Ik blijf het ook leuk vinden om jullie verhalen te lezen. En dat we soms even balen dat wij ook willen, kunnen jullie ook niets doen. Ik zal een 2012 forum aanmaken, daar zijn ook alle (aanstaande) mama's natuurlijk welkom!
Meiden Het is vooral niet mijn bedoeling geweest om hier herrie te gaan schoppen! Het is gewoon mijn gevoel geweest! Ik wil helemaal niet zonder jullie! We delen al 1 jaar veel samen...en dat wil ik niet kwijt hoor! Ook niet als ik me ff minder voel! Een ander topic openen door de nog niet zwangere dames is een idee... Maar eerlijk gezegt weet ik nu al dat ik hier toch vaker blijf komen!! Nogmaals ik wou geen herrie schoppen! Liefs p.s ben aan het werk en kan nu niet makkelijk op de rest reageren
@ Babytjuh, Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt al zit ik niet in dezelfde situatie. Vind het zoiezo heel erg knap van alle nog klussende dames waarbij het nog niet gelukt is dat jullie hier blijven reageren. Babytjuh ik vind dat je hier ook echt wel gewoon een ego bericht neer mag zetten hoor we weten allemaal hoe de situatie is en dat je ook wel blij bent voor de zwangere en inmiddels moeders onder ons. @ alle klussers even een hele dikke virtuele knuffel *knuffel* Hier alles wel gelezen maar mijn hoofd is echt een zeef, word er gek van. Last van zwangerschapsdementie geloof ik en niet zo'n beetje ook. Dus sorry als ik niet overal op reageer. Ga er van de week ff goed voor zitten en wat dingen opschrijven zodat ik even goed kan reageren. Vandaag naar de vk geweest en alles was weer goed. Onze kleien man ligt nog steeds met zijn hoofd naar beneden (al ruim 8 weken) en bloeddruk was weer 120/60. en over 2 weken weer terug. Gelijk gevraagd maar krijg geen groei/ liggingsecho helaas. De verloskundige vertelde dat dit wel vaak gedaan wordt maar vooral bij verloskundigepraktijken die zelf een echo apparaat hebben om de kosten er een beetje uit te halen voor het apparaat. Onze praktijk heeft deze apparatuur niet zelf maar het bedrijfje bij hun in het gebouw wel en dus hoeft de praktijk zelf de kosten niet terug te verdienen. Wel jammer maar helaas. over een week of 6 kunnen we live van onze zoon genieten.
@ babytjuh, rustig aan meid je moet jezelf niet gek maken. Je loopt geen herrie te schoppen en denk dat iedereen hier wel begrijpt hoe klote je je voelt. j bent hier altijd welkom!!!
@ Babytjuhh: tuurlijk mag je hier gewoon posten wat je dwars zit meis! Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik denk ik hetzelfde voelen. Je moet het niet zien als herrieschoppen hoor! Dikke dikke pakkerd van mij voor jou!
Grrr!! Een heel verhaal getypt, alles weg door n verkeerde knop! ga t morgen nog n keer proberen.. er roept er hier een die honger heeft en dan ga ik slapen!
ook hier een wakker kind die honger heeft dus ik lees morgen alles even en reageer dan. overigens net ongesteld geworden....dat valt weer tegen na 9maanden. oh en mijn haar is écht VER-SCHRIK-KE-LIJK!!!!!!!!!
Hey dames, ik piep ook weer ff langs. Wat een heerlijke kinders. Lekker van genieten. Dreamer, hoop dat t beter gaat met je opa. Bah een tia. Duim dat ie er niet 1krygt. Ik lees jullie verhalen nog wel, maar vind t net als Babytjuh moeilijk om te reageren. Maar nog steeds nieuwsgierig hoe t met jullie gaat.En blijf hier gewoon meelezen en reageren als ik t kan. MayD ik hoop dat jullie meisje zich snel laat zien. En dat je gevoel goed wilt zeggen dat ze er aan komt. Ff hoe t hier gaat....spannend met ma. Word er oa simpel van. Op en neer, nu wachten op reactie vd ruggeprik. Wordt ze daar beter oo dan volgt er waarschijnlijk een.operatie voor een drain. Blijft ze zo 'suffig' als nu dan gaat ze morgen naar zh in de buurt. Heel raar maar hoop dat ze morgen t zelfde is en nog niet helderder. Want dan hoeft de operatie niet. Wat betreft zwanger worden. Zit op 6dpo dacht ik, maar door de spanningen denk ik dat 2012 pas ons jaar gaat worden. Hele hele dikke knuffel voor iedereen. En gewoon hier lekker blijven kletsen!!!!
@ jeskejes, Ook jij een dikke knuffel!! duim voor je mee wat betreft je moeder! en mocht 2011 jullie jaar niet meer worden dan MOET 2012 gewoon jullie jaar worden en dan natuurlijk het liefst januari 2012. Ik blijf in ieder geval duimen voor jullie allemaal
babytjuh je mag rustig een keer van je af praten hier hoor, dat zien we echt niet als herrie schoppen dikke knuffel voor jou! en de andere klussende dames ook een dikke knuffel! hopelijk brengt 2012 jullie meer geluk! Mayke hoe gaat het met je? nog een beetje kunnen slapen vannacht?
@xxpetra Wat?? Ben je nu alweer ongesteld joh? Heh bah, dat is balen zeg Was het vloeien dan al wel gestopt zeker? Tjah sommige vrouwen worden pas ongesteld als ze stoppen met borstvoeding en bij sommige komt het na een maand alweer.. Wat fijn dat Finn toch af en toe uit de borst wil drinken Hoe is dat vannacht/vanochtend gegaan? Hopelijk gaat hij het straks fulltime doen, dat zou fijn zijn Hmm ja hier doet het bij mijn linkertepel erg zeer (afkolven) Weet eigenlijk ook niet zo goed wat het kan zijn.. misschien beginnende kloven? Wanneer ehb je dat gesprek met de ha? Weten jullie al wat jullie willen met anticonceptie? Pfff zou er ook niet aan moeten enken dat je over 9 maanden weer een kleintje hebt (is wel héél druk ) Een spiraaltje zie ik zelf toch ook niet echt zitten.. lastig hoor Hmm nee hier nog niet alles geheeld.. volgens mij zit er nog één oplosbare hechting (van binnen) haha die voel ik nog regelmatig, dus zal nog wel niet helemaal weg zijn. Maar ik laat het er voorlopig ook nog even bij hoor.. Laatst wel wat 'handwerk' (haha wat een onderwerp gedaan, maar dat deed toch ook nog zeer bij mn baarmoeder. Die zal ook nog wel niet helemaal 'normaal' zijn. Ben stiekem wel heel benieuwd naar je haar.. foto?? @Dreamer hoe is het met je opa? HOpelijk is het niks ernstigs. @MayD hoe is je nacht geweest? Heb je nog pijnstilling geslikt? @babytjuh nee joh je loopt hier helemaal geen herrie te schoppen. Super goed juist dat je zegt wat je moeilijk vind. En wij kunnen het allemaal ook heel goed begrijpen! @Jeskejes nou meis, veel sterkte met je moeder! Hopelijk gaat alles goed.. Hier weer een goeie nacht gehad ( tjah begin echt te geloven dat venkelthee goed helpt ) Max kwam om 1 uur, om 5 uur en om 9 uur Lekker rustig nachtje gehad dus, ben érg blij. Meiden, nog wat leuks op de planning voor het weekend? Hmm ik hoop dat er toch nog wat sneeuw gaat vallen.. Vind een witte kerst altijd wel erg leuk
Thanks voor alle knuffels voor de 'klussende dames' (haha, ik blijf het een afschuwelijk woord vinden, maar weet ook geen betere ) @jeskejes: Moeilijk zeg allemaal.. sterkte nogmaals! Hele dikke knuffel! @petra: Balen dat je nu alweer ongesteld bent! @babywens: Fijn dat jullie een betere nacht hadden Ja ik hoop ook echt heel erg op sneeuw! Zo mooi.. Behalve als het weer gaat smelten en allemaal troep geeft haha Naja alles kan nog! Wie weet toch nog een witte kerst, maar het lijkt er nog niet erg op
Ik zit hier met een klaarwakkere man op mijn arm dus ik weet niet of typen heel makkelijk gaat maar ik ga het proberen. @klussende meiden, het is jullie zo gegund dus ik hoop dat jullie heel snel goed nieuws kunnen posten!! @babywens, ja..valt weer tegen na 9maanden hihi. ik had geen eens meer maandverband in huis..alleen die charmante en enorme kraamverbanden. Na 3 weken vloeide ik niet meer. ik kan ook niet zeggen dat ik nu heel erg ongesteld ben maar het is nog erg slijmerig, dat komt misschien omdat het weer op gang moet komen..? in de kerstvakantie ga ik naar de ha en ik denk dat ik een minipil ga slikken. die mag met bv en is niet zo zwaar als een gewone pil. nadeel is wel dat er maar 1 hormoon in zit en je m dus elke dag op hetzelfde tijdstip moet slikken omdat het anders niet goed werkt. Nu was ik altijd wel heel netjes in het slikken van mijn pil maar het tijdstip wisselde nogal eens afhankelijk van hoe laat ik naar bed ging. een spiraal zie ik echt niet zitten..heb genoeg gedoe aan mijn lijf gehad op 10 november wat fijn dat max zo'n goede nacht heeft gehad. Finn heeft om 23.00uur gehad en toen om 04.00uur en om 08.30u. @babyliz,wanneer heb je nu weer een afspraak in het ziekenhuis? @ mayke, geen harde buiken meer gehad? mijn klaarwakkere en luid mopperende mannetje springt bijna van mijn arm af dus ik kom straks nog even verder reageren...eerst hem in slaap krijgen
@ petra, wat betreft het tijdstip van de pil slikken. Ik heb een tijdje gehad dat ik de pil vergat (en was echt altijd keurig met slikken weet ook niet hoe dat kwam) maar toen heb ik ervoor gezorgd dat ik mijn pil altijd in mijn tas had zitten en mijn wekker op mijn telefoon op een bepaald tijdstip had gezet. zo kon ik hem nooit vergeten (vergat hem anders zelfs als ie op mijn nachtkastje lag hahaha) en ik slikte hem altijd rond dezelfde tijd en als ik niet thuis was had ik em wel altijd bij me in mijn tas waardoor ik em nog niet kon vergeten. misschien wel een handige tip....
@Petra en Babywens, waarom is het zo erg om weer ongesteld te zijn? Is toch mooi dat alles weer gaat zo als het hoort? @babyliz, ja klussen ik gebruik het ook ja @Mayke, wanneer mag je weer voor controle komen? Weet je al iets meer over het inleiden? @All, fijn dat jullie zo meeleven met iedereen! Knuffels terug!!