In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babytjuh: hier gaat het zijn gangetje... nog geen beeb in zicht. Preseed hoor ik ook veel goede berichten over... baat het niet schaadt het niet, toch? Ik hoop dat je ook snel goed bericht hebt meis!

2. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    jammer dat er nog niks gaande is..hoop voor jou dat renee (hoe doe ik een streepje op de e??) zich toch snel gaat melden! en dat je dan echt kan gaan genieten!!
    je zal het wel helemaal zat zijn niet??
    nog ff volhouden hoor!!! knuff

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    alt 130 = é

Dankjewel lieverd... ik zit er nu weer helemaal doorheen inderdaad... Hoop dat ze deze week nog besluit te komen.

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wij hebben t 1 maand gebruikt in de vruchtbare periode. tijdens t vrijen vond ik het wel fijn omdat ik op een gegeven moment niet zo vochtig was :)->) doordat de spontaniteit er wel af was. nadeel vond ik dat je het voor t vrijen moet inbrengen en dan mag je max 15 min wachten tot je gaat vrijen anders werkt t niet meer of loop t eruit. dan heb je dus helemaal t idee van...nu moet t. je kunt t natuurlijk ook inbrengen als je op het punt staat t gaan vrijen maar ik zag mezelf niet liggen naast jeroen hihi
    het is trouwens ook best prijzig. wij zijn die maand niet zwanger geworden maar een vriendin was wel zwanger toen zet gebruikte. als je er fijn bij voelt zou ik t gewoon doen

@ de rest, jeetje jullie gaan snel. zal straks even bijlezen als de kleine man slaapt

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babywens,
    klinkt misschien onaardig maar ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die nog last heeft van stuiterende hormonen :)
    Zoals Lennart reageert, reageert Jeroen ook. het ene oor in en het andere eruit maar hij zegt wel altijd dat ik niet onredelijk moet doen omdat ik bijvoorbeeld moe ben.
    Ik denk dat het ook het beste is omdat er anders alleen ruzie van komt maar ik kom er wel altijd op terug want ik zie aan zijn gezicht wel dat hij het rot vind als ik zo doe. (bah, dan kan ik wel janken) Gelukkig snapt hij wel waar het vandaan komt en soms stuurt hij me gewoon naar bed om uit te rusten of laat hij me slapen als hij Finn 's avonds laat of 's nachts hoort maar dan voel ik me nog schuldiger want hij moet weer werken 's morgens vroeg.
    Voor kerst krijgt hij een lange uitgebreide massage (rug) in zo'n spa want hij zegt wel dat het meevalt maar als hij denkt dat ik niet oplet zie ik dat hij een zere rug heeft.

Nou...die thee lijkt wel te helpen alleen omdat Finn er geen last meer van had heb ik het niet meer gedronken :) Dus dat ga ik maar weer wel doen!
    Wanneer komt het cb nou weer langs om te wegen?
    Als je het idee hebt dat Max uit bepaalde kleertjes groeit komt hij wel aan dus hij is vast nu wat meer aangekomen!

@maybebaby, is het rusten gelukt?
    Hihi nou ik ben heel benieuwd naar je verhaal na de partneravond van vanavond :p Dan zeggen ze dat vrouwen snel een conclusie trekken...nou mannen kunnen er ook wat van;)

@Jeskejes en dramaqueen, hoe gaat het met je moeder en dramaqueen met je vader?

@delilah, lees ik nu goed dat het af en toe aan het rommelen is?
    spannend!! waar heb je dan last van?
    Ben zo benieuwd wanneer de volgende beeb zich aandient!

én ik hoop dat 2012 ook prachtig ingeluid kan worden met een mooie positieve zwangerschapstest voor Babyliz, Pip en Babytjuh.

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Babytjuh, hiuer gaat het op mn bekkenklachten na wel lekker :D Pas nu gewoon mn werkdagen aan en dan is t uit te houden.. Morgen weer naar de therapeut dus ben benieuwd ;)

Petra, soms zijn die mannetjes toch zo lief he ;) Das dan wel weer een leuk kadootje toch :D

Zo hier een drukke werkdag gehad.. Nu gesloopt.. Eten staat op, vriend bij fysio.. Straks eten, douchen en de vaat weg en dan lekker niks meer...

Morgen zal k er weinig zijn.. Mn opa is jarig en wil echt ff langs.. Zal wssnlijk zn laatste verjaardag zijn.. (mja dat hebben we al vaker gedacht maar toch)

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD oehh jij bent veel grote behoeftes aan het doen.. dat klinkt bekend! Hopelijk komt Renée gauw! Hoe is het er nu mee?

@Dreamer haha hormonsters inderdaad.. heerlijk zijn die he? Dan denk je dat die wel verdwijnen na de bevalling, mooi niet dus ;) haha die kraamtranen vloeien hier ook nog rijkelijk hoor :p Inderdaad, arme mannen!

