Hoi! Mayke.. Ik hoop snel op babynieuws bij jou! Bijna 2012, babytjuhh, babylizz, jeskejes en pip.. Hoop dat het jullie jaar word! Het is jullie mega gegund! Wat een geduld moeten jullie hebben! Mama's ik durf het bijna niet te zeggen maar Anne slaapt 6 tot 8 uur per nacht aan een stuk! Ik laat haar wel huilen in haar eigen bed.. Maximaal 1 uur of het moet echt meenes huilen zijn.. Ze is nu 53cm en weegt 4190 gram. Goed aan t groeien dus! Afgelopen vrijdag is bij mijn broer ingebroken en hebben ze de kerstcadeautjes onder de boom uitgejat.. Hoe lullig is dat? En de bonnetjes lagen op tafel.. Ook weg dus.. Fijne kerstgedachte! Andere dames.. Hopelijk alles goed en ook met jullie bibjes!
Ik heb een keer een rugwee gehad.. Die zijn echt vervelend.. Heb arjan toen gevraagd om op mijn stuitje te drukken zoals geleerd bij de gym en t gaf echt mega verlichting.. Dus helemaal voor niks was de gym niet bij ons ook al keek hij er idd enorm tegenop haha
Petra en babywens.. Jullie hadden t over sex (noemt beestje maar bij zijn naam) Nou ik moet er echt nog niet aan denken.. Heb donderdag nacontrole bij de gyneacoloog.. Ik laat de.boel dan is nakijken want heb nogsteeds pijn. Al word t heel langzaam wel minder. Heb een blubberbuik jullie ook? Als ik de slappe lach heb shut die helemaal mee op en neer haha.. Echt slap.. Ga in januari beginnen met sporten.. Doe nu wel als t kan wandelen, maar t weer zit niet altijd mee..
@mayd meid ik hoop met heel mijn hart dat ze morgen zeggen dit kan zo niet langer!! en dat je nog voor de kerst mama bent...wat zou dat een mooi cadeautje zo met de kerst!! nog het meest omdat jij je hopenlijk dan snel weer goed voelt!! meid nog ff volhouden hoor !! hmmm de e doet het niet bij mij hoor... @petra nou ik ben eigenlijk altijd wel vochtig tijdens de vruchtbare periode..maar ik las dat het ook goed is voor de ph in je zuur...dat als je zuur niet zo goed is gaan de zaadjes eerder dood...als het zuur goed is kunnen ze natuurlijk makkelijker bij het eitje komen...en daarom heb ik zoiets van hmm miss is dit wel wat!! ind het grote nadeel is dat je het voor die tijd in moet brengen en niet te lang mag wachten! eerst maar ff wat meer info daar over opzoeken!! hoe gaat het met je?? met finn?? @dreamer ohh dat is minder zeg!! groot gelijk dat jij je werktijden aanpast!! je moet toch aan jezelf denken!! hoe was het bij de therapeut?? @babywens ohh gelukkig ik ben dus niet de enige haha naar de vakantieplek toe heb ik geen probleem maar terug pff vooral omdat het daar nog zo licht en zonnig was...en dan kom je hier en dan ist om 16.30 al donker...word je wel een beetje down van!! ja dat zou ik kunnen doen wat vaker weg kunnen gaan..!! 1e kerstdag komen mijn ouders en schoonouders en mn broer..de 2e zijn we lekker met zn 2en!! kerstavond is natuurlijk al een feestje met all you need is love!! en jullie?? gaan jullie wat leuks doen?? haha kan me voorstellen dat het pittig is..dit is netuurlijk ook het leukste forum!! en wat jij hebt met het nov forum heb ik hier...heel makkelijk als ik wat te vragen heb haha het lijkt mij echt wennen als dan ind je kindje er is...geen dikke buik meer maar hij is is jullie leven..was je niet bang dat je dingen verkeerd deed in het begin?? dat kan ik me wel voorstellen dat je onzeker word..maar vaak hoor je wel dat het moeders instinct is!! haha lief dat je zo positief bent..maar denk dat het er deze maand niet inzit...kan beter zo denken dan heel positief zijn en dan weer teleurgesteld worden!! mooie mama en mooie max hoor!!! @pip meid heb het vanmorgen even getest..ik heb de wekker gezet om 8.45 en had een temp van 36,00 toen ik om 10.30 wakker werd heb ik weer getest en had ik 36,28 een stukje hoger dus! nou moet ik wel zeggen dat ik late dienst had dus om 2.00 ging slapen maar hij is wel mijn hoogste tot nu toe!! dus ik zou zeker rond hetzelfde tijdstip gaan tempen! @casss dank je meid!! hoe gaat het met jou?? en met anne?? nou ik ga me maar ff aankleden liefs
@ Babytjuh: wij hebben een laptop met numeriek toetsenbord ernaast (18 inch), als je dat niet hebt werken de altcodes ook niet... Maar dat geeft toch niet? Ik vind het al superlief dat je eraan denkt.
hmmm wat stom! ik heb een mini laptop..dus geen nummertjes ernaast!! nee geeft niet..maar toch hihi hoe voel jij je vandaag?? nog 1 dag meid...en misschien meld Reneé (ff knippen en plakken ) zich de komende nacht wel!! zou toch fantastisch zijn!! maar anders hoop ik dat je morgen geholpen word!! knuff!!
