In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx dames. Pa weet dat ie er doorheen zit en helaas tis geen prater. Sluit zich af en je komt er niet doorheen. Alleen mn moeder kon dat. Dus we laten m ff en houden t in de gaten.

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    JEEEJJJ ik heb gewoon verlof!!! wat een lekker gevoel!! gewoon minimaal 18 weken vakantie :D ik is blij :D:D

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Geniet van je verlof meid! Heerlijk snap dat je blij bent.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Delilah, gefeli met je verlof meid!!!

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    bedankt dames, het besef moet nog ff komen, maar het gevoel is nu al fijn :D

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dames, een dagje later dan gepland, maar goed....

@Delilah: hoera! verlof!!! geniet ervan, meid!

@Petra: leuke foto's! Wat heb je toch een heerlijk ventje!

@Babywens: En wat en JIJ een lekker ventje! Wat een bonk zeg!

@Nanon: hopelijk geen zw-suiker, zeg... ik duim ff voor je!

@Casss: jaaaaaaaa, goed dat je t zegt. Ik wil ook nog een ID voor Ella aanvragen, dus moet ook pasfoto's gaan laten maken!

@Jesse: knuffel, meid! De vk doet zoiets natuurlijk niet expres, maar ik kan me voorstelen dat het ff heel moeilijk is geweest.

@Babyliz: jij ook een knuffel! Heel vervelend dat je steeds opnieuw weer wat langer moet wachten... ugh!

@Jeskejes: let ook maar goed op je paps... maar loop jezelf niet voorbij meid... denk ook aan jezelf!

@Zwendel: alvast een hele fijne dag gewenst, maandag! Het lijkt me zo bijzonder... hoe groot of klein je t ook houdt.

@Dreamer: dus toch een meid? Zat je toch goed! Ik ga zometeen ff je echo bekijken... mocht ik er toch een jongen in zien geef ik wel een gil ;):p

@Maybebaby: houd hoop!!!! Hier geen beurse flamoes of pijnlijke hectingen... het kan dus wel!

@Pip: hoe is t met jou, meid?

@Mayke: O, wat fijn dat je vk naar je luistert... Ik hoop voor je dat je met precies 37 bevalt...

Hier weer een dip. Mocht van de huisarts stoppen met de prednison en het verder met ventolin doen, zodat ik weer bv kon gaan geven. Kinderarts gebeld, mocht meteen weer beginnen, maar toch maar een dagje gewacht, want had net daarvoor nog een pilletje ingenomen.

Nu is gisteren het drama weer opnieuw begonnen... Ella drinkt op zich heel goed maar het ziet er naar uit dat ik echt niet meer genoeg heb. Gisteren hele dag gehuild....... Ella, dan he, maar ik heb ook wat traantjes gelaten... wat een frustratie. Vandaag lijkt het al iets beter te gaan, maar ze huilt ook weer veel. Ik denk dat het klaar is met de bv. Ze is pas een keer tevreden en verzadigd geweest na de bv vandaag, en verder de 2 keren dat ze een flesje met kv heeft gehad. Wat is wijsheid meiden?? Nog ff proberen of ik het kan combineren of stoppen??

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, en mocht je af en toe de letter h missen in mijn berichten... dan zit ik op t oude beessie van mn vriend....

Niet lang meer trouwens, want eb voor zn verjaardag/sint/kerst een tablet voor 'm gekocht... Wilde ij al zo lang en ij is zo lief voor mij en Ella en steunt me echt goed (meestal dan he?), dus vond dat 'ie t wel had verdiend!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dramaqueentje: als je het gevoel hebt dat de dame niet meer zat wordt van jouw BV, misschien toch overstappen ok compleet KV? Je hebt het iig geprobeerd... Wel fijn dat je van de prednison af bent.

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook zo benieuwd of anne is aangekomen.. Ze komt sinds 2dagen overdag om de 2 uur.. Vannacht gelukkig om 22, 2, 6 en nu ligt ze nog te slapen..
    Benieuwd of mijn melk haar wel genoeg voldoening geeft..

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@dramaqueen, ik sluit me aan bij Mayke.
    Het gaat er eigenlijk niet om in hoeverre je genoeg hebt (wel een deel natuurlijk) maar ik zou de beslissing laten afhangen van of je het idee hebt dat Ella genoeg krijgt. Als ze steeds zo aan het huilen is zou ik gewoon proberen om een extra voeding flesvoeding te geven en even te kijken of ze dan wat voldaner is. Daarnaast is het ook belangrijk om te kijken of jij het volhoudt. Ella heeft er ook niks aan als jij er doorheen zit he meis!
    Ze kan natuurlijk ook huilen omdat ze niet lekker is of een sprongetje heeft ofzo maar dat weet je pas na een paar dagen.

@Cass, Finn komt de laatste dagen ook steeds om de 2,5uur terwijl we hem eerst vaak moesten wakker maken voor een voeding.
    afgelopen nacht hebben we hem om 23.30uur gevoed, om 03.30uur en om 08.00uur. Die laatste tijd ligt hij dan al wel een tijdje te pruttelen.
    Kolf jij ook nog af of geef je alleen aan de borst?
    Maandag heb je een afspraak toch bij het cb?

@Mayke, hoe gaat het nu met je? overheerst de pijn nog erg?

