Nou we zijn net terug van de 20 weken echo. na 20 min moesten we een rondje gaan lopen omdat de baby niet wilde draaien en met zijn kont naar boven lag dus ze kon de voorkant niet zien. toen we terugkwamen was het kind nog niet gedraaid, mijn navel zat daardoor in de weg en ze had het vermoeden dat ik iets minder vruchtwater heb dan "normaal". hierdoor kan je slechter beeld hebben. ze wilde nu dat we volgende week terugkwamen maar dan zijn we op vakantie dus nu kunnen we eind vd week naar het ziekenhuis voor een extra echo. ik helemaal in de stress natuurlijk maar die vrouw verzekerde me ervan dat alles er tot nu toe goed uit zag alleen dat ze in de 20 weken echo alles nalopen en dit kon niet door de ligging van de baby en ev door vruchtwater. *zucht* wel een opluchting maar het klinkt zo zwaar dat je terug moet voor een echo.....
Petra wat balen zeg dat de kleine er niet goed voor lag nu weet je nog niets eigenlijk, maar volgens de gyn zag het er goed uit, daar moet je dan maar vanuit gaan toch? ga duimen dat jullie kleine eind van de week wel goed ligt en dat jullie met een heerlijk gevoel op vakantie kunnen gaan! Casss laat je weer hoe is het gegaan? babytjuhh hopelijk jij ook op roze deze maand! ga voor je duimen meis!! Nanon wat kl*ten zeg die hoofdpijn, ik heb zelf al een aantal jaar migraine, en dat is echt niet grappig! neem aan dat het bij jou geen migraine is? hebben ze vast al wel naar gekeken denk ik? hopelijk heb je nu geen last meer, ook niet van de bijwerkingen van de medicijnen! gisteren weer een buikfoto gemaakt, wilde ik ff met jullie delen
nanon; wat naar dat je zo'n hoofdpijn hebt. hopelijk kan de arts je verder helpen. Kim; balen dat je ongi bent geworden. Petra; Jammer dat de kleine met de billetjes de verkeerde kant op lag. Hopelijk ligt de kleine de volgende keer wel goed. wat een spanning zeg. Cass; vertel vertel!! Babytjuhh. Ik ben heel hard aan het duimen voor je. en dank je voor je lieve woorden. Iedereen trouwens. delilah. wat groeit je buik lekker Ik zit op dag 21 met vloeien. het lijkt wel minder te worden.
Jee, wat een herkenning in jouw verhaal!! Ook ik heb al jaren ontzettend veel hoofdpijn, zeker 15 jaar, elke dag! Ik heb ook al van alles geprobeerd!! Ontelbaar vaak bij de huisarts geweest, scans gehad in het ziekenhuis, second opinion in het Erasmus in Rotterdam. Ook allerlei medicijnen. Dus ook Tramadol en oa amytriptelinne. Niks helpt! Ook geen pijnstillers! Heb alle alternatieven geneeswijze gedaan die je je maar kan bedenken! Van iriscopist tot magnetiseur en van acupunctuur tot orthomoleculaire arts! Niks, maar dan ook niks helpt! Vorig jaar heb ik 4 maanden een revalidatietraject gevolgd. Best intensief! 3x per week naar het revalidatiecentrum waar ik fysio en ergotherapie kreeg en gesprekken met een psycholoog en maatschappelijk werkster. Ook dit helaas zonder resultaat! Kortom, ik ben ook geen stap verder Wens je dus heeeeeel veel sterkte!! Weet hoe vreselijk het is!!
@ Petra: Wat in het vat zit verzuurt niet meis! Wel jammer dat je beebje niet meewerkte vandaag. @ Cass: Hoe was ie!? @ Jesse: ik duim voor je dat je snel weer verder kunt. @ Nanon: Niets is vervelender dan voortdurend hoofdpijn. Na een bezoek aan de hoofdpijnpoli bracht een bril met lage sterkte bij mij uitkomst. Ik hoefde gelukkig niet aan pillen ofzo. Sterkte meid. @ Delilah : Mooi buikje !!!
