Ja dat je die aansprak hihi.Benieuwd of ze zich voor komt stellen. Weten niet wanneer ze naar huis mag. Ze ligt nu nog in de uitslaapkamer. En dan moet ze weer herstellen en hopen dat de vaatkrampen niet weer opkomen en dan nog tydje op verpleegafdeling. Dus duurt nog wel ff voor ze naar huis mag. Tis wel slopend. Wachten nu vanaf half 2. Toen was chirurg geweest en was zn collega mama dicht aant maken.
Maybebaby. Appelmoes haha een hele pot. Nou you kindje is straks dol op appelmoes. Wat voor kinderwagen heb je ?waarschijnlijk heb je het al verteld. Sorry. Gezellige avond met je vriendin. Nanon. Wat rot dat je nog pijn hebt. Wel goed dat je probeert te werken ook Ali's het saai. Maar thuis zitten komen de muren ook op je af denk ik. Maar als het nodig is moet je het zeker doen. Spannend dat de 20 weken echo er aan komt. Wil je het geslacht weten? Zwendel. Dat is wel even schrikken. Goed dat er snel actie is ondernomen. En dat alles goed is. Petra. Ik duim dat je morgen naar huis mag. Heeft hij nog niet genoeg zuig kracht? Ik hoop dat hij snel of de borst wil of de fles. Jeskejes. Hopen dat ze snel hersteld. Pas je wel goed op jezelf! C84 fijn dat je er weer bent. Ik heb goed geslapen. Vandaag idd afleiding gezocht en ook weer geslapen ben er dol op.
Oh spannend jeskejes... Hoop dat t allemaal goed gegaan is en jullie mam snel opknapt! Dinsdag op gesprek ja over de uitslag.. ls dis goed is moet ik ook gewoon braaf wachten. Anders afspraak maken voor inleiden ja.. Spannend. Petra dat is jammer dat finn niet wil drinken maar kan nog komen.. Idd doen waar je je zelf prettig bij voelt!
Petra heerlijk dat jullie misschien morgen naar huis komen, en wat betreft doen wat je zelf wilt, ik denk dat dat hier sowieso wel gaat lukken, doe altijd waar ik zelf zin in heb haha maybebaby hier geen aparte eetverslaving sinds ze zwangerschap, ben altijd al een 'prullenbak' geweest lust echt alles en dan vooral de ongezonde dingen en dat is nu nog zo appelmoes, ook erg lekker! babywens inderdaad waarschijnlijk Cas! gaat nu wel hard hier jeskejes hopelijk mag je moeder snel naar huis!
Dames t is niet zo lekker gegaan. De operatie op zich wel. Niet alles kunnen doen wat ze wilden. Maar wat ze gedaan hebben.is gelukt. Het was een zeer heftige en moeilijke operatie. Helaas werd mama niet goed wakker na de operatie. Ze gaan de bloeddruk weer hoog houden en we zitten weer in de rollercoaster. Weer kritieke dagen. Ze had wat uitval. Ze zitten erboven op en houden het goed in dw gaten. het kan nog goed komen. Dus daar houden we aan vast en gaan van het beste uit.
@jeskejes sterkte meid. X @ perta werk jij toevallig bij zwinkels? Ik had vanmiddag zo iets raars, mijn neefje van 2 begon opeens te huilen dus ik tilde hem op en vroeg er wat er was. Nou er was niks ging over een stom prulletje wat zijn zusje had en hij niet. Maar hij weegt ongeveer 15 kilo. Ik weet niet of ik hem dan wel mag optillen. Er viel een hele blub in mijn onderbroek toen ik hem optilde met slijm en vocht. Echt veel heel me broekje was nat. Kan dat kwaad?
