Net terug van de fysio en een héle fijne massage gehad! Ik voel me een stuk relaxter en losser. Vriendlief vertelde dat hij vanavond een keuze gaat maken uit mijn (!) favoriete meisjesnamen. Omdat ik nu zoveel stress en gedoe heb wil hij mij hiermee weer wat blijer maken. Wat een schat, ik ben erg benieuwd welke hij kiest. Vanmorgen heeft ie ook al mijn autoruiten gekrabt in de vrieskou, zodat ik zo de auto in kon stappen
Maybebaby fijn dat de knoop wordt door gehakt lieve partner heb jij zeg. Wel balen dat je werk zo moeilijk doet. Maar laat je niet gek maken door ze. Dreamer. Ohh schopjes wat leuk. Geniet ervan. Babyliz.he verdorie jammer dat je niks wijzer bent geworden. Grrr.hopelijk komt er maandag meer nieuws. Mayd. Mooi dat het gezellig was en dat het niet gelijk over na het verlof ging. Is ook wel eens fijn. Babywens. Fijn dat de bloeddruk iets omlaag is. Maar kan me ook voorstellen dat je er klaar mee bent en de kleinen je armen wilt hebben Cass. Ik ben benieuwd! Iedereen krijgt de groetjes van babytjuhhh Ik heb net een mooie bos bloemen van mijn mannetje gehad
@ Maybebaby: wat een scheet, dat ie je zo opmontert! @ Jesse: ook lief, een bos ruikers van je lief! Ik heb het met de vrouw van P&O wel over de tijd na het verlof gehad en ik hou nu eerst vol dat ik voor 2 dagen terug wil komen... Even afwachten hoe het met me gaat na de bevalling... en dan zien we wel.
Ohh ik ben ook zo benieuwd naar Cass. Ik zal ook eens op haar hyve kijken of er al iets staat. @maybebaby, wat een rotstreek van je werk zeg!Laat je niet op je kop zitten hoor. Je moet kunnen genieten van je zwangerschap en stress kan je daar echt niet bij hebben. Wat leuk dat je man de knoop gaat doorhakken met namen! @babywens, ben je nu ook overgenomen door de gynaecoloog of dat nog niet? Als dat wel zo is dan mag je niet meer thuis bevallen en moet je naar het ziekenhuis. Je bloeddruk is idd nog aan de hoge kant joh, wat naar dat je nu eigenlijk nog niks wijzer bent geworden. Hopelijk heb je, je knulletje snel in je armen!! Ik wacht met smart op een sms'je @Mayke, bij ons is het zo dat je officieel 2 maanden voor je weer gaat werken moet laten weten hoeveel uur je terug wilt komen. Nu weet ik niet of dat overal zo is hoor maar ik zou ze ook maar laten wachten. @hier, hebben we afgelopen nacht heerlijk kunnen slapen! We moesten Finn zelfs wakker maken om 03.00uur voor zijn voeding. De nacht ervoor was hij steeds wakker en aan het miepen maar we denken dat dit was omdat het een drukke dag was geweest en hij van arm naar arm is gegaan. Daar stoppen we dus maar mee en zijn gelijk begonnen met het inbouwen van een ritme. (voor zover dat kan) Hopelijk gaat het vanavond ook weer goed. (duim duim)
whoehoeee....ik zit hier in spanning te wachten!! hier nog even een foto van onze kleine man (L) Bekijk bijlage 199513
@Maybebay ohh heerlijk zo'n massage, doet een mens echt goed he? Fijn dat je mannetje nu een naam gaat kiezen uit jouw namenlijstje @Jesse Ja ik ben er echt behoorlijk klaar mee Iedereen om mij heen is maar aan het bevallen en ik wil ook! hahah Wat lief dat je een bos bloemen hebt gehad van je ventje ahh vind ik altijd zo schattig als ze dat doen! @xxpetra Nee ik ben niet overgenomen naar de gynaecoloog, moet maandag gewoon weer op controle bij de verloskundige. Wel moest ik dus extra goed opletten op eventuele symptomen en op de kindsbewegingen letten... Ook houden de verloskundige mij goed in de gaten en mochten ze het niet vertrouwen sturen ze mij weer door. hahah ik zal je een smsje sturen als het zover is (over 2 weken ongeveer hahah) Wat lekker dat Finn zo goed slaapt joh! Heb je al veel kraamvisite gehad? Hoe ervaar je dat? Wel heel leuk om jullie mooie ventje natuurlijk aan iedereen te showen, maar ook behoorlijk vermoeiend lijkt me?
Hallo! Nou daar ben ik dan! Om 14:28 is ons meisje anne geboren. Ze woog precies 3800 gram! Hoefde niet ingeleid te worden want ik had al 5cm ontsluiting! Heel raar, niks van gemerkt! Dus vliezen gebroken.. Weeen goed op kunnen vangen maar was zo moe dus toch pijnstillers gehad. Pompje.. Hielp niet voor de pijn maar werd er.stoned van dus kon tussendoor beted op adem komen. Persweeen waren te kort. Aan t infuus om deze langer te maken zonder succes.. Dus alles opengeknipt want anne wou er niet uit. Hegten deed enorm pijn en nu nog heel veel pijn, maar wel met.een heel knap prinsesje aan mijn zij! Verlies ook veel bloed en stolsels met flinke na weeen. Blijf nog n nachtje hier dus.. Morgen naar huis.
