In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Gaat idd heel snel Delilah!!
    Tis ook alweer zo 1 dec :)

Zo hier net ff aan de poets geweest... Overal gestofzuigd en gedweild.. Nu verplicht met de voetjes omhoog vanwege de vloer :p En dan straks maar eens wat buitenlucht opsnuiven hihi :)

2. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    @ Cass

GEFELICITEERD met je dochtertje anna! leuke naam :D
    Wat een geboorte verhaal zeg en daarna nog eens geopereerd.
    Super dat ze er is en dat het nu weer goed gaat met moeder en dochter.
    Wel fijn dat het borstvoeden goed gaat, ( als het eenmaal op gang komt) ik wil dat ook wel doen, toch een momentje van rust tussen moeder en kind.

@dreamer

O dat is goed advies, ik zal er heen gaan met een volle blaas.
    Wat fijn dat je je kindje kan voelen:)
    Gaat de tijd echt zo snel?.. in het begin gaat het idd heel sloom haha. ik weet dat het kindje hart groeit en flink bezig is. dat merk ik wel aan me vermoeidheid maar voor de rest gaat het voor mijn gevoel langzaam.
    De baby groeit 1 mm per dag. en na 9 weken dan 1 cm per dag. dus geloof wel dat het dan sneller gaat.

@ maybebaby

Hey, ik heb eigelijk niet zoveel klachten gelukkig.
    Ik ben wel moe en heb zere borsten maar ben gelukkig niet misselijk en als het zo is af en toe dan niet erg. en me darmen gaan nu beginnen met verstopingen heb ik wel gemerkt.
    Maarja we hebben er alles voor over om een gezond kindje te krijgen toch haha.

@babywens 2011

Soso, je kindje blijft aardig zitten. je hoord idd niet vaal dat ze 40 weken redden.
    mijn schoonzus was wel 3 dagen later dan haar beval datum dat is de enige die ik ken haha.
    succes..

@zwendel

O wat leuk dat de papa van je kindje heeft gevoeld.
    zal hij wel echt super hebben gevonden. die van mij voeld af en toe ook. hahahaha met bijna 7 weken weet je dat je niks voeld of hoord maar hij is er gelukkig wel goed bij betrokken. okal is de baby maar 2,5 cm haha.

@lennyt

Ik hoop voor je dat het geen ong is maar het lijkt er wel op. zo wel volgende maand beter:)

Ik en mijn man gaan na de echo even 4 daagjes er tussen uit naar centerparcs. we hebben een sauna in het huisje.
    Maar de ene zegt dat je er wel in mag en de andere niet.
    zijn jullie met jullie zwangerschap in de sauna gegaan? ik ben dan 10 weken..
    skien en dingen waardoor ik kan vallen vermijd ik zoiezo..
    nu het eindelijk zo ver is doe ik niks wat hem/haar in gevaar kan brengen..
    maar even relaxen en even weg uit die gestresde wereld kunnen we wel even gebruiken. maar eerst de echo afwachten.
    en dan even naar gouda, daat zit een grote baby winkel blijkbaar die best goedkoop is. even overal rond snuffelen voor baby dingetjes haha..

3. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    Rotterdam
    en @ nanon

(ik moet zoveel lezen in een keer dat ik je bijna vergeten was)
    Echt super, geloof best wel dat je niet kan wachten op de echo.
    Ik ben ook super benieuwd naar mijn eerste echo.
    lijkt me zo bijzonder om haar of zijn hartje te horen kloppen.
    dan word het echt zo echt dat hij er zit haha.

en je 20 weken echo word vast ook goed nieuws. ben benieuwd of alles goed zit.. laat je het even weten.

Als het goed is heb ik vandaag of morgen weer mijn eigen internet. dan hoef ik niet meer 10 pagina's bij te lezen om de 3 dagen.
    en zo zie je maar er kan een hoop gebeuren in 3 dagen ! haha.

