@Dreamer haha jaa ik zet straks gewoon een super slim kindje op de wereld ik zou ook lekker terugkruipen in de buik van mams als dat zou kunnen.. brr het is hier zoo koud @Maybebaby fijn dat alles in orde was.. toch weer een geruststelling en je hebt nog even heerlijk kunnen spieken @Gucci tjah leuk is anders, maar het kan zelfs nog anderhalve week duren Bij het strippen probeert een verloskundige de vruchtvliezen los te maken van de baarmoedermond. Dit kan alleen als je baarmoedermond al wat verweekt is en je minimaal 1 cm ontsluiting hebt. Leuk joh, dat je bijna naar de verloskundige mag @xxpetra dus je kolft af (tijdens het voeden) voor de volgende voeding? Maar als je kindje nou wél aan de borst wilt drinken en je wilt dan eens afkolven omdat je een keer weg moet, wanneer doe je dat dan? hahah Hoe kolf je trouwens? Met een apparaat of met de hand? Met de hand lijkt mij echt geen doen, volgens mij ben je dan echt uren bezig.. tjah eht neemt wel veel tijd in beslag, dat voeden! Mijn bloeddruk was nu 135/86.. zodra het boven de 90 komt, dan is het écht niet goed. Hij is dus wel hoog, maar nog wel onder de 90. Ja klopt, dramaqueentje hadden ze wel ingeleid wegens een te hoge bloeddruk. Nouja ik moet zeggen da tik antuurlijk enorm nieuwsgierig ben en het ook wel behoorlijk beu, maar wil toch het liefst op de natuurlijke manier bevallen (en gewoon lekker thuis ) Dus ik hoop dat de kleine voor maandag komt.. strippen hoeft voor mij ook niet persé hahah
@mayD: dankjewel, Knuffel terug! @maybebaby: fijn dat alles er goed uit zag, dat is toch weer een geruststelling @petra: Nee scheelde niet zoveel. Eerste keer was de score rond de 5, tweede keer was het 1.8 en nu 2.3. De eerste test waardoor we zijn doorgestuurd was dus gewoon nog het beste, terwijl die al slecht was. Fijn dat Finn het goed doet wel een enorme klus dat voeden op deze manier zeg, respect! @babywens: ik blijf voor je duimen dat jullie uk snel komt! Wat een geduld moet je opbrengen zeg..
Even snel @babywens, sterkte nog eventjes (nogmaals) ik hoop echt dat hij zich wat eerder laat zien!! @Babyliz, weer op de feiten gedrukt.. bah!! ik hoop dat de eerste behandeling wat op schiet. toch iets waar jullie naar uitkijken denk ik. jullie wondertje komt er wel!
Petra fijn dat Finn aangekomen is!! Is de moeite niet voor niks Goeiemorgen.. Nanon, spannend... Jij hebt nu je echo!!
Wat een rust hier... Gister en vandaag een knalpositieve ovutest gehad, dus dat klopt aardig met de echo die begin deze week gedaan is. Mn cyclus wordt dus 31 of 32 dagen, dat is gelukkig alweer een stukje korter dan de vorige 2 keer! @pip: Ja, we houden ook hoop. Kijk wel uit naar behandeling als het iui wordt, als het ivf wordt helemaal niet. Vind dat echt eng en weet niet of we dat meteen zouden willen. Hoe gaat t nu met jou? @Nanon: ben benieuwd hoe je echo was!
haha, euhmm even denken hoor.. Je kunt eerst kolven en dat dan aan het kindje geven maar je kunt ook wat je in de koelkast hebt staan opwarmen en dat geven en daarna kolven. Je krijgt zo ook een voorraad in je koelkast en als je veel hebt kan dat de vriezer in. (dat kan je dan ook gebruiken als je een keer weg wilt) Ik kolf elektrisch, met de hand leek me eeuwen te duren en een handkolf schiet volgens mij ook niet op dus daar ben ik niet aan begonnen. Je kunt een kolf kopen maar bij de kraamzorg of thuiszorg kan je er ook een huren. Dat is ongeveer 2euro per dag.
@ babyliz, wat houdt dat iui precies in? Ivf is het terugplaatsen van een eitje die buiten de baarmoeder is bevrucht toch? Wat rot dat deze test ook niet veel beter was. Nog even een weekje volhouden en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! @Jeskjes, hoe gaat het nu met je moeder? en met jou? @babytjuh, ik zag op fb dat je weer in Nl bent, ben heel benieuwd naar je vakantieverhalen!! @Mayke, afgelopen nacht wat beter kunnen slapen of was het weer bagger? @babywens, jou hummeltje vind het allemaal nog prima bij zijn moeder! Zie je op tegen het strippen? @Pip, hoe gaat het met jou? @Cass, weer wat meer op de been? en hoe gaat het met Anne? @Nanon, hoe was de echo? spannend he die 20 weken echo!! Konden ze zien wat het wordt? euhmm...hoop dat ik niemand vergeten ben..