@babytjuh Fijn dat het je goed gedaan heeft. zo zie je maar.. blijven vertellen hoe je je voelt kan erg opluchten :)
    Ja dat snap ik. Het is zo heerlijk om dan samen op vakantie te gaan en lekker even alles te vergeten en gewoonweg genieten. Ik moest er dan ook altijd weer erg aan wennen als je dan weer terug was het en het 'normale' leven gewoon weer verder ging. Dan moet je echt even omschakelen he? Ach gewoon lekker veel uitjes en vakantietjes gaan plannen de komende tijd! Heerlijk dat je deze week maar 4 dagen hoeft te werken en dat je daarna gewoon lekker 4 dagen vrij bent. Nog leuke plannen voor de feestdagen?

haha ja het is behoorlijk pittig hoor en ik kan het ook echt niet allemaal bij houden. Bij één forum (november-mama's) schrijf ik ook maar één keer in de week ofzo mee :p En reageer dan ook eigenlijk nooit op iemand. Is wel handig als je eens een vraag hebt, want er zitten daar veel moeders met al meerdere kinderen. Maar voor de rest vind ik dit echt het leukste forum :)
    Nou ik denk dat het wel het beste is om op hetzelfde tijdstip te tempen (ongeveer dan he) Want mijn temperatuur schommelde ook wel erg veel hoor! Dus heel secuur was het eigenlijk niet. Toch kon ik wel duidelijk mijn eisprong zien en toen ik zwanger was, kon ik dat ook heel goed zien. Mijn temperatuur steeg toen flink (ook al temperatuurde ik op verschillende tijden) Meestal probeerde ik eht wel zo rond 8 uur te tempen, maar zaterdag bijvoorbeeld sliep ik altijd uit.. dus toen werd het soms wel 10 uur :p Werkte de ovutesten wel goed bij je? Ik heb wel eens 4 dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad.. haha ik zei dat ook altijd tegen manlief, dus die moest er die dagen aan geloven :p Arme vent. Misschien inderdaad maar beter om het niet te zeggen en hem gewoon lekker te verleiden die dagen ;)

Max is zeker een zeer tevreden mannetje :) Ik moest ook heel erg wennen hoor.. Je hebt de kleine wel 9 maanden lang in je buik gdragen, maar toch is het net een vreemd baby'tje als hij op je buik wordt gelegd. Ook manlief moest erg wennen.. heel vreemd om te bedenken dat het dan je kindje is. Inmiddels helemaal gewend hoor en kan mij ook geen leven meer zonder hem voorstellen!

Meis veel succes met tempen en testen en hopelijk is het niet meer nodig, omdat je deze maand wel degelijk een eisprong hebt gehad :) (en natuurlijk positief hebt getest)

@Maybebay haha herkenbaar. manlief had er ook totaal geen zin (vond het ook niet heel boeiend :p) Maar misschien vind jouw vriend het wel super leuk hoor! Laat je even weten hoe het is geweest? Veel plezier!

@xxpetra ohh wat ben jij onaardig zeg :p haha nee hoor ik snap het. Inderdaad fijn dat ik (en jij) niet de enige zijn.. Het zal er wel weer bij hoor ;) Wat zijn de mannen dan weer slim he? Om het gewoon te negeren! Ohh ik kan echt heel bitcherig doen tegen Lennart en dan gaat hij daar heel goed mee om. Maar zodra Lennart eens wat minder liefs tegen mij zegt vloeien de kraamtranen weer rijkelijk :p Tís zonde voor ze. Ik laat Lenn ook zoveel mogelijk slapen door de week. In het weekend mag hij lekker verschonen en zijn speen elke keer in Max zn mond stoppen ;) (niet dat ik dan door kan slapen, want tjah moeders horen alles he) Wat leuk dat je Jeroen dat cadeau doet! Misschien wel ideetje voor hier.. ga ook maar eens iets leuks verzinnen voor de lieverd! (waar krijgt hij die massage?)

Ben je gestopt met de thee en komen Finn zijn krampjes weer terug? ohh gauw maar weer drinken dan! Ik drink het nog elke dag trouw, ook al heb ik niet echt het idee dat het hier werkt ;)

Morgen komen ze weer wegen :) Ben echt ontzettend benieuwd en stiekem ook wel beetje bang dat hij weer maar heel weinig is aangekomen en ik uiteindelijk moet gaan stoppen met bv.. maar dat wil ik echt niet hoor, dus hoop heel erg dat hij lekker is aangekomen! Ja in de lengte is hij volgens mij wel gegroeid, maar in gewicht?