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Gucci, tegen mij is gezegd dat je de eerste 3 maanden hoge temperaturen en vooral de temp.verschillen moet mijden, zoals een sauna dus. Daarna kan je wel naar de sauna maar alleen als je voor je zwangerschap ook gewend was om erheen te gaan.
    Je zou het voor de zekerheid even kunnen navragen bij de huisarts of vk want het is misschien overal weer anders.

@Cass, wat fijn dat de borstvoeding goed gaat.
    Vind je het ook nog een vreemd idee dat je, je borst steeds tevoorschijn moet halen en je kind eruit drinkt? Ik heb dat nog steeds een klein beetje maar in het ziekenhuis vond ik het best onwennig. Iedereen zat ook ineens aan je borsten om je te helpen enzo...

@babywens, welke flesjes met speen heb jij dan?
    Ik ga van de week nog proberen zelf aan te leggen, want je merkt wel dat hij steeds meer kracht krijgt en ook steeds vaker wakker is tijdens het aanleggen. Lukt dat niet dan bel ik de lactatiekundige.
    whoowww morgen alweer 40 weken zwanger!! Ik duim me suf voor je dat de kleine man snel van zich laat horen!

@mayke, hihi nou je zou het bijna wel zeggen ;) Wacht maar...ik weet niet of je b.v wilt gaan geven? op dag 4 ongeveer weet je niet wat je ziet in de spiegel ;)
    Heerlijk om even naar de sauna te gaan joh! Heeft je man het zo druk op het werk dat hij er even doorheen zit?

Hoe gaat het verder met iedereen?
    Delilah, jij gaat ook al snel joh. Bijna verlof zeker?!

Jeskejes, wat fijn dat het wat beter gaat met je moeder! Het zal nog wel een periode van vallen en opstaan worden maar het gaat gelukkig de goede kant op!

Nog even een foto spammen...:)
    Bekijk bijlage 200125

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ooooh jij moet gewoon blijven spammen Petra... Tis echt een heerlijk mannetje om te zien :D

Gucci, vind niet dat het qua groei oid snel gaat maar gewoon de tijd hihi... Ik zit nu dacht ik in een periode dat we een groeispurt gaan maken... En dat merk ik vooral aan mn honger gevoel :p

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra wat een mooi ventje hebben jullie :D
    hier gaat het inderdaad erg snel, nog 2 weken werken en dan heerlijk verlof :D

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx dames.

Ohh Petra wat een heerlijk ventje....blijf maar fotos spammen hoor!!

8. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Petra wat een lekker mannetje..spam alle foto's maar door hoor! Ik vind Finn echt véél op zijn papa lijken, die heb natuurlijk op fb gezien. Schijnt door moeder natuur zo geregeld te zijn dat alle baby's net na de geboorte precies hun vader zijn...zodat hij weet dat ie niet van de melkboer is hihi.

@Jeskejes gelukkig weer een stapje vooruit!
    @Nanon en Dreamer..willen jullie beide weten wat het wordt bij de 20wkn echo en zijn de buiken al goed te zien?
    @babywens we zijn weer klaar voor de volgende beeb hoor, dus doe even je best!
    @Gucci ik sluit me aan bij Petra's verhaal wat betreft sauna, ik heb hetzelfde gehoord. Heerlijk dat jullie er even tussenuit gaan. Heb je al leuke dingen gekocht in Gouda?
    @Delilah lekker nog maar twee weken werken! Hadden we al een foto van jouw babymeubels voorbij zien komen? Ik ben benieuwd!
    @Zwendel wat leuk dat hij de kleine eindelijk heeft gevoeld! Heeft wel even geduurd, wat een eigenwijsje zeg!

Hier weinig nieuwtjes, alles zijn gangetje. Toen we gisteren in bed lagen heeft mijn vriend de kleine ook overduidelijk gevoeld, hij zwom echt naar zijn hand toe, net of hij met papa aan het spelen was..zo bijzonder! Vandaag een rommeldag in huis en morgen een dagje shoppen in Rotterdam, altijd leuk :)

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de zwangere buikjes...
    zijn er nog buikfoto's?