@Cass nogmaals van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Ondanks dat de persweeën te kort waren heb je een redelijk snelle bevalling achter de rug zo te lezen! Fijn dat je gewoon al 5 cm ontsluiting had (zonder te weten ) Nog dagje onder controle in het ziekenhuis blivjen en dan hopelijk lekker thuis genieten
@casss: Jaa daar is het nieuws. Wauw, gefeliciteerd met je dochter! Lief naampje sterkte met herstellen verder en de pijn! @delilah en jesse: dank jullie wel. Ik hoop t ook.. blijft een beetje vaag zo. @babywens: ik blijf voor je duimen dat je heel snel gaat bevallen meid! @petra: fijn dat het goed gaat met Finn! Hopelijk komen er meer van zulke nachten
Van harte gefeliciteerd Cass met jullie dochter! Fijn dat de bevalling ok is gegaan en hopelijk herstel je snel van de hechtingen. Prachtige naam, Anne. Rust lekker uit! Vanavond info avond over borstvoeding gehad, was erg interessant en heb er wel wat aan gehad. Bij thuiskomst een laatste ronde meisjesnamen doorgenomen en we zijn er helemaal uit! Ben er heel blij mee. Maar ja nog steeds 50% kans dat deze het wordt want het kan net zo goed een knul zijn Nu snel slapen want het is al veels te laat.
Jeej weer een beebje erbij!!! Cass van harte gefeliciteerd met jullie dochter, hoop dat de pijn ven het hechten snel minder wordt!! Geniet er lekker van meis !!
Cass van harte gefeliciteerd meid. Hoop dat je vlot herstelt en lekker naar huis kan en van elkaar kan gaan genieten.
Casss en partner, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Anne! Hopelijk herstel je snel en kun je lekker thuis gaan genieten van jullie kleine prinsesje... Heerlijk he, dat gevoel wanneer ze "ineens" naast je ligt...
Jeeeeh Cass!!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Wat een leuke naam ook! Volgens mij is het allemaal nog best snel gegaan zo te lezen! Rot he als je de weeën niet goed kunt opvangen door de vermoeidheid! Dat pompje heb ik ook gehad en ik was ook zo stoned als een garnaal hihi. Dat is weer eens een hele nieuwe ervaring he Het verlies van stolsels wordt straks minder hoor. Ik heb dat de eerste dag verloren en toen stopte het. Het vloeien kan wel 6 weken door gaan ( ) maar lang leve de charmante en enorme inleggers moet je maar denken. Geniet lekker van jullie dochter!! @babywens, wij hebben nog niet veel visite gehad want dat houden we bewust een beetje af deze eerste week. Het is echt heel leuk om je kindje te showen aan iedereen maar het lastige vind ik dat de visite vaak zoiets heeft van.... ik kom voor jou en de baby en die beseffen soms niet dat je total loss bent en blijven dan lang hangen. De vrienden met kinderen zijn vaak na 45min weer weg en die zonder kinderen blijven rustig hangen. De kraamhulp had ook al gezegd dat je vooral geen chips op tafel moet zetten omdat ze dan nog langer blijven. haha Een vriend van ons wilde om 20.00uur komen en zei dat 18.30u te vroeg is voor hun. Ja sorry maar dan gaat het over. Wij liggen om 8uur vaak al knock out op de bank hihi. Dus ja..hoe leuk het ook is om visite te krijgen je wallen hangen echt op de grond dus ik zou gewoon echt de visite vragen wanneer jullie willen. Nou meid ik hoop dat de kleine man snel van zich laat horen!!!
Jaa slim hoor! Inderdaad de eerste week nog even heerlijk genieten met zijn drieeën, bijkomen van de bevalling en alle indrukken en dan rustig aan maar eens beginnen met kraamvisite Wel is het zo dat de kraamzorg dan wel weg is hahah achja inderdaad één keer inschenken en daarna eigenlijk niet meer.. De vrouwen/stelletjes met kinderen begrijpen natuurlijk zelf ook dat het hartstikke vermoeiend is, dus die gaan netjes op tijd weg.. maar de vrijgezelle en stelletjes zonder kinderen snappen dat denk ik nog niet echt. Ja inderdaad.. zelf je avond indelen en bepalen wanneer JULLIE willen dat ze komen. En als ze dan niet kunnen dan hebben ze pech inderdaad! Hoe gaat het met Finn aan de borst? Lukt het al wat beter? Ik hoop het ook joh.. elke avond als ik slapen ga hoop ik weer dat er wat gaat gebeuren (aangezien de meeste bevallingen 'snachts beginnen) haha en dan word ik gewoon weer teleurgesteld wakker, omdat het nog steeds zo rustig is