In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat mooi dat Finn aan de borst drinkt nu! Hopen dat het goed blijft gaan nu.

De vorige keer bij de VK kreeg ik te horen dat ze niet zo snel stappen ondernemen om e.e.a. te versnellen... donderdag gaat mijn moeder mee en ik hoop dat ze ff haar mond houdt en mij mijn woordje laat doen... Mijn moeder meent zich altijd goedbedoeld met gesprekken te bemoeien. Ik kaart het donderdag gewoon aan dat mijn limiet m.b.t. pijn langzaam aan het komen is c.q. langzaam aan is bereikt.

2. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!!

Ik had het inderdaad even druk.. en mijn comp deed raar...

Vrijdag 20 weken echo gehad, opzich was alles goed.... alleen heeft onze ZOON een te dik buikje en daarvoor worden we doorgestuurd naar het umcg( groningen) voor nog een echo, het is niet iets om ons zorgen over te maken ( doe ik natuurlijk wel) het kan allen betekenen dat we een groot kindje krijgen en daarvoor krijgen we nog een meting in het zh. mocht het wel zo zijn dat het buikje te groot is( verlosjkundige zei dat het ook kon wezen dat hij net gegeten had of een volle blaas had en zijn buikje uitzette) dan krijgen we meer echo's om de groei bij te houden en dan denk ik zelf dat ik eerder moet bevallen..... verder was onze zoon helemaal gezond en zat alles er op en er aan...

vrijdag om 9 uur moeten we in het zieknhuis zijn, vind het retespannend!!!

3. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja, verder liep de groei in lengte normaal en gewicht was ook normaal.... 24 cm en 365 gram.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Nanon. Een zoon, wat mooi!

Extra controles is nooit erg. Hoop dat het inderdaad is wat de vlos zei (veel gegeten).

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nanon leuk zeg een zoon!! en fijn dat alles er op het dikke buikje na goed uitzag, het buikje is vast ook niets, maar wel fijn dat ze het ff goed in de gaten houden!

Petra fijn zeg dat Finn nu ook uit de borst drinkt!

Babywens spannend zeg meis, hopelijk ben je ondertussen gestript! en hopelijk heeft het dan ook effect!

babytjuh ik heb nog geen verlof ;) ik moet nog 3 dagen werken deze week, dan heb ik wel eindelijk verlof :D
    fijn meis dat de vakantie fijn was, en dat jullie lekker hebben genoten, ik duim toch echt voor een mooi cadeautje voor jullie als aandenken aan de vakantie!

hier morgen weer naar de Vk, dan hebben we de liggingsecho! ben erg benieuwd hoe het met ons ventje is, of hij nog steeds zoveel voorloopt op schema ;) en misschien kan de VK vertellen hoeveel hij ongeveer gaat wegen! ik ben benieuwd ;)

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xxpetra ohh wat fijn dat FInn aan de borst drinkt zeg :) Ja lastig dat ze blijven huilen en je eigenlijk niet weet wat er aan d ehand is... zijn het geen krampjes? ook moeilijk om te bepalen lijkt me of de kleine genoeg binnen heeft gekregen, kan je inderdaad niet meten!

@nanon fijn dat de 20 weken echo opzich goed was.. tjah een dik buikje wil inderdaad nog niet zoveel zeggen. HOpelijk had hij gewoon net lekker gegeten en zat zijn buikje letterlijk vol ;) Toch snap ik het wel dat je je wat zorgen maakt hoor, maar moet je echt niet doen! Wij hebben toen ook zo in spanning gezeten en uiteinedelijk bleek het niks te zijn en veel vaker voor te komen!

@Delilah oehh leuk.. morgen weer een echo ;) kunnen jullie weer lekker kijken naar de kleine :)

Nou net naar de verloskundige geweest en had 2 cm ontsluiting!!! Dus ben gestript :) haha nouja het was absoluut géén fijn gevoel maar heel erg zeer deed het gelukkig ook weer niet! heb ook nog één of ander spuitflesje gekregen die ik leeg moet spuiten in mijn achterste whahah dit schijnt de baarmoeder nóg weker te maken. Ik hoop zo dat het helpt en dat ik geen stripweeën krijg.. zei ze ook nog: het kan zijn dat je weeën krijgt die kunnen ook wel 4 uur aanhouden, maar uiteindelijk weer verdwijnen.. dat zijn dus strip(nep)weeën.. nou pfff dat hoop ik toch niet hoor! Hopelijk wordt onze kleine man vannacht of morgen geboren ;)

Ik hoop het echt anders gaan ze pas volgende week maandag inleiden.. dan ben ik 42.1 weken en dat vind ik niet fijn om zo lang door te lopen hoor :( Maarja zondag doen ze niet aan inleiden en ze laten hier vrouwen écht doorlopen tot de 42 weken voordat ze pas gaan inleiden..