@Petra: heb gisteren net je bevallingsverhaal en foto gemist, dus bij dezen: je mag echt supertrots zijn, meid! Uiteraard op dat prachtige droppie op de foto, maar ook op jezelf. Zo te lezen is het heel heftig geweest maar heb je je er goed doorheengeslagen... RESPECT! Denk niet dat ik dat zo waardig had volgehouden... ter vergelijking: ik kreeg mijn ruggenprik al toen ik nog maar 2cm ontsluiting had... weliswaar met door t infuus opgewekte dus al megaheftige (rug) weeen, maar toch... Hopelijk mag je inderdaad snel naar huis en herstel je goed en snel van de operatie! Pas goed op jezelf meis! Oh, en Ella heeft ook voeding gehad met een spuitje in het zh... dit was dan bijvoeding want ik ben pas na een paar dagen gaan kolven (en toen kwam er amper iets uit, haha!). Maar nu gaat de bv echt als een tiet (flauw woordgrapje, I know ); mijn arme tepels hebben het zwaar te verduren en af en toe gebruik ik een tepelhoedje omdat het aanleggen veel te zeer doet. Overigens was vriend gisteren jarig... en hij heeft iets heel bijzonders gedaan: voor het eerst een flesje met wat afgekolfde melk gegeven!!! Trots dat 'ie was... was echt genieten om te zien! Ookal is het nog best vroeg voor een flesje durfden we het wel aan omdat ze zo goed aan de borst gaat, plus we hebben de medela calma speen waarvoor ze de bv-zuigtechniek moet toepassen, plus had vriend mij verkeerd begrepen en de bv uit de vriezer gehaald om te laten ontdooien... weggooien is ook zonde natuurlijk! Ze was er trouwens binnen een mum van tijd klaar mee... gulzig meisje! @Jeskejes: Jij ook meis... pas goed op jezelf in deze moeilijke tijden... Wat naar dat er bij bijna elke up weer een down komt... Hopelijk verloopt het herstel vanaf nu (steeds) voorspoedig(er). Enne... ik duim ook met je mee voor een baby'tje... wie weet is het nu idd eindelijk raak! @Zwendel: Fijn, dat ze je zo serieus nemen! Mijn vk praktijk had dat ook... mocht er nog een kindje komen ga ik zeker weer terug naar hen. En gelukkig was alles in orde met je ventje... wat kun je toch verliefd zijn he, tijdens de echo's?! @Jesse: wow, dat is inderdaad heftig allemaal! Ik vind het echt superknap van je dat je toch op kraamvisite gaat...Knuffel!!! @Gucci1: ik heb werkelijk geen idee, maar meer afscheiding tijdens de zwangerschap is wel normaal. Te zwaar tillen is idd niet goed, maar dat heeft volgens mij geen invloed op het kindje (je benadeelt dus alleen jezelf als je dat doet). Probeer het los te laten en te genieten... ik kon dat (meestal) niet en heb dus weinig genoten van mijn zwangerschap, en dat is toch jammer! @Casss: spannend inderdaad! Ben heel benieuwd wat het gaat worden! @Nanon: ookal duurt het nog bijna twee weekjes... alvast veel plezier bij de 20-weken echo gewenst (kan ik dat niet meer vergeten ). Ik hoop trouwens echt voor je dat je pijn te dragen blijft (of afneemt!) en je lekker kunt blijven werken, zeker als thuis de muren op je af komen! @Maybebaby82: Ik weet het niet meer, maar dat was jij toch die zo zat te stoeien met de Mutsy Slider? Maar nu is t dus toch gelukt? Wij waren diegenen die m ook hebben en ik kan je vrtellen: hij rijdt echt heeeeeeeeerlijk soepel... ben in de supermarkt gewoon tegen een paar schappen/stellingen opgebotst, zo makkelijk manouvreert 'ie! En ik wil steeds mn boodschappen in de kinderwagen leggen, hihi, omdat je zo gewend bent dat je iets pakt en het dan in het karretje legt... dat gaat automatisch, maar heb uiteindelijk alles netjes betaald en niet per ongeluk (of expres...) gejat dus. Ben het verder een beetje kwijt allemaal... Oh ja, MayD: ik maar denken.... Jannekejaap...???? Weer iemand gemist???? Maar niet dus, hihi! @Delilah: even een zwaai naar jou! Gaat alles goed??? Ik heb een aantal berichtjes gezien van je, maar volgens mij reageer je daarin vooral op anderen (of ik ben het vergeten natuurlijk!) Verder nog een zwaai naar Pip, babywens, c84, Mick, Dreamer en Lennyt... heb ik nu iedereen uit mn hoofd opgenoemd??? Vast niet... ben vast een of meerdere vergeten... maar ook een zwaai voor alle anderen hoor meiden!!!
