In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoon Max. Geniet lekker van jullie mannetje.

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ach wat een lieverd! En ook t bevallingsverhaal al, doe je snel:D Geniet maar lekker met zn drietjes!

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Babywens wat een heerlijk ventje. Lekker van genieten meid.

Pip ja helaas zijn we weer een ronde verder.

Dames welterusten.Kruip onder de wol. Word verkouden en kan ik nu niet gebruiken helaas. Knuffel...

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywens en man, van HARTE gefeliciteerd met de geboorte van MAX!!! Wat een mooi ventje, en wat een mooie mama (babywens, je ziet er echt ge-wel-dig uit op de foto hierboven...)!

Gelukkig is hij toch nog uit zichzelf gekomen... en wat is het snel gegaan (maar dat mag ook wel, je hebt zooooo lang moeten wachten).

Geniet ervan!!!!!

Ik hoop morgen weer een goede reactie en update te geven... moet morgen naar het CB met Ella dus heb dan vast wat te vertellen... (ook over hoe het was bij de huisarts vandaag).

Petra, ik mocht willen dat ik zoveel kolfde. Met 100 cc was ik altijd heel erg blij (kolfde 1x per dag na een voeding). Maar dat haal ik bij lange na niet meer... Ik heb in twee dagen tijd (dus geregeld kolven) in totaal zo'n 600 cc afgekolfd.... Maar goed, ik heb ook nooit gespannen borsten, ik lek amper en ik heb ook nog nooit een toeschietreflex ontdekt... ik ben dus niet de ideale bv mama, helaas! Nu wil ik sowieso gaan combineren, maar dat zal vermoed ik ook wel het hoogst haalbare zijn (als dat al mocht lukken...).

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: wat snel en wat een reuzekerel die Max! Goed gedaan hoor!

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Dramaqueentje. Je bent zeker wel de ideale mama. Gekkie je doet je best toch.
    Jeskejes.ik hoop dat de verkoudheid niet doorzet.

Moest net naar de fysio, maar dat zit in het zelfde gebouw als de verloskundige. Komt de vk naar me toe van kom maar mee. Ze dacht dat ik een afspr had.:( dat was wel even lastig maar we hebben wel even gepraat. Dat was wel fijn. Ga nu maar even mijn huis schoon maken beh.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Helaas verkoudheid zet door. Denk ha ff bellen voor iets want wil wel naar mn moeder. Assistenten zullen wel moeilijk doen.

Jesse knuffel meid.

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    ohja dat is lastig jeskejes... je wilt je moeder natuurlijk ook niet aansteken.. en anders goed handen wassen en in zakdoekjes niezen.. zo snel gaan die bacterien toch niet rond?
    balen dat je weer onig bent geworden..

Jesse, dat is idd een beetje raar.. heeft ze geen agenda waar in staat met wie ze die dag een afspaak heeft? wel fijn dat ze toch even de tijd voor je nam.

babyliz en pip hoe is het met jullie? wel gek af en toe lijkt me.. we begonnen allemaal met zwanger willen worden.. en nu hebben er al 4 een baby en andere raken maar niet aangeteld..

Ik kreeg in mijn kraambed te horen dat mijn oom en tante al een hele poos bezig zijn (7 jaar) en nu was ze eindelijk zwanger via ivf en was het buiten baarmoederlijk.. dus miskraam en een eierstok weg moeten laten halen.. pff ik schrok er enorm van.. zit ik dan met mijn blijde babynieuws..

Maar de beste vriendin van mijn moeder was ook 10 jaar bezig en toen ze besloten te stoppen werd ze spontaan zwanger!! tja.. je hoort zoveel verschillende verhalen!!

Ik hoop dat het bij jullie allemaal wat vlotter zal lopen!!

Oh en nog een misselijk verhaal (gezellig ben ik) Meisje van de zwangerschapsgym mailde gisteravond dat hun dochter taaislijmziekte heeft... nou dat is toch helemaal verschrikkelijk!! dan maak ik me meteen zo'n zorgen om kleine Anne in der wiegje :)
    Hoop dat die 4 weken van de hielprik snel voorbij zijn en dat ik er maar niks van hoor!!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu dames..

Babywens, wat een schatje!!

Zo verder ff ego...
    20 weken echo gehad en alles was in orde :D
    Ook het geslacht... Ben opnieuw verrast... Het is toch echt een meisje :D :D

Ben er weer snel vandoor...

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Dramaqueen, er bestaat helemaal niet zoiets als de ideale bv moeder hoor! en als jij dat al niet bent,ben ik het zeker niet! Volgens mij zit er een slaapverwekkend goedje aan mijn tepels want Finn valt als een blok in slaap als hij aan de borst wordt gelegd.
    Gaven jullie Ella nou al flesvoeding (voor je prednison ging slikken)?
    Wij denken erover om de laatste voeding te gaan vervangen voor flesvoeding, want hij is 's nachts soms zo overstuur en blijkt dan gewoon honger te hebben. Flesvoeding vult net wat meer dus wie weet..

Cass, jeetje wat een verhalen joh!
    Ik heb een collega die na een miskraam in de medische molen is gekomen maar zij had geen zin in dat gedoe dus is ermee gestopt en na 3 jaar is ze spontaan zwanger geworden en ze hebben nu een prachtige baby.
    Hoe gaat het bij jou met de borstvoeding?

Jeskejes, wat lastig zeg! Misschien kan je met een mondkapje wel gewoon naar je moeder! Daar zijn vast wel oplossingen voor!

