In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pip nou heh? haha wij vinden hem ook super mooi (tjah wie zegt dat niet over zijn eigen kind :p) Nee Max is niet vernoemd... We vonden het gewoon hele mooie namen en zijn roepnaam is een samenvoeging van zijn doopnamen MAnuel Xander ;)

@MayD haha nou het is inderdaad een kanjer :p

@Zwendel mijn bevalling was inderdaad goed te doen! haha deed nog steeds wel zeer hoor, maar het ging gelukkig erg snel.. heb ontzettend veel respect voor de vrouwen die er heel lang over doen! Nu wel flink last van mijn hechtingen.. is ook behoorlijk opgezwollen en moest oppassen dat het niet ging ontsteken *down there* :p Zitten kan ik dus nog niet, want dat is echt nog te pijnlijk. Maar ach in de kraamtijd mag je toch nog lekker op bed blijven liggen ;)

@Cass oh kijk eens aan.. dus er is nog hoop! Fijn dat anne het nu zo goed doet aan de borst! Veel last gehad van stuwing? En nu geen kloven of iets?

@Jeskejes dank je wel :) Dat gaan we zeker doen!

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nee nergens last van. Trek der ook meteen eraf als t niet goed voelt.. Dan opnieuw aanleggen. Aanleggen doet soms ff zeer maar daarna is de pijn weg.. Als dat niet zo is ligt ze niet goed en trek ik der weer eraf haha arm kind.. Maar t doet echt geen pijn bij mij! Was daar erg bang voor.. Wel wennen hoor.. Maar denk echt dat je daar ff doorheen moet..

Stuwing heb ik 2 dagen last van gehad.. Ze kreeg toen ff fles omdat mijn tetters te hard waren.. Er was geen puntje aan te zuigen.

Hechtingen.. Als t gaat trekken vragen of ze al eruit mogen.. Was bij mij een hele opluchting. Zitten doet idd zeer.. Bij mij nogsteeds maar is inmiddels te verdragen. Nu heb ik last van een opgezwollen flamoes. Doet wel echt zeer.. Ik koel t regelmatig met n koud washandje.. Tja..

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Babywens, wat een heerlijk mannetje!!
    @wie het vroeg... Deze vrouw kon er niks anders van maken dan een meisje, dus neem aan dat t nu wel goed zit ;) Heb net in een ander topic een geslachtsecho gezien van een knul... En das toch echt wel heeeeel duidelijk ;)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hamburgertje dus?

Wij hebben al met al 5x bevestiging van het geslacht gehad, dus als het nu nog een jongetje zou zijn... dan hebben alle echoscopistes het fout gehad.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zal morgen ff proberen fotootje te uploaden...

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kben trouwens helemaal verliefd op de profielfoto:)

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
  8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooi smoeltje, in dat profiel...

Pin me er niet op vast, maar ik zou ook zeggen meisje...

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Cass en babywens, heel herkenbaar die zere en opgezwollen flamoes ;)
    Bij mij is het dan wel via een keizersnede geboren maar daarvoor had ik al een hele bevalling gehad en hebben ze een aantal uur flink staan roeren daar met de vacuümpomp en met hun handen om het laatste randje weg te duwen etc dus het was helemaal beurs.
    De kraamhulp gaf aan dat je van die opblaasbare ringen hebt, dat verlicht ook de pijn. misschien een idee?

Hihi volgens mij zijn onze knullen gewoon lui, babywens ;) Die vinden het allemaal wel prima zolang ze eten krijgen. Grappig dat Max ook in slaap valt als hij aan de borst ligt. Wel goed dat je hem blijft aanleggen, Max is voldragen dus je hebt kans dat als hij is bijgekomen van de bevalling hij wel goed aanhapt. én je hebt de kraamhulp nog die je kan helpen!
    Komt jullie kraamhulp uit Z'zee? lijkt me wel grappig als we dezelfde hebben gehad.

Jeroen is vandaag vrij dus we gaan éindelijk eens met z'n 3tjes de hort op. Je wordt die eerste weken zo geleefd dat we daar nog niet eens aan toe waren gekomen. Heb er zo'n zin in!

