In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Lekkere toet mayke!

Ja denk idd wel beetje zorgen voor morgen.. Ofja zorgen is n groot woord.
    Spannend meer omdat ik Misschien wel te horen krijg dat ik ingeleid moet worden. En dan zou ik zomaar deze week mijn kindje vast kunnen houden.. Dat vind ik spannend! Maarja kan ook nog 3 weken duren dus...

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Komt vast goed meis...

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah dank je wel :) Tjah ik zal het wel móeten volhouden, haha heb weinig keus :p Dus maar weer een week vervelen.. ik zie de kleine helaas nog niet komen :(
    Jij ook alweer 33 weken joh.. en over 3 weekjes heerlijk verlof!
    Tjah misschien is de kleine inderdaad wel aan het indalen.. ik heb dit ook vaak gedacht (krampjes, druk/steken op mijn flamoes) helaas was hij vorige week dus nog steeds niet ingedaald.

@zwendel fijn dat je de kleine wat vaker voelt.. heerlijk gevoel he? hahah hebben mensen trouwens nog opmerkingen gemaakt over je buikband? Wel heel grappig ;)

@Jesse32 Meis dikke knuffel voor jou :( Moet een moeilijke dag voor jullie zijn.

@babyliz haha ja klopt, elke dag is er één teveel.. maar inderdaad als de kleine er straks is ben ik het vast helemaal vergeten ;) En nu moet ik nog maar genieten van de bewegingen in mijn buik!

@Cass zozo jij maakt wat mee 'snachts ;) hahah dus je hoefde je vannacht in ieder geval niet te vervelen?
    Wel bizar dat er dan ingebreekt wordt bij je overbuurvrouw :p
    Vervelend he? Dat je nu eigenlijk nog niet weet waar je aan toe bent.. hopelijk is dat morgen en mag je van de week je kleintje in je armen sluiten!

@MayD jaa zou zeker kunnen! Ben je nog steeds ziekjes of gaat het al beter? Zoo grote toeter heb je inderdaad al :) Mooi hoor!

Hier gisteravond en vannacht flink wat harde buiken gehad.. zaten ook echt wel pijnlijke tussen, maar zat natuurlijk
    geen regelmaat in :p hahah ik wil die slijmprop wel eens verliezen, dan weet ik in ieder geval dat het eraan zit te komen (ook al kan het dan nog wat dagen duren)

Vanmiddag weer naar de vk.. ben benieuwd of de kleine nu dan wel eindelijk ingedaald is, maar vrees het ergste :p

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Succes bij de vlos vanmiddag babywens!

Ben nog wel een beetje verkouden, maar het zieke is er nu wel af.

5. zwendel

zwendel Niet meer actief

Gisteren aardig vol kunnen houden op het concert, waren er om 19.00 uur en om 23.30 was het afgelopen, ben een half uurtje voor dat het afgelopen was naar beneden gegaan met mijn schoonzus, zij vond er niks aan en ik kon niet meer op mijn benen staan. Het was een concert van triggerfinger. Ook nog wel reacties op de buikband gehad, zo van die gaat echt wel wakker worden hoor!! was erg leuk maar wel erg vermoeiend. nu zo om 11.15 naar de fysio, ben benieuwd....

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Triggerfinger! Gaaf!!!

Hoe was het bij de fysio?

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel was de kleine niet onrustig tijdens concert?
    Hoe was het bij de fysio?
    Cass nog een klein dagje en dat weet je hopelijk meer. Hoe laat moet je?
    Mayd fijn dat het erge er af is. Zo ziek zijn is ook niks.

8. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

MayD lekker buikie hoor! Zo te zien groeit de kleine goed door!

Ik ben net even (onverwachts) bij de vk geweest. Ik blijf last houden van mijn bovenbuik en had twee weken terug een kaartje meegekregen met symptomen van het HELLP syndroom, die ik in de gaten moest houden. Sinds gisteren dus ook last van pijn tussen mijn schouderbladen dus ik mocht voor de zekerheid net even langskomen. Waarschijnlijk heb ik een koutje gevat of zijn het mijn spieren, want alles is gelukkig goed. Bloeddruk prima 90/60, hartje klopt regelmatig en het hoofdje ligt zelfs al beneden. De kans dat hij/zij nog draait is er wel maar niet zo heel groot.