Mayke, hoe is je afspraak vandaag gegaan?

en babyliz, hoe was het bij jou?

Dreamer, wat leuk joh een meid!! Had je gedacht dat het een knul zou worden omdat je schrijft dat je verrast was?

Gisteren eigen kolf gekocht van Avent. Dat ding maakt alleen wel meer kabaal dan die van Medela maar ja..die was best duur en als ik niet zeker weet of ik ermee door ga vind ik het zonde van het geld.
    Vannacht was Finn weer aan het spoken. Uiteindelijk is Jeroen om 4uur gaan slapen en heb ik het overgenomen en heb ik hem bij me gelegd. Toen viel hij in slaap en na een half uur wilde ik hem in zijn wieg leggen en toen zette hij het weer op een krijsen :(:(
    iemand nog tips....

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Petra, laatste keer met de echo dacht die vrouw dat het een jongen zou zijn.. Maar zij had ook nie zoveel ervaring had ze er al bij gezegd dus moesten er maar nie 100 procent vanuit gaan ;)

Mijn gevoel heeft al vanaf de posi-test een meisje gzegd ;)

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    overzichtje zwangeren/bevallingen/klussers

zwangeren:
    4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella
    20 november 2011 - babywens - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max
    26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne
    27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn
    1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen!
    6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje!
    28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - ???
    15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - ???
    23 maart 2012- c84- 1e kindje - ???
    12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen!
    15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje!
    28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje!

klussers :
    nod 9 dec - Babyliz - ronde 14
    nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12
    nod 29 dec - Babytjuhh - ronde 12
    nod 29 dec - Jeskejes - ronde 13

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dreamer wat leuk een meid.

Oma is antibiotica en Orthica multi halen hopelijk slaat t aan.Anders moet ik t echt gewoon uitzieken. Voel me met de minuut beroerder. Lichaam is op denk. Heb besloten dat ik vanaaf niet ga. Mondkapje kan. Had t al gevraagd want pa had t gister maar die is er al vanaf. Was maar 2daagjes gelukkig.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey Babytjuh we hebben zelfde NOD. Veel succes meid!!

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    jeuhh weer een goede 20 weken echo!!

Anne deed net zoiets schattigs.. ze was aan t gapen en hield haar hand voor der mond.. haha, net dametje!!

bv gaat hier goed.. ze heeft wel regelmatig krampjes en echt verdriet daarvan.. zodra ze een scheet laat is het dan over..

16. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Jeskejes en babytjuhh nou dat zou leuk zijn als jullie op de zelfde dag poses testen. Ik duim. Ook voor de andere dames natuurlijk. Ik hoop dat je er snel vanaf bent jeskejes. Maar geknis het niet dat je ziek bent, het is ook wel veel geweest wat je voor je kiezen hebt gehad.

Dreamer een meisje leuk fijn dat ook dat alles goed is.

Cass. Ja ze heeft een agenda maar ze zag een bekend gezicht. Dus dacht dat ik de afspr was. Maar goed ik ben er al weer over heen ooit komt mijn tijd eerst nog even hard aan mezelf werken.
    Het is idd heftig als je dat hoort en denk ook wel lastig als jij zelf wel een mooi kindjein je armen hebt. Ik hoop dat de 4 weken voorbij vliegen.heb je de gehoortest al wel gehad?

Petra hij wil gewoon bij jullie slapen. Hihi.

Babyliz en pip nog nieuws??

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Hoi hoi...

Wat een gezellig lijstje zo..de jongens en meiden zijn aardig verdeeld. Zwendel heb jij een voorgevoel of stiekeme voorkeur wat het wordt? ik was gisteren op een verjaardag en daar had iedereen weer een ander idee over het geslacht. Erg grappig.
    Er werd ook druk gesmoesd over cadeautjes die ze de baby willen geven na de geboorte, ik ben maar even in de keuken gaan staan haha.

Zojuist de uitslag van zw-suiker gehad. Volgens de veloskundige is het 'fantastisch' en ruim onder de maximaal toegestane waarden. Ben helemaal opgelucht!

Petra misschien een hydrofiele doek bij je houden en daarna bij Finn leggen zodat hij jouw vertrouwde geur ruikt? Zachtjes een rustgevende (baby)cd opzetten? Voor het slapen gaan badderen met Zwitsal-lavendel? Een kundige informatie vragen over inbakeren? Het lijkt me zo hartverscheurend om je kleintje zo overstuur te zien.

Meiden waar blijven de verse buik/kamer/baby foto's?!

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Maybebaby, dat van die geur hebben we vorige week ook een paar keer gedaan dus dat ga ik nu ook weer doen. Inbakeren hebben we ook aan gedacht maar hij duimt soms dus vind het dan ook sneu als hij zijn duim niet kan vinden..:(
    Het is ook lastig, want van te voren denk je...laat 'm maar even huilen..maar als hij dan zo heel zielig gaat huilen krijg ik het niet over mijn hart om hem te laten liggen.

Hihi leuk he dat ze allemaal druk aan het speculeren zijn! Jullie willen het zelf niet weten toch?

@Zwendel, is alles klaar voor de bruiloft maandag?

@dreamer, haha oeps. had je nog geen jongenskleding gekocht?

Ik zal zo even nog een foto spammen maar ben ook reuze benieuwd naar de andere baby's/kamers en buiken!

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Petra wat een lekker ventje. Spammen maar die foto's

Deel Deze Pagina