In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Doe maar kalm aan Dreamer... fijn dat je je iets beter voelt nu.

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ maybebaby, nogmaals succes vandaag!!!
    Ik vond het ook al zo'n rare naam "blije doos"
    Ik liep toen met die doos over straat en toen kreeg ik een opmerking van 2 bouwvakkers: "kijk die heeft een blije doos" dus ik terug "nou mijn doos is straks helemaal niet zo blij hoor!!" je had hun gezichten moeten zien hahahaha

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    whaahahahahaha Zwendel, da's een goeie!!!

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha Zwendel, lekker adrem! Hadden ze nog wat terug te zeggen of stonden ze perplex door jou opmerking? :D

@maybebaby, succes vandaag meid, het zal vast meevallen! Vaak maken de opmerkingen van de vk je ongeruster dan nodig is maar het is wel goed dat ze het willen uitzoeken!

@mayke, wat heerlijk dat je goed hebt geslapen!

@Cass, bizar he dat je dan zo'n tijd niet beneden bent geweest en dan ineens wel! Wacht maar tot je straks naar buiten gaat..dat is ook zo bizar!

@babywens, ik ben 's nachts natuurlijk wakker om te voeden maar dan kijk ik altijd even of ik nog geen sms van je heb. hihi
    Hoop dat jullie kleine man niet lang op zich laat wachten!

@dreamer, lekker rustig aandoen hoor! Voor je het weet ren je jezelf voorbij.

@hier.....gaat het nu weer goed. Gisteren echt een k*t dag gehad en alleen maar gehuild. Finn was zo onrustig en was steeds aan het huilen omdat hij honger had. (waarschijnlijk had hij last van een regel-dag)
    Het enige wat ik gisteren heb gedaan is hem troosten, voeden, kolven, troosten, voeden, kolven.
    De borstvoeding lijkt terug te lopen dus eigenlijk moet ik vaker kolven..terwijl ik dit al om de 3uur doe...*zucht*

's morgens heb ik een bakje cruesli op..en dat was het...heb geen tijd gehad om iets anders te doen dus op een gegeven moment heb ik brullend Jeroen gesproken dat ik dit niet meer trek. Dat stomme kolven breekt me gewoon op. dus we gaan nu overstappen op flesvoeding.
    maar ja...ik voel me mega schuldig en heb het idee dat ik Finn te kort doe en faal als moeder én Finn is heel onrustig als hij uit een flesje heeft gedronken dus we geven hem nu weer via dat spuitje borstvoeding maar dat kan straks niet meer met flesvoeding...
    dus wat is dan wijsheid....:( :(

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je kunt toch rustig BV afbouwen en KV opbouwen?

Niet bang zijn dat je je ventje te kort doet hoor! Elke druppel BV is meegenomen! Je hebt het iig geprobeerd.

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Petra je hebt echt geprobeerd meis. Je doet het goed,!!!
    Mayd fijn dat je zo lekker geslapen hebt.
    Maybebaby. Hopelijk is er niks aan de hand
    Dreamer wel goed op jezelf passen hoor.
    Cass. En hoe bevalt het om weer beneden te zijn. Is niet zo raar dat je zo moe bent als je zoveel bloed hebt verloren.en ook mama bent geworden
    Jeskejes fijn om te lezen dat het beter gaat met moeders? Hoe gaat het met jou en je cyclus?
    Zwendel haha leuke opmerking
    Babywens. Oh waar blijft hij nou

7. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Hee Petra je hebt echt je uiterste best gedaan door te gaan met bv en Finn heeft het als prima start meegekregen, meer kan je niet doen. Het is moeilijk te bepalen hoe je verder wil met de voeding want alles en iedereen geeft je een ander advies. Luister vooral naar je eigen gevoel. Jij en Jeroen kennen Finn en weten wat het beste voor hem is.

Zwendel grappige opmerking haha
    Jeskejes fijn dat het beter gaat...wanneer is je NOD?
    Babywens waarom geen bib berichtje tot nu toe?! Is het zover?

