In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @petra: ja dat klopt. Bij iui worden de 'beste' zaadjes (voorzover die er zijn) in de baarmoederholte gespoten, zodat ze al wat verder op weg worden geholpen. Dus geen heel ingrijpende behandeling (tenzij je wel hormonen moet spuiten), maar ook geen heel hoge kans op zwangerschap.

@jesse: ja ik ben ook heeel benieuwd. Hoop dat we eindelijk te weten komen waar we aan toe zijn.

@mayD: Dikke knuffel! Balen voor je dat je nog een aantal weken moet met deze pijn..

@babytjuhh: Welkom terug meis! Doe rustig aan, ben benieuwd naar je vakantieverhaal ;)

@jeskejes: Ach.. hele dikke knuffel! Jammer dat je het helemaal zat bent. Kan me voorstellen dat het heel frustrerend moet zijn als alles in orde lijkt te zijn met jullie en je toch maar niet zwanger wordt. Maar geef de moed niet op!!

@dramaqueen: Beterschap! Voor zover ik weet wordt verkoudheid veroorzaakt door een virus en helpt antibiotica alleen tegen bacteriën. Dus een dokter zal niet alleen bij een verkoudheid antibiotica voorschrijven (ook omdat antibiotica vaak meer klachten veroorzaakt dan oplost ;)) Maar kan geen kwaad om naar de dokter te gaan en ff te checken of het inderdaad 'alleen' een verkoudheid is.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dramaqueentje: beterschap meis...

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier weer bib melding.. nog steeds :( Heb even niet de puf om bij te lezen, maar wilde het even melden!
    Succes allemaal en een fijn weekend!

4. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Jeske veel sterkte meid...we hopen je snel weer terug te zien als je daar weer aan toe bent.

Babywens over een weekje ben je 100% zeker mama..probeer daar maar aan te denken.

Hier een luie dag, pas net klaar met een uitgebreide douche. Nu even een boterham eten en dan naar de stad om wat dingen te halen (sokken en boxers voor vriendje, felicitas box, luchtje etc.)

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kun je je man niet ff vragen om de kleine eruit te roepen!

Ik leef met je mee meis.

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Dramaqueentje. Beterschap. Misschien kan je tabletjes krijgen voor het hoesten maar weet niet of dat kan met bv.
    Jeskejes. Heel begrijpelijk dat je er even klaar mee bent. Toch hoop ik je snel terug te zien hier. Dikke knuffel. En ik duim dat het met moeders ook steeds beter mag gaan.
    Babywens. Hij heeft het gewoon veel te goed bij je. Nu al.:D
    Mayd. Ik hoop voor je dat de weken nu snel voorbij vliegen.

Ik heb lekkere citroen kwarktaart gemaakt Jammie

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoo even rustmomentje, dus zal eens reageren ;)

@babyliz Dank je wel voor je geduim.. misschien geeft hij er gauw gehoor aan ;) Inderdaad ik moet behoorlijk wat geduld
    hebben (en dat heb ik al zo weinig hahah) dus hij stelt ons behoorlijk op de proef, die kleine.
    En had je vandaag weer een knalpositieve ovutest of is je eitje gesprongen? Fijn dat je cyclus een stukje korter is dan de vorige twee keer! Ik blijf ook voor jou duimen.. dat je toch gauw een mooie positieve test in je handen mag hebben!

@xxpetra zoo wel een gedoe dat kolven :) haha je moet er ook je aandacht wel bij houden denk ik zo.. en doe jij nog iets van stickertejs plakken op je borst zodat je weet welke je als eerste moet gebruiken? :p hahah dat hoorde ik van mij moeder, die deed dat vroeger :p Wel fijn dat je elektrisch kolft.. is toch stuk makkelijk en sneller. Voel je je soms niet zo'n melkkoe? LIjkt me best apart zo'n apparaat aan je borsten ;)
    Ik heb geen idee hoe het strippen voelt.. de één zegt dat je er bijna niks van voelt en bij de ander is het weer behoorlijk pijnlijk, scheelt waarschijnlijk ook weer per vrouw. Zie er toch wel beetje tegenop en hoop zo dat hij vandaag of morgen geboren gaat worden, zodat het niet nodig is ;)