Goed bezig dramaqueen haha Jeetje jeskejes, heftig.. Ik duim mee op een goede afloop! Maar zoals je zelf idd zei je moeder is een taaie dus we gaan er maar vanuit dat t helemaal goed komt! Maar geloof wel dat t erg veel spanningen bij je brengt..
petra ik wil je van harte feliciteren met de geboorte van finn!! had op fb al een foto gezien...woww mooi kindje!! tot heel gauw liefs
@ Gucci: zolang je geen krampen en geen enorme ladingen rood bloedverlies hebt, kan het volgens mij geen kwaad... Ik heb mijn nichtje laatst na een val van de trap ook op de arm gehad en zij is ca. 30 kg... Je moet het niet te vaak doen, maar een keertje kan het geen kwaad hoor. @ Dramaqueentje: wat heerlijk om jou verhaal over Ella te lezen. Wat fijn dat ze het goed doet!
Goedemorgen meiden, Vriendin is net de deur uit, was echt supergezellig. Zij heeft een kleine van 14 maanden dus je kan een groot deel van de gespreksonderwerpen wel raden Ze heeft trouwens een filmpje van mijn 20wkn echo gezien en dacht iets te zien bungelen dus gokt nu op een knul. Maar je we weten echt niet waar we op moeten letten dus het zegt nog niks eigenlijk. Dramaqueen inderdaad hebben we de Slider, hij staat nu helemaal in elkaar en ik ben er blij mee! Ik kan me helemaal voorstellen dat je je wagen als winkelkar wil gebruiken. Ach zolang je per ongeluk maar geen grote fles cola op je meisje dropt is er niks aan de hand hihi. Jeskejes hou vol meid...je moeder is een doorzetter en komt hier ook vast bovenop. Ik denk aan je! De wasmachine en vaatwasser draaien al, dus ik ga nu even languit in bad en met pukkie zwemmen. Vindt hij/zij vast heerlijk.
Oh ja ik had Jannekejaap ook een week of wat terug een priveberichtje gestuurd wie ze is en waarom ze zich niet voor komt stellen maar daar kreeg ik geen reactie op...Ze is onze mystery guest.
Spannend zon mystery guest. Wel beetje jammer dat ze zich niet even voorstelt. Maar zal miss wel een reden hebben. Of niet..ach ja. Haha wat een gewauwel weer hihi. Ff ander vraagje...Die Daisy die dit topic in eerste instantie had geopend. Ziet iemand die nog wel eens hier? Zie geen posts van haar meer. Chirurg was net by mama toen wy er ook waren. Pff zo heftig. Maar hij heeft t over een dip en t kan zeker nog goed komen. Alleen vond hij t vreemd dat ze niet kon praten. We gaan maar van t beste uit.
@dramaqueentje zwaai terug.. Fijn dat de borstvoeding nou zo goed gaat bij Ella en wat lief dat je mannetje voor het eerst de fles gegeven heeft.. haha ik zou ook wegsmelten denk ik! @Cass ahh ben je niet lief geweest afgelopen jaar? @jeskejes heftig meis.. hopelijk knapt je moeder weer gauw op van de operatie. Knuffel voor jou Vandaag alweer 39 weekjes.. nog 3 te gaan
@petra: wat een lieverdje zeg..! en woow wat reageer je alweer snel hoe gaat het nu met jullie? Lukt de bv al inmiddels? @dramaqueentje: haha zwaai terug! Fijn dat het zo goed gaat met Ella @jeskejes: wat heftig weer.. ik denk aan jullie. Sterkte! @babywens: zie je t nog n beetje zitten? Hoop voor je dat je toch echt geen 3 weken meer hoeft te wachten.
@babyliz ik heb echt z'n ups and downs.. nu gaat het wel weer goed. KOmt ook omdat het weekend is, dus mijn mannetje is ook gewoon lekker thuis. Gaat de dag stuk sneller dan wanneer je alleen bent, maar zie al wel weer op tegen komende week Omdat ik gewoon bijna geen een dag wat op de planning heb staan.. gaat dus weer enorm lang weekje worden Ik hoop ook echt dat ik geen 3 weken meer hoef te wachten Hopelijk is de kleine man het gauw zat daarvanbinnen en wil hij de buitenwereld gauw gaan bezichtigen Hoe gaat het verder met jou?