kan me misschien iemand vertellen welke thermometer het beste is heb er een van aeg en twee minuten geleden gaf ie aan 37.8 en nu 38 graden
Geen idee, maar veel vrouwen gebruiken er eentje met 2 cijfers achter de komma, zodat je een beter beeld krijgt. In die twee minuten heb je misschien iets gedaan? Dan gaat je temp ook meteen omhoog he. @Cass, nogmaals gefeliciteerd! Waarom dacht ik dat je een jongetje verwachtte? Ik ben weer terug van het ziekenhuis. De cyste is er nog steeds in de linker. Niet kleiner geworden, maar dat is normaal zij de gyn. De rechter had veel eiblaasjes, twee ietsje groter, maar nog wel te klein. Dus nog geen eisprong op komst Dinsdag moet ik weer komen voor een echo.
aahhh jullie wondertje komt er ook snel aan hoor! Ze zeggen wel eens dat de bevalling begint als de baby er klaar voor is..dus ik zou gewoon eens wat ernstige gesprekken houden met hem Het is wel fijn als de kraamhulp er nog is met de visite idd maar het is ook wel lekker om met je kind te tutten en elkaar te leren kennen. Je moet gewoon doen waar jullie je goed bij voelen! Vandaag had Finn geen zin in de borst en zat er alleen maar met zijn neus tegenaan. We gaan nu kijken met de kraamhulp hoelang het reëel is om het te blijven proberen. als het daarna nog niet lukt koop ik een eigen kolf en geven we het in een flesje. Ik ben mijn kilo's trouwens al kwijt! uit nieuwsgierigheid ging ik gisteren op de weegschaal staan en toen woog ik 86,1kg. startgewicht was 86,5kg. Nu hoop ik dat er wel meer afgaat want ik wil er het liefst nog 10kg af hebben nu maar dat zien we wel...ga er niks voor laten op dit moment in ieder geval. Oh voor de meiden die nog kleding nodig hebben of willen kopen...Noppies is écht een super merk wat heel goed valt. Ook na het wassen blijft het in model want shirtjes van Prenatal worden ineens heel erg wijd
Jaa.. hij is er zoiezo binnen 2 weken, want ik wil niet pas met 42 weken ingeleid worden.. doe dan maar paar daagjes daarvoor haha (bizar, maar ik ga er gewoon al bijna van uit dat ik ingeleid moet gaan worden) Het lijkt mij zo gek dat de bevalling nú opeens zou kunnen gaan beginnen, terwijl ik echt nergens last van heb maargoed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha Ohoh die Finn toch, wat een boefje he.. maar uit een flesje drinkt hij de moedermelk wel gewoon op? Best raar, als hij het blifjt vertikken om aan de borst te drinken dan inderdaad maar met een flesje.. maar je wilt dan wel blijven kolven? Heb je trouwens geen alst van je borsten/tepels ed? En hoe gaat het met je buikwond? Wooww gewoon je zwangerschapskilo's al kwijt.. hoe jaloers ben ik. Ik loop hier nog rond met een dikke buik (ach nog maar even van genieten dan) Mis je je buik niet een beetje en de bewegingen in je buik? Lijkt mij best maf als het opeens weer helemaal stil is daarbinnen nou heerlijk hoor.. en het schijnt dat je van borstvoeding flink afvalt, dus zou best kunnen dat de kilootjes nog minder worden lekker!! Jaa noppies is leuk merk he? alleen soms behoorlijk prijzig vind ik hahah maar vallen die van de Prenatal zo wijd nadat je ze gewassen hebt? Slechte kwaliteit dan
Is het om je ei te spotten of om koorts te meten??? Voor ei spotten moet je tempen voor je 's morgens ook maar 1 stap hebt gezet in bed... En dus niet overdag en het maar bij 1x tempen houden en niet meer erna tempen! Verder kan je temp door de hele dag verschillen... ook al verzit je even in de stoel dan kan dat al een verschil maken.