Pff hier is het rotweer vandaag! Regen, regen en nog eens regen :(

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Babywens, kopop! Het komt vast wel goed!! Jouw mannetje heeft gewoon voor alles wat meer tijd nodig, net als om geboren te worden ;)

Dames, kben ook heel blij met die profielfoto... Heeft ze echt veel moeite voor moeten doen... Ze dook steeds met dr koppie terug hihi.. En dan op t moment dat ze em wilde printen draaide ze op goeie momenten precies dr koppie om... Sjuchtt... Hoe bizar, nu al verliefd op een echofoto... Wordt nog wat als ze straks geboren is :p

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: de pijn wordt alleen maar erger... probeer gewoon zoveel mogelijk rust te nemen en het op die manier uit te zitten.

@ Dreamer: verliefd op een echofoto... ik was het ook hoor!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mayke, trekt bij jou je BI ook naar je rug?
    Heb echt nu vanuit het niets rugpijn... Kan niet eens lekker zitten...

14. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Dreamer, laat de echo eens wat groter zien:)

Hier even weer een rotdag, gisteravond had ik nog een leuk concertje met vrienden enzo. Nu vanochtend bruinverlies. Zo begon het de vorige keren ook al. Een week na de eisprong.

Dus het afgelopen jaar, heb ik het toch allemaal goed uitgerekend. Gisteren heb ik nog bloed laten prikken op o.a LH
    (wat met je LF te maken heeft)
    Dus hopelijk krijgen ze die resultaten nog binnen voor het overleg dat ze over ons hebben. (Dinsdag)
    12 dec. mogen we langs komen voor gesprek.

Wat zo gek is, ik word bijna altijd ongesteld op een zondag. Dus morgen..
    Ik ben echt verdrietig nu.. Want de gyn. zei dat ze aan een korte LF eigenlijk niets kunnen doen.

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pip, een paar pagina's terug staan twee linkjes ;)
    Die zijn als t goed is gewoon normaal formaat ;)

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
  17. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    he meiden..
    ik ben een paar dagen hier niet geweest omdat ik er ff doorheen zat...
    ik had zo'n goede hoop...en bam in 1x was de hoop weg!
    had het er best zwaar mee dat het weer niet gelukt was!
    maar ja zoals we altijd zeggen..met volle moed weer een volgende ronde in..al moet ik zeggen dat het me op dit moment ff niet interesseert..ben er nog steeds ff klaar mee!!
    ook heb ik het afvallen al een week uitgesteld..we hebben zoveel lekkere dingen in huis...en miss stel ik het wel een maand uit :p
    wie weet als ik binnenkort positiever ben ik er dan anders over denk..nu op het moment kan ik alleen negatief denken..en ik heb ook zo'n last van die verrekte hormonen bah bah bah haha

maar goed..hoe gaat het met jullie??

jeskejes helaas hebben we samen dezelfde NOD hopenlijk is het onze laatste!! ben het ff kwijt maar ben jij al eens naar de ha geweest??

casss hoe bevalt het moederschap?? hoe gaat het met anne?? vind je het wel eens lastig?? of is het echt de natuur...en gaat alles automatisch??

jesse dank je meid! hoe gaat het met jou??

petra wat een mooi ventje zeg!!

mayd woww wat fijn dat de vk naar je geluisterd heeft en met je mee leeft!! zou toch fantastisch zijn!! word je miss nog in 2011 mama!! fijn dat alles goed gaat met jullie meisje!!

delilah dan nu echt officieel gefeliciteerd met je verlof!! hoe voelt dat??

babywens hoe gaat het met de kleine??? en hoe gaat het met jou?? hoe heb je de bevalling ervaren?? ik denk dat je over een bevalling nooit mag zeggen dat je een makkie gehad hebt...maar het had bij jou erger gekunt denk ik?? mooi mannetje is het hoor!!

dreamer mooie echo meid!! zie ook een dametje (voor zover ik dat kan zien haha)

nanon oeehh dat zou minder zijn!! hopenlijk valt het mee met je suiker!!

babyliz meid wat balen zeg!! bah!! nou weten jullie nog niet waar jullie aan toe zijn...en waarom moet het weer zolang duren??? ben benieuwd wat de uitslag word meid!! over die hormonen dat is inderdaad niet zo prettig!! zijn dat hormonen om je eitjes te laten groeien (ofzo) ??

zwendel als ik je niet spreek voor maandag...een hele fijne dag!! geniet ervan!!

maybebaby meid zag in ons lijstje bij jou geen jongen/meisje..weten jullie wel wat het word?? of willen jullie het niet weten?? sorry als het al vaak gezegt is...hoe gaat het met je zwangerschap??

dramaqueen wat een dilemma hoor met bv of fles...kan me voorstellen dat je graag bv wilt geven..vanuit jezelf..maar ook omdat het gezonder is..maar aan de andere kant als ella niet genoeg krijgt is het ook niet fijn..ik zou het denk ik proberen te combineren...hoe gaat het verder met haar?? en met jou??

pip ohh meid dat zou balen zijn zeg!! blijf hoop houden hoor!! ik duim voor jou!!

ohhhh ja zijn er nog dames die wordfeud hebben???
    waarschijnlijk ben ik hier maandag pas weer (morgen 2 verjaardagen en straks werken tot sluit jippie!!) dus voor iedereen een heel fijn (sinterklaas) weekend!!
    liefs

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pip en Babytjuh dikke knuffel dames. Pip hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je ongi morgen niet komt. Babytjuh idd met goede moed op naar de volgende ronde...zorg goed voor jezelf meid. Zyn al by gyn geweest, alles goed, dus mogen we tot juli 2012 zelf blijven proberen.

Iedereen fijn weekend.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow jah ik heb Wordfeud!! Hoezo?

20. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    jeskejes dank je! zal het proberen! aan de ene kant wel fijn dat er niks met jullie aan de hand is...aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het best K** is...juli duurt nog zo lang!! maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat het gwn gaat lukken deze maand!!

Deel Deze Pagina