In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Cass, meid heel veel succes vandaag, al zal je dit denk ik niet meer lezen!! Ik denk aan je en je kan het!!

Gucci, ik was ruim 11 wkn zwanger... Gewoon met een goeie volle blaas daarheen gegaan en er kon al een gewone echo gemaakt worden :D Werd me aangeraden tot twee uur van te voren gewoon een halve liter water te drinken ;) Had er twee op 1 dag en die avond was het minder duidelijk maar had in t ziekenhuis al een goeie echo gehad dus nam dat voor lief ;)

Volgens mij heb k kleintje net gevoeld :D Van die plopjes :D Mn darmen maken nl altijd geluid als ze rommelen endit was zonder geluid... Toen k mn hand een stukje verlegde ging het plopje mee hihi :D

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk Dreamer! Leuk he, je kleine voor het eerst voelen!?

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha idd!!
    Weet niet zeker of dit het was.. Voelde het vorige week al en paar keer maar afgelopen dgn niks... En nu vnochtend ineens weer wel...

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik voelde het met 18+1, daarna 2 weken niets meer en vanaf 20 weken voelde ik haar dagelijks.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmm zou dus best kunnen

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ben benieuwd hoe t met cass gaat...

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik ook... heel spannend allemaal

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heeft Cass een 'buddy' die ze sms't als de baby er is?
    Wat spannend allemaal zeg! En wat rot dat de hartslag wat lager was gisteren bij de vk. Gelukkig stond je afspraak al en heb je nu misschien jullie wondertje wel vast!

@Pip, dat is naar he als mensen om je heen zwanger worden en je wilt zelf ook zo graag! Ik reageer nog niet zoveel hier ivm drukte thuis maar ik duim me suf voor de meiden op het wachtbankje! Het is jullie allemaal zo gegund!

@babywens, hoe gaat het met jou? Jij had nog extra controle toch vandaag?

@Mayke, heb je nog last gehad van die krampen/voor-weeën?

@delilah, bijna verlof joh!! voor jou gaat het nu ook echt opschieten.

@dramaqueen, wat een prachtige dochter joh!!

@dreamer, heerlijk he als je de baby voor het eerst voelt! Het wordt vanaf nu steeds leuker hoor en uiteindelijk heb je kans dat je ineens een uitstulping aan de zijkant van je buik hebt..dat is dan een elleboogje of hiel. zo schattig!!
    Ik zie Finn soms een beweging maken waardoor zijn elleboog uitsteekt en dan denk ik...ohh dus dat was je aan het doen in mijn buik. hihi
    Ik zal snel nog wat foto's spammen!

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Bekijk bijlage 199336

ik heb nog meer leuke foto's maar die staan nog niet op mijn laptop. dit zijn dus nog 2 foto's uit het ziekenhuis.
    de andere houden jullie nog van me tegoed!

10. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Ik hoop zo dat het goed en vlot verloopt met Cass. Pip hou je ons op de hoogte?!

@Jeskejes wat heerlijk dat jullie positief nieuws hebben gehad!
    @MayD fijn dat de kleine al helemaal klaar voor de start ligt, geeft vast een gerust gevoel.
    @Babywens hoe was de CTG vandaag?
    @Dramaqueen wow een prachtige foto van je kleine meid. Wat is het hard werken met zo'n ukkie als ik dat zo lees! Probeer ook vooral veel te genieten. Jammer van de bv, maar misschien valt het mee en kan je voorlopig bv met flesvoeding combineren zodat ze voldoende binnenkrijgt. Als je blijft twijfelen niet wachten tot volgende week maar gewoon even met de vk of het cb bellen hoor!
    @Dreamer en @Nanon wat leuk dat jullie de kleine al voelen! Ik voelde het aan het eind van week 17. Ik denk dat jij je niet hebt vergist Dreamer en t echt de kleine is die je voelt.
    @Jesse fijn dat het weer wat beter met je gaat. Moet trouwens zeggen dat ik het heel knap vind van jou en de andere meiden dat jullie zo trouw dit forum bezoeken. Hoe moeilijk moet het zijn om constant al die zwangerschapsverhalen te lezen zoner dat het bij jezelf lukt...Respect hoor!
    @Gucci hoe voel je je...al last van kwaaltjes of valt het mee?
    @Delilah Fijn dat t intake gesprek een goed gevoel gaf. Nog even geduld en dan kan jij je ook in het kraambed laten verwennen hihi.
    @Petra heel leuk dat je meeleest en af en toe wat schrijft, maar we begrijpen ook wel dat Finn even bezigheid nummer 1 is! Wat een leuke foto's, het is een lekker ventje. Pip is de buddy van Cass.

