In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dames waarbij het nog niet gelukt is: ik zou (bij wijze van hoge uitzondering) vervroegd worden doorgestuurd, omdat mijn cyclus aanwijsbaar niet klopte... uiteindelijk wel op eigen kracht gelukt en ook nog best snel! In de maand dat het raak was, was wel de druk van de ketel. Call me crazy, maar ik denk wel dat dat enorm heeft geholpen.

@ Petra: wat een heeerlijk smoeltje, die Finn!

@ Babywens: wat vervelend van de krampen... Wat groeit ie snel! Heerlijk lijkt me dat, lekker met het gezinnetje shoppen...

@ slapen: vannacht zonder pijnstilling toch heel redelijk geslapen. Bevallen dames: hadden jullie ook veel ontlasting voor jullie moesten bevallen? Ik heb gister wel 7x mijn grote behoefte moeten doen! Grote schoonmaak voor de bevalling????

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!!
    Kheb wel teruggelezen maar ben een hoop kwijt...
    Die foto van Finn, geweldig zeg!! Een serieuze lach :D

Mayke, fijn dta je redelijk hebt geslapen...
    Is volgens mij wel redelijk normaal dat je lichaam alles opruimt voor je bevalling.. Dus wie weet een dezer dagen? Moest jij nog terug naar de gyn?

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Mayke, ik had ook veel vaker ontlasting de dagen voor de bevalling en ik heb van vriendinnen hetzelfde gehoord. Bij mij was de ontlasting in normale samenstelling zeg maar en een vriendin had juist ontzettend veel last van diarree. Tijdens de bevalling had ik dan geen last meer van ontlasting wat eruit moest maar ik heb wel behoorlijk gespuugd en dat was ook om diezelfde reden zei de vk.
    Je lichaam gaat schijnbaar alles eruit gooien zodat het 'schoon' is en ze met het volgende project kan beginnen wat eruit moet. De baby :D

@babyliz, ik heb nog gekeken maar ze zijn op. Helaas. Ik had de dipsticks van sensitest.

@babywens, je zou je vraag over de krampen en jullie kma kunnen stellen op het forum bij de lactatiekundige.
    Wat naar he die krampjes!

@Jeskejes, hoe gaat het met je moeder?
    @dramaqueen, en hoe gaat het met je vader?
    Hopelijk zijn ze voor de kerst weer thuis!

Gisteravond heeft mijn kolf de geest gegeven:$:x en erger nog..ik kan die stomme rot bon niet meer vinden dus nu moet ik dus een nieuwe gaan kopen.:(
    Gelukkig kan ik de kolf nog wel als handkolf gebruiken maar ja..dat schiet natuurlijk voor geen meter op.

@bevallen dames, hebben jullie nog last van de hormonen die door je lijf gieren?

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babyliz ja zeker zielig :( en je kan er ook zo weinig aan doen he? Dinsdag komen ze weer van het bureautje en dan zal ik eens vragen naar een melkvrij dieet.. kijken of de krampjes dan minder worden.

@MayD hij groeit zeker snel ja! Vandaag heeft ie maatje 60 aan (haha in Frankrijk gekocht) en daar staat op 3 maanden :p Maar baby'tjes in Frankrijk zijn over het algemeen ook wat kleiner dan Nederlandse baby's ;) Wandelen is inderdaad echt heerlijk met de kleine.. nog gauw even doen, nu het nog kan. Als het straks echt bagger weer is, zal ik het niet te vaak doen denk ik.

Wat fijn dat je vannacht redelijk goed geslapen hebt, zelfs zonder medicatie :) Hier de avond en de ochtend voor de bevalling enorm veel op de wc gezeten. Helemaal die ochtend was echt erg.. Heb mijn hele lichaam leeg gescheten :p haha dus wie weet meid! Spannend hoor.

