In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Op verzoek van Petra:
    Buikfoto 28w 3dgn. Op de foto valt het mee maar in 't echt vind ik het een flinke toeter hoor! Zelfs mijn moeder roept 'kind wat ben je dik' ...bedankt ma ;)

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Nou dat is toch een hele mooi buik. Ik vind van wel

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik vind het een mooie buik hoor Maybebaby!

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jeeeh, eindelijk weer een foto!!
    Mooi buukje Maybebaby!
    haha charmant he als anderen je erop wijzen dat je een dikke buik hebt. Wees er maar trots op hoor!

Oh jee, ik hoop dat er niks aan de hand is met Nanon en dat ze het gewoon ontzettend druk heeft!

Jesse, hoe gaat het met jou? Is de citroëntaart op? :D
    Het gevulde speculaas is bijna op...hij roept ons gewoon...eet mij!!

Babywens, laat ze maar lekker lullen hoor! Je hebt een prachtig vooruitzicht dat je bijna mama wordt! Ik kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent en dat je, je dagen niet meer weet door te komen. Heb je ook zoiets van ik ga niet te ver weg voor het geval dat?
    Wanneer heb je nou je afspraak bij de vk? 41+3 toch? Ik ga hard voor je duimen dat ze dan zeggen...kom morgen maar terug dan gaan we je inleiden! Tenzij het strippen helpt natuurlijk. spannend allemaal joh!
    En laat je niet gek maken door bevallingsverhalen. Ja, het doet pijn..maar je zit zo in je eigen wereldje en je bent zo gefocust om de kleine eruit te krijgen dat je echt geen tijd hebt om daarbij stil te staan. Het is voor de man vervelender omdat hij niks kan doen voor je.

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra dat is inderdaad wel vreemd dat je nu uitgerekend was, terwijl jullie mannetje er al is ;)

Zwendel hoop ook maar dat er niets met Nanon aan de hand is!

babywens kan me voorstellen dat je die opmerkingen wel een keer zat bent! ik hoop dat jullie ukkie zich gewoon snel aandient, maar wat je zelf ook zegt erg lang zal het niet meer duren ;) succes meis!

Maybebaby mooie buik! van je moeder moet je het maar hebben he ;)

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jesse ik moet morgen weer op controle. Dan gaan ze ook inwendig onderzoek doen en als het kan ook strippen!

@maybebaby mooi buikje meis!

@xxpetra ahhh heb je geen stukje speculaas bewaard voor mij? hahahah lekker joh! Ik zou die ook zo in één keer op kunnen eten. Mén wat heb ik een ongezonde vreetbuien zeg.. en dan vooral chocola jammie!!

Nee dat heb ik eigenlijk niet.. ik gá er juist nog elke dag opuit ;) Gisteren nog naar Vlissingen gereden (toch weer zo'n 25 minuten van huis vandaan :p) gewoon om er even lekker tussenuit te zijn. Mochten de weeën beginnen of mijn vliezen breken dan gaan we gewoon weer lekker op het gemakje naar huis (nouja als je vliezen gebroken zijn is dat denk ik niet oz lekker op je gemakje, maar die breken toch meestal 'snachts :p)

Ik heb morgen om half 5 afspraak bij de vk.. die gaat dan inwendig onderzoek doen en eventueel strippen en inderdaad met 41+3 (woensdag dus) afspraak met gynaecoloog.
    Jaa joh inderdaad. Ik zie er eigenlijk ook niet echt tegenop, omdat ik gewoon niet weet wat ik kan verwachten! En iedereen kian het inderdaad, dus ik ook ;) zo denk ik altijd maar!

Wel verlies ik sinds gisteravond meer slijm en heb af en toe een krampje, dus wie weet wordt hij wel gauw geboren. Ik kreeg net een smsje van mijn moeder die heel de tijd denkt dat hij vandaag/vannacht geboren gaat worden. nOu laten we hopen dat ze gelijk heeft hahaah :p

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babywens heel veel succes morgen. Hopelijk heeft jou moeders gelijk en komt hij vannacht.

Heb nog geen bericht van Nanon.

Petra nee we hebben nog 2 stukjes liggen maar die gaan zo op. Hihi

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hoi! Hier alles goed met mij en anne.. Druk met kraamvisite.. Kom niet echt toe aan t forum..