@MayD Hoe gaat het v andaag met je? Balen dat je er gisteren doorheen zat.. hopelijk gaat het weer wat beter! hahah we hebben echt werkelijk waar alles al geprobeerd.. ik zal eens zeggen dat manlief straks even hard moet roepen, je weet maar nooit ;)

@Maybebaby82 haha sinds Petra en Cass bevallen zijn is het inderdaad een stuk rustiger, dat is mij ook opgevallen :p
    En inderdaad.. over een weekje ben ik gewoon mama :) Dat moet ik maar goed in mijn achterhoofd houden ;)

@Zwendel fijn dat alles weer goed was op de controle :) Leuk dat je kleren en schoenen gevonden hebt voor 5 december en antuurlijk dat je aanstaande mannetje het ook leuk vind (is toch wel belangrijk he? ;))

@Jesse hoe gaat het met jou? Oehh ik heb best wel zin in een stukje taart hoor ;) hahah! ahh inderdaad... positief bekijken, hij heeft het nu al super goed bij mij!

@babytjuh Blij dat je weer terug bent of mis je het? Ach je hoeft niet alles terug te lezen hoor, dat is behoorlijk wat denk ik zo ;) Helemaal als je het zo druk hebt!

@Jeskejes ach meis toch :( Het was ook zo'n spannende maand voor je en dan weer deze teleurstelling :( Ik snap heel goed dat je wat afstand neemt van het forum, kan begrijpen hoe moeilijk dat voor je moet zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk mag je moeder gauw uit het ziekenhuis en heb jij straks eens uper mooie positieve test in je handen!!

@dramaqueentje heh bah, vervelend dat je zo verkouden bent :( En niks helpt ook? Ik weet niet of je antibiotica daarvoor kunt krijgen, wie weet is het wel beginnen bronchitus ofzo?

8. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog maar een keer naar de HAP geweest vanmiddag...

luchtwegen enorm geirriteerd en als het ware ontstoken... heb ik PREDNISON gekregen :$. Een weekje, en dat betekent bijna 2 weken kolven en bv weggooien :x:(.

Er was me daar trouwens een kindje aan het hoesten, zo'n blaffende hoest zeg maar. Ik als kersverse moeder natuurlijjk benauwd dat het ventje kinkhoest heeft..... heb ff een filmpje ervan opgezocht en het klinkt heel anders, maar toch.... ff in de gaten houden...

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dramaqueentje... aan de prednison nog wel! Heftig. Hoop wel dat het goed helpt.

@ babywens: vandaag is de pijn natuurlijk weer erger dan gister... doorbijten, doorbijten, doorbijten.. het is niet anders

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh dramaqueen dat is heftig! Pff wel knap als je dan de bv weer op kunt pakken.. Dan moet de kleine dus 2 weken op kv?
    Voordeel is dat je man dat mooi kan doen snachts.. Kun jij n keer doorslapen haha..

Babywens ik zal vanavond is een ontsluiting/weeen aan kaarsje aansteken..

Ga vanavond denk lets get married kijken.. Honeymoonquiz dus eigenlijk
    Miss. Dat vriendje er mee over te halen is haha..

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik ben er weer :D drukke dagen gehad, en nog een druk weekje voor de boeg, maar dan eindelijk VERLOF!!! heb er zo'n zin in!!
    dinsdag hebben we nog een groeiecho, fijn weer even naar ons ukkie kijken :)

vandaag de allerlaatste dingetjes voor ons ukkie opgehaald, en ook direct maar ff in elkaar gezet ;) de box staat nu ook en de wieg staat op slaapkamer! dus dat is verder allemaal klaar nu, zal binnenkort eens foto's plaatsen kunnen jullie het ook allemaal ff zien ;)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd hoe het er bij jullie uitziet Delilah! Veel plezier dinsdag!

13. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Darmaqueen jee Prednison geven ze niet zomaar, dan heb je het toch wel flink te pakken. Hopelijk knap je snel op, sterkte hoor.

Cass hoe was de tv show...is je vriend meteen op zijn knieen gegaan na het kijken? Wij hadden net ook kleine discussie over trouwen. Hij wil liever helemaal niet, maar als het dan toch 'moet' gewoon gratis op een maandagmorgen, maar ik wil graag een bruiloft met alles erop en eraan. Heb al gezegd dat ik me aanpas en we het dan kleiner houden, gewoon met naaste familie en een paar vrienden...maar hij wil nog steeds niet echt meewerken helaas.