Gisteren kwam ineens een nieuwe meisjesnaam in me op en die...''is misschien een optie'' was zijn antwoord dus wieweet komen we er eindelijk uit. Jongensnamen volgen binnenkort.

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Jesse, een hele dikke knuffel! Wat zal je blij zijn als deze dag voorbij is.

@ zwendel, ik heb jou verhaal een beetje gemist (er is zoveel gekletst dat ik het niet allemaal heb teruggelezen) maar begrijp ik het goed dat je, je zorgen maakt omdat je de baby niet veel meer voelt?
    Ik voelde Finn ook steeds minder naar mate ik langer zwanger was..het waren geen harde schoppen meer maar je voelde het alleen wat schuiven zeg maar. Dat is wel heel normaal hoor dus niet teveel zorgen maken!

@Mayke, wauw mooi buik meid!!
    En dat gevoel wat je hiervoor beschreef over die buikkrampen..dat kunnen inderdaad oefen weeën zijn!

@babywens, hoe was het bij de vk vandaag?
    Jou knulletje komt er ook snel aan hoor! Ik weet het zeker. Probeer je niet teveel vast te houden aan dat hij nog niet is ingedaald want dat zegt echt niet zoveel. Sommige baby's dalen pas vlak voor de bevalling in en anderen dalen al met 32 weken in.

@Cass, hoe laat heb jij je afspraak morgen dat je hoort of je ingeleid gaat worden? Wat spannend allemaal zeg!

@hier, wij zijn sinds gisteren weer thuis! Heerlijk zeg!
    Ze zijn daar echt zo pro borstvoeding dat ze voorbij gaan aan de gevoelens van de ouders en dan vooral die van de moeders.
    Een van de verpleegsters (lees; veteranen die vastgeroest zit in haar eigen visie) had eerder gezegd dat we pas naar huis mochten als Finn aan de borst zou drinken...ik helemaal in de stress natuurlijk..En toen Jeroen kwam kwamen alle kraam tranen eruit :).
    Jeroen heeft er dus ook wat van gezegd (dat wij de ouders zijn en bepalen hoe onze zoon drinkt) en 's morgens mochten we naar huis.
    Super dus!
    Finn drinkt nog steeds niet aan de borst want hij zuigt nog geen vacuüm maar ik kolf het af en dan geven we het hem door middel van 'finger feeding' (met een spuitje)
    Mocht hij het niet gaan doen dan geven we het in een flesje, het gaat ons erom dat hij de borstvoeding binnenkrijgt en op welke manier maakt niet uit.

Vandaag is de kraamhulp gekomen. Dat is echt bizar! Dan zit je zelf op bed terwijl zij heel je huis aan kant maakt en alles voor je pakt en doet.
    Bij ons leek er wel een bom te zijn ontploft want we zijn donderdag hals over kop weggegaan en Jeroen heeft tussendoor wel het een en ander gedaan maar ja die had natuurlijk ook wel andere dingen aan zijn hoofd. maar ons huis is nu weer helemaal schoon en netjes.
    dus meiden met verlof...ik zou het opruimen niet uitstellen want dat deed ik ook en dan kom je in een ontploft huis thuis :cool: ;)

Verder ben ik weer aardig mobiel en vond de kraamhulp dat ik al best veel doe voor iemand die net een keizersnede heeft gehad....helaas wijst ze me er ook wel op dat ik 6 weken bepaalde dingen echt niet mag doen...beetje jammer;)

10. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Petra wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopen dat Finn alsnog uit de borst wil gaan drinken want dat zal wel wat makkelijker voor jou zijn lijkt me. Mijn beste vriendin had ook zo'n tiran van een verloskundige die haar helemaal de grond in boorde toen de borstvoedong niet lekker ging. Omdat je zelf zo labiel bent is het fijn dat manlief er iets van kan zeggen. Al last van 'kraamtranen'gehad? :)

Fijn dat de kraamhulp lekker meewerkt en alles voor je doet, wat klinkt het luxe! Ik ben benieuwd naar nog een fotootje van jullie kleine man. Sterk lekker aan en laat je maar goed verwennen.

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou peet, hebben hier gister alles opgeruimd en gepoetst! Haha dus dat komt goed. Ga zo mijn ziekenhuistas nog eens goed nakijken.. Nog tips om mee te nemen?

