In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd almika!!

Zo wij zijn vanmiddag om 1 uur thuisgekomen. Net biefstuk gegeten haha, heerlijk!
    Kraamhulp is weg spannend nu voor t eerst met zijn drietjes.
    Word overspoeld met smsjes ect dus foon net ff uitgezet... Rust!

T gaat nu weer redelijk goed met me!

Operatie: ze hebben alles schoongemaakt en me goed gehecht. Was dus niet helemaal goed gegaan.. Verlies daarom nu waarschijnlijk geen stolsels meer want alles is er zowat uit.
    Nog geen stuwing, ben benieuwd haha.. Borstvoeding gaat goed maar is nog heel erg wennen!

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh hihi almika is van de november mamas, sorry had fff berichtje gekopieerd :)
    vrienden zijn nu een bord in de tuin aan t timmeren haha lief!

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb al twee dagen last van roze bloed en voornamelijk met afvegen wie heeft dat ook ooit gehad ?

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    sorry als ik stomme vragen tussendoor stel maar heb al twee dagen last van roze bloed bij afvegen herkent iemand dit ???

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    oeps twee keer gevraagd sorry dames

6. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@lenny, je zit pas op dag 6 zie ik. Dus innesteling kan het niet zijn.

Misschien gewoon door het vrijen?

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nee dat is het zeker niet
    moest namelijk afgelopen zondag ongesteld worden
    klein beetje bloed alleen met afvegen
    maandag heel erg veel bloed als een ongesteldheid helder rood
    laatste twee dagen roze bloed bij afvegen

8. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Cass, fijn dat jullie lekker thuis zijn!

@Jeske, hoe is het met je moeder?

@babywens, waar ben je?? toch stiekem aan het puffen?

wat is het hier rustig de laatste dagen hier.
    Maar ik heb zelf ook niet veel te melden;)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vandaag goed nieuws gekregen van moeder. Ze gaan rustig afbouwen en haar klaar maken voor de pleegafdeling. Vaatkrampen zijn weg. Nog wel licht waterhoofd maar dat was niet erg. Ze gaat logopedie krijgen en straks ook fysio. Dus we gaan de goede kant op. Links reageert ze wel op pijnprikkels maar beweegt nog niet. Spraak is ook nog weg maar ze zegt soms woord na of een ja of nee. Dus jah....beetje erg blij. En moe hihi.

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Als ik het zo lees heb je dinsdag en woensdag geen bloedverlies gehad?
    en toen do en vrijd een beetje?

of wel elke dag sinds zondag tot vandaag?
    want dan lijkt het mij, of je nog gewoon ongesteld bent

11. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ah, ze heeft wel echt een klap gehad zo te lezen. Maar heel mooi dat ze de goede kant op gaat!!

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    zondag druppeltje bloed bij het afvegen
    maandag erg veel helder bloed
    dinsdag was het helemaal weg
    en woensdag en donderdag roze bloedverlies met afvegen
    en vanmorgen nog maar twee keer roze bloedverlies gehad met afvegen

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat je weer thuis bent cass!!

14. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Denk dat je gewoon ongesteld bent lennyt..

Jeskejes.. Duurt allemaal wel lang met je moeder. Maar volgens mij als ik zo oees gaat r steeds ietsjes beter. Dat is positief!

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: dikke knuffel meis... hoop echt dat jouw mams weer zo veel mogelijk de oude wordt.

@ Petra: Moet ik je dan maar omdopen naar Lolo Ferrari?! hahahaha ... Hier gaat alles zijn gangetje. Gewoon rustig aan blijven doen. Morgen lekker even met manlief naar de sauna om ff te ontspannen. Manlief zit er even helemaal door.

16. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Mayd lekker sauna ga ik ook binnenkort maar eens doen.
    Cass fijn dat je thuis bent.
    Jeskejes goed om te lezen dat je moeder de goede kant op gaat.
    Lennyt ik denk ook een ongi misschien deze maand alleen niet zo erg dat kan.

17. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,

Ik meld mij weer met bib (baby in buik :p) Morgen 40 weken zwanger en nog een leuke datum ook: 20-11-11
    Helaas bevalt maar 5% op de uitgerekende datum, maar wie weet hoor ik daar ook wel bij (hope so ;))

@xxpetra Ohja dat is waar.. wij hebben inderdaad ook al van die flesjes met een tuit in de vorm van een tepel. DIe schijnen wel erg goed te zijn? Wie weet het helpt het! hahah ja dat geloof ik meteen.. worden ze bij de zwangerschap al zo groot, maar als je eenmaal bevallen bent zijn het net uiers volgens mij :p wel lekkere steuntjes voor je kin toch ;)
    Fijn dat het met de buikwond goed gaat :) die is dus mooi aan het genezen! Nou meid, geniet van je kraamzorg..
    sjonge jonge wat gaat dat eigenlijk snel zeg.. Finn is gewoon alweer 9 dagen oud joh! En ach, lekker blijven snotteren.. die kraamtranen moeten er toch uit ;)

@Cass ohh biefstukje.. JALOERS :p hahah heerlijk lijkt me dat, als je dat dan eindelijk weer mag eten ;)

@Pip hahah was het maar waar meid ;) Nee hoor, had het gisteren nogal drukjes. Niet echt veel tijd om uitgebreid te reageren.. ik weet zelf eigenlijk ook niet zoveel te melden, behalve dat ik het beu ben en de kleine gauw moet komen :p hahah

@Jeskejes fijn dat je gisteren goed nieuws hebt gekregen :) Wat fijn zeg!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Jeskjes, fijn dat jegoed nieuws hebt gekregen..
    Petra, laat die tranen maar gewoon komen hoor :D

Hier vandaag alweer 19 weken! Zo langzaam als ik het begin vond gaan, zo snel gaat het nu ineens hihi :) Volgende week gewoon al op de helft.. Toch een mijlpaaltje :p

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss fijn dat het goed gaat met je! en fijn dat je weer lekker thuis bent!

Lennyt ik denk ook dat je gewoon ongie bent meis!

Jeskejes fijn zeg goed nieuws voor je moeder!

babywens ga duimen dat jij bij de 5% hoort! ik ben wel benieuwd hoor naar jullie ukkie!

Dreamer gefeliciteerd met de 19 weken! al bijna op de helft! gaat echt hard he? vind ik ook hoor! hier morgen alweer 34 weken! gaat ook zo enorm snel!

20. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Jeskejes, fijn om te horen dat het steeds weer wat beter gaat met je mams.

@ Cass, fijn lijkt me dat om weer thuis te zijn, hoe voel je je beetje slapjes of al weer wat aangesterkt?? schrok wel ff van je verhaal hoor pfff

@ Petra, hahaha ja schijnt echt niet normaal te zijn hoe groot je borsten dan worden, mijn vriend zit me nu al te pesten met de toekomstige melkfabriek (hij noemt het ook echt melkfabriek de etter)

Hier alles zijn gangetje volgende week gaan we over van 2 cijferige weken naar 1 cijferige weken aftellen dus!!! vind ik ook wel weer een mijlpaal. vriendlief vind het nu allemaal wel erg lang gaan duren maarja december is een maand die altijd zo voorbij is dus hij moet nog maar ff geduld hebben. Gisteren heeft hij ook eindelijk de kleine gevoeld (kleine dook nu eindelijk eens een keer niet weg) en hij vond het echt super, was echt oorlog in mijn buik je had zijn gezicht moeten zien, de trotse pappa ahahaha

zo nu lekker ff een beker warme choco drinken en dan maar weer eens wat gaan doen

Deel Deze Pagina