Hier een halve nacht k*t geslapen, verder geen nieuws. @ Lennyt: je moet niet voor niets eerst naar de HA alvorens je naar de gyn wordt doorgestuurd. Je bent *nog maar net bezig* en ik vind dat die mail naar de afdeling gyn een beetje erg voorbarig van je was. Je hebt nog maar 4 cycli gehad! Verder zou ik het persoonlijk wel leuk vinden als je ook eens wat vaker op een ander zou reageren en niet zo zou egoposten. Sorry dat ik wat bot uit de hoek kom, maar dat valt me gewoon op. @ Zwendel: die steken ken ik... is vrij normaal hoor. Dat hoofdje is niet klein en drukt wel aardig op de downstairs.
Goeiemorgen! Dramaqueen, fijn dat je paps van de IC af is! Op naar een voorspoedig herstel! @id-kaarten, das idd schandalig... Van alles verplichten en dan ook nog eens zo duur maken! Mayke, vervelend dat je nog steeds zo beroerd slaapt! Kan je straks ook niet echt uitgerust aa nje bevalling beginnen Komt dat nou puur door je bekkenpijn? Kan je 's middags ook niet even lekker een uurtje (proberen) te slapen? Petra, wat goed dat Finn 20 minuten bij jou gedronken heeft!! Das al een aardig tijdje En die opmerking van je vriend haha Zo hier was ik gisteravond ineens uitgeteld.. Was op de bank film gaan kijken maar heb bijna twee uur liggen slapen tot mn vriend eens besloot thuis te komen Vandaag niet al teveel op de planning.. Even wat huishoudelijke dingen en vanavond housewarming bij vrienden Fijne dag allemaal
@ Dreamer: je werd ineens overvallen door slaap? Ken ik! Veel plezier bij de housewarming vanaamp! Pijn komt niet alleen door de BI, maar ik heb mijn linkerarm ook vol ontstekingen (schouder, elleboog en pols)... vandaar de pijn. Als ik moe ben probeer ik 's middags wel eens te gaan liggen, maar dan kom ik 's avonds niet op tijd in slaap...
Hmm is dus echt een wisselwerking meid! Hoop echt voor je dat je de nacht voor je bevalling gewoon ienens een heerlijke nacht hebt Kan je er iig een beetje uitgerust aan beginnen... Dikke knnuffel voor jou! was eigenlijk al moe toen ik thuis kwam hoor Maar niet gelijk aan toegeven natuurlijk Maar als je dan gewoon ff lekker gaat liggen dan ben je ook zo vertrokken.. Althans ik wel
@ Mayd, Gelukkig heb je dan in ieder geval nog even je ogen dicht kunnen doen op de bank maarja das natuurlijk niet genoeg. Hoop echt zo voor je dat je snel wat kan slapen. Dan kan je tenminste nog een soort van uitgerust de bevalling in want na de bevalling is de nachtrust voor de meeste vrouwen denk ik ook niet echt je van het blijf voor je duimen enne *knuffel* vanuit hier @ Lennyt, Ben het wel met Mayd eens, je bent nog maar net 4 cycli bezig dus de ha gaat je echt nog niet doorverwijzen naar de gyn. Snap dat het ook bij 4 cycli elke keer weer frustrerend is als je negatief test maar kijk eens bij een paar andere dames hier die zijn pas lang bezig (om en nabij een jaar even zo uit mijn hoofd gezegd) en hun zijn uiteindelijk ook terecht door de ha doorverwezen. Ik zeg dit niet om je aan te vallen maar wil wel even laten weten dat je het wel realistisch moet bekijken hoe rot ook. @ Dames die al echt lang bezig zijn * knuffel* blijf voor jullie duimen
@ Zwendel: thnx voor de knuf meis... knuf terug! Ik hoop dat Reneé zich snel meldt.. hahaha vanmiddag eerst maar even naar de kerstmarkt en even proberen te slapen. @ al lang klussende dames: van mij ook een heel dikke knuffel voor jullie!!!!
