Jesse ik sluit me bij de woorden van Petra aan. Volhouden meid! De aanhouder wint! Babywens en Pip: veel plezier op vakantie meiden!
Hoi Hoi Allemaal Sorry dat ik gister niets heb laten horen helaas ongi geworden gister maar had zo'n pijn dat ik niet meer kon lopen onwijs misselijk enzo dus ben ook niet bloed gaan prikken had zoiets van verlies al te veel bloed hihi maar jammer misschien volgende ronde wel geluk. Heb gister gezegd op mijn opa zijn verjaardag ben ik ongi geworden gister mijn opa zijn sterfdag weer ongi geworden en als ik nu deze maand zwanger word zou ik op mijn opa zijn verjaardag uitgerekend zijn dus laten we hopen dat het dan nu wel raak mag zijn. Moet gelukkig woensdag de 20 ste weer terug naar de Gyn dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen nu wel deze maand precies 14 dagen na mijn ei ongi geworden. Ook ben ik begonnen met de pillen van etos zwanger worden die zouden ook je cyclus geregelder maken dus ben benieuwd. Liefs Kim
hoi!! Hier is de ongesteld heid zinds gister al weer weg... ben nog nooit zo kort ongi geweest! zit stiekem al te denken... goh zal het dan toch raak zijn egweest maar dat kan nie haha. ben 3 dagen ongesteld geweest, nog maar 5 tot 6 dagen... maar ja is wel even lekker.! Vanavond gaan wij naar het mega piraten festijn! in groningen op de drafbaan! veel zain in, het is niet mijn muziek maar we zijn met een grote groep dus dat wordt vast gezellig! nog 3 weekjes werken en dan heb ik eindelijk vakantie! liefss uit groningen!
Kim balen zeg dat je ongie bent geworden!! hopelijk volgende ronde meer geluk! en hopen dat je 'theorie' klopt! wel balen dat je zo'n pijn hebt en dat je zo misselijk was! gaat het nu al wat beter? Nanon gek is dat hé als er maar iets anders is dat je dan gelijk gaat denken: zou het dan toch? wel heel begrijpelijk hoor heel veel plezier alvast voor vanavond!! hier gaat het lekker, voel me goed. vanavond lekker een BBQ daar heb ik echt zo veel zin in!
Hoi Hoi Allemaal Vandaag ongi hier alweer bijna weg temp ik 36.92 temp is 1 dag de dag van mijn ongi omlaag gegaan en nu weer heel hoog vind het echt heel erg raar pijn is gelukkig ook haast weg wel erg last van me maag maar dat schijnt te heersen volgens mn oma. Als ik deze maand zwanger mag raken kan ik ook petra bedanken hihi @Nanon veel plezier vandaag Liefs Kim
Ben weer beter! heb ook mijn nieuwe telefoon binnen. Ff testen dus. iedereen die op vakantie gaat. geniet ervan! Jesse komt allemaal goed hoor 3 maal is scheepsrecht!
Gister en vandaag crea geweest. Enkele dekbedovertrekjes gemaakt en schouderspuugsoekjes. Ik heb de smaak van het zelfmaken echt te pakken! Vanmiddag verjaardag en vanaamp BBQ bij mijn ouders... Fijne dag gewenst vandaag dames!
Mayke, zou je eens een foto willen plaatsen van zo'n zelfgemaakt iets? Ik ben ontzettend benieuwd en het lijkt mij ook leuk om te doen dus dan kan ik eens kijken hoe jij dat doet! Is het moeilijk? Kim, balen dat je ongesteld bent geworden joh! Over je menstruatie; vorige maand had je toch ook zo'n rare menstruatie dat je eerst een dag bloed verloor, toen weer niet en toen weer wel? Ik zou even afwachten en anders alsnog morgen bloed laten prikken? of kan dat niet meer omdat je niet bent geweest? @delilah, wauw jou banner is echt gaaf met dat gezichtje van een baby! Wij hebben morgen de 20 weken echo en ik ben echt ONTZETTEND zenuwachtig! Bij anderen zeg ik altijd, ahh het komt allemaal goed, niet nerveus zijn. maar nu ik zelf aan de beurt ben heb ik zoiets van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Fijne zondag allemaal!! Ik ga straks maar eens naar de a.h. om lekkere ijsjes want die zijn hier allemaal op
Casss fijn dat je weer beter bent! Mayke ben ook wel heel benieuwd naar jou zelfgemaakte creaties! misschien kunnen wij nog wel wat ideetjes opdoen Petra ja deze week is mijn ticker echt superschattig! kan me alleen niet voorstellen dat er echt zo'n klein minimensje met alles er op en eraan in mijn buik zit! zo bijzonder en jou 20 weken echo komt ook helemaal goed hoor! kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor! maar komt vast allemaal goed! niet vergeten te genieten he en ben heel benieuwd! laat je ff weten hoe het gegaan is?