Vannacht gelukkig aardig geslapen, maar ik verrek nu van de pijn... ik zit er vandaag even helemaal door.
Mayd wat vervelend meis dat je overleg pijn hebt. Hopelijk is het morgen minder. Petra mooi dat Finn is aangekomen. Zie je wel dat je het goed doet. Babyliz. Wat kl.te voor jullie dat de uitslag niet beter was. Ben benieuwd wat ze volgende week zeggen. Nanon vertel vertel!!! Maybebaby mooi dat alles nog goed gaat Deliah doe wel een beetje rustig meis.
Jee wat is het stilletjes vandaag! Ik heb vandaag 2x bloedgeprikt voor zw suiker, in de loop van volgende week zal de uitslag bij de vk bekend zijn. Nadat we de mooie echo gisteren hebben gezien maak ik me niet zoveel zorgen meer dat er iets aan de hand is. Babytjuh hoe was je vakantie? Nanon hoe was de echo, ik hoop alles goed? Babywens...bib? @de rest...nog leuke weekendplannen? Wij hebben voor de verandering eens een keer helemaal niks, heerlijk! Vanavond onderuit TVOH kijken. Fijne avond!
Dit weekend hier ook geen plannen, alleen morgenavond bij mij ouders eten voor de wekelijkse broodmaaltijd
@ Nanon, vertel hoe was de echo!!! Gisteren weer op controle geweest en alles nog steeds goed. onze kleine man ligt nu al 4 weken met zijn hoofdje naar beneden dus mag van mij zo blijven liggen..en hij groeit goed. Ijzerwaarde geprikt en deze was ook goed, bloeddruk 130 / 65 dus ook in orde en weer 9 ons aangekomen. dus al met al was de vk weer erg tevreden en over 3 weken weer terug voor controle. Alleen vergeten te vragen of ik nog een groeiecho krijg dom dom dom. Ach over 3 weekjes maar even vragen dan. Verder alles rustig hier. Morgen lekker uit eten omdat mijn vader gisteren jarig was dus das wel lekker en gezellig. verder lekker het hele weekend niks doen. Oja vandaag nog wel ff wezen shoppen voor het trouwen 5 december. Ik had via internet wel een zwangerschapsjurkje gekocht en vandaag van mijn vader een paar mooie laarzen erbij gehad. Kon het niet laten om het even te showen aan mijn vriend en die was gelukkig wel helemaal enthousiast hahaha. de enige opmerking die ik kreeg "je hebt alleen wel een dikke buik he zou je niet eens afvallen" grrr etterbak!!!
Wat leuk dat je al een setje hebt voor de 5e! Verder natuurlijk erg fijn dat alles met jou en de kleine ook goed was. Tja, mannen hahahaha
Mooi dat je bent geslaagd voor je outfit voor de 5de. Heerlijk dat het nog steeds goed gaat met de beeb Mayd hoe is het met de pijn vandaag? Maybebaby fijn dat je minder ongerust bent. En dat het goed gaat. Ik ben net terug van de sportschool. Ga even ontbijten en douchen. Verder weinig spannends op de agenda staan.
Hoi meiden Ik ben inderdaad weer in nl...maar ben gelijk weer druk Vanavond of morgen ga ik proberen alles bij te lezen en te reageren... Wat een klus haha Fijne dag! Liefs
Dames wil even doorgeven dat t deze ronde ook niet gelukt is. Rode duivels hebben zich laten zien. En hoe... Ben er ff klaar mee. Dames veel succes, plezier nog. Dikke knuffel en hoop dat t allemaal goed gaat met julie en de kleine beebjes. En dat de nog-niet zwangere ook snel in blijde verwachting mogen zijn. Groetjes Jeske
@ Jeske: dikke knuf meis... misschien was het deze maand ook allemaal een beetje teveel voor je? Nogmaals dikke knuf.
dames, ik ga ook binnenkort weer goed bijlezen en reageren.... nu ff geen zin in door een flinke verkoudheid waarbij mn rug en borst constant zeer fdoen van t hoesten. Ook dochterlief al honderd keer ondergeproest, maar gelukkig heeft die wat meer weerstand dan mama momenteel (met dank aan de borstvoeding). Paar nachten terug al bij de huisartsenpost geweest omdat ik er bijna in bleef, en ga denk maandag maar langs mn huisarts (als ik langs mag komen...). Zou je antibiotica krijgen voor een kou die al ruim 2 weken duurt en die je zelf niet kan verslaan doordat je weerstand en energiepeil momenteel nul komma nul is? Bang dat ik het niet lang meer ga trekken zo. Helpt antibiotica uberhaupt bij verkoudheid??? Anyway, ik meld me binnenkort weer, maar voor ik ga MOET ik nog even reageren op de foto van Anne: Casss, wat een moppie, dotje, plaatje, en wat een heerlijke wangetjes!!!!! Genietze!!!1