In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

gefeliciteerd Gucci! Fijn om te weten voor je eigen gemoedsrust dat alles goed is en dat het roze slijm niks uitmaakt!
    Wat heb je voor pillen gehad?
    Bij mij werkte het goed om in kleine porties te eten, dus niet meer 2 boterhammen achter elkaar maar verspreid over een paar uur. en ik had ook altijd iets van sultana ofzo bij me om tussendoor te kunnen eten als ik niet lekker was. (de misselijkheid komt vaak ook doordat je minder eet door de misselijkheid)

@Mayke, ben nu ook met venkelthee begonnen! Hoop dat het wat helpt want het is zo zielig!
    Ik kreeg van iemand anders op het forum de tip om hem op zijn buik te leggen ivm de krampjes. (had vraag gepost bij kraamdeskundige en zij had dat gelezen) daar ben ik nog niet zeker van maar wie weet probeer ik het een keer

Hij ligt nu al sinds 13.00u te slapen, moest eigenlijk om 2u eten maar ik laat hem mooi slapen. als hij honger heeft komt hij wel.

2. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Nou zometeen deel 2 is dus een dag later geworden haha. Ik was gistermiddag wentelteefjes aan het bakken en had daarna geen tijd meer om terug te komen :)

Petra wat een gedoe met je schoonmoeder! Bah bah wat kunnen sommige mensen toch met oogkleppen lopen. Gewoon niet in willen zien wat even het belangrijkste is voor Finn. Goed dat jullie er tegenin zijn gegaan, hopelijk is het duidelijk geweest.
    Als Finn zo onrustig blijft, misschien toch overwegen om hem op zijn zij te leggen? dan hij hij zijn boertjes misschien ook makkelijker kwijt.

Babywens dat grijze mutsje met Boy staat zo stoer! Ik heb nu twee mutsjes, waarvan een witte van BamBam waarop met zilveren letters staat 'It started with a kiss'...té schattig gewoon!

MayD ik sluit me een beetje bij je aan. Slaap de laatste tijd ook wat slechter en kan met mijn pijnlijke bekken nauwelijks draaien. Dan ook nog eens ruzie met die grote kussens tussen mijn benen, erg charmant (not).

Gucci super dat de kleine uk ok is! Alleen moet mama ook gezond blijven en goed eten. Hopelijk helpen de pilletjes snel.

Gisteren is mijn vriend de hele dag bezig geweest in de babykamer met het boren van jawel..1 gaatje! Het lag niet aan zijn onhandigheid maar het blijkt dat onze draagmuren een soort stalen platen tussen het beton hebben zitten waar je met een gewone boor dus niet doorheen komt. Uiteindelijk is het gelukt en hangt er een wandlamp, maar de commodeplank moet ook nog :(

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ maybebaby: misschien voor de wandplank een metaaldetector of een muurdetector van iemand lenen? Balen dat je ook slecht slaapt meis.

@ Petra: misschien dat een andere slaaphouding Finn kan helpen.

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Gucci fijn dat jullie zoon/dochter er goed uitzag en fijn dat ze ook rekening houden met jou!

maybebaby de wandlamp hangt in ieder geval ;) en je weet nu waar het aan ligt, dus zal de commodeplank ook wel snel hangen :)

ik ben weer thuis, lekker ff naar neefje/nichtje gegluurd! alles zag er goed uit, dus dat is mooi! grappig hoe je gaat vergelijken als je zelf ook zwanger bent :)

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Inderdaad... wel leuk vergelijkingsmateriaal toch?

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha maybebaby! wat een stunt van je man! hihi. Voor de commodeplank mag hij dan wel het hele weekend uittrekken ;)
    Heb je al een foto van de babykamer?

@ Delilah, weet ze wat ze krijgen of blijft dat geheim? super leuk dat je meemocht naar de echo joh!
    Hoe bevalt je eerste verlofdag?