Morgen om 12:50 de afspraak.. Graag niks hierover op facebook en hyves zetten want niemand weet t en dat willen we zo houden. :)
    Was eerst 16 uur dus ben wel blij dat t nu eerder is haha, duurt minder lang.

Vriendje gaat niet mee.. Ze zullen toch niet meteen iets doen en heb m er liever bij als t echf nodig is.. Zo kan hij op zijn werk alles nog bijwerken.

12. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Cass, zeker erg spannend morgen! Hoe laat heb je de afspraak?

@Babywens, Hoe was het bij de vk? Nog even volhouden he!

@Petra, heerlijk dat je weer thuis bent!!
    Wat een gedoe daar in het ziekenhuis over borstvoeding! Het blijft toch je eigen mening ook! Stel dat je nou helemaal niet wilde beginnen aan borstvoeding?
    Maar nu dus lekker thuis! En als Finn maar drinkt inderdaad! Laat je maar lekker verwennenJ

@Jesse, hoe gaat het vandaag? Sterkte bij deze dagen!

@Zwendel, Triggerfinger.. even opgezocht. Klinkt wel aardig toch. Wel slim op van te voren alvast weg te gaan;)

@Maybebaby, Gelukkig is alles goed met jullie babytje, Jullie willen niet weten of het een meisje of jongetje wordt? Of komt dat nog?

@Babyliz, Succes alvast woensdag, ga je ook mee daarheen?

@Mayke, Fijn dat je je weer wat fitter voelt! Mooie buik ook J

@Jeske, Hoe is het nou met je moeder? Is ze weer wat bijgekomen en weer op de praatstoel??

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Cass, 12.50 is idd beter dan 16.00. Zou jij de eerste nu zijn?! Wie is jouw buddy?

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Petra, fijn dat jouw man even doorgepakt heeft! Het is tenslotte JULLIE Finn!!! Fijn dat je weer thuis bent. Leuke banner!

@ Pip: hoe gaat het nu met jou? wanneer heb je het volgende onderzoek?

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Heb geen buddy hier.. Miss. Wel handig.. Alhoewel ik internet op mijn mobiel heb..

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net terug van de verloskundige.. Bloeddruk was weer ietsje gestegen vergelijking met vorige keer (vorige keer 120/60 nu 140/82) voor de rest baby mooi gegroeid en ligt alweer ietsje ingedaald.. nog steeds niet vast, maar hoef gelukkig niet te gaan liggen mochten mijn vliezen breken!
    Wel moet ik zo door naar het ziekenhuis voor ctg.. ze vond het erg vreemd dat ik de kleine zo weinig voel en wil voor de zekerheid gewoon even alles laten controleren! Kunnen we weer even spieken naar de kleine!

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    En spontaan krijgt meneer de hik en laat weer wat van zich horen ;) haha is volgens mij altijd zo :p

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha, lekker eigenwijs!

19. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Petra wat fijn dat je thuis bent. Lekker dat de kraamv. alles opruimt. Hopelijk gaat Finn nog drinken aan de borst en anders heb e er alles aan gedaan toch?! Via de fles krijgt hij het ook binnen.
    Babywens haha idd lekker eigenwijs. Wel fijn dat ze de kleine toch nog even nakijken. En dat jij nog even kan gluren. Ik hoop dat alles goed is.
    Cass. Dat is wel plezierig dat het eerder op de dag is,anders zit je er ook zo tegen aan te hikken. Ben benieuwd. Misschien ben jij de volgende met een kleine. Spannend.
    Babyliz. Succes woensdag.
    Pip. Hoest met u?

Ik zal blij zijn als deze dag voorbij is niet dat het gevoel dan weg is. Ik heb gewoon jeukerige en pijnlijke ogen van het huilen bleh.:( ik ben de hele dag bezig met allerlei klusjes het huis knapt er wel van op. Dat is dan weer een voordeel.

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou alles zag er gelukkig goed uit op de ctg scan.. heb de kleine nog nooit zoveel gevoeld :p hoe bizar is dat, volgens mij reageren ze echt op dat appartuur ;)
    Toch moet ik morgen nog een keer langs komen om echt een goed beeld te krijgen van de kleine..

Deel Deze Pagina