Vandaag weer bij de fysio geweest. De mate van mijn BI was zodanig, dat ze me afraadde om nog hele dagen te werken. Zeker gezien mijn buikgroei en de resterende duur van mijn zw-schap. Ook moet ik na 2 uur werken minimaal 15 minuten helemaal plat. Ik heb net na het eten e.e.a. naar mijn werkgever op de mail gezet. Hij zal er niet blij mee zijn, maar ik ga nu voor. Morgen ook functioneringsgesprek op het werk... ik ben benieuwd
@ Mayke, wauw wat een mooie buik joh! en die zelfgemaakte spulletjes zijn ook super!! Morgen ook maar een duidelijk aangeven hoe je er over denkt want je hebt gelijk hoor, jij en je beebje gaan nu voor! en de fysio zegt het ook niet om jou of je baas te pesten toch! bij mij zijn de zorgen een beetje weggetrokken...baal gewoon ontzettend dat ze twijfelt over mijn vruchtwater. was even op google aan het kijken maar kan ook niet echt vinden wat het voor consequenties kan hebben. ik wacht dus maar braaf af @delilah, mooie buik joh!!
wat leuk zeg die spulletjes die je maakt. Vraagje we zijn nu met deel twee bezig van dit forum onderwerp maar ik moet heel moeilijk doen om hier te komen jullie OOK. eerst zoeken dan naar laaste pagina dan dubbel klik kom ik hier dan weer laatse pagina. is er een makkelijkere manier???
Maak je niet te druk erover meis, komt vast allemaal goed! De Fysio bedankt het ook niet... mijn baas moet zich er maar bij neerleggen. Ik kan er ook niets aan doen..
Wat een mooie buiken delilah en mayd! die zijn echt niet meer te verstoppen hoor haha.. @Petra, he wat balen.. kan me voorstellen dat je zit te balen.. Het is al spannend genoeg en nu moet je nog langer wachten!! Maar het komt vast allemaal helemaal goed! Nou bij ons stond het kindje recht op. Dus helemaal goed voor het onderzoek. 2 niertjes, hersentjes, 10 vingertjes, geen klompvoetjes, lipjes mooi gesloten dus geen hazenlip. tong zien bewegen. ruggengraat mooi recht en huid eroverheen.. 2 oogjes en een neusje.. Middenrif gezien, ribben. hartje boven middenrif en maagje onder... pff wat ze allemaal wel niet zien.. super knap! maar allemaal goed nieuws dus!! Ook gezien wat het word maar omdat collega ook hier op zit houd ik dat geheim.. dat horen jullie rond 26 november!! Kindje zat lekker te duimen en de gehele tijd met de handjes tegen het gezicht aan. Ze wilde graag een 3d foto van het gezichtje op de cdrom voor ons zetten maar dat was helaas niet mogelijk. Na meerdere malen schudden met mijn buik kreeg ik alleen een mooie foto van een middelvinger!! Nou bedankt! haha.. Dus gezichtje niet goed gezien maarja.. Een hele blije toekomstigge mama hier i.i.g.
Ik ga altijd naar mijn eigen profiel.. dus door op mijn naam te klikken rechtboven naast welkom. Dan doe ik statistieken, zoek alle berichten van Casss en dan klik ik mijn laatst getypte berichtje aan.. dan weet ik dus meteen waar ik gebleven ben met lezen
zo doe ik het ook cass! Hier gaat het wel iets beter, die pillen waren heftig waqs de hele middag leip! en hondsberoerd, de hoofdpijn kwam een uurtje geleden opzetten dus gelijk oparacethamol genomen en gaan liggen en nu is het weg.... weet niet voor hoelang! maarja volgens de ha is het pappen en nathouden!
Petra, balen dat ze niet alles konden zien, vrijdag maar weer proberen en weinig vruchtwater is niet erg zolang het kindje goed groeit toch? cass mooi dat allen goe d was!
Cass, wat super dat alles erop en eraan zit!! haha en geweldig dat je dan een middenvinger krijgt!! Zag je bij jullie baby ook zo goed alle botjes? Ons frummeltje was ook aan het duimen! grappig om te zien hé?! Hielp dat rammelen met je buik? ik stelde dat ook voor aan die vrouw maar ze was al erg gefrustreerd omdat onze baby de zoveelste was die, die dag verkeerd lag dus ze zei alleen dat het niet zou helpen. Pff..oke...dan niet! @nanon, wat rot van die hoofdpijn zeg! (sorry had er helemaal overheen gelezen!) over dat vruchtwater; van wat ik heb begrepen, ook van mijn vriendin die arts is, is het niet erg als je iets minder vruchtwater hebt zolang de nieren maar goed werken en het maagje gevuld is. Dat was bij mij het geval dus dat is al een opluchting. Verder was de baby ook goed gegroeid en lag het op schema. afwachten dus...(daar ben ik zo goed in...not) Mayke, succes morgen meid!