Hebben jullie nog plannen?

@delilah, geniet van je laatste werkdag meid!! heerlijk verlof straks!!

@dreamer, leuke foto's!!

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lijkt mij ook vrij duidelijk Mayke :p
    Zie verder niks bungelen hihi :p

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: geniet ervan vandaag meis! Lekker met jullie gezinnetje onderweg!

12. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Cass Nou super fijn joh :) Lekker van genieten dat het zo goed gaat. Hier was het vannacht weer een enorm gevecht.
    Max wil zo graag drinken, maar hapt gewoon niet goed.. :( Heel frustrerend voor hem, maar ook voor ons. We proberen het wel zo'n half uur, maar uiteindelijk moet ik dan maar gaan kolfen.. Wel hebben we vandaag een tepelhoedje gekocht en gaan we kijken of het daar beter mee gaat. Ik hoop het echt, want wil hem heel graag borstvoeding blijven geven!
    Ja ik zal er eens goed op letten.. Hier is het dus ook enorm opgezwollen en loop ook lekker met koude kompressen in mijn ondergoed (naast die enorme verbanden) haha dus loop te waggelen als een eend :p

@Dreamer nou heh? Ben er ook helemaal verliefd op! haha hij is echt om op te eten! Mooie echo's joh haah en duidelijk een meisje inderdaad :)

@xxpetra een opblaasbare ring? haha nooit van gehoord, zal eht eens vragen. Een koud kompres (Knip de helft van je kraamverband doormidden en doe er wat water op. Vervolgens in een plastic zakje in de vriezer leggen.. als je het gebruikt in een washandje stoppen) is ook echt heerlijk en verlichtend ;)
    Vannacht is het helaas weer niet gelukt met borstvoeding geven. Heel zielig, want Max wil heel graag, maar het lukt hem gewoon nog niet :( Na een half uur proberen word hij boos en gaat heel hard huilen (logisch, zou ik ook doen :p) Dus heb vannacht maar weer gekolfd en dat aan hem gegeven. Ook niet leuk, want hij verslikt zich heel vaak als je het via een lepeltje geeft. Maar we houden vol en de kraamzorg heeft ook goeie hoop dat het wel goed gaat komen!
    Nee mijn kraamhulp komt uit Biezelinge ;) Dus niet dezelfde.. heb je wel een leuke gehad?
    Nou veel plezier vandaag (wat gaan jullie doen?)

Vannochtend heb ik samen met Max heerlijk gedoucht! Wat bijzonder is dat ook zeg.. z'n lijfje lekker tegen de mijne en dan samen onder de warme straal :) hij vond het best lekker (haha veeeel lekkerder dan in bad iig :p)

13. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal, even een snel berichtje.

Vanmorgen naar zh geweest, we krijgen ene groot kindje kon ze ons vertellen!!
    verder moet ik dinsdasg weer heen voor een suikertest, ze vermoeden dat ik zw suiker heb... beetje minder maarja wel zien wel...

14. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @babywens en petra: Ooohh wat een lieverdjes zeg! Blijf vooral foto's spammen, wat geweldig om te zien! :)
    Babywens: Heerlijk zeg, douchen met je eigen kindje.. :) Echt genieten lijkt me!
    Petra: Ah lekker dat jullie een dag samen hebben! Veel plezier vandaag! :)

@Casss: Wow hefig om dat te horen van je oom en tante zeg.. zal wel schrikken geweest zijn. Pf.. en van dat kindje van zwangerschapsgym ook. Wat een ellende kan er ook zijn zeg.

@jeskejes: Hoe gaat het nu met je? Voel je je wat beter?

@Mayke: Fijn dat de vk zo meedenkt, dat is goed nieuws!

@dreamer: Wat een mooie profielechofoto zeg!