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    maybebaby nee nog geen foto's geplaatst van de babykamer, wel al van de mc en de kinderwagen enzo, ik ga ze nog wel plaatsen maar dat zal pas over een paar weken worden als ik alles klaar heb, vind ik toch wat leuker ;)
    bijzonder is dat inderdaad als de papa de kleine ook kan voelen! veel plezier alvast voor morgen!

11. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Gucci, ik kom uit gouda en ben 1 keer bij babypark (die grote zaak in gouda) geweest maar vind em echt megaduur dus wijk liever uit naar andere babyzaken in de omgeving. Dus als je toch besluit om er heen te gaan (wel een leuke zaak om te kijken overigens) als je dan wat leuks ziet zou ik eesrt nog ff googlen of het ergens anders goedkoper is (is echt zeker de moeite waard)

12. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    Rotterdam
    O, okee.. ja ik zag het toevallig op internet staan. complete baby kamer 535 euro plus gratis box. en waren best mooie kamers..
    Het was alleen een ideetje idd.
    We hebben hier in rotterdam ook een baby superstore die heeft ook complete kamers voor 500 dus we kijken wel even.

@ petra en maybebaby

okee thanks dan vraag ik het even aan hun.
    nee we zijn niet vandaag gegaan. we gaan van de week even. en kopen doen we na de 1ste echo.

@ Dreamer
    oke dan.. lekker eten dan. haha..:)

13. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    casss van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

(heb weinig tijd nu maar ben do weer in nl, tot dan meiden)
    liefs

14. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Gucci, maar het is gewoon ook wel leuk om te kijken hoor in het babypark in gouda. Je kan het natuurlijk ook net treffen met leuke spulletjes maar over het algemeen is ie erg duur. Sliedrecht zit ook een baby en tienersuperstore die is ook erg leuk en de babydump is ook erg leuk, zijn ook beide erg voordelig. Heb wel gemerkt dat het best loont om even de sites na te kijken want bijvoorbeeld de avent starterset flesjes is bij de babydump al weer 8 euro goedkoper dan ergens anders. Dus tip en is nog leuk ook, ff googlen en op de sites kijken en je kunt echt leuk besparen.

In ieder geval heel veel plezier met het uitzoeken van de spulletjes!!!! is echt leuk om te doen!!!

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: mijn man heeft inderdaad errug veel te doen op zijn werk... maar hij wil ook een beetje alles op de rit hebben als hij straks na de geboorte 3 weken thuis is... Pietje Precies dus....

Ik ben straks echt benieuwd hoe dik mijn memmen gaat worden, ik ga ook proberen BV te geven!

De foto's van je mooie mannetje mag je rustig blijven spammen hoor *smelt*

16. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ alle mama's ik ben het met mayd eens...spammen die foto's van jullie beebjes!!!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja hier nog 1 die t daar mee eens....spammen maar die mooie kindjes

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag..
    Nja mijn buik groeit nu wel iets, maar vind t nog niet echt duidelijk te zien op foto's ;) Zodra t duidelijker is komt er een foto ;)

Pff gisteravond housewarming gehad.. Knettergezellig en ineens was na al na 1e... Vanochtend dus lekker uitgeslapen en straks op naarde volgende verjaardag..

Fijne dag allemaal!!

19. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag precies 40 weken zwanger!! En wat een mooie datum he dames? Tjah ik vrees alleen dat het vandaag nog niet gaat komen hoor :( Heb nog steeds echt nergens last van, dus ben bang dat ik met 42 weken ingeleid moet gaan worden :p hahaha en ik ben het zo ontzettend beu en wil zo graag ons kindje vasthouden! Wanneer komt hij nou?? ;)

20. zwendel

zwendel Niet meer actief

wie weet begint het straks wel....zal voor je duimen dat je niet nog 2 weken in spanning moet blijven afwachten.

Deel Deze Pagina