@petra ja zou mooi zijn. Wat goed van finn! hopelijk heeft ie nu de smaak te pakken @mayD: dikke Knuffel terug! Hoop dat je snel bevalt en een stuk minder pijn hebt! Have fun op de kerstmarkt, altijd leuk @zwendel: Thanks! Knuffel terug @lennyt: sluit me wel bij voorgaande mensen aan. zag in een ander topic dat jullie nog maar 2 rondes echt hebben geprobeerd. Probeer er een beetje relaxed onder te blijven.2 rondes is echt nog maar kort! En jouw cycli zijn echt niet abnormaal totnogtoe. Zo, heb geprobeerd netjes te blijven frustratie alom. Verder niet heel veel te melden eigenlijk. Weer ovutesten ingeslagen voor volgende week
Hier ook een dikke knuffel maar dan voor alle dames! @babyliz, welke ovulatietesten heb je? Ik heb misschien nog wat testen hier liggen...als ik ze nog kan vinden...dus als ze hetzelfde zijn als die je hebt wil ik ze wel naar je opsturen..? @Mayke, had je afgelopen nacht nog pijnstilling ingenomen? (daar twijfelde je over toch?) Het lijkt me zo rot als je pijn hebt en niet kunt slapen, dan loop je ondertussen op je tandvlees! @Zwendel, ja belachelijk hé! en het wordt nog erger want ik sprak een vriendin en zij heeft toen haar dochter 1,5jaar was een id-kaart gehaald. deze is 5 jaar geldig maar toen ze afgelopen zomer weer aankwam op schiphol werden ze apart genomen en werd er gezegd dat de id kaart niet meer geldig was omdat hun dochter niet meer op de foto leek. (ze is nu 3) Ze mochten voor deze keer doorlopen maar moest wel direct een nieuwe gaan halen!!!! Dat is helemaal mooi zeg Dan moeten ze een id kaart gratis maken voor de eerste 5 jaar ofzo en dan verplichten dat je dan elk jaar een nieuwe haalt met nieuwe pasfoto. @dreamer, hihi heerlijk he om op de bank in slaap te vallen! Veel plezier vanavond, en wel een voordeel dat het een house warming is...daar staat ook een bank Hier vanmorgen Finn zijn allereerste echte lach gezien!! *smelt* Jeroen was toevallig net wat foto's aan het maken dus het staat erop! maar....ik kwam net uit de douche dus ik sta op de achtergrond...in mijn ondergoed...gebukt. hahahaha eerst maar eens censureren dus Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
@ Petra: wat heerliijk, de eerste foto van een lachende Finn! *benzobenieuwdmaarsmeltnual* Vannacht geen pijnstilling gehad en ook direct bagger geslapen... ik ben een beetje bang dat die pijnstilling eventuele weeën tegenhouden... misschien ben ik daarin wel een gigantische muts. @ ID-kaart: ik vind het sowieso al schadalig dat je je kind niet meer op je paspoort kan laten bijschrijven net als vroegah... Ze snappen toch ook wel dat een kind in de eerste 5 jaar veel verandert!? Tja... @ Babyliz: een dikke pakkerd voor jou meis!
@petra. ik ben ook benieuwd naar lachende Finn!! @babyliz, waar koop jij de testen? ik eerst van testjezelf.nu maar ik doe er nu niet meer aan mee. @Mayke. Zeiden de arsten dat dan? volgens mij niet he wel weer een rotnacht gehad dus. vanavond maar weer pijnstillers?? @Lennyt, ook ik moet me aansluiten bij de rest. Probeer er rust in te houden! en bij het plaatsen van een berichtje; probeer duidelijk te zijn. je zet vaak zulke vage en halve berichtje neer, dat ik niet meteen kan snappen waar je het over hebt.
@petra: Gebruik ze meestal van zwanger&kids, de dipsticks. Wat extra testen is nooit weg, kijk maar ff Waar had jij ze van? Ohh eerste lachje, wat schattig! Hihi. Ben benieuwd. Als je jezelf weggecensureerd krijgt @mayke: Thanks! Denk niet dat die pijnstilling weeën zou tegenhouden.. misschien voel je ze wel minder, das mooi meegenomen toch Maar in jouw situatie zou ik er wrs ook weer anders over denken hoor... altijd moeilijk om daar goed in te kiezen! @pip: Van zwanger&kids dus, lekker goedkoop Kreeg er nu nog 3 gratis zwangerschapstesten bij, hopelijk kan ik die volgend jaar gebruiken met goed resultaat
Mayd balen dat je niet goed geslapen hebt. Ik had niet begrepen dat je ook pijn hebt in je arm schouders. Je weet ook niet denk ik hoe je in bed moet liggen. Ik denk dat de pijnstilling de bevalling niet tegenhoud. Ik zou ze gewoon nemen en proberen je rust te pakken. Hoe moeilijk het nu ook gaat. Als je kleine er is zal je ook slaap te kort komen. Pakken wat je pakken kan van rust.dikke knuffel voor je. Pip Babyliz. Ik gebruikte ze van sensitest. Ik heb er nog een aantal liggen voor onze volgende poging. Ik ben er te spreken over. Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik mijn ei ook meestal voel. Petra ik wil de lachende Finn wel zien ben benieuwd! De taart was heerlijk.jammie Lennyt. Er staat ook meestal een half jaar voor dat mensen zwanger worden. Ik snap dat je het graag wilt meis maar heb geduld. Hoe meer je er op schijnt te focussen hoe minder het schijnt te lukken. Pas na een jaar wordt je pas door gestuurd naar de gyn. TOCH Dames die bij de gyn lopen. Ik heb 2 mk gehad en loop ook niet bij de gyn er moeten er minimaal 3 zijn geweest. Heb geduld Dreamer lekker toch dat je zo snel slaapt. Verder alles goed met u Dramaqueen fijn dat het beter gaat met de paps. Zwendel de taart was lekker. Vervelend hoor van die steken
@ Jesse, eigenlijk te erg voor woorden dat ze na 2 miskramen zeggen; 'sorry, je mag pas naar de gyn als je er 3 hebt gehad" Alsof 1 miskraam al niet erg genoeg is..laat staan 2!! (ik snap het aan de andere kant ook wel een beetje omdat een miskraam best vaak voorkomt maar het druist gewoon tegen al mijn gevoel in!) @hier de foto van onze knappe man! zónder moeders in onderbroek hihi Bekijk bijlage 207582
Petra wat een geweldige foto. Ik smelt er helemaal bij. Ik denk idd omdat mk veel voorkomt je pas na zoveel keer naar de gyn wordt door gestuurd. Het schijnt ook per gyn te verschillen.Ik begrijp dat ook wel. Vaak is er ook geen oorzaak te vinden. Maar wij denken gewoon 3 keer is scheepsrecht dus de volgende keer gaat het gewoon goed.
@babyliz ik hoop ook echt op sneeuw! haha inderdaad dan moet het niet gaan smelten, want dat is dan weer heel erg.. Maar als het zo uit de lucht komt vallen vind ik het echt prachtig @xxpetra haha ook al zo'n multitaskende moeder? haah hier ook regelmatig op de laptop met een kind aan de borst Je ongi moet zoiezo weer op gang komen hoor! Maar hopelijk is het nog steeds wat na vloeien en dat je pas over een paar maanden ongesteld wordt Ik hoop er stiekem wel een beetje op. Ik heb er ook dagen tussen zitten dat ik helemaal niet vloei en dagen dat ik best wel weer heftig vloei :S Ohja de mini pil is er ook nog.. wel erg vervelend dat je hem elke dag op hetzelfde tijdstip in moet nemen. Dat zou mij dus echt niet lukken, weet ik nu al Ik vergat de pil ook regelmatig en inderdaad vaak voordat ik naar bed ging (maarja dat verschilt ook per dag ) Wauww wat ontzettend goed van Finn Probeer je het nu elke voeding? Gaat de goeie kant op, fijn hoor! Ahh wat een lieve foto van Finn zeg.. haha een enorme lach is het Heel bijzonder en fijn dat jullie het hebben kunnen vastleggen! Wat deed Jeroen voor grappigs dat