Ontslag nemen moet je zeker niet doen! Mis je inderdaad je inkomen! Gewoon ziektewet! Ze kunnen je echt NIKS maken! Dat weet ik heel zeker!! Sterkte!
hoi dames balen jessekes dat je ongesteld bent geworden! mayD je niet gek laten maken en gewoon in de ziektewet blijven! denk om je zelf! Ik zit ook nogsteesd ziek thuis, ga zo naar de dokter want ik vermoed dat ik een fikse bijholteontsteking heb! flink balen! me hele oogkas klopt on der mijn oog. Op mijn werk vonden ze ook wel dat ik het weer kon proberen maar gelukkig was ik narrig op dat moment en heb even een flinke uitbrander gegeven, ik blijf gewoon ziek thuis tot ik me weer helemaal fit voel! Moet eigenlijkk morgen weer beginnen met een reeks van 6 maar zoals k me nu voel word dat em nie. Me moeder maakt zich zorgen om me dus die komt hier zo heen en gaat samen met me naar de dokter die lieverd... ik ben namelijk nooit ziek. Me vader belt ook 3 keer per dag of ik nog leef haha. Heb ook al 2 dagen niet gerookt omdat ik me zo beroerd voel... hopen dat ik het volhou! Gister de hele dag koorts en net nog wat verhoging. Nou ik ga naar dokter bibber... mijn dokter is echt een creep! liefss uut grunn
Ik leef met je mee Nanon! Lief dat iedereen zo met je begaan is. Je hebt nu iig een goede start bij het stoppen met roken! Als je het nog 2 daagjes volhoudt, heb je de eerste horde al gehad. Succes bij de HA, hij zal best wel meevallen.
nou ik ben weer levend terug maar wel met een dikke kuur. voorhoofdholte en bijholte ontsteking! dus nu aan de antibiotica..... best goor spul!
Nou ik hoop voor je dat t snel aanslaat! Hier is zojuist mijn vakantie begonnen!!! 10 augustus pas weer werken
@Cass Wat heerlijk, vakantie!! Ga je nog weg? @Nanon Wat onwijs balen!! Beterschap!! Mag je met deze medicijnen wel zwanger worden?? Beterschap!! @Zwendel Balen joh, ook al zo ziek geweest!! Eerst goed uitzieken voordat je weer gaat werken hoor!! Beterschap!! @Jesse32 Misschien nog heel even aankijken?? Zo te zien zijn jullie nog niet heel lang bezig? Wie weet is het nu wel raak! 3x is scheepsrecht he! Ik duim hoor!! @xxPetra En, en, en.....hoe was de echo?? Ik hoop zo dat alles goed is!! En natuurlijk alvast een hele fijne vakantie!! Hier net toch weer een test gedaan Kon het niet laten! Helaas voor mijn gevoel niks duidelijker als gisteren en eergisteren! Ook is mijn temp vanmorgen met 0.3 gezakt! (na wel een hele kort nacht, weet niet of dat nog uitmaakt?) Ik ga er dus nu maar even vanuit dat ik maandag gewoon ongesteld ga worden. Kan het altijd alleen beter worden!
hoi dames.. lief kleintje ik denk toch echt dat je wel zwanger bent hoor...zie echt wel een streepje namelijk!! miss morgen weer testen?? duim voor je!! nanon beterschap!! jeskejes dikke ***knuffel*** weet hoe jij je voelt! ik ben gisteren totaal onverwacht toch ongesteld geworden...vorige maand was ik al een dag eerder (vrij ipv zat) en nu ben ik dus nog een dag eerder ongesteld geworden.. het was best een teleurstelling..vandaag heb ik ook een behoorlijke dip..en voel ik me behoorlijk down.. daarom reageer ik nu niet op iedereen.. en kom ik gauw weer langs om te kletsen!! iedereen een heel fijn weekend!! liefs
Heb mijn testen onder elkaar gezet! En even in zwart-wit....is duidelijker! (verder niks aan gedaan hoor!!) Zou het dan nu al raak zijn?!?!?
Ohhh ik ben zooooooo opgelucht!! Na een uur wachten..leuk die ziekenhuisafspraken ...bleken we een hele leuke gynaecoloog te hebben. Hij maakte wat grapjes tussendoor omdat ik zo gespannen was. Toen de echo startte zei hij direct dat ik een normale hoeveelheid vruchtwater heb en dat er niks aan de hand was! Pfieuwwwww!!! Die echoscopiste heeft waarschijnlijk slecht beeld gehad door haar apparatuur of doordat ze gefrustreerd was omdat geen een baby meewerkte die dag. Alle andere metingen waren ook keurig alleen hield de kleine zijn/haar beentjes stijf tegen elkaar dus er was niks te zien. We zijn in ieder geval zo blij dat we vannacht met een gerust hart op vakantie kunnen!! vanavond reageer ik op de rest hoor maar moet nu snel naar mijn ouders om daar gezellig mee te eten. Ps. liefkleintje..ik zie ook echt streepjes hoor!!!