Oh ja Cass, jij hebt morgen ook de 20 weken echo hé!! Leuk!! Ben erg benieuwd of we rond 27 november een jongen of een meisje mogen vasthouden! Jullie willen het ook weten toch? Ik lees dat je weer helemaal opgeknapt bent! Lekker hoor, je kan je al zo moe voelen en als je dan ook nog beroerd bent.... @delilah, jullie horen er morgen zeker van hoor!! Ik hoop dat ik van de zenuwen niet die echocopist onder spuug hihi Jullie hadden in week 16 toch de pretecho al of was het iets later?
Casss en petra veel plezier voor morgen alvast met de 20 weken echo! ben erg benieuwd hoe dat gaat ja wij hebben met ruim 16 weken (16 weken 3dagen) een pretecho! 20 juli is dat! kan nu al niet meer wachten!
petra wat spannend zeg. Al weer 20 weken. Ik duim dat alles goed is. wil je ook het geslacht weten?? De pop poli zit o.a. in amsterdam( lucas ziekenhuis) dat is een poli waar mensen terecht kunnen met problemen op psychisch gebied en zwangerschap. het is een samenwerkings verband tussen een psychiater kinderarts en een gyn. zij weten welke medicijnen je mag hebben, welke risico's eraan zitten enz en kunnen je na de zwangerschap ook extra begeleiding geven. hoe het precies werkt weet ik ook nog niet. Omdat het waarschijnlijk zonder medicijnen bij mij niet gaat lukken en ik zo min mogelijk risico wil lopen voor de baby wil ik graag daarheen voor extra hulp en vragen. ze hebben ook een website.
Hoi dames hoe is het? Hier niet zo, werd vanmorgen wakker met hoofdpijn en nam 2 paracethamol, douchen en daarna deed ik me lenzen in, de hoofdpijn werd ineens erger en kreeg allemaal flitsen voor me ogen. Moest me hoofd vast houden want als hem losliet ging ik kokhalzen. Vriendlief verbood het me om in de auto te stappen om naar het werk te gaan. ( ik heb al 10 jaar hevige hoofdpijn aan vallen en de huisarts en het zh weet niet waarvan hetkomt heb al ct en mri scannen gehad). Nou met tegezin toch maar me werk gebeld dat ik niet kwam, om 8 uur gelijk de huisarts gebeld voor een afspraak, was 2 week geleden ook al weer geweest voor me hoofdpijn en heb bloed laten prikken maar daar is weer niets uitgekomen en mijn bloeddruk was ook goed. Om 10 over 10 kon ik terecht, ik me verhaal weer gedaan en nu heeft hij me Tramadol voorgeschreven 50mg. Heftig spul ik loop nu als een dronken iemand door het huis en ben mega duizelig en misselijk maar dat zijn helaas de bijwerkingen daar heeft hij me voor gewaarschuwd maarja .......de hoofdpijn is weg! Me moeder wil dat ik nu naar een hoofdpijnkliniek ga want dit kan niet langer doorgaan zo. zoooo moest ff me verhaal kwijt, ga nu weer onder me dekentje op de bank liggen. liefs
he meiden.. wat een rust hier zeg!! ben eerlijk en heb haast niks terug gelezen.. hoe gaat het met jullie?? er hebben er vandaag 2 een 20 weken echo?? spannend hoor!! hoop dat alles goed is gegaan!! jesse wil even zeggen dat ik respect voor je heb... ondanks alles zeg je nog geen nee tegen een kindje!! hoop dat het je in de toekomst makkelijker af gaat en dat jullie een gezond kindje te wereld gaan zetten!! verder weinig nieuws hier..alleen dat ik de dagen wel voorbij kan kijken..kwil graag kunnen testen!! heb al een behoorlijke periode last van mijn buik en rug (soort ongi pijn) wat ik normaal niet heb.. daarom ben ik hier al een paar dagen niet meer echt geweest...was er iets teveel mee bezig! maar we gaan het afwachten..!! meiden tot heel snel!! liefs
Hey dames! Kom ook weer even langshobbelen. @Kim: Balen dat je ook ongi bent geworden! @xxpetra en casss: Spannend de 20-weken echo! Ben heel benieuwd Hoe is het gegaan? @Nanon: Dat klinkt niet goed, heel veel beterschap meis! Naar dat er ook steeds niks uit de onderzoeken komt. @Jesse: Wat goed dat je naar zo'n poli wilt gaan..hopelijk kunnen ze je daar verder helpen. @babytjuhh; Spannend he, die laatste dagen wachten. We hebben wel weer wat roze nodig in dit topic, het staat een beetje stil helaas! @Babywens en pip: Oeh lekker op vakantie, geniet ervan!
Mijn moeder heeft al haar hele leven heftige migraine. Is ook bij de hoofdpijn kliniek geweest en heeft na al die jaren eindelijk een medicijn gekregen wat het redelijk onderdrukt... Dus zeker de moeite waard om eens langs te gaan lijkt mij... petra hoe was je echo??? Ik mag pas om kwart over 6 nog ff geduld!