Hier maar weer eens een avondje alleen.. Nouja alleen, Max is er natuurlijk ook gezellig, maar die ligt nu te slapen (haha jaja overdag wel, maar 'snachts? Ho maar :p) Toch vind ik het nooit zo leuk hoor. Vind het altijd heerlijk als Lennart weer thuis komt, samen gezellig avondje en ik kan eindelijk wat doen. Als Max niet slaapt, loop ik altijd met hem op mijn armen.. Hij wil dan niks, alleen maar met mama knuffelen! Heb een draagdoek gekocht, dus hopelijk gaat dit werken!

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog even fotootje spammen van Max met zijn mama ;)

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat zien jullie er mooi uit samen!!! **smelt** Mooie mama en mooie Max!

Hier vanmiddag enorme jankbuien gehad.... verder (nog) geen nieuws...

Maar dat vaak moeten toiletteren komt je bekend voor?

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel :) Ben ook erg trots op mijn mannetje!

Vervelend die jankbuien, maar lekker huilen hoor! Dat lucht vaak erg op!

Ja vaak toiletteren komt mij zeker bekend voor. Ik heb mijzelf ook helemaal leeg gemaakt, voordat de bevalling begon. Dus ik hoop het echt voor je meis. Nog eventjes volhouden!

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens wauwie wat een mooie foto!

Mayke *knuffel* hopelijk onderneemt de gyn deze week actie meis, al hoop ik dat ze zich natuurlijk uit zichzelf meld voor die tijd!

12. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Nou we hebben het weer gehad. Vincent vond het ook echt niet boeiend. Ik hoop dat hij er iets van onthoudt maar heb er een hard hoofd in :) Ach hij is verder superlief en zorgt heel goed voor me dus dat zal met de bevalling ook wel zo zijn.

Heb vanmiddag van 15.00 tot 17.30 heerlijk geslapen, moet ik toch vaker doen want voelde me daarna weer helemaal fris.

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@maybebaby, het is leuk dat er partnerlessen zijn maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die er wat aan vinden.
    Volgens mij hebben de meeste mannen er toch niet heel veel aan tijdens de bevalling omdat ze worden overvallen door wat er allemaal gebeurd. Jeroen zei dat hij het zo naar vond om mij zoveel pijn te zien hebben dat hij alleen maar bezig was om dat zo aangenaam mogelijk te maken voor me maar dat hij geen moment heeft gedacht aan de oefeningen die hij had geleerd. Misschien hebben mannen een automatisch ingebouwd iets wat het overneemt tijdens een bevalling ;);)

@Mayke, wen maar alvast aan die huilbuien meis...dat komt na de bevalling ook nog en je kunt ze het beste maar lekker laten komen.
    Hopelijk mag je snel bevallen en kun je genieten van jullie kleine meid!
    (hebben ze trouwens al een schattig gemaakt bij jou over de lengte en gewicht van Renée?

en hoe is dat bij de andere meiden?

@babywens, bij Finn zijn de krampjes ook terug idd. :(
    Hihi ja die kleine mannen van ons slapen een gat in de dag! als het goed is krijgen ze vanaf week 6 een dag en nachtritme dus ik hoop dat het ritme van Finn wordt zoals het bij ons is en niet andersom.
    >nog even een persoonlijke vraag :) Heb jij veel last van de onderkant na de bevalling? Het is bij mij schraal en als ik moet plassen is het een branderig gevoel dus ik denk dat het wel een beetje kapot is. Vaseline helpt niet zo goed en er is wel creme wat goed helpt maar dat mag weer niet als je borstvoeding geeft omdat er hormonen in die creme zitten *zucht*
    dus als je nog tips hebt...graag!

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heh bah.. rot he? Balen dat ze zijn terug gekomen. Gauw maar weer venkelthee drinken en hopen dat ze snel weer verdwijnen! Hoe gaan de nachten nu bij Finn? Hier is het echt bagger joh. Vannacht weer 3 uur geslapen denk ik. Moet Max zo weer voeden, maar ben alweer bang voor de nacht :p Krijgt hij daarna weer krampjes en wil hij niet slapen tenzij hij bij mama ligt. Vannacht ook met hem in mijn armen in slaap gevallen.. Wil toch het liefst dat hij in zijn wiegje gaat slapen, maar daar heeft hij écht geen zin in!

Ik heb gelukkig geen branderig gevoel bij het plassen, maar wel als ik een grote boodschap moet doen. Dat voelt niet fijn (tjah ruptuur gehad en de hechting is volgens mij dus nog steeds niet ech topgelost :S) Wat goed helpt is spoelen tijdens het plassen. Gewoon met een bekertje ofzo met lekker ijskoud water spoelen. Toen ik net bevallen was werkte dat bij mij erg goed! Plas is natuurlijk ook erg zuur en dat kan dan erg branden. Dus kijk maar of het helpt?

