In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik weet nu al dat ze mij niet voor 2 dagen terug willen hebben, maar ik hou vol. In het ergste geval moeten ze me per jaar in dienst 1 maandloon meegeven....

Ik heb me ook laten informeren door rechtbijstand. Ik heb straks nog 38 vakantiedagen en 96 overuren openstaan... Daar heb ik hoe dan ook recht op.

Ik wil eerst kijken hoe het na de geboorte met me gaat. Als het niet goed gaat, dan kan ik alsnog gebruik maken van de ziektewet.

Ik ga in eerste instantie nog geen ontslag nemen (op aanraden van de rechtsbijstand).

Ik hoop dat er voor jouw situatie ook een passende oplossing komt meis.

2. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Net bij de vk geweest. Het hartje en mijn bloeddruk zijn goed, maar ze kon de baby slecht voelen. Kan betekenen dat hij/zij niet lekker groeit of juist te groot is, of dat ik te veel vruchtwater heb of dat mijn buikwand te hard is. Mijn moeder heeft zwangerschapsssuiker gehad (hoorde ik toevallig gisteren) dus ik moet sowieso bloedprikken op suiker en daarnaast naar het ziekenhuis voor een groei/vruchtwater echo. De vk belt eind van de middag terug om te vertellen wanneer in t ziekenhuis langs kan komen voor de echo. Wel even schrikken want ik dacht dat het allemaal wel ok was. Ik ga er maar vanuit dat er niets aan de hand is...

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ maybebaby: wel een nuchtere instelling van je. Hoop dat het uiteindelijk erg meevalt meis!

4. Maybebaby82

Ik probeer me nuchter op te stellen maar er spookt wel vanalles door mijn hoofd. Ik ga maar even niet op Google zoeken.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    dr. Google is een slechte raadgever... beter van niet

6. Maybebaby82

Morgen om 15.30 uur kan ik al langskomen voor de echo.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dat is al snel! Veel succes voor morgen alvast!

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    maybebaby fijn dat je morgen al terecht kunt voor een echo!!

hier aan het aftellen ;) nog 6 dagen werken!! morgen en vrijdag nog en dan volgende week nog maandag, woensdag, donderdag en vrijdag en dan verlof :D

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybebaby sjonge toch weer even schrikken lijkt me inderdaad.. nou hopelijk valt het allemaal mee en had de kleine er vandaa gewoon niet zoveel zin in. Fijn dat je morgen al terecht kunt voor de echo. Alvast veel succes!

Hier vanmiddag een flink stuk gewandeld (in mn eentje ;)) Eerst deed het echt ontzettend pijn aan mijn liezen, maar dat ging al vrij snel over en kon ik lekker stevig doorstappen ;) Sinds ik weer thuis ben een gevoelige onderbuik.. haha zou het wat helpen? Vanavond na het eten nog maar eens een stuk wandelen met manlief en daarna lekker ontspannen in bad!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat we snel erg goed nieuws van je horen Babywens!

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh maybebaby dat is wel fijn dat je morgen al terecht kunt! wat een gedoe met je werk.pff... Mijn baas heeft overigens ook nog niks laten weten maarja heb er ook nog niet zon behoefte aan..

@petra, wat fijn dat finn t op deze flesjes.goed doet!

@jeskejes, alles.goed meid? Ik hoop t...

@babywens, heb je niet al kilos ananas op en liters bitter lemon haha.. Pfff respect voor jou, je geduld word erg op de proef gesteld.. Hoe is lennart eronder?

@de rest.. Sorry ben nog zo moe.. Probeer iedereen bij te houden maar ben net bijvoorbeeld alleen maar even beneden wezen eten en ik ben kapotmoe! Sinds vrijdag 13uur niet meer beneden geweest.. Heel gek..

12. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Cass haha ja heb dus echt van alles al geprobeerd ;) Bitter lemon gedronken.. fiezelefozelen.. wandelen.. nu dan weer even ontspannen in bad, tjah het mag allemaal niet baten :( Dank je wel! Vind eht ook erg lastig hoor, dat wachten.
    Lennart vind het ook behoorlijk spannend.. gaat elke dag braaf naar zijn werk, maar om het uur vraagt (smst/belt/skypt) hij wel even of ik al wat voel en of ik al weeën heb haha net alsof ik hem dat niet meteen zou vertellen :p hij is er stiekem ook veel mee bezig en vind het ook behoorlijk lang duren!

13. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ maybebaby, succes morgen met de echo!! bij mij konden ze met 26 weken niet vertellen hoe de baby lag (jij bent wel al 2 weken verder) maar bleek dat ik veel vruchtwater had alleen kon ze dat wel voelen??. en met 27 weken was het ineens wel te voelen hoe de kleine lag, waarschijnlijk net een beetje raar gedraaid gelegen. Hoop dat dit bij jou ook gewoon het geval is. wel ff schrikken hoor, ik ga voor je duimen dat alles goed is!!

@ Petra, Wat fijn dat Finn nu wel uit de flesjes drinkt alleen wel lastig dat je niet weet waarom hij huilt. Hoop dat jullie hier snel achter komen.

@ Cass, o wat rot dat je zo moe bent, net nu je eindelijk na dat lange wachten van je mooie meid kan genieten en dan voel je je zo rot. Hoop dat je je snel beter voelt meid, het is niet niks wat je hebt moeten doorstaan tijdens en na de bevalling (jij was toch degene met het vele bloedverlies??)

@ Babywens, je houd ons (en jezelf) wel in spanning hoor!!

@ alle dames op het wachtbankje, Succes, het wordt tijd voor weer een paar nieuwe zwangere dames hoor!!

@ alle dames die het vervelende traject doorgaan van moeilijk zwanger worden (weet ff niet hoe ik het anders moet benoemen) dikke knuffel een succes, blijf voor jullie duimen

@ iedereen die ik vergeten ben , sorry....

Hier alles nog zijn gangetje, morgen weer voor controle naar de vk, gaat nog steeds zo snel allemaal !!!
    Gelijk ff de foto's van mijn 1e project (boxkleed) op de naaimachine spammen hoor. (overigens 1e keer dat ik uberhaubt achter een naaimachine heb gezeten hahaha)

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Netjes gedaan hoor. Mooi!

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel mooi boxkleed en knap zeg dat je dat zelf maakt!

hier duik ik lekker me bedje in, morgen weer werken! weer een dagje afstrepen naar mijn verlof :D welterusten!!

16. Maybebaby82

@Zwndel mooi gemaakt! Lang mee bezig geweest?
    Vorige week woensdag heb ik nog tussendoor controle gehad en toen voelde ze dat het hoofdje beneden lag, dus een beetje gek dat ze dat nu ineens niet meer kon voelen. Was trouwens wel een andere vk. Mijn vriend komt eerder uit zijn werk en is erbij, wel zo fijn. Nu maar proberen te slapen. Ik laat morgen weten hoe het is gegaan. Droom fijn!

Ps Net de 'Blije doos' (wat een naam) uitgepakt, superleuke en handige cadeaus!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen..alles goed hier. Nog wel moe maar komt wel goed. Met moeders gaat t langzaam stapje voor stapje vooruit gelukkig.

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @jeskejes gelukkig dat het stapje voor stapje gaat met je ma

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vannacht goed geslapen. Maar 1x hoeven plassen... en om 7.00 uur pas wakker geworden.

Heeeeeerrrrlijk

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen...
    Jeskejes, fijn dat je moeder langzaamaan vooruit gaat!
    Mayke, fijn dat je een ker wat beter hebt geslapen :D

Cass, vervelend dat je steeds zo moe bent :( maar ook niet vreemd natuurlijk ;)

Hier drukdrukdruk deze week... Vriendlief heeft late dienst endat resulteert altijd in weinig online zijn hahah :) Verder voel ik me eindelijk weer wat fijner... Afgelope nweekend heeft er goed ingehakt ;)

Fijne dag allemaal meiden!

Deel Deze Pagina