Ik ben net al even achter de flipperkast aan het flipperen geweest in de hoop dat dat iets in werking zet hahaha... ben benieuwd!
hihi thanx casss!! mayd meid haha zit te lachen achter mn lap!! hoop echt dat het werkt!! baat het niet...
@babytjuh, nogmaals dankje! en idd als ik volgende cyclus ga tempen doe ik zelfde tijdstip! Mayke, op morgen! ik ben benieuwd!! kom maar Reneé!
whaaaahhhh lees net op ons oude topic dat NOJUMIDY zwanger is!!! meid als je dit leest van harte gefeliciteerd!!! hoe voel jij je???? meiden ik ga naar mijn werk..tot morgen!!
voor het streepje boven de e kun je ook het volgende tekentje ' intikken. Als je dan ipv spatie gelijk de e tikt zet ie em erboven é succes
alles we gelezen maar ben echt helemaal verrot dus reageer even snel op de dingetjes die ik nog uit mijn hoofd weet. Hele mooie foto mamma en max Mooie kerstgroet babytjuhh Kom op Reneé laat eens van je horen. Niet alleen mama is benieuwd naar je maar wij ook!! nogmaals sorry voor de korte reactie. Heb alles wel gelezen. Hoop dat ik me morgen wat beter voel.
babytjuh wat een lief plaatje/kaartje ik wens jou niets minder meis!! voor de é doe ik altijd gewoon de alt en de e tegelijk dan pakt ie hem ook! Mayke ik ga duimen voor je voor morgen!! hier ff mijn update vanmorgen bij de vk geweest, kleine man ligt er helemaal klaar voor, ik kreeg sterk het idee dat de vk dacht dat hij eerder komt, volgens mij (en manlief) verwacht ze dat ik de controle volgende week niet meer haal haha, was 18 kilo aangekomen tot nu toe en bloeddruk was ietsje omhoog gegaan maar nog steeds netjes laag, 110/50 dus ik ben erg benieuwd wanneer onze vent zich aandiend! iedereen om mij heen is aan het bevallen haha, ik word nu toch best wel nieuwsgierig heb trouwens gisteren nog een nieuwe buikfoto gemaakt, als ik vanavond nog tijd heb zal ik hem ff plaatsten, zo weer weg namelijk ondanks mijn verlof nog steeds een drukbezet persoon haha
@babywens, lastig he als Max zo aan het huilen is en je krijgt het advies om hem te laten huilen in zijn eigen bedje! Ik was dus altijd iemand die zei dat ik geen wiegje op de kamer wilde en dat de baby gewoon op zijn eigen kamer zou moeten slapen en dat ik hem ook gewoon zou laten huilen. Nou....al die standpunten gingen overboord zodra ik onze kleine man op mijn buik gelegd kreeg! Van vrienden mochten we een wieg lenen en die heeft dus op onze kamer gestaan en Finn vertoonde precies hetzelfde gedrag als wat jij over Max beschrijft. Jeroen was het na 3 weken zat en opperde om hem op zijn eigen kamer te leggen. Ik heb toegestemd (luid protesterend en huilend) en wat denk je...Finn was stil en sliep gewoon in zijn wiegje. Ik vind het nog steeds heel zielig dat hij alleen in zijn kamertje ligt maar wij horen nu niet elk geluidje meer en hij ook niet meer van ons en hij slaapt als een roosje. We hebben het idee dat hij ons hoorde en rook en dat hij daardoor zo aan het huilen was omdat hij niet alleen wilde zijn. Tuurlijk huilt hij nu nog en ik vind het ook ontzettend lastig om hem te laten huilen maar je herkent de huiltjes op een gegeven moment dus als het echt menens is (wat Cass ook zegt) ga ik hem wel gelijk pakken. @mayke, wat doe jij nou nog hier!!! Je moet bevallen We willen babynieuws!! @delilah, wat spannend joh!! hoeveel was je bloeddruk vorige controle en waarom had je het idee dat de vk denkt dat je eerder bevalt? oeeee kom maar op met die baby's!!! @Babytjuh, pre-seed is echt heel fijn in het gebruik en het schijnt idd goed te zijn voor die zuurgraad dus ik zou het gewoon eens proberen als je dat fijn lijkt. Met Finn is alles goed hoor! Lief dat je ernaar vraagt! Wat goed dat Kim zwanger is. Op welk oude forum zit zij dan? jammer dat ze niet is meeverhuisd hierheen. @Cass, lekker dan dat er is ingebroken en de kerstcadeautjes zijn gestolen bij je broer! Gaan jullie wat leuks doen met de kerstdagen? Ik zou vandaag met mijn ouders gaan winkelen voor kerstcadeautjes maar de stinkerds wilden met mij gaan winkelen op hun kosten voor kleding! Super lief! Ik ben echt schandalig verwend
Ik heb alles wel gelezen. Maar ben bekaf. Ik reageer morgen denk ik weer. Het is extreem druk op het werk en slaap erg slecht. Vandaar. Dikke knuffel voor iedereen