@iedereen die ernaar vroeg: Inderdaad gister de afspraak gehad, maar nog steeds niet veel wijzer geworden :( Belachelijk dat we helemaal naar het ziekenhuis moesten gaan daarvoor (met het eveneens belachelijk dure ov :x). Het enige wat gedaan is is een afspraak gemaakt voor het opwerken van het zaad. Dat gaat 4 januari gebeuren. Hierbij halen ze alle vloeistoffen en bacteriën uit het zaad. Ze zei er wel bij dat dit vaak nadelig is voor de kwaliteit en dat het afwachten is hoeveel goede zaadjes er dan overblijven. Is dit boven de 1 miljoen dan krijg je de indicatie IUI, zit dit onder de miljoen dan ga je richting IVF of ICSI.
    De week erna, 10 januari, krijgen we de uitslag te horen en wat er besloten is door het team om bij ons te doen.

Wat wel een enorme domper is: Dit ziekenhuis heeft besloten om IUI niet meer zonder hormonen te doen, maar meteen mét hormonen spuiten en/of slikken :( Vind het zo balen, want met mijn cyclus is in principe niets mis. Jammer dat die dan toch overhoop moet worden gehaald.. Ik ben al enorm gevoelig voor mn eigen hormonen rond eisprong en menstruatie, dus zie er niet echt naar uit om hormonen te moeten spuiten....

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ff snel...voel me niet echt beter. En pa is lekker chag en down. Kan er ook nog wel bij. Pfff. Weet echt niet wat ik met m moet.

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ahh lastig jeskejes.. Je vader zit er denk ik ook doorheen.. Soms werkt t om gedrag te benoemen? sterkte in ieder geval..

Babyliz.. Dat lijkt me idd niet echt prettig, nog een bommetje extra hormonen! Pff ben wel reuze benieuwd! En dan na 10 januari starten ze dan meteen? Of kom je dan weer op een wachtlijst ofzo.
    En idd ov is duur haha, afzetters!

Petra en babywens, t is wat met die mannen! Mogen ze aan borsten zitten ;) haha..
    Ach ik heb wel respect voor je strijd p!, denk dat ik het al op had gegeven en er een fles in had gestopt!
    Babywens koppop! Zoals ik al zei, bij mij had t ook de tijd nodig. In t begin moest ik anne ook de hele tijd pesten omdat ze anders in slaap viel. Friemelen aan handjes en voetjes maar t beste werkt onder de kaaklijn naar achter toe wrijven, dit stimuleert t zuigreflex.
    Ik moet trouwens wel'n iedere keer mijn tepel samen knijpen en in haar mondje stoppen voordat ze m goed kan aanzuigen..
    Miss. Weet je dit allemaal al, maar misschien ook niet en kan de gouden tip er zomaar bijzitten.. Ik hoop t!

Delilah bijna verlof!! Wat heerlijk!

Nanon, zw.suiker... Ik hoop t niet! Ga voor je duimen! En een groot kind heeft alleen maar meer bij te zetten.. Mooi toch!

Maandag weer anne wegen op t cb.. Ze zit nogsteeds niet op haar geboortegewicht :( maarja ze doet t zo goed! Dus maak me niet al te druk maar t zou wel fijn zijn als ze is gaat groeien!

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Delilah gefeliciteerd met je verlof!!

Dreamer wat een mooie echo, en zo duidelijk ook! Een meisje haal ik er volgens mij ook wel uit...ik zie in ieder geval niets 'bungelen'.

Nanon een groter kindje is niet erg, maar zw suiker zal wel erg rot zijn. Ik hoop dat het niet klopt want anders moet je waarschijnlijk tot het einde op een streng dieet :(

Zwendel wat leuk..maandag gaan jullie gewoon trouwen!

Babywens wat een mooie foto's! Jammer dat t nog even niet zo lekker gaat met de bv..maar je hebt een goed voorbeeld aan Cass dus blijf hoop houden! Lijkt me geweldig om samen te douchen met de kleine. Vincent kijkt daar ook al echt naar uit.
    Ik krijg trouwens wel een beetje de bibbers als ik jullie zo hoor over de hechtingen, opgezwollen en beurze flamoezen. Brrr nog even niet aan denken wahah.