Delilah ik ben benieuwd naar de foto's! Ben je blij met t resultaat?

Wij vandaag thuis. Vincent is druk met plinten leggen en ik met wassen, strijken, administratie etc. Saai dagje dus.

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Maybebaby ik ben zeker tevreden met het resultaat ;)
    lekker rustig dagje dus vandaag, ook wel een keer fijn toch?

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haaaj,
    Ik meld me ook weer even :)
    Nogal druk gehad afgelopen dagen maar heb wel wat mee zitten lezen met jullie!
    Vandaag was mijn uitgerekende datum. Dat is toch wel vreemd hoor;)

@babywens, kom op meis over een paar dagen ben je sowieso mama! Ik kan me niet voorstellen dat ze je tm zondag laten doorlopen want vaak nemen ze je door de weeks op om het in te leiden.
    Haha, ja melkkoe voel ik me idd nogal eens. Zeker als je met beide toeters op je borsten zit ;) of als je 's morgens wakker wordt en je bh drijfnat is en de koffiepads ook doorweekt zijn of nog leuker...als Finn huilt en ik van onder de douche kom en de melk eruit spuit bij het horen van het huilen..haha.
    Gisteren heb ik een tepelhoedje gekocht op advies van een vriendin die kraamhulp is. Ik heb met Jeroen afgesproken dat ik het een week geef en anders is het echt klaar! Dan heb ik alles geprobeerd.

@Delilah, leuk zeg!! ben erg benieuwd naar die foto's!

@dramaqueen, jeetje dat is wel balen! Dan heb je het flink te pakken. Laat je maar lekker vertroetelen door je man!

@Cass, hoe gaat het met je en met Anne?

@maybebaby, geef het even wat tijd...Jeroen dacht er precies hetzelfde over en uiteindelijk is hij helemaal omgedraaid en ging hij ineens op zijn knieën.

@iedereen, waar blijven de buikfoto's en babyfoto's?!
    Ben zoooooooooooooooooooo benieuwd!!

16. zwendel

zwendel Niet meer actief

Iemand trouwens nog iets van Nanon gehoord? ze had volgens mij een vrijdag de 20 weken echo?

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah leuk hoor, ben ook erg benieuwd naar de fotootjes!

@dramaqueentje zo dat is geen grapje zeg :( Hopelijk knap je er snel van op!

@xxpetra klopt, heb net gehoord dat ze zaterdag en zondag zoiezo niet inleiden.. dus ik hoop dat ze het dan donderdag of vrijdag gaan doen. Nouja hetl iefste hoop ik natuurlijk dat hij vannacht geboren gaat worden ;) Ben het zo ontzettend beu!

haha ja kan ik me wel voorstellen :p Lekker he, al dat merk dat alle kanten op spuit haha ;) Oké, ik ben benieuwd. HOpelijk lukt het met tepelhoedje wel.. zou wel fijn zijn he?

Zo bizar dat het vandaag pas je uitgerekende datum is.. haha en je hebt Finn gewoon al 2.5 week!

Ik ben alle opmerkingen en medelijden echt stront beu :p haha ik weet dat het allemaal lief bedoeld is, maar word er helemaal gek van.. ' Ben je nou nog steeds zwanger'? Wanneer komt de kleine er eindelijk eens uit'? Net alsof ik daar wat aan kan doen. grrr als het aan mij had gelegen was hij er allang :(

Ik merk ook echt dat ik er helemaal doorheen zit nu.. dat wachten breekt me echt. Maargoed, nóg even volhouden inderdaad. Ovver een week ben ik zoiezo mama :D

18. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Idd zwendel niks meer van Nanon gehoord. Hopelijk heeft ze geen slecht nieuws gehoord

19. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik heb Nanon even een privé berichtje gestuurd.

20. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babywens. Kan me goed voorstellen dt je er klaar mee bent. Wanneer moet je voor controle?
    Petra. Is toch ook wat spuitende borsten. Wel mooi dat het op Finn reageerd.al is het voor Jou iets minder denk ik.

Deel Deze Pagina