@Mayke, Hoe gaat het met jou?
    Ik had mijn verhaal geplaatst bij het topic van de kraamdeskundige en zij geeft ook aan dat baby's niet fijn liggen op de rug als er een boer dwars zit...maar dat het wel veiliger is om op de rug te liggen. Je kunt er ook steunen voor kopen zodat hij niet op zijn buik rolt. Eerst maar eens kijken hoe het vannacht gaat.

Zwendel, hoe was jullie trouwdag?

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mayke inderdaad wel leuk, voor mij is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik zover was (zit 7,5 week tussen ons)

Petra verlof bevalt goed haha, had ook niet anders verwacht ;)
    mijn zus weet het geslacht wel, en ik weet ook wel wat ze krijgt haha, maar ik ga niet online zetten wat zij krijgt, stel je voor dat iemand mij herkend (verwacht het niet, maar toch) dan weten ze niet alleen wat ik krijg maar ook wat mijn zus krijgt, en ik wil niet degene zijn die het 'verklapt' heeft ;)

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD Vervelend dat je vannacht weer bagger hebt geslapen :( Douche je ook wel eens voordat je naar bed gaat? Kan soms erg goed helpen.. heerlijk even onder de warme douche of in bad word ik vaak altijd moe van en kan ik wat beter slapen.

@Lennyt dank je wel :) haha ben ook érg trots op hem! Hoe is het verder met jou? OVer 2 dagen kan je testen zie ik? Spannend hoor!

@Delilah ohh wat leuk dat je vandaag mee mocht met de echo. En hoe is het geweest?

@xxpetra haha ik kan je de hand schudden.. Hier ook echt een ontzettend lange nacht gehad. Van 4 tot 7 hebben we even
    kunnen slapen, voor de rest was Max erg onrustig en heeft veel gehuild :( Vervelend is dat he? Denk inderdaad dat dat door
    de krampjes komt hoor. ERg zielig ook. En doe je hem ook al inbakeren of een speen geven?

@Gucci ahh meis wat fijn dat alles goed is met de kleine :) Nu heerlijk gaan genieten joh!

@Maybebaby haha ja stoer he? Het is ook een echte boy ;) Leuk he al die lieve kleertjes en mutsjes. Vind het echt een feest om elke ochtend weer wat leuks uit te zoeken wat hij aan kan doen! Oehh vervelend van die muren zeg :( Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt! Nu de commodeplank nog..

@zwendel ohjaa van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuk zeg, hoe is het geweest?

Vandaag kreeg Max de hielprik.. och wat had hij toch een verdriet, erg zielig hoor. Gelukkig mocht hij daarna lekker aan de borst en was hij het al gauw weer vergeten ;) Ook de gehoortest gehad en dat was helemaal prima.

Jaaa ben weer eens zo trots op mijn mannetje! Vandaag voor het eerst gewoon aan beide borsten super goed gedronken en het is zelfs zittend gelukt. Ook kan ik het nu helemaal alleen, dus dat is erg fijn :D

9. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    #3469 Jesse32, 5 dec 2011
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
    Babywens wat een mooi mannetje. Kan het helemaal voorstellen dat je zo trots bent als een Pauw

Gucci fijn dat alles goed is. Weer een gerust stelling.

Zwendel. Vertel vertel.

Petra. Heeft je man al gepraat met zijn moeder?
    Met mij gaat het lekker. Heb er steeds meer dagen tussen zitten dat ik me rustig vel. Dus we gaan de goede kant op.
    Ik gebruik zelf ook vaak venkel thee. omdat ik een prikkelbare darm heb. En het verlicht wel.

Ik ga snel even eten. Ga ik straks verder lezen

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: ik modder wel aan en zit mijn paar weekjes wel uit...

@ Babywens: probleem is dat ik van de dermatoloog niet vaker dan 2x per week mag douchen.... Probleem is ook niet het in slaap komen, maar het in slaap blijven....

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ow jah, ZWENDEL: GEFELI MET JE HUWELIJK!!!!!