Maybebaby.. Helaas hij ging niet op zijn knien haha.. Tja..

Hihi ook al bij de november mamas gezecht maarruuhh.. Jeuhh babywens deze week worden jullie mama en papa!!!

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Babywens, hoe ziet dat slijm eruit?
    Is het wat dikker en klonteriger? Dan kan het zijn dat je delen van je slijmprop verliest.
    Wat zenuwslopend dat je morgen pas om half 5 je afspraak hebt zeg..kunnen ze zulke dingen niet 's morgens vroeg inplannen, hihi
    Hoe laat heb je woensdag je afspraak?
    Ik hou mijn telefoon in de gaten voor bubby nieuws :cool: :D

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Cass haha ja het einde is in zicht.. nog maximaal zo'n 6 dagen denk ik (aangezien ze niet op zaterdag en zondag inleiden) Ik ben ontzettend benieuwd!! :D

@xxpetra één of twee keer echt een sliert slijm verloren (zit alleen geen bloed bij) voor de rest gewoon doorzichtig, maar wel wat dikkig (ieuww :p) Ohhjaa ook echt pas laat he? grrr voor de rest zaten ze helemaal vol, dus kon helaas niet eerder. Ben benieuwd of er van binnen al wat gebeurd is ;) (zal me niet verbazen als alles nog potdicht zit :p)

Ik weet nog niet hoelaat ik woensdag de afspraak heb. Ze (ziekenhuis) bellen me morgen of dinsdag om de afspraak te maken.. hahah ik zal je zeker smsen als er wat gaande is.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: nog steeds BIB of roert zich al wat bij jou!?

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha helaas.. hier wéér bib melding ;) moeders had ongelijk!

vanmiddag half 5 naar de vk en pleasee laat me gestript kunnen worden ;) (en dat het ook helpt natuurlijk haha :p)

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ga voor je duimen dat je gestript gaat worden meis!!!

14. zwendel

zwendel Niet meer actief

Succes vandaag babywens!!! hoop voor je dat het lukt!! wel een pokke tijd zeg, hoop dat woensdag lekker vroeg is dan hoef je niet de hele dag af te wachten pffff

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Succes babywens!

16. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Babywens nog maar 3 uurtjes geduld en dan weet je meer...succes!

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ja en vind het echt super spannend, hoe stom :p hahah
    Je hoort ook zoveel verschillende verhalen over strippen. De één vind het écht behoorlijk pijn doen en de andere voelt er bijna niks van (hopelijk hoor ik bij die laatste ;)) ben ook benieuwd of mijn bloeddruk nog steeds wat aan de hoge kant is.. Gelukkig gaat manlief mee, dat is al weer een hele tijd geleden en vind dat toch altijd wel fijn!

18. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    babywens heel veel succes!!
    hopenlijk doen ze er iets aan en kunnen jullie de baby gauw in jullie armen sluiten!!

casss/petra/dramaqueen hoe gaat het met jullie kindjes?? is het moederschap wennen?? of is het echt iets natuurlijks?? groeien ze goed?? en hoe gaat het met jullie??

mayd ben jij na babywens de volgende die gaat bevallen?? hoe gaat het met jou?? met je gezondheid?? kun je het een beetje volhouden??

jesse meid hoe gaat het met jou?? heb je een beetje rust of nog niet lekker in je vel??

pip en babyliz hoe gaat het met de onderzoeken?? hebben jullie een beetje rust of is het alleen maar stressen??

zwendel hoe gaat het met je?? en je zwangerschap??kwam een boxkleed tegen van jou..woww heel erg mooi gemaakt hoor!! maak je veel zelf??

maybebaby las dat je een echo had gehad omdat je bang was dat er iets met jullie kindje was...pff wat schrikken!! maar wat fijn dat er niks aan de hand was en dat jullie kindje het goed doet!! hoe voel jij je??

jeskejes wat fijn dat het met je moeder een stukje beter gaat!! hoe gaat het met jou?? balen van je ongi zeg!! ga je nu naar de ha??

delilah hoe bevalt verlof?? kom je nu aan jezelf toe of moet er nog veel gebeuren voor de bevalling?? hoe gaat het met je??