Hier vandaag contact gehad met UWV en Juridisch loket. Volgende week aan adviesgesprek maar er zijn twee opties. Ze mogen een verzoek voor parttime werken niet weigeren indien je al langer dan 1 jaar een vast dienstverband hebt en daarnaast kan ik het inderdaad ook op ouderschapsverlof gooien, maar ja dat ik voor maximaal een aantal maanden dus dan schuif ik t probleem voor me uit. Ik ben vandaag met een stalen kop aan het werk gegaan, wat best wat moeite koste. Dan kunnen ze me er nooit op pakken dat ik mijn werk heb neergelegd tijdens een conflict. Daarnaast loopt de rechtzaak tegen de aannemer nog die onze keuken en badkamer heeft verprutst dus wat dat betreft hoef ik me niet te vervelen.

Vanmiddag fysio en vanavond infoavond borstvoeding, ben erg benieuwd.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: wat een mooi ventje, die Finn... heel begrijpelijk dat je daarmee bezig bent meis! De krampen zijn hier weg, maar de vlos beschreef ze als indalingsweeën...

@ Maybebaby: ik vind het naar voor je dat je werkgever zo dwars doet...

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Dreamer bijzonder he om de kleine te voelen?

Petra prachtig ventje hebben jullie gekregen zeg!

Maybebaby hopelijk kun je gewoon blijven werken, ik vind het ook naar dat je werkgever zo doet!

hier weinig nieuws te melden, ben erg benieuwd hoe het met Casss is!

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Nog geen nieuws van Cass. Hopelijk gaat alles goed.
    En misschien kan ze zelf het goede nieuws snel vertellen. Spannend!

14. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Inderdaad, ik ben ook benieuwd naar Casss!

@babywens: Fijn dat je er nog wel nuchter onder kunt zijn. Hoe ging het vandaag?
    @pip: Succes vast voor morgen. Naar is dat als iedereen om je heen zwanger wordt... knuffel!
    @petra: Wat een mooi mannetje zeg :) Ben benieuwd naar de andere foto's!

Vanochtend met manlief geweest. We zijn niet heel veel wijzer geworden eigenlijk. Hij moest bloedprikken en as maandag toch weer een nieuwe semenanalyse. Dus verder maar weer afwachten.

15. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xxpetra ahh wat een lieve fotootjes weer.. smelt!

@Dreamer bijzonder he, om je kleintje zo voor het eerste te voelen! Nu lekker van gaan genieten :)

Nou ctgscan was weer goed.. meneer was eerste kwartier weer heel rustig en daarna ging hij bewegen (alhoewel ik dat dus niet allemaal voelde) maar zag er voor de rest goed uit. De uitslag van het bloedprikken was ook goed. Zelfs mijn bloeddruk was iets lager dan gisteren, gemiddeld 143/87. Moet zeggen dat ik dit nog steeds redelijk hoog vond, maar de gynaecoloog zag geen reden om in te grijpen..

Het is heel gek, maar aan de ene kant ben ik erg opgelucht en aan de andere kant vind ik het ook wel weer jammer. Wil zo graag ons ventje zien en dan te bedenken dat het nu dus nog steeds 2 en halve week kan duren word ik weer moedeloos van.. wel wil ik lekker thuis bevallen en dat kan nu gewoon ook. Ik hoop gewoon dat meneer echt héél snel komt!

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @xxpetra oh wat een schattig ventje

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babyliz word je dus ook niet veel wijzer van! sterkte en knuffel voor jou meis! hopelijk snel meer duidelijkheid!

babywens wat laten ze je lekker aansukkelen of niet, waarom grijpen ze nou niet gewoon in? hier word je toch ook niet vrolijk van?
    hopelijk laat jullie ukkie zich snel zien en kan ook jij lekker gaan genieten!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: ik hoop ook dat jij je manneke ook snel in de armen hebt!

Net de vrouw van P&O hier gehad.... ze kwam gewoon even buurten voordat ik met verlof zou gaan... stelde dus niks voor. Het was zelfs best gezellig.

19. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah ja vind ik nou ook! Tjah ik kan er helaas zelf niks aan doen.. ik hoop ook gewoon dat de kleine gauw komt en dat ik lekker thuis kan bevallen, want dat lijkt mij wel het fijnst!!

@MayD dank je :) fijn dat het gezellig was met het vrouwtje van P&O!

Deel Deze Pagina