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens mijn duimen draaien op volle toeren (doen ze overigens al 2 weken :p) haha ik hoop echt dat het nu niet meer lang duurt meis!!
    mocht het zover zijn alvast héél veel succes!

8. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @babywens: Woehoe eindelijk gestript. Hopelijk heeft het resultaat, je hebt nu wel lang genoeg gewacht. Kan me denk ik wel voorstellen dat je alle goedbedoelde vragen inmiddels spuugzat bent. Ik duim nog wat harder nu!
    Thanks dat je ook voor mij blijft duimen;)Hopelijk heeft dat ook snel resultaat. Had na die 2 ovutests geen test meer gedaan, ben er maar vanuit gegaan dat ie wel ergens gesprongen is rond die tijd. Ben er niet zo heel erg meer mee bezig eigenlijk.

@delilah: Leuk, ben heeel benieuwd naar de foto's! Veel plezier vast bij de echo morgen, toch leuk dat je jullie kleintje nog even kan bekijken.

@babytjuhh: Fijn dat het relaxed was meis! Probeer dat gevoel vast te houden :) Zag dat jullie nu zelf wat 'gezonder' willen gaan leven, ik wilde nog wel ff zeggen dat als je vriend minder/niet meer gaat roken/drinken, dat pas na 3 maanden te merken is aan het sperma. Maar dat is sowieso iets wat een huisarts of gynaecoloog als eerste zal vragen, dus is goed om vast mee te beginnen :)
    Het gaat verder wel goed hier met onderzoeken, er valt niet zo heel veel meer te onderzoeken ;) Donderdag horen we wat ze verder gaan doen en wat de volgende stap is voor ons (qua behandeling enz), dus dan weten we meer :)

@nanon: Wat leuk een zoon! Gelukkig zag alles er verder goed uit.. Wel even spannend van het buikje, maar maakt je niet te druk. Goed dat ze t extra gaan controleren, succes!

@petra: Wat fijn dat Finn nu toch aan de borst drinkt. Hopelijk kan je dat volhouden zo. Succes met alles iig!

9. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babywens. Ik hoop dat de bevalling gaat beginnen.ik duim heel hard.
    Nanon. Fijn dat ze toch nog even verder kijken. Leuk een zoon!
    Petra. Mooi dat Finn nu wel wil drinken.
    Babytjuhh. Welkom terug. Heerlijk datje even kon bijkomen op vakantie.

10. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    @babytjuhh

hoii, zeker lang geleden.
    ja ik ben zwanger:)
    ik heb het zelfde gedaan als jij. ook heel rustig aan en gerelaxed op vakantie ( 2 weken turkije) helaas toen ook niet gelukt. (was wel ziek daar) en veel antibiotica gehad laatste jaar) toen dacht ik nou na 10 maanden zal het heus wel niet in een keer raak zijn nu, dus ben ik gaan sporten!! ik was in 1 maand 5 kilo agevallen. en helemaal niet op mijn ei gelet en alles laten gaan. en ja hoor die maand was het raak:) wij blij natuurlijk. (totaal onverwacht) maar ik vond het zo raar we hadden alles gedaan. op ze kop, ovulatie testen, veel eieren eten verzin het maar. en niks hielp en dan doe je niks en dan ben je zwanger. ik zit nu wel met een half jaar abo maar dat komt wel goed.
    ik zou gaan sporten en lekker laten gaan miss helpt het jou ook..
    met mij gaat het wel goed ik ben alleen misselijk en moe.. eet heel weinig over het algemeen. volgende week eerste echo ben zo benieuwd..
    hoe is het verder met jou?

@mayd
    jeetje ik hoop dat de pijn wat minder word.. en dat je idd niet langer hoeft te lopen dan nodig.

@babywens
    ik hoop voor je dat het strippen nut heeft gehad en dat je kleintje er snel aan komt..

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik vind dat zo krom babywens.. Hier is 41 eigenlijk al max.. Dat daar zo verschillend mee omgegaanword.. Maar al 2cm.. Jeuhh! Kindje is onderweg! Hoop dat je nu bezig bent :)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh Babywens, ik hoop zooooo dat het nu eindelijk op gang komt!!!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Nanon, fijn dat alles goed was! En ja je zorgen maken doe je toch wel... Hoop dat er vrijdag niks aan de hand blijkt ;)

Pff hier mogen we donderdag... Ben echt strontzenuwachtig en daar wordt ik niet bepaald vrolijker van :) Is steeds wel iets waarvan ikdenk van het klopt niet, kan niet goed zijn:) Andere moment heb k iets van et zal allemaal vast goed zijn... Hormonen in combi met spanning ofzo...