Wat fijn Petra!!!! Heerlijk om te horen!!!! Nu lekker onbezorgd genieten van jullie vakantie!! Ja, ik zie ook streepjes! Maar ze verschenen pas na de afleestijd Ze komen wel steeds sneller. Die van vandaag rond ongeveer 15 minuten. Ik word gek van dat wachten! Pfff!!
Oh Petra gelukkig...wat fijn voor je dat het er allemaal goed uitziet! Nu genieten van jullie vakantie, waar ga je naartoe? Liefkleintje ook ik zie echt wel streepjes hoor! Ben je al overtijd of komt je NOD eraan? Dat heb ik niet helemaal meegekregen. Ik heb mijzelf vandaag een cadeautje gedaan ''mijn 9 maanden dagboek'' van Pauline Oud. Echt een superleuk boekje waar je alles tijdens te zwangerschap kunt bijhouden, foto's van je buik in kan plakken etc. bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken Morgen gaan we het nieuws aan mijn zwager en schoonzus vertellen en zondag aan een oom en tante. Vanaf volgende week langzaam aan ook wat vriendinnen want ik kan het nu écht niet meer voor me houden hoor!
Liefkleintje,Oh..da's dan weer niet zo leuk als ze pas na 15minuten verschijnen. gebruik je die van kruitvat 2 voor 5euro en wanneer was je nod ook al weer? Gewoon blijven testen hoor, want zo'n 2e streepje komt er volgens mij alleen maar als er HCG in je urine zit. (hoe dat werkt na de afleestijd weet ik alleen niet) Maybebaby, wij gaan 8dgn naar Alanya, Turkije toe! Heerlijk. ik installeer me op het strand onder een parasol en laat mezelf af en toe de zee in rollen Veel plezier met het leuke nieuws morgen te vertellen! Mayke, wat een gedoe joh op je werk! Goed dat je nu de ziektewet ingaat, want je baas kan wel willen wat voor hem het beste uitkomt maar zo werkt het natuurlijk niet! Nou meiden, voor het geval dat ik vanavond niet meer op het forum kom wens ik de meiden die op vakantie gaan een hele fijne vakantie, de testers veel succes, de zwangere dames veel plezier van echo's en de meiden die voor de nieuwe ronde gaan ook veel succes! Ik ben volgende week zaterdag weer thuis!
Ja, baal er ook van dat ze pas na 15 min zo worden!! Maakt me onzeker! Mijn NOD is maandag! Maar waarschijnlijk wel een late eisprong gehad. Rond de 7e pas! Ik vind het wel typisch dat het streepje donkerder lijkt te worden. Terwijl bij eerdere testen er zelfs na een dag, een week of maand geen streepje te zien was! Vreselijk, die onzekerheid!
Petra fijn dat de echo goed was verder, alleen jammer dat je nu nog niet weet of het een jongen of een meisje is ga je daar nog een keer voor terug of? alvast een hele fijne vakantie!! rust lekker uit! Turkije is hartstikke mooi! liefkleintje wat enorm spannend allemaal! ik hoop het zo dat het deze ronde raak is voor jullie!! Hier gaat het prima1 nog heel ffies tot de echo volgende week! spannend!!! ben zo benieuwd of de kleine ons laat zien wat zijn/haar geslacht is vandaag erg last gehad van bandenpijn, was de eerste keer, maar toch behoorlijk last van gehad! gelukkig is het nu weer zo goed als over
hoi dames... nog ff snel voor ik me bed weer inkruip..... liefkleintje...zelfs met mijn lenzen uit zie ik 2 strepen!! en k heb erg slechte ogen haha! hier nog niet super.. de eerste blaren komen eraan van de antibiotica! liefss
@ Petra: Zie je wel dat alles goed komt! Zei ik het niet! Ga lekker van je vakantie genieten meis! Gisteren ziek gemeld en naar de HA geweest. De HA heeft me minimaal 2 weken rust verordent en daarna mag ik op therapeutische basis weer aan het werk... Hij drukte me op het hart absoluut niet beter te melden en contact op te nemen met de Arbo-dienst. Mijn e-mail bleek uiteindelijk wel bij de juiste Arbo-dienst terecht te zijn gekomen en die mevrouw belde mij dus nadat ik bij de HA wegkwam. Ik heb haar de hele situatie van begin tot eind uitgelegd en ook zij was zeer verbaast over de hele gang van zaken. Ook zij vond het niet normaal dat ze mij niet deels in de ziektewet wilden doen. Ze heeft een mail naar onze P&O gestuurd, waarin zij de uitspraak van mijn HA ondersteunt en aandringt op mij per ommegaande compleet ziek te melden bij de Arbo en het UWV. Wat een rust kwam er ineens over me heen! Ik ben zo blij dat ik zowel de HA als de vrouw van de Arbo achter me heb staan! Ik ga nu ff 2 weken genieten van mijn rust.
We gaan er hier maar even vanuit dat het niet raak is! Net weer een testje gedaan....en als je heeeeeel goed kijkt zie je een licht streepje! Maar hij zou dan nu wel echt donker moeten zijn als de afgelopen dagen en dat is niet zo! Maandag mijn NOD, dus het kan nog! Maar de hoop is een stuk minder!