@xxpetra ohja dat zal ik inderdaad eens doen! Kijken wat ze daar over zeggen ;) Heh bah, balen zeg van je kolf :S Heb je met je pinpas betaald? Dan kan je altijd nog proberen om je rekeningafschrift te laten zien he? Kunnen ze in ieder geval zien dat jij hem gekocht hebt.. wie weet proberen waard?
    haha hormonen? Die gieren nog door mijn lijf hoor :p

Vannacht had meneer wéér enorm last van zijn krampjes. We hebben hem zelfs nog nooit zo hard horen schreeuwen :p haha Lennart maakte zich meteen zorgen en wilde al naar de verloskundige bellen haha lekkerding ;) Het gekke is ook dat als Max krampjes heeft hij heel graag aan de borst wil.. terwijl je dan denkt dat het alleen maar erger wordt, want dan krijgt hij weer melk binnen (en dus weer krampjes daarna)
    Voor de rest was ik zo ontzettend moe dat ik gewoon in slaap gevallen ben met Max aan mijn borst :p Vind dat best eng, maar kon er niks aan doen haha..

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ah gos..
    Zo zielig die krampjes :(

6. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    he meiden!!

wil 1e ff zeggen...lief hoe jullie reageren!! echt meelevend!! thanx!

@babywens
    dank je meid...ik had dit gevoel vooral nadat ik terug was gekomen van de vakantie...dacht ik meld het en dan zie ik wel hoe iedereen er op reageerd!! ik zit niet op een andere pagina..ik kan deze al niet bij houden laat staan als er dan nog een pagina bij is haha!!
    hoe gaat het met jou meid?? en met max?? jullie hebben een mooie shoot gehad zeg!!! mooi mannetje is het hoor!!

@jesse
    dat is het ook zeker..hoe gaat het met jou??? moet voor jou allemaal niet makkelijk zijn!! dikke knuffel!!

@pip
    meid dat is een goed idee!! wanneer?? ;) hoe gaat het met jou?? en je mmm?? heb de nieuwe topic gevonden! nog niet geschreven hihi

@petra
    bedankt voor je knuffel!! het heeft zeker geholpen om het hier te vertellen..!! hoe gaat het met jou??? en finn?? hij is alweer 1 maand he!! gaat dat hard zeg!! je vroeg toch iets over anticonceptie?? wat heb jij hier voor gebruikt dan?? ik heb altijd gezegt dat als ik zwanger mocht raken er tussen een 1e en 2e (hoe voorbarig!) geen pil geslikt word!! juist omdat ik best last van ontpillen had...en ik nu eigenlijk besef dat het troep is!! maar je moet natuurlijk doen wat jij het fijnst vind!! lees ik nou net goed dat finn 20 min aan de borst gezeten heeft??? woww wat goed!! hij wou toch niet drinken?? woww wat een lachebekkie is finn!! <3

@babyliz
    meid dikke knuffel terug!! wat een naar gevoel geeft dat soms he!!
    hoe gaat het met jou?? je moet nog een paar weken wachten toch?? balen zeg dat het zo lang duurt allemaal!!

@delilah
    dank je meid..je woorden doen mij goed!! normaal gesproken heb ik er echt geen problemen mee..dan geniet ik echt van jullie verhalen!! maar kon het ff niet!! nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter!!
    hoe gaat het met jou??? laatste loodjes he..! kun je het nog een beetje volhouden?? dikke knuffel terug!!

@mayd
    hoe gaat het met jou?? weer rustig in je buik?? hoop voor jou dat renee zich snel meld!! knuffel!

@zwendel
    dank je meid!! knuff terug!! ik vind het juist leuk om op jullie te reageren..en 1 voordeel voor mij ik leer alles van jullie haha hoe gaat het met jou?? hoe bevalt het als getrouwde vrouw?? jij gaat ook hard zeg..34 weken alweer!! komt dichtbij nu he!! hebben jullie alles al klaar??

@jeskejes
    meid knuffel voor jou!! jij hebt het helemaal niet makkelijk gehad de laatste weken (en nu nog niet!)...en dan ook weer ongi geworden...snap best dat t ff niet wil!! take your time!!