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @babywens op dit moment wat steken in me onderbuik dus denk gewoon een ongesteldheid
    verder de hele tijd steken in me borst afwisselend van de ene naar de andere maar niet de hele dag
    smorgens errug misselijk en gister kon ik de koffie niet verdragen
    wel veel last van me onderrug maar das wel vaker bij mij
    is niet iets van de laatste paar dagen ofzo
    maar al met al denk ik dus dat er gewoon een ongi aankomt
    mis bepaalde klachten van een zwangerschap dus ga voor mijn eigen gevoel al gewooon op naar de volgende ronde

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    maar dan heb ik al met al wel een mooie korte cyclus vind ik wel fijn

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @zwendel ook van mij hier van harte met je huwelijk meis

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Straks komt er een mevrouw van het consultatiebureau voor de intake (nee dames, da's niet standaard). I.v.m. mijn prenatale depressie willen ze me aan alle kanten extra in de gaten gaan houden als Reneé geboren is.

Vannacht wederom slecht geslapen....

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@lennyt, jou banner is toch wel verkeerd? Je vorige cyclussen waren 35 dagen en je banner staat op 25 dagen...
    Hopelijk zijn de steken niet de voorbode voor de menstruatie meis!

@babywens, bakeren jullie Max in?
    Ik heb vorige week uit wanhoop een speen aan Finn gegeven en daar werd hij rustig van! Als hij 'm niet meer wil spuugt hij 'm uit (ziet er super schattig uit) en kraait er ook niet meer naar maar ik vind de speen (of mijn pink) het ideale troostmiddel voor hem want hij wordt er heel rustig van. Hij pakt nu trouwens zelf ook steeds meer zijn duimpje...zooooooo lief!!
    Gisteren heb ik de Puckababy geleend van een vriendin maar Finn werd er erg overstuur van :( Was zelf super moe dus kon wel huilen.
    Wat goed dat hij nu aan beide borsten drinkt! Heb je nog steeds last van pijnlijke plekken in je borsten?
    Welke maat luiers heeft Max aan?
    Ik vind dat de maat 1 nu wat gaat knellen bij Finn z'n liesjes terwijl de rest van de luier nog enorm is voor hem dus ga maat 2 maar eens uitproberen.

Ik reageer vanmiddag nog wel op de rest maar mijn wallen hangen voor mijn ogen dus ga even op de bank liggen nu Finn ook slaapt ;)

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke zie hier staan dat de intake dus niet standaard is ;) had net in het januari mama's gevraagd of dat normaal was, haha dus hoef je daar niet meer op te reageren ;) succes in elk geval!

hier zo aan de poets, ik moet er toch een keer aan geloven! helaas nog geen nesteldrang hier ;)

18. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Zwendel gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hoe is het geweest?

Morgen een spannende dag, dan wil de directie weer even met me praten naar aanleiding van de brief die ik heb gegeven. Ik ga er vanuit dat ze opnieuw met hetzelfde verhaal komen en geen functie voor me hebben, dan kan het alleen maar meevallen.

Gisteren weer even op de weegschaal gestaan en ben me rot geschrokken. Meiden heoveel zijn jullie (tot nu toe) aangekomen? Ik moet ook héél eerlijk zeggen dat ik af en toe wel flinke eetbuien heb en zoetigheid niet kan weerstaan. Ik voel me daar nu superschuldig over, ook tegenover de kleine.

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden! Hoe is t hier?
    Ik kom zo weinig toe aan t forum dat ik jullie een beetje verslons, sorry!

Anne woog gister 3760 dus 150gram aangekomen afgelopen week. Jeuh! Nog niet op geboortegewicht maar toch bijna.

Maybebaby, ik was 18 kilo aangekomen en in 1 week er al 14 kwijt.. Komt allemaal goed!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier even een egobericht:

De CB-verpleegkundige is geweest en zag dat het niet goed met me ging. Ze heeft e.e.a. in gang gezet en ervoor gezorgd dat ik voor pijnbestrijding naar de gyn werd doorgestuurd. Morgen of overmorgen naar de gyn in het ziekenhuis.

Ik zit er nu ook helemaal door....

Deel Deze Pagina