Petra wat gezellig, een dag op stap met de family! Waar zijn jullie geweest en hield Finn het goed vol? Heerlijk om eindelijk te kunnen pronken met jullie kleine wonder.

Babyliz wat een gedoe, dat hadden ze telefonisch toch ook wel kunnen vertellen? Maargoed, januari schiet al op, spannend dus welke optie ze voor jullie het beste vinden. Alleen die extra hormomen zullen inderdaad geen pretje zijn.

Cass mooi te horen dat het allemaal zo goed gaat met jullie en Anne. Heb je je nieuwe ritme als mama al helemaal te pakken?

Hier blij dat t weekend is. Net gordijnen voor de babykamer besteld. Vorige week kwam ze uit op 220,- maar nu ik terugkwam om ze te bestellen bleek ze een rekenfout te hebben gemaakt en zijn ze nog maar 166,- lucky me!
    Morgenavond een feestje van mijn nicht en lekker Tapa's eten in Zoetermeer. Het wordt een 'girls only' avond en hoorde zelfs iets over een ingehuurde stripper?! Misschien alleen grootspraak maar wieweet :p
    Ik heb vandaag een brief aan de directie overhandigd met mijn standpunt betreft het parttime werken. Ben benieuwd wanneer en wat voor reactie ik krijg.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babyliz: wat een gedoe... is inderdaad niet niks dat je aan extra hormonen moet...

@ Jeskejes: maak je niet te veel zorgen meid! Dikke knuffel ter ondersteuning van mij!

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jeskejes, wat naar zeg. Je vader zit er denk ik zelf ook doorheen. die wil zich vast groot houden voor jou en je moeder en mannen zijn vaak niet zo goed in het tonen van emoties. Misschien helpt het als je vraagt hoe het met hem gaat en dat je het idee hebt dat hij er doorheen zit...misschien dat hij dan gaat praten.
    Lijkt me voor jou ook rot want je maakt je zorgen om je moeder en nu ook om je vader.
    Kun je er zelf wel goed over praten met je vriend?

@nanon, nou moe..hopelijk heb je geen zw.suiker want dat lijkt me echt niet leuk! En dat het een groot kindje is...misschien groeit ie straks wat minder snel zodat het weer inloopt.

@Cass, thanx! Ik merk dat ik mijn grenzen gewoon steeds verleg maar Jeroen zit er nu wel bovenop omdat hij merkt dat ik bekaf ben.
    Anne groeit vanzelf weer hoor! Ik geloof dat de meeste baby's binnen 2 a 3 weken weer op hun geboortegewicht zitten.
    Hoe gaat het met je zelf? en met je vriend, is hij er al helemaal aan gewend?

@maybebaby, hoe reageerden ze toen je de brief overhandigde? spannend hoor maar je hebt groot gelijk!
    veel plezier met de girls only night!! en als die stripper komt...we willen alles weten hoor ;):D

@babywens, jaaa dat douchen is heerlijk he!
    Finn vind dat ook het einde en hij rolt zichzelf dan weer helemaal op zoals hij in mijn buik zat. zo schattig!

We zijn niet echt weg geweest maar gewoon lekker hier de stad in geweest. het was ook weer heerlijk om even een broodje in de stad te eten en ik heb me meteen vergrepen aan geitenkaas. Jammmiieee dat had ik zo gemist!!
    Jeroen liep ook apetrots achter de kinderwagen..hihi

Wat zijn jullie plannen?

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh, ik vergeet nog op jou te reageren Babyliz!
    Wat vervelend dat je naar het ziekenhuis gaat met het idee dat er actie wordt ondernomen en dan komen ze hiermee! en het is ook nog een maand wachten!! Gelukkig is het voor je het weet januari maar ik kan me voorstellen dat het balen is!

@babywens, heb je al geprobeerd om Max op een andere manier aan te leggen? in de rugby houding of dat jij ligt? Soms hebben ze het met een andere houding ineens wel door!

Deel Deze Pagina