Hier beginnen de zenuwen een beetje op te spelen, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vincent is ook nuchter en zegt dat het alleen een check is voor de zekerheid en ik me geen zorgen hoef te maken. Hij komt zo naar huis en is bij de echo, dat is fijn.

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zwendel haha super goeie inderdaad ;) Ik had hun gezicht wel eens willen zien :p

@xxpetra haha en tot nog toe geen sms van babywens hoor :p Ik hoop elke keer dat als ik 'snachts naar de wc moet dat mijn vliezen dan breken ;) maar nee, zelfs dat niet. Hoe bevalt het 'snachts voeden? Hoe vaak komt Finn?
    Wel vermoeiend dat kolven, lijkt me. Ach meis.. je moet gewoon even jullie draai vinden en dan komt het vast helemaal goed!
    Je moet ook doen waar je jezelf goed bij voelt! Maar waarom moet je dan eigenlijk zoveel kolven? Komt Finn niet standaard om de 2 a 3 uur? (ik ben nog een groentje, heb geen idee hoe dat allemaal precies in zijn werking gaat :p)

@Jesse Ik weet het ook niet :( haha hij zit veel te lekker bij mama binnen..

@Maybebaby sorry vannochtend nog geen tijd gehad om een bibberichtje te plaatsen :p Het is helaas nog steeds niet zover..Veel succes bij de echo!

Vannochtend weer controle gehad bij de verloskundige.. mijn bloeddruk was nog steeds even hoog, dus moest
    mezelf goed in de gaten blijven houden! Voor de rest urine mooi schoon, dus ze gaan er ook niks aan doen.
    Maandag moet ik weer terugkomen voor controle. Dan ben ik 41+1 en gaan ze ook inwendig onderzoek doen en als het
    kan eventueel strippen.. 41+3 (volgende week woensdag) moet ik dan naar het ziekenhuis voor ctg +echo en dan word
    de inleiding pas besproken.. pff het kán dus nog heel lang duren, maar hoop echt dat de kleine uit zichzelf komt! (en gauw :p)

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Petra, meid je hebt het geprobeerd... Als je het zelf niet meer trekt zal je kindje ook niet gelukkiger worden ;)

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik duim met je mee dat ie zich snel meldt Babywens!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jouw kleintje bekijkt het gewoon goed babywens..
    Tis veel te koud om naar buiten te komen ;)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahahaha... da's een goeie!

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Weer even een kort berichtje, ben nog steeds niet helemaal beter. Zag heeeellleee mooie foto's voorbij komen van dramaqueentje: Wat een prachtig meisje hebben jullie zeg!
    @casss: Anne is ook echt een plaatje :)

Verder heb ik het even niet zo goed gevolgd, sorry!
    Semenanalyse uitslag was binnen, niet heel veel beter geworden. Blijft dus nog spannend wat ze volgende week gaan zeggen.

Ga dit topic nu weer beter bijhouden ;)

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel meis!!!!

15. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Gelukkig is alles in orde! Beeb loopt een klein weekje voor op schema maar alles binnen de curve. Heeft al lekkere bolle wangetjes en was druk aan het trappelen en wiebelen tijdens de echo. Ook vruchtwater wel iets meer dan gemiddeld maar niets zorgwekkend. We hebben weer mooie foto's meegekregen :)
    Morgen nog even bloedprikken voor zwsuiker maar volgens echoscopiste is die kans niet zo heel groot. Ben zo opgelucht!
    En gelukkig ook weer (heel knap) de verleiding om te vragen wat het wordt kunnen weerstaan hihi

Vanavond lekker een zalmpje uit de oven maken en dan nog even bij schoonouders op de koffie.

16. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    @babywens
    jee je bent al 4 dagen over je bevallingsdatum heen. dat hoor je niet veel.
    ik hoop voor je dat het niet al te lang mee duurt rn dat je dan lekker van je kleintje kan genieten, wel fijn dat je urine schoon was.
    wat is strippen?