@dramaqueen
    wat fijn dat je vader van de ic af is..!! moet hij nog lang in het zh blijven dan?? jij hoeft je helemaal niet schuldig te voelen naar ons toe dat je helemaal niks weet van temp ofzo!! ik wist een paar maand geleden er ook nog helemaal niks van...en zelfs nu moet ik het nog vragen!! hoe gaat het met jou??? en met ella?? wat grappig dat jullie *snel* weer aan een 2e willen beginnen!! aan hoeveel tijd denken jullie ??(als ik zo brutaal mag zijn!)

@maybebaby
    dank je meid voor het duimen!! het probleem is nou juist dat ik er in mijn omgeving haast niet over praat...mijn vriend baalt ook elke maand weer giga maar hij kan mijn gevoel (vrouwengevoel) niet begrijpen en dat is soms wel eens lastig! mijn beste vriendin is de enige die het weet..maar ik praat er eigenlijk niet zo vaak over!
    miss zou ik dat juist meer moeten doen!! hoe gaat het met jou?? kun je het een beetje volhouden allemaal?? hebben jullie alles al klaar?? wowww wat een mooie wieg!!

@mensendienietopanderenreageren tja ik reageer er maar niet meer op!! l is niet de enige iig!!

@tempvraagje ik temp altijd om 8.45 en ga vaak rond 0.00 slapen...dus mijn temp ligt altijd dicht bij elkaar (zie kaartje) nou was t gisteren laat en ben ik om 4.45 gaan slapen...ik werd om 10.45 wakker, veel te laat dus! toen was mijn temp ineens 36,19!! (gisteren nog 35,74) nou is het zo dat ik wacht tot een daling van mijn temp..omdat volgens ff mijn ei nog niet geweest is! nu twijfel ik dus wat ik moet doen...de temp invullen maar miss dat mn ff dan van slag is...of helemaal niks invullen en kijken wat die morgen aangeeft???
    hebben jullie tempdames echt altijd op t zelfde tijdstip getempt??

dan het volgende ik heb het gevoel dat mijn ei deze maand niet geweest is! ik had op dag 10 slierten vruchtbaar slijm...tot dag 13 was ik heel vochtig (oh oh wat een woord) en was het helder.
    normaal krijg ik na mijn ei echt zere tepels...nu een klein btje last van gehad..ook ff ziet het niet na of tijdens die periode...
    wat denken jullie??

dan nog een vraagje...als je vruchtbaar slijm hebt springt dan altijd je ei...of hoeft dat helemaal niet zo te zijn??

nou meiden ik ga vandaag bankzaken doen...en kom er ook zeker niet meer af!! voor iedereen een hele fijne zondag!!
    liefs

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Vreemd babyliz.. Dat slijm zou normaal toch een ei betekenen
    Hoop dat je ei toch ongemerkt geweest is!

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra super zeg die foto van Finn!! en wat balen zeg dat je kolf kapot is, en helemaal dat je de bon niet weer kan vinden:( dat is flink balen!

Mayke fijn dat je redelijk hebt geslapen, en hier nog geen last van 'grote schoonmaak' van de darmen ;)

babywens wat sneu zeg dat max zo'n last heeft van krampjes!

babytjuh ik kan je helaas niet helpen met je vragen over tempen en of je je ei hebt gehad, ik heb me daar nooit zo in verdiept, maar geloof dat er wel dames hier zijn die wel weten hoe het in zijn werk gaat en die kunnen je vast helpen!

hier vandaag alweer 38 weken!! wat gaat de tijd toch hard!! kan wel merken dat het de laatste loodjes zijn, heb helemaal een beurs gevoel in mijn bekken, kan echt niet meer normaal lopen haha, ik waggel:) voelt gewoon helemaal blauw daar van onder ;) komt denk ik omdat de kleine volledig is ingedaald en die drukt er nu natuurlijk op. niet zo'n fijn gevoel by the way ;) maar ach nog effies :D

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zolang kan t bij jou niet meer duren delilah!

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Babytjuh, ik snap het tempen ook niet meer zo goed.

Ik heb zelf nooit een dip gehad, voor mijn eisprong. Wel ging was ie een paar dagen hoger, voor ik ongesteld wordt. Bij mijn volgende cyclus als ik Clomid ga slikken, moet ik het weer bij gaan houden.
    Mijn gyn zei dat ik niet perse op een vast tijdstip hoefde te tempen. Ik mocht best uitslapen.. raar he!
    Ik ga gewoon mn wekker zetten..
    Want ik denk dat als je erg laat gaat slapen en/of uitslaapt het echt wel invloed heeft hoor!

Over vruchtbaar slijm, dan zit je ei eraan te komen he. Ik heb het nog nooit gehad. Wel een paar keer gevoelige tepels na mn eisprong.

11. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Delilah, jah 38 weken al! foto!!

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dreamer inderdaad haha langer dan 4 weken zal het vast niet duren ;)

ik zal binnenkort weer eens een foto maken ;) vandaag niet, loop in me relax kloffie ;)

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha jij ook al delilah! Kan me ook nergens toe
    zetten vandaag!

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    :D ik ook niet :D lekker bankhangen, tv aan en deur op slot :D

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babytjuh: over tempen: gewoon van vandaag invullen en de komende dagen weer normaal laten verlopen. Je kunt deze "verhoging" altijd nog op discard zetten, dan wordt ie niet meegeteld.... Succes wijffie.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vanmiddag naar newkids nitro geweest jonguh! Was wel leuk.

Vervelend is wel dat als je een keer niet online bent er mensen gaan bellen of je al niet aan het bevallen bent... tja, alsof we de telefoon dan aan laten staan! hahahaha

Ik weet niet meer wie het vroeg: woensdag VK en donderdag Gyn...

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Delilah, heerlijk gevoel he als de kleine zo laag zit ;) Ik ging een paar dagen voor de bevalling pas echt waggelen, wel jammer want ik zag mezelf al waggelend door de stad lopen, hihi.
    Over een maand ben je gewoon mama!!

@ babywens, wat vervelend zeg dat Max zo'n last heeft van krampjes. Vind je het ook zo zielig? Helpt het ook niet als je, je handen op zijn buik legt? (lekker warm) of als je fiets met zijn beentjes.
    Wij hebben ook van alles uit de kast getrokken maar niets leek echt te helpen en als het hielp was het een paar minuutjes.
    Als je het eng vind dat je eventueel in slaap valt tijdens het voeden dan kan je het voedingskussen of een gewoon kussen naast je leggen zodat hij niet uit bed kan rollen. (maar zo snel zal dat vast niet gebeuren hoor, in het ziekenhuis heb ik Finn ook een hele nacht naast me in bed gehad op een kussen op advies van de verpleging)
    Nou die hormonen gieren hier ook nog door mijn lijf maar ik heb er best last van:( Soms ben ik ineens zo onrustig en dan wil ik alles ineens gaan opruimen terwijl ik hartstikke moe ben of Jeroen krijgt ineens een snauw terwijl hij heel lief tegen me is. Dan voel ik me nog rotter. bah! ik hoop dat de hormonen snel weg zijn.

@babytjuh, over tempen kan ik je ook niks vertellen want daar ben ik nooit aan begonnen.

De ene vrouw heeft vruchtbaar slijm als de eisprong er aan komt, anderen hebben het op de dag van de eisprong of na de eisprong en weer anderen hebben het nooit. Als je de ene maand vruchtbaar slijm verliest kan het zelfs zo zijn dat je het de maand erna het niet hebt. Dat kan ook zo zijn met zere tepels zoals je aangeeft.
    (dat is om het handig te houden hahaha..net als je denkt dat je, je lijf kent dan veranderd het alles weer;))
    Gebruikte je nou ook ovulatietesten?
    En voelde je andere maanden aan je lichaam of je eisprong eraan kwam of niet? Ik merkte het vaak wel aan steken in mijn onderbuik en dan in combinatie met het vruchtbare slijm en de ovulatietest.
    Misschien is het voor jezelf fijn om alles op papier bij te houden? Dat je dingen kunt vergelijken van andere maanden. Ik plakte mijn ovulatietesten op een a4tje en dan schreef ik er vaak nog bij welke dag het was en of ik ergens last van had. Geen idee of het ook echt kan helpen maar ik vond het heel fijn en overzichtelijk.

Bon is trouwens gevonden...hoera!! Hopelijk hebben ze dezelfde kolf in de winkel op voorraad anders ontploffen mijn tieten!!
    (ik heb nu een kolf van een vriendin mogen lenen!)

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke dat herken ik, als je dan iemand belt dat ze dan denken dat je bevallen bent haha :D
    fijn dat de film leuk was!

Petra fijn dat je de bon weer terug hebt! hopelijk hebben ze dezelfde op voorraad!
    ik hoop dat het geen maand meer duurt voordat ik mama ben, maar dat is wel de maximale termijn inderdaad, gewoon bijna niet voor te stellen :D

19. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Tjonge ik moet in het weekend toch wat vaker online komen, wat kunnen jullie ouwe.... zeg :) Bedankt voor de complimenten van de wieg, ik ben er zelf ook super blij mee. Kan niet wachten hem naast ons bed te zetten, mét inhoud natuurlijk!

@Zwendel ik denk dat de kleine aan het indalen is, vandaar die steken enzo...het begint voor jou ook al op te schieten hé! Voel je je verder goed? Idd schandalig van de id kaarten. Helaas kunnen wij ze in 2011 niet meer laten maken ;)

@Petra hoe is de pasfoto voor Finn geworden? Ben benieuwd! Wat super dat de bv elke dag beter wordt. Knap dat je zo doorzet hoor. De lachende foto van Finn is echt fantastich! die moet je inlijsten! Enne...geen onderbroek meer te bekennen hoor!

@Dreamer neem je niet te veel hooi op je vork? doe rustig aan en geef toe aan je moeheid. Ik klink heel wijs maar ben zelf net zo erg hihi. Ik word regelmatig streng toegesproken door mijn vriend en mijn moeder.

@Babywens wat mooi dat het is gelukt met Max zijn fles! Best lekker dat iemand anders het af en toe van je over zou kunnen nemen als dat nodig is. Max groeit al snel zeg, heeft hij uberhaupt maat 50 wel aangehad of helemaal niet?

@Babytjuhh ik zou meer praten met mensen in je omgeving. je beste vriendin inderdaad. Heus niet iedereen hoeft van jullie plannen af te weten maar het lijkt me prettig om af en toe even 'uit te kunnen huilen'. Op de gordijnen na is de babykamer klaar!

@Delilah wat een rotgevoel zal dat zijn zeg, maar 38 weken alweer...je gaat hard!

@MayD heb je al last van andere kwalen waarmee de bevalling op gang lijkt te komen? Kan me voorstellen dat je er gek van wordt als mensen je meteen platbellen wanneer ze even niets horen. Wij zijn van plan om niets te zeggen wanneer de bevalling gaat beginnen om zenuwachtige opa's en oma's te mijden haha

Hier alles prima. Vandaag een dag in huis met de was en administratie bezig geweest, ik liep nogal achter.
    Moet zeggen dat ik wat vaker last van baalmomentjes heb...mijn vriend heeft vandaag de volle laag gehad om iets onbenulligs, arme jongen :( Buik zit al flink in de weg en met die bi ben ik het soms zo zat om weinig te kunnen doen. Stilzitten is nu eenmaal niet mijn ding.

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: dat gevoel met de BI ken ik... daar kun je ook behoorlijk onhebbelijk van worden. Is inderdaad niet zo leuk voor je mannetje.

Op veel ontlasten, veel voorweeën en nesteldrang na verder geen noemenswaardige aankoondigingen hahaha

Ik was al lang blij dat ik mijn ouders vanochtend had gebeld om te zeggen dat er nog niks loos was. Net de telefoon opgehangen: mijn schoonmoeder belde dus ook al.... tja... liever een beetje interesse dan helemaal niets.

Deel Deze Pagina