwanger ook, gefeliciteerd! :) Geniet ervan!

@maybebaby: Tja je weet dat het kan gebeuren dat het niet vanzelf gaat maar je hoopt er niet op.. Er zijn idd veel mogelijkheden, maar toch hoop ik stiekem dat het nog spontaan zal lukken :)

@dreamer: Haha spannend dus of het idd een jochie is. Wat dachten/denken jullie zelf?

@casss: He das toch weer schrikken.. spannend. Laat je maar goed informeren ja...

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    *Buddynieuws*

Om 17.45u is Petra bevallen van een zoon genaamd FINN!
    Hij is geboren dmv een spoedkeizersnede.. ze heeft erg veel pijn gehad, maar alles gaat nu prima!

20. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Mooooi! Gefeliciteerd Petra!!!

erg leuke naam!
    Het was dus wel even spannend!

Deel Deze Pagina