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!
    Babywens, leuke foto :D
    Petra, balen dat de krampjes terug komen bij Finn :(

Mayke, meld u!! :p

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja meestal is Mayke 1 vd eerste die hier post. Zou t dan eindelijk zover zijn voor dr? Ik hoop t zo.

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Goedemorgen meiden.

Mayke BIB?

Gisteremiddag blijkbaar toch iets te lang gerust want sliep om 1.00uur nog niet. Ook wat last van maagzuur en benauwdheid dus mijn bed maar uitgegaan en beneden met een beker warme melk een tijdschrift gelezen. Nu dus weer helemeaal brak haha. Heb een sms gestuurd naar mijn werk dat ik wat later kom.

Vanavond ga ik met mijn moeder naar de theatervoorstelling van De Eetclub. Is nog voor haar verjaardag en ze weet niet wat we gaan doen.

Petra en Babywens wat lastig die gebroken nachten. Gelukkig heb je nog verlof Petra, maar je zou er helemaal niet aan moeten denken dat dit zo doorgaat als je weer aan het werk gaat. Babywens jij was toch nog op zoek naar een baan, of blijf je de aankomende tijd fulltime voor Max zorgen?

Jeske is hoe is met je?

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh sorry dames... manlief had zijn koffer op de laptop liggen, vandaar wat later.

Nog steeds BIB.

m.b.t. schatting: als de normale groeicurve van toepassing is, dan zou Reneé nu iets van 7 pond en 50 cm zijn.... We gaan hier maar nergens vanuit.

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dreamer Dank je wel :) Vond hem zelf ook wel erg goed gelukt :p

@Maybebaby heel vervelend inderdaad, die gebroken nacht. Dat merk ik overdag ook wel, ben echt stontmoe :p Max komt 'snachts ook echt om de drie uur.. waarvan hij 2 uur aan het spoken is, slaapt hij net wordt hij tijdje later weer wakker om te drinken ;)

Ik ga voorlopig nog even fulltime moederen over Max :) Over 2 a 3 maandjes wil ik wel een baantje gaan zoeken inderdaad. Misschien voor 2 daagjes in de week. Tjah heb helaas geen opleiding dus zal wel in een winkel worden of thuiszorg bij ouderen.. Wel lastig hoor, want ik ga nu natuurlijk ook niet zomaar 4 jaar fulltime studeren met zo'n kleintje. Wel zou ik nog graag een diploma in mijn handen willen hebben. Weet niet hoe dat gaat lopen, maar dat zien we dan wel weer ;)

@MayD Jammer, nog steeds BIB :( donderdag weer naar de gyn toch? pff ja die groeicurve, daar geloof ik niet meer in. Max werd ook tussen de 6 a 7 pond geschat.. nou mooi niet, meneer was ruim 9 pond ;)

Vannochtend zijn ze nog een keer van het cb'tje geweest om Max nogmaals te wegen. Ongelofelijk, hij is dit keer gewoon 440 gram aangekomen in een week tijd!!! Echt even een inhaalrace.. Hij weegt nu gewoon 4860 gram en is morgen pas 3 weken oud.. [fff gaat veel te snel zo ;) maar wel lekker dat hij dit keer goed aangekomen is en dat ik gewoon bv kan blijven geven :)
    Over kma.. tjah ze zei dat ik wel wat melk kon laten staan en kijken of het zou helpen. Het zou ook kunnen dat hij te gulzig drinkt (ook lucht meehapt) en dat de krampen daardoor erger zijn? Beetje onduidelijk dus. We meosten het maar even bekijken zei ze.

Ook slaapt Max ontzettend slecht in zijn bedje..En zodra hij bij mama ligt is hij stil ;) Ook aangekaart en ze zei dat we hem gewoon in zijn bed moesten leggen en laten huilen totdat hij zelf in slaap valt. Dat vind ik echt beetje stom hoor.. Ten eerste worden wij daar zelf ook helemaal gek van en ten tweede huilt een baby'tje toch niet zomaar? Hij heeft 9 maanden lang in mijn buik gezeten en kan toch ook best op zoek zijn naar verborgenheid enzo? Hoe doen jullie dat mama's? Nemen jullie de kleine dan bij jullie in bed of laten jullie ze ook huilen totdat ze stil zijn?

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: m.b.t. baby in bed... ik zou hem ook maar in slaap laten huilen. Vroeg of laat moet ie toch in zijn eigen bed. Ik begrijp dat het niet leuk is voor jullie (en voor Max), maar als je hem telkens in jullie eigen bed houden leert ie het niet... hoe vervelend het geschreeuw ook is. Veel baby's huilen ook alleen om de aandacht en het gemis van de baarmoeder hoor.... Ik weet iig zeker dat Reneé straks echt niet bij ons in bed komt te liggen.

Deel Deze Pagina