Nu zo maar aan t werk en vanavond uit eten met de meiden... Niet echt veel zin mja... Hopelijk komt dat nog ;)

Fijne dag allemaal :D

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kop op Dreamer, zal vast allemaal meevallen! Ik weet nog wel dat ik strontnerveus was voor de 20 weken echo. Het hoort erbij meis.

En vanaamp zie je misschien tegen het etentje op, maar voor hetzelfde geld wordt het reuzegezellig!

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    helaas :( dan maar weer een bib melding.

Gisteravond om half 12 begonnen de weeën, ze kwamen om de 6-8 minuten en hielden een minuut lang aan, dus wij dachten en hoopten dat het eindelijk begonnen was! haha helemaal vol adrenaline konden we niet slapen en hebben we de 'contraction app' gedownload en bijgehouden.. tegen half 2 wilde ik toch proberen om te gaan slapen.. allemaal vals alarm, want vannochtend waren de weeën weer verdwenen :(
    Mén wat is dat k*t zeg.. wél vannochtend mijn volledige slijmprop verloren, daar was geen twijfel over mogelijk! Hopelijk zet het vandaag toch nog verder door, want word hier helemaal gek van!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kom op BIB! Het wordt echt tijd dat je eruit komt!!!

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Kom op wijffie!! Jullie ventje komt er vandaag of morgen echt wel aan hoor!! Sommige zeggen dat die slijmprop niks zegt maar mijn vriendinnen hadden hun kindje allemaal binnen 2 dagen na het verliezen van de slijmprop (ik ook)
    En die weeën zijn alleen maar gunstig om de baarmoedermond nog weker te maken, zodat als de echte weeën straks beginnen het hopelijk allemaal wat sneller en soepeler verloopt!
    Moet je vandaag nog op controle om te kijken of je al meer ontsluiting hebt?
    Oeee ik vind het zo spannend voor je!!

@Cass, goodmorning..jij was er vroeg bij vandaag!
    Hoe gaat het met je?

@Nanon, een zoon!! gefeliciteerd!
    Fijn dat ze voor de zekerheid toch even een echo maken voor het dikkere buikje maar het is wel super om te weten dat je, je daar geen zorgen om hoeft te maken.
    Kan het misschien zijn dat je verder bent dan ze eigenlijk dachten in de zwangerschap?

@dreamer, spannend joh! ik vond de 20 weken echo ook erg spannend maar het is zo bijzonder!

@mayke, haha je moeder gewoon de mond snoeren donderdag ;)
    Maar ik zou als ik jou was idd heel duidelijk aangeven dat jou grens inmiddels een eind is bereikt!

@delilah, nog een paar daagjes en dan heb je verlof!!

@hier, Finn heeft het drinken aan de borst weer gestaakt...mannen ;) dat begint nu al. hihi
    Ik blijf het wel 'aanbieden' maar hij is soms zo driftig (van de honger) dat het niet lukt en er overal melk zit behalve in zijn mond :)
    Afgelopen nacht hebben we echt slecht geslapen, want hij had zo'n last van krampjes dat we steeds rechtop in bed zaten als hij begon te huilen. (hij huilt dan heel zielig...en hard..)
    Vandaag maar weer eens een voorraad luiers inslaan, want die gaan er snel doorheen.;)

Wat zijn jullie plannen?

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xxpetra jaa inderdaad! Vind het ook wel weer fijn dat ik die verloren ben, toch weer extra teken van aankomende bevalling. Ik lees ook veel op internet dat meiden snel bevallen zijn nadat ze de slijmprop, na het strippen verloren zijn.. dus we blijven hoop houden dat hij nog uit zichzelf komt!
    Nee ik hoef helemaal niet meer op controle bij de verloskundige,, morgen natuurlijk nog ctg+echo in het ziekenhuis en misschien dat ze dan weer inwendig onderozek doen? Ik weet het niet precies, maar mocht de kleine niet uit zichzelf komen, dan word ik waarschijnlijk 5 december ingeleid.. dus nog even volhouden!

Ohhohh wat een boefje is Finn toch he? En nu maar overgaan op flesvoeding of nog even volhouden? Is wel hele strijd zo he? Ahh wat zielig dat hij krampjes heeft :( LIjkt me echt niet leuk helemaal omdat je er zelf niks aan kunt doen he.. haha die luiers gaan wel hard zeker? Fijne dag vandaag hoor en geniet lekker van de kleine vent!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Precies, ik ga mams ff de mond snoeren.

Wat naar dat Finn zich zo zielig laat horen. Ik hoop dat die staking van tijdelijke aard is en dat ie toch nog aanpakt. Zo niet, je hebt het in ieder geval geprobeerd Petra!

20. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ babywens, spannend hoor, wel je slijmprop kwijt dus hoop dat het snel weer begint. Je zal ondertussen wel een keer op zijn van de zenuwen. duim voor je dat alles lekker snel doorzet en dat je de kleine snel vast kan houden!! *knuf*

Deel Deze Pagina