Nou dames ff een update! Ik heb t weer meegemaakt haha. Had heel veel bloedverlies.. Dus allemaal extra onderzoekjes. Echo en daar zagen ze rare dingen op. Dus gyneacoloog opgeroepen en inwendig onderzoek! Met al die hechtingen! Au! Nou t was dus niet goed en had al meer dan 2 liter bloed verloren. Met spoed om 2 uur vannacht naar de o.k. Om half 5 kwam ik weer bij. Ik zit lekker vol met slangen etc. Maar dalijk katheter eruit en kijken of ik kan plassen. Ook gaan we oefenen met lopen want dat is dus alweer ff geleden en ff kijken hoe mijn krachten zijn. Als dat allemaal goed gaat mag ik morgen naar huis.
Jeetje Cass dat is niet niks! Wat zal je geschrokken zijn zeg. Voel je je nu weer wat beter en heb je al een stukje gelopen? Sterkte en knuffel voor kleine Anne.
@Cass heh wat vervelend zeg.. is het plassen gelukt? Beterschap en maar gauw opknappen!! Geniet lekker van je mooie dochter
Casss van harte gefeliciteerd met jullie dochter Anne!! daar is ze dan! hopelijk herstel je snel weer een beetje en mag je morgen lekker samen naar huis!
@ Cass: beterschap meis! Ik hoop dat het plassen is gelukt en dat je vandaag lekker naar huis mag! Geniet lekker van Anne!
Jeetje Cass, dat was wel even schrikken voor jullie denk ik. Wat hebben ze nu precies gedaan op de OK? en je krijgt extra bloed via een infuus zeker? Straks niet schrikken als je gaat lopen als je katheter eruit is hoor..je hebt kans dat je dan wat stolsels en bloed verliest bij het opstaan. Dat had ik ook maar was heel normaal zeiden ze..maar ja..als je al 2 liter bloed kwijt bent dan is het wel heftig natuurlijk. Je hebt misschien al wel gelopen...hoe ging het? Merk je nu ook dat je, je wat minder slap voelt nu je extra bloed hebt gekregen? @babywens, Finn krijgt het nu nog niet in een flesje maar via finger feeding. (met een spuitje) Zuigen op een fles is weer een andere techniek als zuigen op een tepel en vaak zie je dat als ze uit een fles drinken ze niet meer aan de borst willen. Nu zijn er wel goede spenen die de tepel na bootsen dus misschien dat we die gaan proberen. haha, ja wat ze allemaal al niet verzinnen tegenwoordig. Mijn borsten zijn trouwens echt ENORM! Door de stuwing was het al heftig maar vanmorgen draaide ik op mijn rug en toen liep de melk gewoon over mijn borsten heen naar mijn buik Als je dan opstaat kan je bijna je kin erop leggen hihi Met de buikwond gaat het wel goed. die begint nu behoorlijk te trekken maar ziet er netjes uit volgens de kraamhulp. Zij is morgen voor het laatst...lijkt me echt vreemd als ze weg is.. @ Dramaqueen, jij hebt toch van die spenen? Hoe heten die? en hoe gaat het met jou kraamtranen>veel last van? Ik snotterde al veel tijdens de zwangerschap maar die kraamtranen komen bijna elke avond wel even voorbij...arme Jeroen
@ Pamela euh... Petra: Wat fijn dat je buik goed heelt. Vanaf morgenavond moet je het helemaal met zijn beiden doen... komt vast goed!
Pamela valt in het niet bij mijn boobs op het moment hihi Ja, spannend... als ik eraan denk dat de kraamhulp morgen voor het laatst is ga ik al bijna huilen..en niet zozeer omdat ik het niet zonder kan of omdat ik bang ben maar het is weer een afsluiting van iets. Het gaat allemaal zo snel.... Hoe gaat het met jou?
Petra wat gat het snel dat de krhulp morgen al voor het laatst is. Andere kant ook wel lekker.Toch. Ga je haar nog iets geven? Nou jij moet idd flinke borsten hebben. Zijn ze niet heel zwaar? Cass. Jeetje meis zoveel bloed verloren voel je niet ontzettend duizelig? Is de katheter weg en lukt het lopen? Ik hoop dat je morgen naar huis mag. Hoe gaat het met de rest van de dames
Petra vanaf morgen moet je het dus zelf doen, lijkt mij ook wel spannend! maar je kan ook echt lekker van je gezinnetje genieten!