hij zo hard moet lachen? Wij gaan volgend weekend inderdaad ook maar een pasfoto laten maken van Max en zijn id aanvragen. Absurd dat dat moet voor zo'n kleintje, maarja het is niet anders. Dan nog maar gauw even dit jaar doen inderdaad @MayD Balen zeg, van die rotnachten EN je hebt het nu juist zo nodig. Lukt overdag slapen wel een beetje? @Pip je hebt helemaal gelijk meis. Eigenlijk is het weer hartstikke mooi om ongesteld te worden en te zien dat alles weer gaat zoals het hoort Ik was voordat ik zwanger werd alleen wel vreselijk ongesteld En had ook enorm veel last van krampen, moet zeggen dat ik dat dus niet echt gemist heb @Dramaqueentje ik ben ook wel benieuwd wanneer jullie willen gaan proberen voor een brusje voor Ella? Ik moet er zelf nog even niet aan denken Lijkt me behoorlijk druk, maar wel erg leuk natuurlijk. Hier pas over 1/2 jaartjes Wij gaan inderdaad ook voor de condooms.. tjah het is niet ideaal, maar dat is eigenlijk geen enkele anticonceptie. Fijn dat je vader van de ic af is. Fijn dat het de goeie kant op gaat @Maybebaby Gisternacht hebben we zijn eerste flesje gegeven. Hij bleef onverzadigbaar en wilde het liefst elke seconde aan de borst liggen.. haah mijn borsten waren helemaal leeg, dus hebben maar flesje gegeven. Hij heeft maar iets van 50 cc op, maar het ging op zich aardig goed Wat een ontzettend leuk wiegje zeg!! Echt super mooi.. @Dreamer ik heb het inderdaad geleden. Je mag ook pas weer vrijen als je niet meer vloeit, dan is alles goed genezen.. en meestal is dat ook pas met 6 weken (haha behalve bij Petra ) Fijn dat het redelijk goed gaat met je opa @Zwendel inderdaad misschien indalingsweeën? Of is de kleine al volledig ingedaald? Vervelend is het wel he? Pfff de afgelopen 2 nachten waren echt lekker, maar vannacht was het weer een ramp.. Meneer heeft weer wakker gelegen (lees: de hele tijd gehuild) tot 3 uur.. daarna eindelijk in slaap gevallen (en hij was toch zo moe) Echt ongelofelijk want vanaf 1 uur smiddags was hij al klaar wakker. Dan zou je toch doodop zijn zou je dan denken? De krampjes worden ook met de dag erger heb ik het idee. Hij heeft er bijna na elke voeding last van. Herkenbaar voor de moeders? Lennart en ik hebben allebei een koemelkallergie (gehad). Ook als baby al, dus het zou goed kunnen dat Max hier ook last van heeft. Dinsdag maar eens navragen en misschien moet ik dan wel op melkvrij dieet. Ik ben gek op melk, maar heb alles over voor mijn lieve ventje. Hij heeft soms zoveel pijn dat de tranen zelfs over zijn wangen rollen Zo ontzettend zielig.. moet eerlijk bekennen dat bij mij de tranen dan ook wel eens rollen haha. Zo vervelend ook dat je er niks aan kunt doen en de pijn niet kunt wegnemen. Max past al een paar kleertjes van maat 56 niet! haha wat gaat dat snel zeg, ongelofelijk. En hij is nog geen eens 3 weken oud Ook gingen we eergisteren maat 2 van de pampers gebruiken, omdat maatje 1 op was. hahah maar dat hebben we maar een paar uur volgehouden. Meneer ging heerlijk poepen en zijn rompertje zat er zelfs onder.. haha het loop dus gewoon langs zijn pamper, dus maatje 2 is toch nog iets te groot. Gauw nog maar een pak in maat 1 gekocht Vandaag heerlijk gewinkeld met zn drietjes, want het was erg mooi weer. Was erg gezellig en veel mensen kwamen even in de kinderwagen spieken Heel leuk!
@petra aaah wat schattig @jesse @lennyt ja idd gewoonlijk pas na een jaar. Er zijn wel wat uitzonderingen, als er een goede reden is natuurlijk. @babywens: ach wat zielig dat jullie mannetje zoveel last heeft van krampjes moeilijk zeg.. hopelijk weet je snel waardoor het komt. Koemelkallergie klinkt wel aannemelijk als jullie dat allebei gehad hebben, je kunt altijd proberen of koemelkvrij de klachten vermindert. Succes meis!