dreamer meid wat ga jij hard zeg!! hoe voel jij je?? weten jullie al wat het gaat worden??

gucci zo meid dat is lang geleden!! en wat zie ik je bent zwanger!!! woww van harte gefeliciteerd!! hoe voel jij je??

mick meid hoe gaat het met je?? en met je zwangerschap??

nanon hoe gaat met je??? zo te lezen word je hier gemist!! hoe was de echo??

ik heb niet alles terug gelezen (ga ik nog wel doen) dus sorry als ik iets over het hoofd heb gezien!!
    de vakantie was super!! het heeft ons alle 2 maar ook samen goed gedaan!! we weten weer wat we aan elkaar hebben en we hebben goed kunnen praten!!
    2 weken heb ik echt rust gehad..geen stress in mijn lichaam..en ik ben weer in nl en ik merk dat ik weer een btje onrustiger word!
    ik moet naar mijn lichaam luisteren en vooral snel aan de bel gaan trekken als het weer minder gaat worden!!
    we hebben 2 weken in alle rust geknuffeld ;) laat ik het zo zeggen ik ben niet met zwanger worden bezig geweest...wist zelfs niet eens welke dag ik zat!! of het raak is?? denk het niet...hoe raar dat misschien ook klinkt...we hebben genoeg (best vaak) geklust maar kan me niet voorstellen dat het raak zal zijn!!
    mocht het inderdaad niet raak zijn dan willen we 1e een btje gaan sporten, ik een beetje afvallen en mijn man een heel stuk minder gaan roken en drinken...mocht dat niet helpen dan gaan we in febr naar de ha...tot die tijd klussen we vrolijk verder en gaan we zien wat het gaat worden!!
    ik heb sinds vorige week een Iphone dus ik kan nu ook veel makkelijker gaan reageren hier als ik bijv op mijn werk ben..dus ik zal hier de komende tijd veel meer zijn!!
    meiden zoals altijd moet ik nu weg...half 4 mag ik weer gaan werken!!
    hele fijne dag nog!!
    liefs

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babytjuhh: wat fijn om te horen dat jullie vakantie goed is bevallen en dat je een helder hoofd hebt gekregen. De voorwaarden voor een stabiele basis is er, nu kijken hoe het met de rest gaat.

Hier gaat het (nog)... pijn wordt steeds erger, maar daar is niks aan te doen... mijn enige hoop is dat ik niet overtijd ga lopen, maar dat ze zich op tijd meldt. Ik weet nu al dat ik het lichamelijk en psychisch niet ga redden tot aan de 40 weken...

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Nog een half uurtje babywens!
    Ik heb geen idee wat ze precies doen met strippen maar ik denk dat het er ook wel aan ligt wie het doet. Toen ik tijdens de bevalling steeds inwendig onderzoek kreeg en ze het laatste randje probeerde weg te duwen van de ontsluiting voelde ik er bij mijn eigen vk bijna niks van terwijl de vk van het ziekenhuis hardhandiger was en dat was veel gevoeliger.
    Gewoon duidelijk aangeven als het niet fijn voelt als ze je gaat strippen!

@Mayke, wordt de kleine meid niet gehaald als je over de 40 weken gaat? (ivm de pijn die je hebt)
    Wat naar dat je nog zo'n pijn hebt!

@babytjuh, heerlijk joh dat jullie zo tot rust zijn gekomen op vakantie! Beginnen de lange werkweken nu weer of is het nu wat rustiger?
    Moederschap bevalt goed hoor, niet alles is natuurlijk en voelt soms wat onwennig omdat je (ik dan) in het begin onzeker bent over of je het wel goed doet maar het voelt wel heel natuurlijk allemaal.

Hier drinkt Finn sinds vanmorgen aan de borst (met tepelhoedje)
    Ik ben nog steeds verbaasd.
    Finn is wel wat onrustiger en huilt wat meer dus ik weet niet of hij wel voldoende binnenkrijgt. Met een flesje zie je natuurlijk precies wat hij drinkt. Maar goed, hij drinkt aan de borst en dat is al heel wat! Mocht hij de komende dagen zo huilerig blijven en zijn plasluiers lopen terug dan ga ik weer terug naar de fles.

Deel Deze Pagina