@xxpetra
    het lijkt mij ook maar het beste om dan flesvoeding te geven. als jij het niet meer trekt dan is het ook niet goed voor je kindje.
    hij went denk ik vanzelf wel aan flesvoeing en het is tegewoordig ook heel gezond..
    gewoon doet wat je hart je ingeeft.
    succes

@zwendel
    hahahaha die was ech grappig ja.
    mooi kleed heb je gemaakt. ik ga zelf me dekbedjes maken, ik heb stof gekocht en van die beren opprintjes.. moet me wel lukken denk ik haha.

@ mayd
    hoe gaat het allemaal bij jou?
    las dat je wel lekker had geslapen en maar 1 keer moest plassen.

@hier haha

Vandaag zijn we naar 3 winkels geweest om even rond te snuffelen wat er allemaal op de baby markt is.
    Gouda: Babypark was inderdaad niet veel. het was wel leuk om te kijken maar wel erg duur.
    toen zijn we naar spijkenisse gegaan naar de baby dump daar was het bijna het zelfde. wel veel leuke nijntje dingen.
    en tot slot waren we hier in rotterdam geweest bij de babystore daar was ik al een keer geweest en daar hebben ze heel veel en ook tot eind december leuke aanbiedingen. kinderkamertjes voor maar 600 euro helemaal compleet.

bijna naar de vorloskindige ben zo benieuwd zeg! over 2 weekjes.. kan niet wachten :)

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat alles goed was maybebaby!
    En mooie fotootjes zijn nooit weg toch :D

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier weer een hele drukke dag gehad, dus kom ff langs om naar jullie te zwaaien :D vanavond helaas ook weer weg, morgen weer werken en morgenavond verjaardag dus denk dat ik niet eerder weer kan reageren dan zaterdag! dames fijne avond en morgen ook een fijne dag, en tot zaterdag :D *zwaai zwaai*

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Maybebaby, wat fijn dat alles in orde was! Als de baby voor op schema loopt zou je toch zeggen dat ze de baby juist goed had moeten voelen, maar misschien als je veel vruchtwater hebt dat je het dan niet goed voelt.. Hihi je weet in ieder geval wel dat als je vliezen breken je een zwembad kan creëren ;)

Waar zijn alle buikfoto's trouwens...ben zo benieuwd!

@Jesse, hoe gaat het met jou?
    @babyliz, balen dat je nog niet helemaal beter bent meid! en wat naar dat de zaadtest nog niet heel goed is. Is het wel iets beter dan de vorige testen of is er geen verschil?

@babywens, als je borstvoeding geeft komt de kleine vaak om de 2,5 tot 3uur in het begin. als de kleine niet aan de borst kan drinken maar je wilt wel borstvoeding geven dan moet je op de tijden dat je de kleine voed ook kolven.
    In eerste instantie denk je..oh dat doe ik even maar met voeden ben je al zo 20 minuten verder, wij houden Finn 15 minuten omhoog omdat hij anders wat spuugt en dan leg je hem op bed en ga ik kolven wat ook 15 minuten duurt. Je bent dus zo een uur verder (als het mee zit) en tegen de tijd dat je alles hebt opgeruimd en de borstschilden van de kolf hebt schoongespoeld kan je een uurtje zitten en dan begint het hele circus weer.

Hoe hoog was je bloeddruk nu dan? Bij dramaqueen hebben ze toch om die reden de bevalling ingeleid? Vervelend dat ze dat bij jou niet doen joh, zeker omdat je het zo graag wilt!
    Zie je er tegenop om met 42 weken ingeleid te worden of heb je liever dat het spontaan begint?

@ Delilah, *zwaai* terug! Jij bent wel een bezige bij zeg! Waar haal je de energie vandaan ;)

Vanmiddag zijn ze van het cb langsgeweest. Finn weegt nu 3260gram dus hij is in een week 160gram aangekomen. Keurig dus en dat geeft de burger weer wat moed dat we alles niet voor niks hebben gedaan met voeden.

20. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeeeehhh 20 weken!!!!!!!!!!!!! nu echt op de helft!!!!!!!!!

morgen 20 weken echo.. gelukkig al om 8:45!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina