In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb al een uur lang weeën en er zitten echt al behoorlijke heftige tussen.. ga zo maar eens de vk bellen en kijken wat zij er van zegt ;) haha ik hoop het zo.. 30 november, toch nog mooie datum en nog in de maand november :p

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Erg mooie datum meis! *duim duim*

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

whowhoooeee babywens, zet 'm op wijffie!!!
    Je bevalling is zeker begonnen als ik je bericht zo lees!
    dat je nog de puf hebt om hier te reageren terwijl je al een uur heftige weeën hebt ;)
    Voor het geval dat je hier nog kijkt zometeen...wat zei de vk?

@ dramaqueen, hoeveel kolf jij ongeveer?
    Als ik 10 a 12 minuten kolf heb ik tussen de 160 en 180ml. (die hoeveelheid komt grotendeels van mijn rechterborst want links geeft niet zoveel)
    Misschien komt het bij jou wel dat het iets minder is doordat je nu medicijnen slikt.

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah heb al bijna 3 uur weeën, kwart voor 7 begonnen ze ;)
    Maar het is ook zo maf, want tussen de weeën door voel je je prima he.. maar zodra er eentje begint :S
    De vk zei dat ik over uurtje nog maar eens terug moest bellen.. is nog maar het begin van de bevalling zei ze ;( haha peet hoe heb je het ooit vol kunnen houden joh :p
    Nog tips om de weeën goed op te vangen? Welke houding? kan er moeilijk eentje vinden..

5. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet em op baaby wens!! en geniet ondanks de pijn van dit moment!!

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Yay babywens, ik hoopte al zoiets te lezen :) Heeeeell veel succes, eindelijk gaat je (on)geduld beloond worden:D Zet m op!

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    #3307 Babyliz, 30 nov 2011
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
    Dank je meid! En natuurlijk zijn er veel mensen die zwanger worden omdat ze het loslaten of zich focussen op andere dingen. Maar aan de andere kant zou het bij ons geen enkele zin hebben gehad. Manlief rookt nooit en drinkt echt nauwelijks, dus soms kan je er ook gewoon zelf niets meer aan veranderen helaas :( Maar hoop natuurlijk dat het bij jullie snel helemaal goed gaat komen door wat 'gezonder' te gaan leven! Succes meid!

@delilah: Fijn dat alles goed was met de kleine! Hihi een klein hoofdje is alleen maar fijn idd ;)

@pip: Toch een ei gesprongen dus gelukkig. Je weet maar nooit he meid, niet de moed opgeven. Maar ik snap dat je er niet zoveel hoop bij hebt... Ik heb na de eisprong ook wel eens steekjes, geen idee waardoor. Maar dat kan dus wel inderdaad.

@dramaqueentje: Fijn dat je goed nieuws hebt. Succes bij de huisarts, of als je al geweest ben: Wat zei de ha?

@petra: hoe is t nu met Finn, nog steeds huilen?

@mick: Leuk een meid!! :)

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    vk is net geweest en heb nog maar 3 cm ontsluiting.. haha dus maar 1 cm extra in 3 uur pffff hoe pittig. En mijn vliezen zijn toch niet gebroken haha kan wel elk moment gebeuren zei ze.. En ze dacht dat ik vandaag wel zou gaan bevallen :) FIJN!! Nu opschieten maar ;)

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Yes, is iig wel goed nieuws dat ze dacht dat je vandaag gaat bevallen. Zet m op met die andere 7 cm.. arme jij. We denken aan je hoor :)

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@babywens.

Hij komt eraan!! Zet em op!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ babywens: heb je een yogabal? Die kan verlichting geven... of anders op het toilet zitten. Ook op ellebogen en knieën zitten en je buik relaxed laten bungelen kan een fijne houding zijn.

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Babywens, je moet aan Lennart vragen of hij voor je wil gaan staan of zitten. dan kan je over hem heen hangen. Zeker als de weeën gemener worden vond ik dat heel fijn. Jeroen wreef dan over mijn rug heen.Zelf vond ik het ook fijn om over iets heen te hangen wat lager is dan jijzelf, dus bv je bed, een tafel of wasbak o.i.d.
    In het begin vond ik het fijn en verlichting geven om net zoals Mayke zegt, op de wc te gaan zitten en dan heen en weer te wiegen. en je kan ook in de foetushouding gaan liggen met een pittenzak of kruik tegen je buik of rug aan.

Wat voor weeën heb je? en om de hoeveel minuten komen ze?

Verkijk je niet teveel op de cm's hoor, dat kan straks ineens heel snel gaan, zeker als je vliezen gebroken zijn.
    Gaat de vk ze niet voor je breken? Dat zorgt er wel voor dat het opschiet.

Zet 'm op hé!!! Jullie knulletje is onderweg!

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babyliz, nee helaas...Finn heeft het drinken aan de borst nog steeds gestaakt.
    Hoe gaat het met jou? Jij hebt een dezer dagen toch een afspraak waarbij jullie horen wat de verdere behandeling wordt?

@Pip, die steekjes kunnen ook tijdens en na je eisprong zijn, dat is volgens mij zelfs verschillend per cyclus.
    Ik duim voor je!

@Mick, wat leuk joh een meisje!
    Voel je, je goed en hoe gaat het verder met je?

14. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ mayd
    geen dank!! bib haha grappig bedacht!! heb je de laatste tijd nog wat moois voor de kleine meid gemaakt??

@ pip
    zoo ik wist helemaal niet dat ze al zo "bezig" zijn met jou! het laatste wat ik weet is dat je iets kreeg om je ongi op te wekken!! je hebt dus nu gewoon een eisprong meid!! wat geweldig zeg!! kreeg je daar iets voor?? om een eisprong op te wekken?? kan me voorstellen dat je denkt waarom zou het dan nu wel gelukt zijn..gelukkig heb je afleiding..maar probeer een beetje positief te blijven he!! (jaja ik heb makkelijk praten haha) ik duim voor jullie!!! ohh en dank je!!

@ babywens
    ohhh meid wat spannend!! jullie kindje is onderweg!! :D heel veel succes meid!!

@ petra
    het lijkt mij ook heel byzonder!! je hoort vaak dat vrouwen dan een kracht krijgen/hebben die ze nog nooit gevoelt hebben!! wat fijn dat jij het als iets 'moois' hebt beschouwt..het gebeurt ook vaak genoeg anders!! ik ga deze week even terug lezen want ik ben wel heel erg benieuwd naar de bevallingsverhalen van jullie!! hoe gaat het met finn en borstvoeding?? en slaapt hij een beetje goed?? ik let zeker op mijzelf hoor..lief van je!!

@ mick
    wat leuk een meid!! **jaloers** hihi hoe gaat het verder met je?? ben je verhuist??

@ babyliz
    dank je meid!! weet je wat het is..in het begin denk je van ach we zien wel..door toeval ben ik na 2 maanden gestopt te zijn met de pil ook gestopt met roken..ik drink nooit..ik ben alleen te zwaar..nu dat we bijna 1 jaar bezig zijn ga je wel ff denken van zoo een jaar al..tig pogingen..en nog niks dan moet ik wel ff naar mezelf gaan kijken en eerlijk toegeven dat er bij mij en mn man wel wat kan veranderen..door ik wat af te vallen (mijn man mag ook wel wat afvallen dus kan in 1x) en mn man een stuk te minderen/stoppen met roken/alcohol..maar ik vind wel dat het niks zegt!! ik vind wel dat we daar eerst wat aan gedaan moeten hebben voordat we naar een ha gaan!! en net wat jezelf zegt jouw man is gezond...maar heeft geen goede zwemmers..morgen heb je die afspraak toch?? (of heeft iemand anders dan een afspraak??) iig heel veel succes meid!! duim voor jullie!!

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Het is al een tijdje stil rondom babywens...kwart voor 11 is laatste post geweest. Zouden de weeën flink doorzetten nu...zo spannend!

@babytjuh, Finn heeft 1 dag aan de borst gedronken met een tepelhoedje maar trekt nu een heel vies gezicht als ik het weer probeer. (hihi) Hij slaapt goed maar wordt soms huilend wakker van krampjes of als er een boer dwars zit. zo zielig :(
    Ben je nog steeds helemaal ontspannen en in vakantiemodus of is de stress weer toegeslagen?

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Buddynieuws!!

Babywens is om 13.06uur trotse mama geworden van een zoon, Max.
    Hij weegt 4610gram en is 55cm lang!

GEFELICITEERD!!

17. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    ohhh babywens!!
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van max!!
    is het toch nog snel gegaan..hoop dat alles goed gaat met jullie 2!!
    geniet er van meid!!

liefs

wowww weer een ukkie erbij hier!!

18. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ petra
    ohh dat is best zielig ja...vooral omdat hij nog zo klein is lijkt mij!!
    slaapt hij bij jullie op de kamer?? of al op zijn eigen kamertje??
    haha dus hij houd niet van biologische melk :D grappig zeg!!
    dat ze zo klein zijn maar al wel een eigen willetje hebben...mooi!!
    ik ben opzich wel relaxed hoor...maar ik heb 1 dag gehad dat ik een btje down was...normaal zou ik zeggen hormonen..maar het is ook weer over gegaan...terwijl er nog geen ongi te bekennen is.. (al had ik gister avond behoorlijk wat (ongi) steken)

weet iemand of onze lijst een beetje up to date is??

liefs

19. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Wat!! nu al!!

En weer zo'n leuke naam!!

Gefeliciteerd!!

20. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    overzichtje zwangeren/bevallingen/klussers

zwangeren:
    4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - 28 oktober 2011 Ella geboren
    20 november 2011 - babywens - 1e kindje - jongen!
    26 novemver 2011 - casss - 1e kindje - ???
    27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - ???
    1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen!
    6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje!
    28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ???
    15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ???
    23 maart 2012- c84- 1e kindje - ???
    12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje-???
    15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje - ???
    28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- ???

klussers :
    nod nog onbekend - Babyliz - ronde 13
    nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 11
    nod 30 nov - babytjuhh - ronde 11
    nod 22 okt - jeskejes - ronde 11

hier heb ik hem opgeslagen...is al een tijdje geleden..als er een nieuwere is...zie ik hem wel verschijnen (als iemand weet waar die staat :D) zo niet willen sommige hem dan aanpassen?? hihi

Deel Deze Pagina